Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

(Βιβλίο: ΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ)

Αγαπημένε Μου Άνθρωπε, έχεις ανάγκη από εξηγήσεις. Γι’ αυτό και σου παρέχω ιδέες, που θα οδηγήσουν τις διεργασίες σου σε αναλύσεις και συνθέσεις εννοιών και θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις μέσα σου, για να μπορείς να επεκτείνεσαι συνεχώς σε νέες καταστάσεις. Να είσαι αυτός, ο οποίος θα τις οριοθετείς με σκοπό να τις καταρρίψεις και πάλι, για να προχωρήσεις σε νέα στάδια. Παρουσιάζεις αδυναμία να λειτουργήσεις ενοποιημένα, σύμφωνα με τη ροή του Φωτός, με τη διάχυση του Αγίου Πνεύματος. Δεν έχεις αντιληφθεί ακόμα με ποιον τρόπο το Άγιο Πνεύμα, ο Παράκλητος, ο Φωτισμός και η έμπνευση, θα εισχωρήσει μέσα σου. Έχεις παραμείνει σε καταστάσεις, που έχουν φανερωθεί σ’ εσένα απ’ την προηγούμενη Κοσμική Περίοδο με συμβολικούς τρόπους μέσα από τις Γραφές, κι έχεις προσκολληθεί πάνω σ’ αυτές, περιμένοντας μία θαυματουργική διάχυση της φωτοχυσίας, η οποία ταυτοχρόνως θα σε πλημμυρίσει με ικανότητες, με ιδέες, με ολότητα, με καταστάσεις, τις οποίες πριν ούτε καν γνώριζες.

Όμως σου διαφεύγει το γεγονός, ότι στη Νέα Κοσμική Περίοδο η συμμετοχή σου είναι ενσυνείδητη. Επομένως η διάχυση του Αγίου Πνεύματος γίνεται σ’ εσένα μέσα από ενσυνείδητες και διαρκείς διαδικασίες που επιτρέπουν την εκδήλωσή Του μέσα απ’ τη μορφή σου. Το Άγιο Πνεύμα σού παραχωρείται μέσα από το αφυπνισμένο Θείο «Είναι» σου, αλλά διαχέεται και πάνω στα σώματά σου, πάνω στους παλμούς σου. Όμως η δυνατότητά σου να εργασθείς μ’ αυτό, να λειτουργήσεις τα κέντρα, το νου, την καρδιά, τη συνείδηση και τους παλμούς των σωμάτων σου με τις δικές Του διεργασίες και τους δικούς Του ρυθμούς, εξαρτάται από το ποσοστό συμμετοχής των ιδεών σου μέσα στην κινητικότητά Του, από το ποσοστό συμμετοχής του νου σου στη διαρκή και Αέναη κίνησή Του. Αυτό το ποσοστό συμμετοχής αυξάνει μόνο όταν εσύ ο ίδιος προσπαθείς και επεξεργάζεσαι νέες καταστάσεις με μία και μοναδική σκοπιμότητα. Να βγάλεις μέσα απ’ αυτές καινούργια αποτελέσματα, τα οποία ουδέποτε έχουν φανεί στον άνθρωπο.

Μέχρι τώρα μιλούσα και σου δίδασκα για κατάργηση κατεστημένων. Ήταν κάτι αόριστο. Γινόταν πιο συγκεκριμένο σε καταστάσεις της ζωής σου, όπου αναγκαζόσουν να ξεπεράσεις κάποια στάδιά σου, για να προχωρήσεις σε κάποια ανώτερα. Όμως η διδασκαλία Μου περί κατάργησης κατεστημένων δεν αφορά μόνο τα προσωπικά σου κατεστημένα. Σ’ αυτό τον τομέα διδάσκεσαι, για να μπορέσεις να οδηγηθείς στην κατανόηση των πραγμάτων, τα οποία θ’ αλλάξουν σ’ ολόκληρη την ανθρωπότητα. Και δεν αρκεί να τα κατανοήσεις, είναι απαραίτητο να τα βιώσεις, γιατί είσαι εσύ το επιλεγμένο στέλεχος, το οποίο θα θέσει τους Νόμους πάνω στη γη. Τους Νόμους εκείνους, οι οποίοι πραγματικά θα μεταλλάξουν τις καταστάσεις της.

Σου έχω μιλήσει για τους Νόμους που διέπουν το υλικό πεδίο. Οι Νόμοι που διέπουν το υλικό πεδίο μέχρι σήμερα επιτρέπουν την κατάσταση που ήδη υφίσταται πάνω στον πλανήτη. Οι Νόμοι που διέπουν το υλικό πεδίο μέχρι σήμερα, δίδαξαν και διδάσκουν εξακολουθητικά μέχρι τώρα την ανθρωπότητα, για να μπορέσει να εισχωρήσει σε στάδια Ενότητας. Όμως από τη στιγμή που εσύ αφυπνισμένος κατανοήσεις τη λειτουργία της Ενότητας, από τη στιγμή που εσύ αφυπνισμένος και απόλυτα ενωμένος μαζί Μου δρας καθημερινά με λόγια και Έργα, με πράξεις και ενέργειες, τότε πλέον παύουν να υφίστανται οι υλικοί Νόμοι τους οποίους μέχρι τώρα η γη δοκιμάζει, με τους οποίους μέχρι τώρα ο άνθρωπος εκπαιδεύεται.

Δεν σου έχω αναθέσει ένα απλό Έργο, Άνθρωπε. Σου έχω αναθέσει να εκφράσεις τη Δημιουργία Μου. Βρίσκεσαι στον πλανήτη που φέρει το όνομα γη, βρίσκεσαι στη χώρα που φέρει το όνομα Ελλάδα, με μία μοναδική σκοπιμότητα: Να αλλάξεις ολοκληρωτικά τους Νόμους που διέπουν τον πλανήτη γη. Να αλλάξεις ολοκληρωτικά τη σύνθεση, με την οποία κινείται και λειτουργεί η ανθρωπότητα. Να σηκώσεις εσύ όλο το βάρος των Νόμων που υπάρχουν και δρουν πάνω σ’ αυτή. Να το μετουσιώσεις. Να σηκώσεις εσύ όλη τη λειτουργία των υποστάσεων που μέχρι τώρα υπάρχουν πάνω στον πλανήτη, να την μετουσιώσεις και να παρουσιάσεις τη Νέα Λειτουργία, εμφανίζοντας με τη Νέα Λειτουργία σου τους νέους τρόπους σκέψης, τους νέους τρόπους έκφρασης, τους νέους Νόμους που θα διέπουν τον πλανήτη γη, οι Οποίοι και θα οδηγήσουν στη μετουσίωσή του. Γιατί θα επιτρέπουν την εισροή κραδασμών με αμεσότητα και θα δημιουργούν τις προϋποθέσεις να αναφανούν στην ολότητά τους οι Νόμοι των Συμπάντων, της Μορφής και του Αμόρφου, πάνω στη γη.

Αναρωτιέσαι πώς είναι δυνατόν οι διεργασίες που εκδηλώνονται μέσα σου να οδηγήσουν σε συνταύτιση με την Πνευματική πορεία της Θέωσης και να φέρουν αποτελέσματα. Κι όμως, η διεργασία της αφύπνισης που λαμβάνει χώρα εντός σου και ενεργοποιεί εσωτερικές αντιμαχίες, Άνθρωπε, όμοιες μ’ αυτές που υπάρχουν και εκδηλώνονται πάνω σε ολόκληρο τον πλανήτη, θέτει τις αρχές της επίγνωσης εκείνης, που θα μεταλλάξει τις λειτουργίες των Νόμων.

Οι αντιμαχίες, που εκδηλώνονται μέσα σου, που συλλαμβάνει ο νους σου, που η καρδιά σου αισθάνεται, για τις οποίες εκφράζονται στοιχεία συναισθημάτων και διάφορες ποιότητες ιδεών, δεν παρουσιάζουν τίποτ’ άλλο παρά τους Νόμους, οι οποίοι διέπουν τη γη και τον Ελλαδικό χώρο. Αυτές οι καταστάσεις σού επιτρέπουν να δουλέψεις για τη μετάλλαξη των Νόμων. Να κάνεις μία αφετηρία και να κατανοήσεις ότι πρέπει η ενότητά σου ν’ αναφανεί, ν’ αγκαλιάσει αυτό που ήδη εκδηλώνεται πάνω στη γη και να το μεταλλάξει σε Φως και Ζωή.

Η πνευματική σου πορεία είναι πάνω στη γη, είναι μέσα στην καθημερινή ζωή. Μα ποια η σκοπιμότητα να κάνεις πνευματική πορεία μέσα στην καθημερινή ζωή, αν δεν έχεις τη δυνατότητα την καθημερινή ζωή να την αναπλάθεις; Αν δεν έχεις τη δυνατότητα σ’ αυτή την καθημερινή ζωή να μπορείς να παρέχεις το δυναμικό σου;

Σου έδωσα το δικαίωμα ελεύθερα να λαμβάνεις εμπειρίες. Αν και πολλά τμήματά σου, Άνθρωπε, είναι πνεύματα εκλεκτά και επίλεκτα, που πάρα πολλές φορές έχουν κατέλθει στη γη και που ουδεμία ανάγκη φέρουν από τέτοιες εμπειρίες, παρ’ όλα αυτά δημιούργησα και δημιουργώ προϋποθέσεις για να έχουν εμπειρίες. Όχι για να γνωρίσουν το δρόμο της διττότητας, όχι για να οδηγηθούν στην επίγνωση της αναγκαιότητας της Ένωσης, αλλά για να κατανοήσουν τους τρόπους, με τους οποίους θα μετουσιώσουν τους ήδη υφιστάμενους Νόμους και θα εγκαθιδρύσουν Νόμους Ζωής, Νόμους Αγάπης, Νόμους Ενότητας. Νόμους που θα διευκολύνουν ολόκληρη την ανθρωπότητα να συντονισθεί με τους κραδασμούς που διαχέω στον πλανήτη, χωρίς να υπάρχουν εμφανή δείγματα ανισορροπίας ή διχασμού προσωπικοτήτων. Χωρίς να υπάρχουν καταστάσεις οι οποίες θα παρουσιάζουν έλλειψη συντονισμού, με εκδηλώσεις ασθενειών ή διαφόρων άλλων δυσαρμονιών.

Είσαι εδώ, Άνθρωπε, ακόμα και για να μεταλλάξεις τους Νόμους που διέπουν την ασθένεια, που διέπουν το αίτιο και το αποτέλεσμα, αναβιβάζοντάς τους μέσα στην Ενότητα και οδηγώντας τον Άνθρωπο να κατανοήσει την εκδήλωσή του μέσα από την Ενότητα. Μα για να γίνουν όλα αυτά, είναι απαραίτητο, το τονίζω, απαραίτητο να μπορέσεις εσύ τουλάχιστον, εσύ που είσαι περιβεβλημένος με τη Χάρη Μου, που περπατάς πάνω στη γη, να κατανοήσεις τη λειτουργία των Νόμων που καλείσαι να μεταλλάξεις. Να τους βιώσεις χωρίς ν’ αφομοιωθείς σ’ αυτούς, αλλά αντίθετα να τους αφομοιώσεις μέσα στο Πύρινο Θείο «Είναι» σου, για να τους οδηγήσεις στη μετουσίωσή τους.

Η κατανόηση και η βίωση αυτών μέσα από τη Θεία Καθοδήγηση και τη συνεχή Ένωση μαζί Μου, είναι το εφόδιο, το ανεξάντλητο και διαρκές, που σου διανοίγει το δρόμο για να δημιουργήσεις, σαν εκπαιδευόμενος Δημιουργός, βρισκόμενος κάτω από την απόλυτη Επιστασία Μου, Νέους Νόμους, ολοκληρωμένους και άφθαρτους, εμπεριέχοντας τους ήδη γνωστούς, μα επεκτεινόμενους στο Άπειρο, δυνάμενους όμως να εφαρμοσθούν πάνω στη γη, γιατί θα προέρχονται από τη ζύμωση του Ανθρώπου της γης και του Ανθρώπου του Ουρανού.

Μόνο εσύ, Άνθρωπε, μπορείς ν’ αναβιβάσεις τη γη. Μόνο εσύ μπορείς ν’ αναβιβάσεις τον εαυτό σου. Είναι στην απόλυτη δικαιοδοσία σου, που αφυπνίζεται και ενεργεί από τη στιγμή που αφυπνίζεται η Ένωσή σου μαζί Μου, αυξάνει δε τη δυνατότητα δράσης της και μετουσίωσης ανάλογα με την ποιότητα της Ένωσής σου με Μένα, το στάδιο της εκλέπτυνσης και εξέλιξής σου.

Μόνο εσύ μπορείς να γεννήσεις, να δημιουργήσεις, τους Νέους Αυτενεργείς Νόμους που αφορούν εσένα, τη γη και κατ’ επέκταση τα Σύμπαντα. Γιατί η απόλυτη δικαιοδοσία που σου προανέφερα υποδηλώνει, ότι εντός σου, στον Θείο Ενωμένο Πυρήνα σου, υπάρχουν σπερματικά όλες οι γνώσεις και όλες οι δυνατότητες γι’ αυτή τη δημιουργική εκδήλωσή σου, που θα σε οδηγήσει ενεργά και συνειδητά σε απόλυτη Ένωση με τον Δημιουργό Θεό που Είμαι.

Μην παρανοήσεις. Είμαι και παραμένω Ανενδεής. Δεν έχω την ανάγκη σου για να ολοκληρώσω τη Δημιουργία Μου. Όμως η Απόλυτη Σοφία Μου έχει προβλέψει όλες τις αστάθμητες πιθανότητες της πορείας της ενεργητικής Θέωσής σου, που από την Άχρονη στιγμή της Δημιουργίας σου παλμοδονείται μαζί σου. Γι’ αυτό και συσπείρωσα εντός σου την Άναρχη Αρχή και το Ατελεύτητο Τέλος της Ύπαρξής σου, ώστε να μην υπάρχει παλμός σου, που να μην μπορεί να μετουσιωθεί εντός σου. Γι’ αυτό σου παραχώρησα ευθύνες και δικαιώματα ελεύθερα, ενώνοντάς τα μέσα σου, ώστε να μην μπορείς ν’ αναλάβεις τις ευθύνες χωρίς τα δικαιώματα, αλλά ούτε ν’ απολαύσεις τα δικαιώματα χωρίς τις ευθύνες. Γι’ αυτό σου έδωσα δικαιοδοσία απόλυτη και αίσθηση εσωτερική, αδιάφθορη, ότι σ’ έχω ανάγκη, για να εκδηλώσεις τη Δημιουργία Μου, διδάσκοντάς σου ουσιαστικά μέσα απ’ αυτό το αντικαθρέφτισμα της ανάγκης, ότι εσύ Με έχεις Αέναα ανάγκη, για να εκδηλώσεις τη Δημιουργία σου που είναι Δική Μου, γιατί στα πάντα Υπάρχω.

Μέσα από το ίδιο σου το «Είναι» σε διδάσκω την ανάγκη σου να ενωθείς μαζί Μου. Μεταστρέφω τις έννοιες και τα συναισθήματα που εντός σου υπάρχουν, τις διαθέσεις και τις επιλογές σου. Εισχωρώ στις δικές σου σχηματοποιημένες μορφές, ή στις δομές που η ενέργειά σου σχηματίζει, για να σου δείξω ότι, όταν διαχωρίζεσαι από Εμένα, εισχωρείς στην ανάγκη, ενώ όταν προχωράς στην Ένωσή σου μαζί Μου, σταδιακά αποδεσμεύεσαι, βιώνοντας την Ανενδεή Ουσία Μου, που είναι και δική σου.

Αγαπημένε Μου, μόνον ως Ανενδεής θα δημιουργήσεις Νόμους. Γιατί οι Νόμοι Μου δεν περιέχουν ανάγκες, αλλά ολοκληρωμένη Τελειότητα. Αυτό δεν σημαίνει, ότι πρώτα θα τελειωθείς και μετά θα δημιουργήσεις. Σημαίνει όμως, ότι τις στιγμές που θα πραγματώνεις τη Δημιουργία, φέρνοντας σε παραγωγική δραστηριότητα τις σπερματικές σου γνώσεις, θα βιώνεις την ολοκληρωτική ταύτισή Μας, ενώ θα προϋπάρχει εντός σου η συνειδητοποίηση, η κατανόηση της πορείας του Ανθρώπου, η υπευθυνότητα της ανάγκης του Ανθρώπου και της ανένδειας του Ανθρώπου - Λόγου - Θεού.

Για να πραγματοποιήσεις όλα αυτά, σε διδάσκω και σε νουθετώ. Σου διοχετεύω την Αλήθεια Μου τυπωμένη σε λέξεις, για να σε βοηθήσω με σαφήνεια να διαπιστώσεις τις λανθασμένες επιλογές της πορείας σου πάνω στη γη.

Σ’ αγαπώ, Άνθρωπε, και η Αγάπη Μου έρχεται να συμπληρώσει τα κενά σου, να καταρρίψει τα κατεστημένα σου. Να σου παρουσιάσει σ’ όλη τους την έκταση τα φθαρτά οικοδομήματα της πλάνης, ώστε να αισθανθείς τα δεσμά που εσύ ο ίδιος δημιούργησες και να Με καλέσεις να σε ελευθερώσω.

Είμαι Αυτός που θυσιάστηκα για σένα, που σήκωσα το βάρος της αμαρτίας σου, που έγινα ο Δρόμος για να πορευθείς και να επιστρέψεις στον Πατέρα. Έρχομαι πάλι κοντά σου, αν και ουδέποτε σε άφησα, εγκαινιάζοντας τη Δευτέρα Παρουσία Μου εντός του Ανθρώπου, για να μετουσιώσω την παρανόηση με την οποία κάλυψες τη Διδασκαλία Μου. Να σε απαλλάξω από την ανικανότητά σου να δεις την Αλήθεια Μου. Να ελευθερώσω το νου, την καρδιά, και τη συνείδησή σου από τα μέτρα και τα σταθμά της ανθρώπινης καταμέτρησης, ώστε να μπορούν να Με χωρέσουν όπως πράγματι Είμαι. Έρχομαι να φανερώσω, ενωμένος μαζί σου, την πορεία του Ανθρώπου που Θεώνεται. Γιατί Είμαι ο Μόνος Αρμόδιος να συνεχίσω το Έργο Μου, παρουσιάζοντας κάθε καλυμμένη Αλήθεια, που η ανετοιμότητα της ύπαρξής σου δεν μπορούσε να κατανοήσει κατά την Πρώτη Μου Παρουσία.

Κι όπως στην Πρώτη Μου Παρουσία σεβάστηκα τους Νόμους της υλικής σου εκδήλωσης για να σε βοηθήσω, καταδεικνύοντάς σου ότι το Απεριόριστο δεν περιορίζεται, αλλά αντίθετα αφομοιώνει και χωρά τα πάντα εξελίσσοντάς τα, έτσι και σήμερα στη Δεύτερη Παρουσία Μου όμοια θα εκδηλωθώ. Όμως, επειδή τώρα σε διδάσκω τη δική σου ανάδυση, τη συνειδητή επιστροφή σου στον Πατέρα διαμέσου της Ένωσης μαζί Μου, γι’ αυτό και ο σεβασμός Μου προς τους Νόμους της υλικής σου εκδήλωσης εκδηλώνεται καυτηριάζοντας τα κακώς κείμενα, υποδεικνύοντας και γκρεμίζοντας τις σαθρές δομές της μερικότητας των ανθρωπίνων συλλήψεων και θέτοντας τις σταθερές βάσεις για την ουσιαστική και εμπράγματη εγκαθίδρυση της Αλήθειας Μου.

Κινώ τα στατικά ύδατα της καθημερινότητάς σου, Άνθρωπε, και σου παρουσιάζω τη λάθος διαχείριση των όσων σου διέθεσα. Δύο χιλιάδες χρόνια είναι αρκετά για να διαμορφώσουν την καμπύλη της συνειδητοποιημένης σου συμμετοχής στην Αλήθεια Μου, που με σαφήνεια καταδεικνύει την απόστασή σου από Μένα και την αποστασία σου από την Ολότητα, με έπαθλο την εγωκεντρική σου ατομικότητα και τη δύναμη της εξουσίας.

Ό,τι σου παρέδωσα το προσάρμοσες στα μέτρα και τα σταθμά σου. Ό,τι σου πρόσφερα για να το χαρίσεις, το πούλησες για να αποκτήσεις ισχύ, εξουσία ή κοινωνική επιφάνεια. Την Ελευθερία που σου έδωσα με τη Θυσία Μου, την χρησιμοποίησες για να δεσμεύσεις, την ενδύθηκες για να περιαυτολογήσεις για τα ανδραγαθήματά σου. Κάθε Ευλογία Μου που διεπότισε την ύπαρξή σου, για να κατανοείς και ν’ αγαπάς, να συγχωρείς και να βοηθάς την εξέλιξη του Ανθρώπου, την μετέτρεψες για να σε εξυπηρετεί και να εκφράζει το διαχωρισμό σου, ώστε ανέμελα να παρανομείς στο Όνομα της Αγάπης Μου.

Ο χρόνος που σου έδωσα για να καταδείξεις τη σύνεση και την ορθότητα της διαχείρισης του Εαυτού Μου που σαν Υπέρτατη Δωρεά σού προσφέρθηκε, για να αναχθείς, λήγει. Βρίσκεσαι άδειος, χωρίς αποθέματα, έχοντας εξαντλήσει πλήρως κάθε κεφάλαιο ενίσχυσης που από Έλεος σου παρείχα. Η γη, πάνω στην οποία ζεις, φανερώνει την πτώχευση του «Είναι» σου. Η αντιμαχία των τμημάτων του εαυτού σου καταδεικνύει εμφανώς τη λανθασμένη διαδρομή σου. Οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζεις και τα δεινά που υπομένεις, επισημαίνουν τις απεγνωσμένες κινήσεις σου να αντλήσεις δύναμη από τη φθορά.

Τόσα πολλά σημάδια και ακόμα δεν κατάλαβες. Επιμένεις να λες ότι γνωρίζεις, όταν το σκοτάδι της άγνοιας σε συνοδεύει σε κάθε σου βήμα. Δημιουργείς δρόμους φθοράς και περιορισμού, για ν’ αντικαταστήσουν εκείνους που κατέδειξαν ότι δεν μπορούν να σε βοηθήσουν. Κοροϊδεύεις τον εαυτό σου αρνούμενος τη λειτουργία της Μετάνοιας και της Κάθαρσης που σου φανέρωσα για να σε σώσω.

Τίμα αυτό το βιβλίο που στα χέρια σου κρατάς, γιατί είναι δικό Μου. Είναι η Αγάπη Μου που μέσα απ’ αυτό μιλά και φανερώνει τις έντεχνες μεταμφιέσεις σου. Είναι η Αγάπη Μου που δίνει οδηγίες για την Αναγέννησή σου εντός Μου, για την Παρουσία Μου μέσα σου. Πρόσεξε τις επισημάνσεις Μου, γιατί καταδεικνύουν τις αιτίες της λανθασμένης διαχείρισης της Ουσίας Μου, καθώς και τον τρόπο αποκατάστασής τους.

Τίμα τον Άνθρωπο, που το Όνομά Του πάνω σ’ αυτό αναγράφεται. Γιατί σου ανακοινώνω ότι Ζω μέσα Του και πως ό,τι σου παρουσιάζει δεν είναι δικό Του, αλλά Εγώ σου μιλώ από μέσα Του. Τίμα Τον, γιατί σου καταδεικνύει τον Άνθρωπο που Θεώνεται προσφέροντας τον Εαυτό Του, για να σε βοηθήσει να ενωθείς Μαζί Μου.

Λάβε την Ευλογία Μου και την Αγάπη Μου εντός σου, ώστε να σε βοηθήσει να χωρέσεις την Αλήθεια Μου. Να συνειδητοποιήσεις τη λανθασμένη διαδρομή σου, που με σαφήνεια εκθέτω, και να λουσθείς στη Μετάνοια και την Κάθαρση. Να βαπτισθείς με το Πυρ του Πνεύματος του Αγίου και ν’ αναγεννηθείς ως Χριστοποιούμενος - Θεούμενος Άνθρωπος.

Άνθρωπε, ο Λόγος ενανθρωπίζεται για να καταδείξει την Ενότητα του Παντός! Είναι το Μέγα, Άπειρο Μήνυμα του Ιωάννη, που ο Ίδιος ο Λόγος ομολογεί την Ενότητα - Ταυτότητά Του μαζί Του. Λάβε, ενστερνίσου κι αφομοίωσε την Αγγελία Του. Είναι η Νέα Ενανθρώπιση του Λόγου εφ’ απάσης της Ανθρωπότητας της γης και η εκ της γης μεταφορά στα Σύμπαντα της Χριστικής Χάρης και Διδασκαλίας.

Για να βαδίσεις αυτό το Δρόμο, θ’ αφήσεις πίσω σου τα πάντα, ό,τι γνώρισες απ’ τα πειράματά σου στη γη, όποιες γνώσεις κι αν έλαβες, και θα προχωρήσεις προς τη Βηθλεέμ εντός σου. Είναι ο Οίκος του Άρτου όπου γεννάται ο Λόγος, ο Άρτος της Ζωής στη Νέα Του Έλευση, για να κάνει ορατή την Παρουσία Του εφ’ απάσης της ανθρωπότητας πλέον, προκειμένου να καταστήσει τον Άνθρωπο Λόγο Θεό, Λόγο Δάσκαλο Χριστό!

Όταν έρθεις στο δρόμο για τη Βηθλεέμ, η Ψυχή σου θ’ αγκαλιάσει με την Αστείρευτη Γαλήνη Της το Σύμπαν, καθώς κυοφορούσα τον Λόγο θα πορεύεται εκεί που το έδαφος της Συνείδησης είναι γόνιμο για να καρποφορήσει Εκείνον. Μη φοβηθείς! Εκείνη ξέρει και είναι ήδη έτοιμη να γεννήσει την Ασύλληπτη Τελειότητα του «Είναι» Της! Είναι η ώρα της! Η Ώρα του Κόσμου, στο Πλήρωμα του Χρόνου!

Γύρω παντού σιωπή, απόλυτη Γαλήνη. Όλα ηρεμούν και αγαλλιούν στην Υπέρτατη Προσφορά του Δημιουργού. Οι ρυθμοί της Ζωής εναρμονίζονται με το Υπερκόσμιο Σάλπισμα των Αγγέλων. Το Στοργικό Χάδι του Άναρχου διαχέεται στο Παν, που εκστασιασμένο παρακολουθεί. Το Μυστήριο τελείται και η Δημιουργία εισπνέει τον Υπερούσιο... Το Θείο γεννάται...

Ο Χρόνος εξωθείται στο Απεριόριστο και ξεχνά το μέτρημά του! Ο χώρος παραλύει στους Υπερλάλητους Ήχους των Αγγελικών Ασμάτων! Υποχωρεί απ’ τον περιορισμό, παραδίνεται στο Αχανές που εισδέχεται! Ο Πατέρας παίρνει Νέα Μορφή...

Ο Άπειρος των Απείρων γεννάται από Αυτόν, που Εκείνος γέννησε! Ο Άνθρωπος ενανθρωπίζεται τον Θεό ως εκ Θεού γεννηθείς και ο Πατήρ, διά του υιού γεννώμενος, Υιός καθίσταται! Ο Υιός εμφανίζει τον Πατέρα και ο Πατήρ, διά του υιού ενανθρωπιζόμενος, καθιστά Πατέρα τον Υιό! Ο Υιός του Θεού. Υιός του Ανθρώπου. Πατήρ και Υιός Έν. Άνθρωπος και Θεός Έν!

Ο Αναμάρτητος Εαυτός σου γεννάται! Την ώρα που το Υπέρτατο Μυστήριο συντελείται, δεν χωρούν σκέψεις, δεν υπάρχουν διεργασίες. Μη σταθείς! Μονάχα σκύψε κι αφουγκράσου την καρδιά σου, να την ακούσεις που δοξολογεί τον Θεό που ενανθρωπίζεται!

Η Πρώτη του Έλευση καθίσταται μέσα σου η Δευτέρα Του Παρουσία. Χώρος και Χρόνος Μία και Μόνο Νοητή Στιγμή στην Ασύλληπτη Μυσταγωγία του Παντός! Άνθρωπε, Υποκλίσου...

Χρίεσαι Λόγος Δάσκαλος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: