Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΕΓΩ ΕΙΜΙ

(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Κεφ. 2)

Τις δύναται λαλήσαι Ρήματά Μου δια του στόματος αυτού; Τις δύναται υψώσαι την χείραν αυτού και ευλογείσαι εξ Εμού ή εν τω Ονόματί Μου; Τις δύναται να είπη αφέωνταί σοι αι αμαρτίαι;

Εγώ Ειμί ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών, Ζων και αεί υπάρχων και αεί ενεργών. Δημιουργός Θεός. Ο καταδεξάμενος περιβληθήναι σάρκα και περιπατήσαι επί της γης εν τω μέσω των ανθρώπων, ίνα οι άνθρωποι καταγνώσωσι πλήρως τα περί Θεού, ίνα αποκαταστήσω την οδόν της Σωτηρίας και την οδόν της επιστροφής του προσφιλούς Μου ανθρώπου προς τον Πατέρα Θεόν.

Εγώ Ειμί ο Χριστός, ο λαλήσας εν μέσω των ανθρώπων, ο περιπατήσας εις πόλεις και χωρία, ο διδάξας μαθητάς και Αποστόλους και απλοϊκούς ανθρώπους τα του Θείου Λόγου, ο δώσας δείγματα αμέτρητα της Θείας Παρουσίας Μου επί της γης, δια σωρείας επεμβάσεών Μου επί του υλικού σκηνώματος των ανθρώπων.

Εγώ Ειμί ο Ζων Θεός σας, ο περιπατήσας μεταξύ σας, ο ακούσας τα αιτήματά σας. ο λαβών γνώσιν των πόνων σας, ο λαβών γνώσιν των αιτημάτων σας, εξ ιδίας Μου αντιλήψεως.

Ουκ ήλθατε προς Με εισέτι, άφετε τας υλικάς ενασχολήσεις και έλθετε πρός Με ίνα περιβάλλω υμάς δια της Αγάπης και του Φωτός Μου. Θέλω δώσει εις ένα έκαστον εξ υμών δείγμα Χάριτος και Δωρεάς Μου. Ζω εις το κέντρον της ψυχής εκάστου, όπου ο Πατήρ εναπέθεσε τμήμα της Ουσίας Αυτού, ίνα εν καιρώ, εάν υμείς θελήσητε αυτό το τμήμα της Θείας Ουσίας, καταλάβει ολόκληρον την υπόστασίν σας και ενωθεί μετ’ Εμού.

Οι αιώνες παρήλθον και ο λόγος Μου διεσχορπίσθη εις τα πέρατα της Οικουμένης. Οι λαοί ήλλαξαν συστήματα. Κυβερνήσεις. Νομοθεσίας, επιδιώξεις, τα ανθρώπινα πνεύματα εξελίχθησαν.

Ιδού Εγώ εν τω μέσω υμών, λαλών, ήγγικεν η ώρα, ω άνθρωποι, ίνα περιβληθείτε τη Θείαν Υπόστασίν Μου εντός σας. Ανήγγειλα εις υμάς την Ελευσίν Μου διά του Απεσταλμένου και Αγγελιοφόρου Μου επί της γης και θέλω δώσει δείγματα Παρουσίας Μου εντός Αυτού και εντός άλλων σκηνωμάτων και αδελφών Μου, οίτινες Με ετίμησαν και Με ελάτρευσαν ως τον Υπέρτατον Διδάσκαλον, υπεράνω παντός άλλου αγαθού και οίτινες επεδίωξαν την επαφήν Μου. αφήνοντες κατά μέρος ασχολίας και δεσμεύσεις και ετέρας αναζητήσεις, συμφέροντα και συνδιαλλαγές.

Ιδού Εγώ εν τω μέσω υμών, ίσταμαι και λαλώ. Έλθετε πάντες εις μετάνοιαν ίνα λάβετε ζώντες άφεσιν αμαρτιών, ίνα λάβετε δείγματα της Παρουσίας Μου εντός σας. ίνα συμμετάσχετε εις τον αγώνα Μου, ίνα ενωθείτε μετ’ Εμού. Έλθετε προς Με αφήνοντες κατά μέρος τας υλικάς εντρυφήσεις και ασχολίας, τα υλικά συμφέροντα. Αναβιβάσατε το πνεύμα σας προς Εμέ και τον Πατέρα Μου και θέλω δώσει εις πάντας Φως Άγιον, ίνα δονήσει την ψυχήν και το πνεύμα, ίνα μετατρέψει λογισμούς, ίνα μεταστρέψει ποιότητας αναζητήσεων, ίνα μεταστρέψει ποιότητας εντρυφήσεων.

Θέλω δώσει αγγέλους Μου οδηγούς σας, ίνα περιπατούντες επί της γης οδηγηθείτε εκ του ασφαλούς εις ένωσιν Μαζί Μου, έχοντες υπεράνω της κεφαλής σας την Προστασίαν Μου. Έλθετε προς Με καγώ θέλω καταδείξει εις υμάς ότι Εγώ Ειμί ο Πατήρ και ο Αδελφός και Εν μεθ’ υμών.

Σαλπίσατε εις τα πέρατα της γης Μου ότι η Αγάπη η εκ Θεού εκπορευθείσα λαλεί εκ νέου επί της γης, διά στόματος αμαρτωλών ανθρώπων, ανανηψάντων εκ της αμαρτίας και αποπλυνάντων το Είναι αυτών διά μετανοίας, λαλεί την Αγάπην αυτής και καλεί σύμπασαν την ανθρωπότητα εν μετανοία να προσέλθει προς τον Πατέρα αυτής.

Σαλπίσατε όπου η φωνή σας είναι δυνατόν να εκπορευθεί, ότι Ειμί ου μόνον πανταχού παρών, αλλά και πρόθυμος εις πάσαν επίκλησιν βοηθείας του μετανοούντος ανθρώπου, ίνα παράσχω αυτώ την χάριν της απελευθερώσεως εκ των δεσμών της αμαρτίας. Δώσατε τας χείρας μεταξύ σας. ίνα καταστείτε μία Χειρ και αι χείραι υμών ας ενωθώσιν μετά της Ιδικής Μου, ίνα διοχετεύσω εις τας χείρας σας Ευλογίαν και Αγάπην και Δύναμιν, ίνα δι’ αυτών τον κόσμον και τα του κόσμου κυριεύσητε και καταστήσητε υποπόδιον των ποδών σας.

Αγαπήσατε ο εις τον έτερον, ως να είστε Εις, διότι τα πάντα εξ Ενός επήγασαν και εις το Εν επανακάμπτοντα κατατείνονται ίνα ενωθώσιν αενάως μετ’ Αυτού.

Ιδού η Δόξα του Θεού, ιδού το Έλεος Αυτού, ιδού το ΜεγαλεΙον το Άφατον. Πάντα τούτα ο Πατήρ ετοποθέτησεν εντός υμών. Γνώτε τούτο και άφετε τας ασχολίας σας.

Ευλογώ την Χώραν ταύτην, ίνα ειρήνην έχει. Ευλογώ την πόλιν των Αθηνών, από όπου το Έργον της Νέας Εποχής εκπορεύεται, ίνα ημέραν καθ’ ημέραν ενδυναμούται και νέους ορίζοντες κατακτά και εις νέους ανθρώπους να διαδίδεται και ουδεμία δύναμις δυνηθεί να διαλύσει και συντρίψει αυτό.

Η Μητέρα Μου και Εγώ αποτελούμεν Εν ενιαίον, αδιάσπαστον σύνολον, Εν Πνεύμα ταυτόσημον.

Εγώ Ειμί ο Λόγος, ο προ αιώνων λαλήσας εις άπασαν την ανθρωπότητα και δημιουργήσας δια διαφόρων Απεσταλμένων Μου τας ανά τον κόσμον Θρησκείας.

Και νυν πέμπω υμίν Κήρυκα Νέον ίνα λαλήσει περί της Νέας Πνευματικής περιόδου εις ην εισήλθατε ήδη.

Θέλω δώσει δείγμα του Λόγου από άλλο πεδίον.

Εγώ Ειμί ο λαλών, ο Λόγος ο Άπειρος, ο Δημιουργικός, η Τελεία Εκπροσώπησις του Πατρός Μου, ο εν μέσω υμών φανερωθείς ως απλούς άνθρωπος περιβληθείς την ύλην, την οποίαν και υμείς φέρετε, ίνα καθ’ όλα όμοιος υμών φανερωθώ και γνώτε Με και αντιληφθείτε το μέγεθος της Μεγαθυμίας και Αγάπης Μου, καθόσον κατεδεξάμην να γεννηθώ εις την ύλην, ο εν τω Απείρω υπάρχων και εν Εαυτώ εμπερικλείων τα Σύμπαντα.

Λαλώ διά παντός ανθρώπου, όσης Μοι αφιέρωσε την ζωήν του, Με ελάτρευσεν υπεράνω παντός εγκοσμίου αγαθού και έθεσεν ως αποκλειστικήν μέριμναν και φροντίδα της γήινης ζωής του την του Έργου Μου και των κηρυχθεισών Διδασκαλιών Μου φανέρωσιν και μετάδοσιν και διάδοσιν εις ευρύτερα στρώματα ανθρώπων ακολουθούντων το Έργον Μου, ως και την εξυπηρέτησιν των αδελφών αυτού, δια της μεταδόσεως αυτούσιων Ναμάτων εκ της Αλήθειας Μου την οποίαν εδίδαξα.

Ήλθεν ο καιρός, επέστη το πλήρωμα του χρόνου, καθ’ ό θέλω φανερωθεί εκ Νέου επί της γης, ουχί ως άλλοτε γεννώμενος εν σαρκί ως νήπιον, αλλά εκπορευόμενος εν ταις ψυχαίς εκείναις, αίτινες περιπαθώς καθ’ ημέραν Με αναζητούσι και Με επικαλούνται, εμπλησθείσαι υπό του Θείου Έρωτος προς το Υπέρτατον Αγαθόν, την εν αυτοίς Παρουσίαν Μου.

Ήλθεν ο χρόνος καθ’ όν η εν υμίν Παρουσία Μου θέλει εμπλήσει υμάς Ζωής και Φωτός και θέλει υποκαταστήσει το ατομικόν σας εγώ, το ανθρώπινο, διά της Απειρότητός Μου, και τότε θέλετε καταστεί πραγματικοί Αδελφοί Μου, Εκπρόσωποί Μου επί της γης, φορείς του Φωτός και της Χάρης Μου και το μέσον εκδηλώσεως τής εν υμίν Παρουσίας Μου.

Απευθύνομαι προς πάντας τους δυναμένους να λάβωσιν ενεργόν μέρος εις την Πνευματικήν ταύτην Σταυροφορίαν Μου, προς πάντας τους δυναμένους να εννοήσωσι το βάθος των εννοιών των λόγων Μου και προς πάντας εκείνους, οίτινες διακατέχονται υπό ΠΙστεως και Αγάπης διά το Έργον Μου και καλώ αυτούς, ως και πάντα άνθρωπον, ως Νέοι Σταυροφόροι να μεταδώσωσι την αγγελίαν της εκ Νέου Επανόδου Μου εις τας ψυχάς των ανθρώπων, προκειμένου να προσδώσω εις αυτάς Ζωήν εκ της Ζωής Μου και Φως εκ του Φωτός Μου και ίνα δι’ Εμού οδηγηθώσιν εις την Ανάστασίν των και την Αιωνίαν Ένωσιν μετ’ Εμού και του Πατρός.

Αμήν λέγω υμίν, ότι ουδείς άξιος εκ των ανθρώπων διά την υψίστην τούτην ένωσιν, αλλ’ ίνα γνώτε ότι ουδέποτε εξέλειπεν η περιβάλλουσα υμάς αενάως Αγάπη Μου, η προκαλέσασα την εθελούσιον θυσίαν Μου, διά την άνοδον και σωτηρίαν σας, ως επίσης και την κατά την περίοδον αυτήν Παρουσίαν Μου εντός σας.

Αμήν λέγω υμίν, ότι ουδείς άξιος υψώσαι το ανάστημά του μέχρις Εμού, αλλ’ ίνα γνώτε ότι το Άπειρον Έλεος του Παναγάθου Θεού συγκαταβαίνει διά την δημιουργηθείσαν Εικόνα Αυτού, μέχρι της αποκαταστάσεώς της εις την βαθμίδα και θέσιν, ήν ο Θεός Παντοκράτωρ προσέδωσεν εις αυτήν κατά την αρχικήν της μορφήν.

Ουδείς άξιος, αλλά η Θεία Συγκατάβασις, η Άπειρη Αγάπη και το. Ανεξερεύνητον Έλεος του Πατέρα θέλει βοηθήσει πάντας εις την αποκατάστασίν σας εν Θεώ. Πάντες θέλετε εργασθεί και θέλετε αφιερώσει την ζωήν σας εις την επικράτησιν του Ωραίου και Αγαθού, εις την επικράτησιν της Τάξεως και Αρμονίας, ήν προσέδωκεν ο Πατήρ εις την Δημιουργίαν Αυτού, εις την επικράτησιν της Αγάπης μεταξύ των ανθρώπων και την τήρησιν της Θείας Νομοτέλειας. Ουδένα εξαιρώ του Προσκλητηρίου Μου. Πάντες εστέ δεκτοί ως στρατιώται και εργάται των Θείων Ιδεωδών, άτινα εδίδαξα εις την ανθρωπότητα και άτινα θέλουσιν επικρατήσει μίαν ημέραν.

Ευλογώ πάντα όστις αγωνίζεται της Πίστεώς του τον αγώνα. Ευλογώ τας χείρας αίτινες εξέκλιναν του σκοπού των διά να επανέλθουν εις τον αληθή προορισμόν των. Ευλογώ τας χείρας τας εκτεινομένας εις βοήθειαν των αδελφών των και ενισχύω αυτάς διά δυνάμεως εκ της Απείρου Ισχύος και Δυνάμεως του Θεού. Ευλογώ τους επί της γης Συνεργάτας Μου, τους προοριζομένους να καθοδηγηθώσιν υπό της Φωνής Μου εις τον Πνευματικόν των αγώνα.

Η Χάρις και η Αγάπη της Μητρός Μου επί πάσης αδελφής, θυσιαζούσης τας ώρας αναπαύσεώς της και υλικάς εντρυφήσεις και απολαυάς, διά την καλλιέργειαν και ωφέλειαν πάσης γυναικός.

Εκχέω το Πνεύμα Μου επί πάντα δυνάμενον να συλλάβει τους Θείους Κυματισμούς Αυτού. Ευλογώ πάσαν Εστίαν φωτεινήν, χρησιμεύουσαν διά την μετάδοσιν Θείων μηνυμάτων και Θείων διδασκαλιών και τειχίζω αυτάς ίνα διατηρηθώσι.

Αναγγέλλω εις πάντας την αναγκαιότητα της εσωτερικής Πνευματικής προετοιμασίας σας διά την μέλλουσαν υποδοχήν Μου εντός σας. Άφετε τας καρδίας σας ελευθέρας από υλικάς δεσμεύσεις και επιρροάς ίνα καταλάβω αυτάς.

Εγεννήθην εις την ψυχήν του γράφοντος και άλλων αδελφών και θέλω δώσει δείγματα της Παρουσίας Μου εξ αυτών.

Ειρήνη υμίν.

Προς όλους τους εργάτας Μου του Νόμου της Δικαιοσύνης και Αλήθειας και Αγάπης του Πατρός Μου, πέμπω τας ειδικός αυτάς νουθεσίας και αναμένω την παρ’ υμών πλήρη δραστηριοποίησα και εφαρμογήν.

Αδελφοί Μου, αναλώσατε πάσας τας δυνάμεις σας διά την διάδοσιν και επικράτησα των ιδεωδών εκείνων, άτινα η ψυχή υμών και το πνεύμα σας ενστερνίσθησαν ως δίκαια και αληθή και ωφέλιμα, προερχόμενα εκ της παρ’ Εμού δοθείσης διδασκαλίας προς την ανθρωπότητα και γενόμενα αποδεκτά παρ’ υμών, εν τη αναδύσει του πνεύματός σας.

Εντός υμών πάσαι αι καταστάσεις, ο θάνατος, το σκότος, η κόλασις, το Φως και η Βασιλεία Μου. Επιλέξατε την Οδόν, ήτις εκ του ασφαλούς θέλει οδηγήσει υμάς εν Εμοί και τω Πατρί, πλήρεις Χάριτος και Φωτός, αποκαθισταμένους εις την αναμένουσαν υμάς θέσιν εν τη Αγκάλη Μου.

Ουδείς διανύων την οδόν Μου θέλει απωλεσθεί, αλλά πάντοτε βοηθούμενος και χειραγωγούμενος παρ’ Εμού θέλει φθάσει εις την θέσιν εκείνην, δι’ ήν προώρισεν αυτόν η Βουλή Μου.

Ενεργοποιήσατε πάσας τας ψυχικάς και πνευματικός σας δυνάμεις. Καλλιεργήσατε την πνευματοφυχικήν σας υπόστασιν, παρέχοντες εις αυτήν την ανάλογον τροφοδοσίαν. Βαδίσατε με πλήρη πεποίθησιν ότι πάσαι αι Επαγγελίαι Μου, αι εις υμάς δοθείσαι, θέλουσιν επαληθευθεί εις το ακέραιον. Μη αναμένετε να κατέλθω μεταξύ υμών και να σας ωθήσω διά της βίας εις τον προορισμόν σας.

Αφήνω υμάς ελευθέρους να διαγράψητε την επιβαλλομένην τροχιάν προς το Φως και νουθετώ και παροτρύνω πάντας διά της εντός σας Φωνής, ίνα οδεύσητε την Οδόν της αρετής και επιβαλλομένης θυσίας, διά να φθάσητε εις την Τελειότητα δι’ ήν προορίζεστε. Πολλάκις παροτρύνω διά των αδελφών σας, οίτινες εμπνεόμενοι δίδουν εις υμάς τας καταλλήλους ωθήσεις και άλλοτε διά των Γραφών Μου, αίτινες παραμένουσαι εις χείρας σας δύνανται να μελετώνται πολλάκις, μέχρι της εφαρμογής των και από πάντας όσους εις το μέλλον ήθελον ακολουθήσει την Οδόν Μου.

Έθεσα πλησίον σας Υπεύθυνον του Έργου Μου, προς όν πάντες οφείλετε σεβασμόν και υπακοήν, μεταφέροντα εις υμάς οδηγίας και νουθεσίας και όντα επιφορτισμένον με την Εποπτείαν επί του γήινου πεδίου του Έργου Μου. Συμβουλεύει, νουθετεί, διδάσκει, παροτρύνει διά του παραδείγματός Του, θέσας εις την διάθεσίν σας προθύμως, πάντα τα στοιχεία, άτινα εξ Εμού παρέλαβεν διά την καλλιέργειάν σας, εντελώς ανιδιοτελώς, και δίδει τας εκάστοτε κατευθύνσεις διά την εξυπηρέτησιν των σκοπών του Έργου, εις το οποίον ετέθη ως Υπεύθυνος, εις τους αμέσους συνεργάτας του, σύμφωνα με τας εμπνεύσεις που λαμβάνει.

Πλαισιώσατε Αυτόν και βοηθήσατε έκαστος εις οιονδήποτε τομέα του Έργου δύναται να προσφέρει, προθύμως και αυθορμήτως.

Αγαπήσατε ο εις τον έτερον ως πραγματικοί αδελφοί και την Αγάπην αυτήν και το παράδειγμά σας ας ίδωσιν οι άλλοι ίνα σας ακολουθήσουν. Βοηθήσατε εκάστην ψυχήν ίνα έλθη εις επίγνωσιν της Καταγωγής και του προορισμού της, συντελούντες εις την αποκατάστασιν των σχέσεών της με τον Πατέρα Δημιουργόν της.

Μείνετε ακλόνητοι εις τας πεποιθήσεις σας και εις την πορείαν σας, ότι πολύ θελουσιν δοκιμάσει υμάς οι άνθρωποι.

Πάντα ταύτα εγράφησαν τη Βουλή και τη υπαγορεύσει του Θείου Λόγου, του εν εμοί οικούντος. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: