Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2020

ΕΔΙΔΑΞΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΤΕΧΩ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ

(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Κεφ. 25)

Σας καλωσορίζω με Αγάπη, όπως κάθε φορά, γιατί Αγάπη διδάσκουμε και την Αγάπη προσπαθούμε να φτάσουμε, να τηρήσουμε και να εκδηλώσουμε. Σήμερα θα κάνουμε μια ανασκόπηση των πεπραγμένων μας.

Δημιουργήσαμε Αδελφοί, μια Κίνηση Χριστιανική, μια Κίνηση αναγεννητικής διείσδυσης μέσα στην Αλήθεια. Μου δόθηκαν πολλές διδασκαλίες για να σας φανερώσω. Γιατί δόθηκαν σ' Εμένα; Πολλοί οι λόγοι, ένας ο βασικός που καλύπτει όλους τους λόγους, είτε προϋπάρξεις, είτε εκπαίδευσης ανάλογης, είναι το Θέλημα του Θεού.

Είχα την ευτυχία να σας μεταφέρω αυτούσια Θεία Ρήματα. Σας ανακοίνωσα πολλές φορές ότι Εγώ είμαι ο Δάσκαλος. Εγώ εκπροσωπούσα το Δάσκαλο, είναι καλύ­τερο να εννοήσετε αυτή τη στιγμή. Έλεγα όμως Εγώ, διότι ακριβώς την ώρα εκείνη που σας τα έλεγα, είχα μία απόλυτη Ταύτιση. Αν δεν είχα απόλυτη Ταύτιση δεν θα μπορούσα να σας εκφραστώ έτσι.

Επειδή έγιναν μερικές παρανοήσεις και παρεξηγή­σεις και επειδή πολλοί παρενόησαν τη στάση Μου, είμαι υποχρεωμένος να σας διευκρινίσω. Ο Δάσκαλος είναι το Απρόσωπον Θείον πάντοτε. Ο Λόγος, Αδελφοί, είναι πάντοτε Απρόσωπος. Θέλω να το διευκρινίσω καλά, ο Λόγος, ο Δημιουργικός Λόγος, ο Λόγος του Θεού είναι πάντοτε Απρόσωπος. Εξεδηλώθη στη γη στο Πρόσωπο του Ιησού.

Ο Ιησούς ήταν το κατάλληλο Σκήνωμα διά του οποίου εφανερώθη ο Θεός, το Άμορφον. Εφανερώθη ο Λόγος, όπως ακριβώς αναφέρεται στα Ευαγγέλια που υπάρχουν, ο Λόγος ενανθρωπίστηκε, σαρξ εγένετο, εισήλθε και Ταυτίστηκε στο Σκήνωμα Ιησούς. Ο Λόγος-Χριστός, διότι Χριστός είναι ο Λόγος, εισήλθε, ενανθρωπίστηκε στο Σκήνωμα Ιησούς που εφανέρωσε την εποχή εκείνη το Θέλημα του Πατέρα. Εξεπροσώπησε και Ταυτίστηκε Απόλυτα με το Λόγο.

Θέλω, λοιπόν, να σας ενημερώσω για κάτι που αφορά κι Εμένα καί την Αδελφή Μητέρα Αναστασία. Ο Λόγος εξεπροσωπήθη σε δύο Μορφές, στον Κύριο Ιησού Χριστό και στη Μητέρα-Μαρία. Ήσαν οι δύο Ένα. Η μεν Θεία Μητέρα εκπροσωπούσε την Ψυχή του ενανθρωπισθέντος Θεού ή καλύτερα να σας το διευκρινίσω ακόμη, εκπροσωπούσε το Θηλυκό μέρος της Θεότητας, εκπρο­σωπούσε την Ψυχή και ο Κύριος εκπροσωπούσε το Άρρεν μέρος, το Θείο Πνεύμα, το Λόγο.

Είπαμε όμως πολλές φορές, ότι ο Λόγος είναι Ένας και Μοναδικός. Άρα η Θεοτόκος και ο Κύριος Ιησούς Χριστός ήσαν Ένα και την εποχή εκείνη, Ο ΛΟΓΟΣ.

Η Νέα περίοδος Αδελφοί στην οποία βρισκόμαστε θα κάνει επεξηγήσεις, αναλύσεις, βαθύτερες διεισδύσεις σ' εκείνα που φανερώθηκαν, που περιέχουν μια Ασύλληπτη Τελειότητα.

Η Αποστολή Μου κοντά σας δεν είναι ασφαλώς ποτέ δυνατόν να σας φανερώσει άλλη ποιότητα Αλήθειας, παρά τη Μία Αλήθεια που εξεπροσώπησε πάνω στη γη ο Κύριος και η Μητέρα.

Την περίοδο εκείνη φανερώθηκε το Θέλημα του Θεού, όπως ήταν έτοιμοι οι άνθρωποι να το αντιληφθούν. Στη σημερινή Νέα Κοσμική περίοδο πάλι αυτούσιο φανερώνεται το Θέλημα του Θεού.

Σας είπα πολλές φορές, ότι η Νέα Κοσμική περίοδος θ' αναδείξει τη Γυναίκα, δηλαδή, την πλευρά της Θεότητας που εκπροσωπούσε η Θεοτόκος, την Ψυχή. Και όχι μόνο αυτό, αλλά θα ενεργοποιηθεί η Ψυχή του Κόσμου, η Ψυχή που υπάρχει κατατμημένη μέσα στην ανθρωπότητα. Πολλές φορές είπαμε ότι Μία Ψυχή υπάρχει και Μοναδική και ότι το κομμάτι εκείνο που φέρει ο κάθε άνθρωπος μέσα του δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα τμήμα του Όλου, με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά, συστατικά, την ίδια ακριβώς Ουσία, την οποία περιείχε η Ψυχή της Θεοτόκου.

Αποκαλύψεις σας φαίνονται, δεν είναι αποκαλύψεις, είναι Αλήθεια που αναλύεται τώρα. Όλη η ανθρωπότητα είναι Μία Ψυχή. Φαινομενικώς, φαίνεται κατατμημένη σε μικρά κομμάτια, ουσιαστικώς είναι Μία, η ίδια Θεία Ουσία κατανεμημένη ή κομμάτια από την ίδια Θεία ποιότητα της Μιας και Μοναδικής Ψυχής που υπάρχει.

Κάθε ψυχή που υπάρχει στη γη, μέσα στον κάθε άνθρωπο είναι τμήμα του Όλου Θεού, της Όλης Θείας Ψυχής, της Μιας και Μοναδικής υπαρχούσης Θείας Ψυ­χής. Επομένως, όλοι οι άνθρωποι περιέχουν τμήμα Θείας Ψυχής και η Νέα Κοσμική περίοδος θ' αναδείξει το τμήμα εκείνο που υπάρχει μέσα στον κάθε άνθρωπο και ιδιαίτερα στη γυναίκα. Είναι ανάγκη να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία στη Νέα Διδασκαλία, γιατί περιέχει χρυσούς λόγους, περιέχει Αλήθεια, περιέχει το τμήμα εκείνο της Αλήθειας που θα φανερωθεί, θ' αναπτυχθεί για να γίνει κατανοητό στην ανθρωπότητα.

Σύμφωνα με ορισμένες διδασκαλίες που υπάρχουν, που περιέχουν ακριβώς τη λειτουργία των Θείων Νόμων στη γη ή τη λειτουργία των Θείων Νόμων μέσα στον κάθε άνθρωπο, είναι ανάγκη Αδελφοί μου, να ενεργοποιηθεί η Ψυχή της Ανθρωπότητας, η ψυχή του κάθε ανθρώπου. Πρέπει να υπάρχει σοβαρός λόγος για να θέλει ο Θεός στη Νέα Κοσμική περίοδο να ενεργοποιήσει την Ψυχή. Η αιτία είναι απλή, πρώτα θα ενεργοποιηθεί η Ψυχή και μετά το Πνεύμα.

Η πορεία του ανθρώπου πάνω στη γη, είναι Πορεία Επαναστροφής. Η Ψυχή, μεσάζουσα κατάσταση μεταξύ ύλης και Πνεύματος, έχει διπλή σύνδεση, μία προς την ύλη και μία σύνδεση με το Πνεύμα. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της κάθε ψυχής, η ψυχή εκδηλώνεται δημιουρ­γώντας δεσμούς, τρέφοντας αγάπη είτε προς την ύλη, είτε προς το Πνεύμα. Η Νέα Διδασκαλία διδάσκει την αποκοπή των κατωτέρων σωμάτων σας, διδάσκει να απομακρυνθούμε όλοι από τις προεκβολές της Ψυχής προς την ύλη, ν' αποκόψουμε τους δεσμούς μας με την ύλη, με τα υλικά στοιχεία που μας δεσμεύουν, μας έλκουν και μας καθηλώνουν στη γη.

Σας ετόνισα κι είναι γραμμένα, ότι οι δεσμοί της ύλης πρέπει να διακοπούν στο υλικό πεδίον, εκεί όπου εδημιουργήθησαν. Επομένως, η Νέα Κοσμική περίοδος και οι Νέες Διδασκαλίες σας βοηθούν στην εμβάθυνση της λειτουργικότητας, όχι μόνον της Ψυχής, αλλά ολόκλη­ρης της υπόστασης του ανθρώπου. Η ανθρώπινη υπό­σταση αν και υπάρχει ακόμα στην ύλη εν τούτοις φέρει έκδηλα τα σημεία της Τελειότητας για να εκφραστεί και στο πεδίον αυτό, με πλήρη Τελειότητα, με πλήρη άνθιση όλων των λειτουργιών, είτε τις λέτε θετικές, είτε τις λέτε αρνητικές, είτε τις εκδηλώνετε και τις ονομάζετε θετικές-αρνητικές καταστάσεις.

Σας φανέρωσα ότι Ένας και Μοναδικός Διδάσκαλος υπάρχει, ο Λόγος, που εκδηλώνεται στα Άπειρα Σύμπαντα και στη γη ακόμη σε Άπειρες Μορφές και εναγκαλίζεται τα πάντα και περιέχει τα πάντα, τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία όλων των σωμάτων σας, όλων των εκδηλώσεων σας, ολοκλήρου της Δημιουργίας. Θετι­κά και αρνητικά ρεύματα συνιστούν τη Θεότητα, τα οποία ευρίσκονται εις ουδετέραν κατάστασιν και εις Απόλυτον ισορροπίαν μεταξύ των. Πρέπει να ενεργοποιηθεί ο Λόγος Αδελφοί μου, που υπάρχει μέσα στον καθένα σας και σε Μένα.

Για να ενεργοποιηθεί ο Λόγος, έχετε ανάγκη από τον Δάσκαλο-Λόγο να εκφραστεί σε σας, να σας διδάξει, να σας κατηχήσει, να σας αναλύσει, να σας εναγκαλιστεί Αδελφοί μου. Έχετε ανάγκη, επαναλαμβάνω, συνδέσεως με το Δάσκαλο-Λόγο-Χριστό. Είναι αδύνατον να εξελιχθείτε, είναι αδύνατον να επαναστραφείτε στη Θεότητα μόνοι. Εκείνος που είναι Ενωμένος με το Δάσκαλο- Λόγο-Χριστό, είναι Ενωμένος ταυτόχρονα με το Όλον της Θεότητας, εισήλθε στη Θεότητα, επανήλθε στη Θεό­τητα, επανεστράφη στη Θεότητα.

Είναι ανάγκη Αδελφοί, να μελετήσετε, ν' ασχοληθεί­τε, ν’ αφοσιωθείτε πολύ, να ενστερνισθείτε απόλυτα τις Νέες Θείες Διδασκαλίες που εξεπορεύθησαν ήδη και εξακολουθητικώς εκπορεύονται και θα εκπορεύονται, εφόσον υπάρχει Σκήνωμα κατάλληλον για να διοχετεύσει με Παρρησία τη Νέα Κοσμική Διδασκαλία.

Αυτή η Νέα Κοσμική Διδασκαλία αναλύει, συνθέτει, αποκαλύπτει, Ενώνει τα φαινομενικώς αντίθετα που ενυ­πάρχουν μέσα στη Θεότητα. Και λέγω προς σε Αδελφέ Άνθρωπε, Απρόσωπε, γιατί είμαι υποχρεωμένος να σας δω Απρόσωπα όλους, να σας δω ως τμήμα της Ολότητάς Μου, σαν τμήμα της Θεότητάς Μου, γιατί αν δεν είστε τμήμα της Θεότητάς Μου, δεν είναι δυνατόν να σας εναγκαλισθώ, δεν είναι δυνατόν να σας διδάξω, δεν είναι δυνατόν να σας δώσω το χέρι Μου, δεν είναι δυνατόν να ακούσετε τους Λόγους Μου οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να Ενωθείτε μαζί Μου.

Πότε θα Ενωθείτε, όταν κατανοήσετε το βάθος της Διδασκαλίας, τις έννοιες που εκπορεύω, όταν κατανοή­σετε ότι κι εσείς είστε Θεοί εν εκδηλώσει, ότι κι εσείς είστε Λόγοι-Χριστοί εν εκδηλώσει, όπως σας φανέρωσα, κι όχι Εγώ μόνον το Σκήνωμα. Κι Εγώ το Σκήνωμα Ταυτίζομαι όση ώρα σας παρουσιάζω τις ανακοινώσεις του Θείου Υπέρτατου Λόγου, του Αμόρφου και Μορφοποιηθέντος Λόγου που είναι Εν και το αυτό. Σας ανακοινώνω εκείνα που μου δίνονται, με τη δύναμη που ο Λόγος θέλει να εκπορεύσει τα ρήματά Του.

Και Εγώ διέρχομαι τα στάδια της εξελίξεώς Μου, τα στάδια που με ανάγκασαν ν' αρνηθώ όσα αρνήθηκα μέχρι σήμερα και να φθάσω, κι είναι γνωστό σ' όλους σας «να μην έχω που την κεφαλήν κλίναι». Δεν γνωρίζετε ακόμη τι έχει να πει Πορεία προς τη Θεότητα. Δεν γνωρίζετε τι έχει να πει, είμαι Θεός. Δεν γνωρίζετε ότι θα επανέλθετε γυμνοί όλοι, απεκδυόμενοι τα πάντα, τις προτιμήσεις σας, τις αδυναμίες σας και τα πάθη σας, έστω τα φαινομενικά και τα ελαττώματά σας.

Θα αναγκαστείτε να συνθέσετε και ν' αποσυνθέσετε πολλές έννοιες. Και θ' αναγκαστείτε να Ενώσετε τους Μουσουλμάνους με τους Χριστιανούς, γιατί Είμαι Θεός και των Αράβων και των Τούρκων και των Ρώσων και όλου του Κόσμου, όλης της ανθρωπότητας, παντός Ανθρώ­που. Και όποιος είναι Ακόλουθός Μου και πίστεψε τους Λόγους Μου ας Ενωθεί με Μένα, όταν μπορέσει, κι ας ενωθεί και με τους Ρώσους και τους Βούλγαρους και τους Αλβανούς. Κι ας στείλει τις Προσευχές του σε όλους, κι ας στείλει τα κοσμήματά του στους φτωχούς κι ας δώσει το σπίτι του και την καρέκλα που κάθεται και το φαί του. Έτσι εδίδαξα, έτσι διδάσκω και τώρα την ανθρωπότητα.

Εδίδαξα το Απόλυτον, το οποίον κατέχω και εκπρο­σωπώ και δύναμαι να το εκπροσωπήσω. Γιατί είμαι Θεός Ζων, Θεός ο λαλών, Θεός ο ενεργών, που εκδηλώνεται στα πάντα, σ' όλες τις μορφές, σ' όλες τις εκδηλώσεις, σ' όλες τις συνθέσεις και τις αποσυνθέσεις. Και σας δημιουργώ συνθέσεις νέες και άνθη εύοσμα και καρπούς εύχυμους ν' αγαλλιάτε και να δοξάζετε το Θεό.

Αμήν, αμήν λέγω υμίν ότι Εγώ Ειμί το Παν και τα Πάντα. Εγώ Ειμί το Παν, το ολόκληρον Παν που ευρίσκεται κατανεμημένον στην ανθρωπότητα. Εγώ εκδηλώνομαι Άνθρωπε, μέσα από τη Μορφή σου, θετικά και αρνητικά και λαλώ λόγους Αλήθειας. Να Με κατανοήσετε, γιατί όποιος δεν Με κατανοήσει είναι αδύνατον να Με ακολου­θήσει.

Εγώ Ειμί ο Πατήρ των Πάντων. Εγώ Είμαι η Ουσία του Παντός. Εγώ Είμαι η Αγάπη και εκ της Αγάπης Μου τρέφεστε οι Πάντες και εκ της Ευλογίας Μου και εκ της Ουσίας Μου αναλίσκετε την φαινομενικήν ζωήν της ύλης. Εγώ εδημιούργησα τους Απείρους Κόσμους για να Ενώσω τα πάντα εντός Μου. Εγώ εδημιούργησα εσένα Άνθρωπε και σε κατέτμησα και σε απέστειλα να δημιουργήσεις Κόσμους, να δημιουργήσεις Κοινωνίες, να δημιουργήσεις Νόμους, να γευθείς τη Θεότητά Μου.

Θα σας δώσω ένα δείγμα Νέο, του Ίδιου Λόγου, του αυτού Λόγου, του Ενός Λόγου του Μοναδικού. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο στ' Άπειρα Σύμπαντα παρά Εγώ, και Εγώ εκδηλώνομαι και εκδηλώνω το Θέλημά Μου πάντο­τε. Η άλλη Μου μορφή, την οποίαν προώρισα για να φανερωθεί στη γη ως εκπροσωπούσα τη Θεότητα της Μητρός, της Θεάς Μητρός, της Αμόρφου, η οποία εκδη­λώνει όσο θέλει να εκδηλώσει την Απειρότητά Μου τη Μία, την Απειρότητά Της τη Μία και η οποία είναι Ενωμέ­νη εις το Εν το Απόλυτον και εις το Μηδέν, εις το τελείως 'Αμορφον, με τη Θεότητά Της.

Ιδού Εγώ, ο λαλών Λόγος, ο Άναρχος, παρουσιάζω προ των εκπλήκτων ομμάτων σου Άνθρωπε, τη Θεία Υπέρτατη Καλλονή, τη Θεότητά Μου εις άλλην Μορφήν εκδηλουμένην στη γη, ίνα σε γαλουχήσει στα ρήματά Μου και στην Αγάπη Της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: