Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΔΟΞΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Κεφ. 28)

Όλοι σας γνωρίζετε ότι βρισκόσαστε στο τέλος μιας Κοσμικής περιόδου και μερικοί μάλιστα, πιο προχωρημέ­νοι, γνωρίζουν ότι άρχισε ήδη η Ανατολή της Νέας Κοσμικής περιόδου, του Υδροχόου ή της Δευτέρας Πα­ρουσίας του Χριστού, ή της Επιφάνειας του Αγίου Πνεύ­ματος. Η Τρίτη εκδήλωση της Θεότητας, ή η επικράτηση της Αγάπης πάνω στον Πλανήτη, ή η επικράτηση του Πνεύματος επί της ύλης, ή η Χριστοποίηση πλέον του Ανθρώπου.

Το Θείο Σχέδιο προβλέπει την ενανθρώπιση του Λό­γου σε όλους τους ανθρώπους. Μέχρι σήμερα, η εναν­θρώπιση του Λόγου έγινε μόνο στο Σκήνωμα Ιησούς. Ήταν η μοναδική περίπτωση που ενανθρωπίστηκε ο Λόγος, στο Σκήνωμα Ιησούς.

Στη Νέα Κοσμική περίοδο θα επαναληφθεί η εναν­θρώπιση του Λόγου σε όλη την ανθρωπότητα, δηλαδή, όλοι οι άνθρωποι θα γίνουν Χριστοί, θα γίνουν Διδάσκαλοι και Λόγοι. Επομένως, είναι πλέον καταφανές, ότι δεν χρειάζονται σε κανέναν μυήσεις διαφόρων δασκάλων, δεν χρειάζονται «μάντραμ» για να ενωθείτε με το Λόγο, γιατί ο ενανθρωπισθείς Λόγος ουδέποτε έδωσε «μάν­τραμ». Θα μυηθείτε, Αδελφοί Μου, στη Νέα Κοσμική περίοδο όσοι θέλετε να προχωρήσετε, όσοι θέλετε να κινηθείτε, όσοι θέλετε να ακολουθήσετε τη Θεία Νομο­τέλεια, θα μυηθείτε «Στα Μυστήρια του Λόγου». Επομέ­νως, όλα τα άλλα ίσχυαν για μια προηγούμενη Κοσμική περίοδο στην οποίαν η Θεότης εξεδηλώθη ανάλογα με το Θείο Σχέδιο που είχε.

Στη Νέα Κοσμική περίοδο θα εκδηλωθεί εκ Νέου η Θεότης μέσα από σκηνώματα ανθρώπων, διότι η Θεότης ουδέποτε εκδηλώνεται αλλιώς, παρά μόνο διά μέσου του ανθρώπου, διά μέσου της Εικόνας Της.

Ο Άναρχος Λόγος, η Δημιουργική Δύναμις διά της οποίας εκδηλώνεται ο Θεός στα Άπειρα Σύμπαντα και ειδικώς στη γη, εφόσον η Ομιλία Μου, η ανακοίνωσή Μου και Διδασκαλία Μου προορίζεται για τον άνθρωπο της γης, ενανθρωπίστηκε στο Σκήνωμα Ιησούς και κατέστη­σε το Σκήνωμα Αυτό, το οποίον ασφαλώς ήταν προορισμένο προ αιώνων, όπως είχε αναγγελθεί, Θείο Λόγο, το κατέστησε Χριστόν περιπατούντα επί της γης.

Το ότι ακριβώς ήταν ο Θείος Λόγος και το ότι δίδαξε εκπροσωπώντας και καθιστάμενος και Ταυτιζόμενος εις το Απόλυτον με το Θείο Άναρχο Λόγο, απεδείχθη από τη Ζωή Του και από τη Διδασκαλία Του και από τα Ευαγ­γέλια, τα οποία παρέμειναν σαν Παρακαταθήκη στην αν­θρωπότητα. Απεδείχθη ακόμη, ότι πολλά εκατομμύρια ανθρώπων ακολούθησαν, έστω και φαινομενικώς, τη Διδασκαλία Του. Το δε κύριο σύνθημα, το οποίο έδωσε στην ανθρωπότητα, το θέμα της Αγάπης, έχει εξαπλωθεί σε όλο τον Πλανήτη πλέον.

Ακούσατε ότι Εγώ ο Ίδιος, ως Άναρχος Λόγος απέστειλα Πνεύμα Μου εκλεκτό και αγαπητό επί της γης ίνα φανερώσει Βουλάς Μου και ίνα Με προαναγγείλει εν δόξει Ερχόμενον εντός σου Άνθρωπε.

Η Δευτέρα Παρουσία Μου, είναι Παρουσία Δόξας διά τον Άνθρωπον, διότι ο Άνθρωπος, η Εικών Μου, θέλει καταστεί Ομοίωσίς Μου και ως Εικών και Ομοίωσίς Μου θέλει επιστρέφει εντός Μου. Διότι Εγώ, ο Άναρχος Λόγος, Εγώ Ειμί ο Διδάσκαλος, ο Διδάσκαλος-Χριστός, μα Εγώ Ειμί και ο Πατήρ ο Άναρχος, ο Πατήρ σου Άνθρωπε, Όστις σε καλεί διά του Ενανθρωπισθέντος Θείου Λόγου Μου, 'Οστις Είμαι Εγώ ο Ίδιος και διά του εξακολουθητικώς πλέον ενανθρωπιζομένου εις την ανθρωπότητα Θείου Λόγου, να επιστρέφεις εντός Μου, να επιστρέφεις στο Φως Μου, να επιστρέφεις στην Αγάπην Μου, να επιστρέφεις στην Ουσίαν Μου, γιατί η Ουσία Μου ευρίσκεται εντός σου, γιατί το Φως Μου πρέπει να υπάρχει εντός σου, γιατί η Αγάπη Μου πρέπει να σε πληρεί.

Ιδού Αγαπημένοι Αδελφοί, η Νέα Πνευματική γραμμή της ανθρωπότητας, η Νέα Πνευματική γραμμή της ζωής σου Άνθρωπε. Η πορεία σου για τη Θέωσή σου διά μέσου της Χριστοποιήσεώς σου. Είναι η πορεία αρνήσεως της ύλης, είναι η πορεία αρνήσεως των υλικών καταστάσεων, της υλικής διαβίωσης, των υλικών συμφερόντων, των υλικών ενώσεων, του υλικού τρόπου πορείας.

Ιδού Εγώ, Άνθρωπε, σου αναγγέλλω τη Νέαν Πο­ρείαν, την οποίαν ο Θείος Νους, το Θείο Θέλημα, το Θείο Σχέδιο, έχει διά την γην. Πνεύματά Μου πολλά, εξαγιασμένα μερικά, εκλεκτά, Πνεύματά Μου Αγαπημένα που Με ακολούθησαν μιαν άλλη εποχή, όταν επορευόμην στη γη, όταν εδίδασκα, όταν θυσίασα το Σκήνωμά Μου για ν’ Αναστηθεί, για να σας γνωρίσω την Ανάσταση που πρόκειται να επακολουθήσει σε όλα τα σκηνώματα, εκείνα που θα θελήσουν να θυσιασθούν για να επανέλθουν εντός της Θεότητος.

Ο Πατήρ Μου και Εγώ, ενοποιώ τον Λόγον με τον Πατέρα, διότι ο Άναρχος Πατήρ και ο Άναρχος Λόγος είναι Εν και το αυτό, εποιήσαμε Έναν Άνθρωπον, τον Χριστόν Άνθρωπον, τον Μοναδικόν Άνθρωπον, εις τον Οποίον εντέλλεσθε να ομοιάσετε πάντες. Διότι μόνον ως Χριστοί δύνασθε να απαλλαγείτε των δεσμεύσεων του Νου σας, της καρδίας σας, των δεσμεύσεων των σκηνωμάτων σας, των δεσμεύσεων που συνήψατε με τη γη.

Είμαι υποχρεωμένος, Αδελφοί Μου, να σας ανακοι­νώσω το στόχο σας. Είμαι υποχρεωμένος, Αδελφοί μου, με υποχρεώνει η Αγάπη Μου, με υποχρεώνει η Εικόνα Μου που είστε και διά μέσου της οποίας εκφράζομαι και εκφραζόμην πάντοτε. Με υποχρεώνει η Μορφή Μου την οποίαν ελάβατε, να σας ανακοινώσω τον τρόπον διά του οποίου και μόνον θα μπορέσετε να επανέλθετε εις την Θεότητα για να καταστείτε Σύνθεοι ή Θεοί, τμήματα του όλου Θεού.

Ιδού Εγώ, αναγάγω υμάς την εσπέραν ταύτην Ενώπιον του Θρόνου και της Πανταχού Παρουσίας Μου και λαλώ προς υμάς, έλθετε προς Με και εναγκαλισθείτε Με, ως Εγώ σε εναγκαλίζομαι Άνθρωπε. Καταστείτε Αδελφοί Μου και εκφράσετε από εντός σας την Παρουσίαν Μου, καθ' ότι την ώραν αυτήν εισπορεύομαι εντός πάντων των παρευρισκομένων, οίτινες το πρώτον ήκουσαν την Διδασκαλίαν Μου, ήτις επέχει Διδασκαλίαν της Νέας Κοσμικής περιόδου, καθ’ ήν θέλει εκδηλωθεί Αυτούσιος ο Θεός και θέλει λαλήσει από πάμπολλα σκηνώματα.

Και μετ' ολίγον θέλει σας δώσει Νέον δείγμα από έτερον Σκήνωμα, ευρισκόμενον εντός του χώρου τούτου και θέλει σας εκφράσει την Αγάπην Αυτού ίνα συντονισθείτε με τους Θείους Αναπαλμούς της Θεότητας, ήτις Αγάπη εστί και ίνα δια της Αγάπης Μου, ήν μέλλω διοχετεύσει εις υμάς, εναγκαλισθείτε τον Κόσμον, τους Αδελφούς σας, τον Αδελφόν Μου Άνθρωπον, όπου και αν ευρίσκεται, σε όλες τις χώρες, σε όλες τις ηλικίες, σε όλες τις Κοινωνικές τάξεις, ανεξάρτητα από γραμ­ματικές γνώσεις ή τίτλους ευγενείας ή δικαιώματα άλλα, πλούσιους ή φτωχούς, ρακένδυτους, πεινώντας και διψώντας ίνα μαθητεύσουν εις το Έλεος του Θεού, ή εις την Δικαιοσύνην του Θεού, ή εις την Αγάπην του Θεού και μεταφέρουν τα Ζείδωρα Νάματα της Θείας Αλήθειας, της εκ του Πατρός εκπορευομένης, όπου και αν ευρεθούν, εντός των οικογενειών των κατά πρώτον, εντός των οικιών των, όπου θέλουν μεταβάλλει τας οικίας των εις Ναούς Μου και είτα εντός των όλοι ίνα μεταβληθείτε υμείς εις Ναούς Θεού Ζώντος, ίνα το Πνεύμα Μου, τουτέστιν Εγώ ο Ίδιος, κατοικώ εν υμίν και μεταβάλλω υμάς εις Ναούς, όπου το Πνεύμα οικεί.

Εγώ Ειμί ο Διδάσκαλος, ο Πανταχού Παρών και τα πάντα πληρών. Πληρώ την Υπόστασή σου Άνθρωπε, η οποία είχε την τιμή σήμερα ν' ακούσει λόγους Αλήθειας, απ' ευθείας εκπορευόμενους εκ του Θεού Πατρός ίνα καλύψετε ψυχία Αληθούς Γνώσεως και καταστείτε Από­στολοι και Διδάσκαλοι και Κήρυκες του Νέου Μηνύματος, το οποίον δι’ υμών αποστέλλω στην ανθρωπότητα.

Ιδού Εγώ, καλώ υμάς Αδελφοί-Χριστοί και Αδελφοί Μου Διδάσκαλοι και Αδελφοί Μου Λόγοι, έλθετε προς Με ίνα ταυτισθείτε μετ’ Εμού εις το Απόλυτον, ίνα καταστείτε Θεοί περιπατούντες εις την γην, ίνα οδηγείτε στην Από­λυτον Ένωσιν, στην Ταύτιση με τον Ένα, Πανταχού Παρόντα και τα πάντα Πληρούντα και αεί λαλούντα και εκφραζόμενον και αεί θωπεύοντα και Καθοδηγούντα και αεί Πληρούντα τους Απείρους Κόσμους της Δημιουργίας Του, ους η Ατέρμων Πηγή της Αγάπης και του Ελέους Αυτού εδημιούργησε ίνα εκφρασθείς Άνθρωπε, συνθλίβων καταστάσεις, διαστέλλων αντιθέσεις, ενώνων τα ά­κρα τα θετικά και αρνητικά ίνα καταστούν τα πάντα εν πάσι Θεός, παλλόμενα και δονούμενα εις τους ασύλληπτους αναπαλμούς του Θείου Έρωτα, της Θείας Αγάπης, της Μίας Ουσίας. Και η Ουσία εδημιούργησε τα πάντα, συντηρεί τα Σύμπαντα και τα μέλλοντα δημιουργηθήναι και ήτις Ουσία του Παντός εδημιούργησε τον Πλανήτη γη, τον οποίον κατέστησε μέγιστον δοκιμαστήριον και μέγιστον εκπαιδευτήριον στα Άπειρα Σύμπαντα, στα οποία ευδόκησε ο Άναρχος Λόγος να φανερωθεί και να Ενανθρωπισθεί.

Διότι ο Άνθρωπος, ο Απαρχής Θεός-Άνθρωπος, είναι Θεός εν εκδηλώσει, ταυτιζόμενος ανάλογα με την εκπαίδευση, με τις προϋπάρξεις, τις επιδόσεις του, ανάλογα με τις θυσίες του, το δυναμικό του, ανάλογα με την Πίστη που τον διακατέχει, ανάλογα με τη διάθεση που θέλει να φανερώσει, με το θάρρος, ανάλογα με τον τρόπον και εκδηλώνει μόνον Εμέ και μόνον το θέλημά Μου, μέχρις ότου κατορθώσει εν τη ύλη ευρισκόμενος, ως έχει ήδη ανακοινωθεί, εις το Σκήνωμά Μου, ότι θέλει καταστεί εν Απολύτω Ομοουσιότητι ο εν σαρκί Νέος αποσταλείς Διδάσκαλος εις την γην, Όστις θέλει φανερώσει Θείας Βουλάς Απολύτους, Όστις θέλει ερμηνεύσει εκ του Απολύτου τας ήδη υπαρχούσας γεγραμμένας Διδασκαλίας Μου, του ενανθρωπισθέντος ήδη Λόγου, μετά του οποίου ήδη και πάλι Ταυτίζεται.

Και θέλει αναγγείλει σε σένα Άνθρωπε, τον Νέον τρόπον απονομής της Δικαιοσύνης Μου, τον Νέον τρό­πον απονομής και διακρίσεως και φανερώσεως και εξαπλώσεως της Αγάπης Μου, της Αγάπης Μου της Αμιγούς, της απηλλαγμένης συμφερόντων, της απηλλαγμένης ανταμοιβών οιουδήποτε βαθμού ή είδους, της Αγάπης Μου η οποία πάντοτε προσφέρει, πάντοτε φανερώνει, πάντοτε πληρεί, πάντοτε ωραιοποιεί, πάντο­τε Τελειοποιεί, πάντοτε αναγάγει, πάντοτε επιμορφώνει, μέχρις ότου συ Άνθρωπε, καταστείς Τέλειος και κατα­στείς Τελειότης εις έκφρασιν και μέχρις ότου εσύ Άνθρωπε, καταστείς Κάλλος και Αρμονία, Νόμος και Νομοθέτης ο ίδιος, καθότι Εν μετά του Πατρός Μου και μετ' Εμού, Αδιαχωρίστως, Αδιαιρέτως, ως μία Ουσία, θέλεις αποδίδει και Δικαιοσύνη και θέλεις πληρεί τα Πά­ντα διά της Αγάπης Μου και θέλεις εκφράζει Εμέ, τον Ένα Υπάρχοντα Θεόν, εις όλους τους Κόσμους της Δημιουρ­γίας Μου, καθ' ότι θέλει πραγματοποιηθεί η Αποίκησις των Συμπάντων, εκ των Πνευμάτων εκείνων της γης, άτινα κατά ζεύγη ενοποιημένα εις μίαν Ανθρώπινην Μο­νάδα θέλουσι επιστρέψει διά μέσου της Χριστοποιήσεως αυτών ως Θείοι Λόγοι εν τω Πατρί.

Και ο Πατήρ θέλει εκπορεύσει Αυτούς εκ Νέου, εις Νέους Πλανήτας, εις ους θέλει φανερωθεί η Θεότης, καθ' όσον τα ανθρώπινα ζεύγη, άτινα υπάρχουν εις την γην και άτινα θέλουν εκπληρώσει τας υποχρεώσεις εκείνας και τα καθήκοντα άτινα έχουν αναλάβει Ενώπιον του Πατρός Μου, Ενώπιον Μου, Ενώπιον του Εαυτού των, θα εκπορευθούν εκ του Θείου Θελήματος, ως Υιοί-Λόγοι και Διδάσκαλοι-Χριστοί και Μητέρες-Λόγοι εις Νέους Πλανήτας, εις άλλα ηλιακά συστήματα.

Σου φανερώνω, Άνθρωπε, ότι ο Υιός-Λόγος- Χριστός και η Μήτηρ Αυτού ήσαν Θεότης εκδηλουμένη εις δύο Μορφάς, εις το Θετικόν και το Αρνητικόν, εν τελεία ισορροπία, εν ισοσθενεί κινήσει, δονούμενοι αμφότεροι εκ της Θεότητός Μου.

Ιδού Εγώ, και πάλιν αποστέλλω ενώπιόν σου, Ανθρωπε Εκείνην, ήν καλείς Μητέρα και Θεοτόκον ίνα αναγγείλει την περίοδον αυτήν, η Μήτηρ Μαρία, την Θεότητά σου «Γυναίκα», την Θεότητά σου Ψυχή Μου Αγαπημένη, ήτις ενυπάρχει εντός σου, εντός των Θείων σκηνωμάτων των γυναικών απανταχού της γης. Και θέλει λαλήσει εκ της Αγάπης Μου και της Αγάπης Της, καθ’ όσον Εγώ Ειμί ο Πατρομήτωρ Θεός, ο Άναρχος Πατήρ, ο Άναρχος Λόγος, η Άναρχος Μήτηρ και εκπορεύομεν την Ουσίαν την Μίαν, την Αδιαίρετον, την Πανσυμπαντικήν, την Απερίγραπτον, διά Σκηνώματος φέροντος ανθρωπίνην εξωτερικώς μορφήν.

Επαναλαμβάνω εξωτερικώς και μόνον, διότι η δομή της ύλης της, η δομή του «είναι» της είναι λεπτοφυής, είναι διαφοροποιημένη, είναι μετουσιωμένη ήδη τόσον, ώστε να δύναται να συλλαμβάνει τα Θεία κύματα, τους Θείους αναπαλμούς, τους εκ της Ανάρχου Θεότητός εκπορευομένους και οι οποίοι προορίζονται διά την γην ίνα καταστήσουν τον Άνθρωπον Θεόν, ίνα καταστήσουν την Γυναίκαν Θεάν, ισότιμον Λόγον εν εκδηλώσει, φερόμενον προς την Θείαν Φωτοχυσίαν, την Θείαν Φωτοπα­στάδα, προς τον Πατέρα και την Μητέρα αυτής που είναι Εν.

Ιδού Εγώ, ενώπιον υμών ανήγγειλα, Άνθρωπε, τον προορισμόν σου τον Νέον και έδωσα δείγματα της Παρουσίας Μου επί της γης και έδωσα Ρήματά Μου Άρρητα, άτινα ουδέ ο Παύλος ήκουσεν, διότι την περίοδον εκείνην δεν είχον αποκαλυφθεί εισέτι αι Βουλαί Μου εις ουδένα.

Ιδού Εγώ, Άνθρωπε, εν τω μέσω υμών παρίσταμαι και εισπορεύομαι ως ελάληλα το πριν εντός απάντων υμών, είτε ως Υιός-Λόγος-Χριστός-Διδάσκαλος, είτε ως Κόρη Μου Μαρία, ως Μητέρα-Διδασκάλισσα-Λόγος και πληρώ την ώραν αυτήν το Σκήνωμά Μου, το παρακαθήμενον του εκφραζομένου Λόγου, ίνα η εντός αυτής ενυπάρχουσα την ώραν αυτήν Θεότης καταγράφει ένα Νέο δείγμα, μια Νέα διδαχή περί της Αγάπης Μου προς την ενηλικιουμένην ήδη ανθρωπότητα, ήτις δέον να ανδρωθεί και να διανύσει όλας τας Πνευματικάς ηλικίας, άτινας διήνυσα το πάλαι ποτέ ευρισκόμενος εν σαρκί επί της γης, μέχρις ότου καταστεί ο κάθε Άνθρωπος, ο Εις Άνθρωπος Τέλειος Διδάσκαλος, φανερώνων και αυτός το Θέλημά Μου.

Ευλογώ την Φωνήν Σου, Λόγε Άναρχε, να εξέλθει με δύναμη, να εξέλθει με αναπαλμούς Θείους, να εκφράσει νοήματα Απόλυτα, να εκφράσει Πνευματικές αλληγορίες, Πνευματικές καταστάσεις, να φανερώσει βιώματα, άτινα εβίωσας ήδη επί της γης.

Κατασπάζομαί σε και σε καταφιλώ, ω Απέριττον και Ταπεινόν Σκήνωμα, ω Αγαπημένη Μου Μορφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: