Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

ΕΥΛΟΓΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ

(Βιβλίο: ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Κεφ. 4)

Άνθρωπέ Μου, σου διδάσκω την Ένωση, σε εκπαι­δεύω σ’ αυτήν, με Άπειρους τρόπους εξωτερικούς και εσωτερικούς. Σου καταδεικνύω συνεχώς, ότι η Ουσία που υπάρχει εντός σου, δεν είναι τίποτε άλλο παρά Εγώ, ο Ένας Θεός, η Μία Ύπαρξη, η Τρισυπόστατη και Ομοούσια. Σου ενεργοποιώ με διάφορους τρόπους την ενσυνείδητη πίστη σου στον Εαυτό Θεό που φέρεις εντός σου και σε μαθαίνω να Τον εκφράζεις, να Τον εκδηλώνεις δημιουργι­κά, δρώντας μέσα από τη Θεία Βουλή, εκφράζοντας τη Θεία Αγάπη, τη Θεία Απειρότητα που περικλείει τα πάντα, τα ενώνει, τα ισορροπεί, τα μετουσιώνει, μέσα στο Αδι­άφθορο Πυρ της Ουσίας της. Σου έχω διδάξει, ότι ο Άν­θρωπος που ενώνεται μαζί Μου, που συνειδητά συμμετέ­χει στη Χριστοποίησή του, έχει το δικαίωμα, αλλά και την υποχρέωση, να ενεργεί ταυτιζόμενος με τη Θεία Βουλή, ταυτιζόμενος μ’ Εμένα, τον Λόγο, και να επεμβαίνει σε καταστάσεις έκρυθμες, δυσαρμονικές, που συγκεντρώ­νονται σαν ενέργεια πάνω στον πλανήτη. Αυτό είναι υπο­χρέωση του Ανθρώπου, γιατί ακριβώς ο Άνθρωπος εκπαι­δεύεται να γίνει Θεός δραστήριος και δημιουργικός, από­λυτα συμμέτοχος σ’ όλες τις εκδηλώσεις, απόλυτα συνταυτισμένος με τη Μορφή και το Άμορφο. Η διδαχή αυτή καλύπτει τη μετάλλαξη και μετουσίωση της δυσαρμονίας, που παράγεται από τον ίδιο τον Άνθρωπο. Εκπαιδευόμε­νος ο Άνθρωπος στη Θέωση, Χριστοποιούμενος, καλείται να μεταλλάξει τη δυσαρμονία που παρήγαγε μέσα στους αιώνες ή που παράγει συγκεκριμένες στιγμές κάτω από φόρτιση συγκεκριμένων γεγονότων.

Αυτό γίνεται με ταύτιση και Ένωση του Ανθρώπου που εκδηλώνεται, μαζί Μου. Δηλαδή, η δράση και η ενέργεια που εκδηλώνεται, δεν είναι διαχωρισμένη από Εμένα, αλλά απόλυτα συνυφασμένη με τη Θεία Μου Ουσία, με τη Θεία Μου Ροή, με την Ενεργειακή Μου δημιουργική εκδή­λωση. Το τμήμα του Ανθρώπου που θα εκδηλώσει αυτή την ενέργεια, αυτή την κίνηση, έχοντας Ταύτιση και Ένωση μ’ Εμένα, μπορεί να δράσει για δυσαρμονία, που οφείλεται σε σύνολο τμημάτων του Ανθρώπου, που ξε­φεύγει από τα περιορισμένα όρια μιας διαχωρισμένης Ον­τότητας και επεκτείνεται σε Συμπαντικές και σε πλανητι­κές καταστάσεις, που αφορούν το σύνολο Άνθρωπος, την Ενότητά του και την Αρμονία του.

Αγαπημένε Μου Άνθρωπε, θα δράσω μέσα από σκή­νωμα στη σημερινή συγκέντρωση, εκδηλώνοντας τη Βουλή Μου και την Ευλογία Μου. Ευλογία που αποδει­κνύει την Ένωση Θεού και Ανθρώπου, ευλογία που απο­δεικνύει τη δυνατότητα του Ανθρώπου να επέμβει, ενούμενος μ’ Εμένα, και να θέσει τη σφραγίδα της αποκατά­στασης, της Ισορροπίας, της Αγάπης και της Ειρήνης. Θα ενεργήσω ταυτισμένος ολοκληρωτικά με το σκήνωμα που Με εκφράζει, χωρίς να υπάρχουν εμπόδια, ή όρια, και χω­ρίς η μορφή να περιορίζει στο ελάχιστο την ενεργειακή Μου έκφραση και δράση.

Μετουσιώνω την ώρα αυτή ενώπιον σου, Άνθρωπε, οποιοδήποτε στοιχείο προσωπικότητας δύναται να παλμοδονείται ακόμη στο σκήνωμα που Με εκφράζει. Αποκαθαίρω ολοκληρωτικά τους αγωγούς σύνδεσης και ταύτι­σης μ’ Εμένα. Ενεργοποιώ τη Θεία Μου Ύπαρξη και καθι­στώ την ταύτιση φανερή, ολοκληρωμένη και πάλλουσα μέσα σ’ όλους τους πόρους της πνευματοψυχής και των σωμάτων, ώστε να μην υπάρχει σε κανένα σημείο χώρος εισχώρησης διάνοιας ή επιθυμίας προσωπικότητας, αλλά η Δόνησή Μου, η Δημιουργική Δόνηση του Λόγου, να ρέει και να εκφράζεται διαμέσου των φωνητικών χορδών ως Λόγος, και να κρούει με τις δονήσεις της Μετουσίωσης και της Ευλογίας το Σύμπαν. Να κρούει Υποστάσεις άμεσα και να επιφέρει τις ανάλογες καταστάσεις Μετάλλαξης και Μετουσίωσης.

Ευλογώ στο Όνομά Μου, στο Όνομα το Ένα και Μο­ναδικό, με την Υπερούσια Ευλογία της. Αρμονίας, της Ισορροπίας και της Ενότητας, τον Ελλαδικό χώρο. Διανοίγομαι ως Άπειρο και απορροφώ εντός Μου το τμήμα του πλανήτη που ονομάζεται Ελλάδα. Μετουσιώνω τη δόνηση που υπάρχει στον Ελλαδικό χώρο, απορροφημένη από τα αντικείμενα, από τις λίμνες, τους ποταμούς, από τα δέν­τρα, από τα βουνά, από τον αέρα, από το έδαφος, απ’ οτι­δήποτε αποτελεί τη σύνθεση του Ελλαδικού χώρου, γεωλογικά και μορφολογικά. Απορροφώ κάθε κραδασμό δυσαρμονίας από το ορυκτό και φυτικό βασίλειο και μεταλλάσσω κάθε δυσαρμονία σε Ένωση, σε Αγάπη και Φως. Πλένω ολοκληρωτικά, με την εμβάπτιση εντός Μου, μέσα στο Θείο Πυρ της Άπειρης Ύπαρξής Μου, την Ελ­λάδα. Την αναγεννώ σαν χώρα, διαχέοντας κραδασμούς Αρμονίας, Ενότητας, Ειρήνης και Αγάπης επ’ αυτής. Ανα­γεννώ την ενεργειακή ροή που τη συνέχει, που τη συγ­κρατεί, που τη διαπερνά. Εισέρχομαι μέσα στους εσωτερι­κούς αγωγούς, όπου ρέει η Ενεργειακή δόνηση της χώρας και καθιστώ αυτήν Ροή Αγάπης, Ένωσης και Ειρήνης, Ροή Ζωής και Αρμονίας. Αναπληρώνω τα αποθέματα της Ισορ­ροπίας, της Αρμονίας και της Αγάπης, που τροφοδοτούν τη χώρα. Τα συμπληρώνω, παραχωρώ τμήματα από την Ολότητα του Εαυτού Μου στη χώρα αυτή, για να παλμοδονηθεί στην Υπερούσια Αγάπη, στην εκδηλωμένη Αρμο­νία, στην πραγματωμένη Ενότητα, Ειρήνη και συναδέλ­φωση.

Ευλογώ τον πληθυσμό που κατοικεί στον Ελλαδικό χώρο. Εισέρχομαι σαν Ροή κάθαρσης μέσα σε κάθε Έλλη­να. Αποπλένω τις δονήσεις που πάλλονται μέσα στο «Εί­ναι» του, στη σκέψη του, στη Συνείδησή του, στα συναισθήματά του και είναι εξαρτώμενες από την παρούσα κατάσταση της δυσαρμονίας. Μετουσιώνω ολοκληρωτικά αυτές και εμποτίζω κάθε υπόσταση με δονήσεις Αγάπης, Ειρήνης και Ενότητας, συντονίζοντας τις υποστάσεις με έλξη Φωτός και Αρμονίας, Αλήθειας και Δικαιοσύνης, για τον Ελλαδικό χώρο και μ’ αυτό τον τρόπο, σταματώντας την ανακύκλωση και παραγωγή συνεχώς μεγαλύτερης δυσ­αρμονίας και έκδηλων αποτελεσμάτων και επιπτώσεων.

Φανερώνω τους αίτιους της εκδηλούμενης δυσαρμο­νίας. Φανερώνω τους Υπεύθυνους στο Όνομά Μου, χωρίς καμία κάλυψη. Διασπώ τα πλαίσια και τα όρια της αναλή­θειας. Διασπώ όλες τις εκφράσεις που καλύπτουν και συ­σκοτίζουν τη φανέρωση της Μίας Αλήθειας, που θα οδη­γήσει στην Αρμονία και Ισορροπία. Ανασύρω τους υπεύ­θυνους, τους αίτιους της αταξίας όπου κι αν βρίσκονται, με όποιες Κοινωνικές ή πολιτικές διακρίσεις κι αν βρί­σκονται περιβεβλημένοι, όποια θέση κι αν κατέχουν σε Κοινωνικά αξιώματα. Εμφανίζω αυτούς, ώστε να πάψουν να δρουν συντείνοντας στη δυσαρμονία του Ελλαδικού χώρου και τους απομονώνω με τις κατάλληλες διεργασίες, ώστε να καταστούν ακίνδυνοι, μη δυνάμενοι να δράσουν περαιτέρω.

Ευλογώ την αποκατάσταση της τάξης, της Αλήθειας και της Δικαιοσύνης. Ευλογώ την αποκατάσταση των αξιών μέσα στους Ιθύνοντες, που ασχολούνται με τα κοι­νά, ώστε η κάθε Υπόσταση Υπευθύνου να συντελέσει στην αποκατάσταση της τάξης και της Αρμονίας. Ευλογώ την πολιτική κατάσταση της Ελλάδας και απορροφώ εντός Μου τις έντονες συγκρούσεις, τη μισαλλοδοξία και τον φανατισμό, πνέοντας μέσα σε κάθε Κομματική ομάδα και τους Υπευθύνους της, σαν επίγνωση, κρίση συνείδησης, σαν ενδιαφέρον για τον Ελλαδικό χώρο, σαν αληθινή και πραγματική επιθυμία για άνοδο, Αρμονία και Ειρήνη, του τόπου αυτού. Απορροφώ τις σκιές που καλύπτουν το νου των υπευθύνων, για να αποκαταστήσουν την Αλήθεια και την Ισορροπία και διαχέω μέσα στους εκφραστές της Δι­καιοσύνης έμπνευση, ιδέες Φωτός, για να οδηγηθούν σε πράξεις που θα επιφέρουν με τον πιο ομαλό και ισορρο­πημένο τρόπο την αποκατάσταση των επιπτώσεων, που ήδη υπάρχουν στον Ελλαδικό χώρο. Ευλογώ την Οικονο­μική κατάσταση της χώρας, μετουσιώνω την αγανάκτηση του πληθυσμού. Διαχέω εντός του Αρμονία, ποσότητα εν­έργειας ανάλογης, για να υπερκαλύψει την εκλυόμενη αγανάκτηση, που έλκει καταστάσεις δυσαρμονικές. Δημι­ουργώ διεξόδους διαμέσου κατάλληλων ανθρώπων, ώστε η χώρα να ξεφύγει σταδιακά από το Οικονομικό αδιέξοδο, ώστε να μη βάλλεται από εξωτερικές επιδράσεις, εντονό­τερα, λόγω της εσωτερικής της κατάστασης.

Καλύπτω με Ειρήνη τον Ελλαδικό χώρο, εσωτερική και εξωτερική. Διασπώ συσπειρώσεις με σκοπό τη διαταραχή της τάξης, που υπάρχουν στο στρατό. Ανακαλώ στην τάξη τους υπεύθυνους και αίτιους αυτών των συσπειρώσεων και τους απομονώνω, ώστε να μη μπορούν να δράσουν. Μετουσιώνω την ενέργεια που εκπόρευσαν, σε Ειρήνη και Συναδέλφωση, σε ενδιαφέρον για την Αρμονία του Κρά­τους και τους διδάσκω με έντονες εσωτερικές καταστά­σεις, διαποτίζοντας το νου τους, την καρδιά τους και τη Συνείδησή τους, με νέες καταστάσεις ιδεών, νέες κατα­στάσεις συνειδησιακών βιωμάτων. Αντλώ δυναμικό από υποστάσεις που βρίσκονται σε κατάλληλες θέσεις και το ενεργοποιώ, καθιστώντας τις υποστάσεις αυτές κλειδιά για την αποκατάσταση της Αρμονίας.

Ευλογώ την ισορροπημένη μετάβαση του Ελλαδικού χώρου, της Πολιτικής και Οικονομικής κατάστασης, από την τωρινή εκρυθμία και αταξία, στην τάξη και στο ρυθ­μό. Καθιστώ αδιάβλητα τα σύνορα από εξωτερικούς κιν­δύνους, με οποιοδήποτε τρόπο κι αν εκδηλώνονται αυτοί. Καθιστώ φανερούς τους κινδύνους αυτούς στους Υπεύ­θυνους, ώστε να προβλεφθούν και να αντιμετωπισθούν. Αποκαλύπτω κάθε ξένη επιρροή, που επιδιώκει την εσω­τερική αναταραχή με σκοπούς Οικονομικής υποδούλω­σης. Εμφανίζω κάθε ατελή εκφραστή της εκδήλωσης προς τα κοινά, της συμμετοχής σ’ αυτά και αντικαθιστώ αυτόν με δονούμενο στην Αγάπη, στην Ενότητα, στο πραγματικό ενδιαφέρον, στη συναδέλφωση, στην πραγματική διάθεση για εργασία, για το κοινό καλό.

Διαπνέω με ενεργειακή φόρτιση, δραστηριότητα, όλους τους Υπεύθυνους για τη διακυβέρνηση του Ελληνι­κού χώρου, όπου κι αν πρόσκεινται, σε οποιαδήποτε πολι­τική παράταξη και σε οποιαδήποτε θέση, από την πιο μι­κρή έως την πιο σημαντική και σπουδαία, ώστε να εισέλ­θει η Ελλάδα σε νέα περίοδο Ειρήνης, Ενότητας, Ευταξί­ας, Αρμονίας, ανάπτυξης και εξέλιξης, για να μπορέσει να δώσει εκ νέου στίγμα εξυψωμένο σ’ ολόκληρο τον Κόσμο.

Διαχέω τον Εαυτό Μου μέσα στον πληθυσμό της Ελ­λάδας και τον αναβιβάζω ολοκληρωτικά δύο βαθμίδες στην κλίμακα της εξέλιξης των όντων. Αναβιβάζω ολό­κληρο τον Ελλαδικό χώρο δύο βαθμίδες στην κλίμακα της εξέλιξης και τον αποδεσμεύω με τον τρόπο αυτό από την ενεργοποίηση του Νόμου της Ισορροπίας, που οδηγούσε σε έντονα αποτελέσματα διδαχής με βίαιους τρόπους. Πλένω με Έλεος τις έλξεις που ενεργοποίησαν τον Νόμο και με το Έλεος αυτό ενοποιώ με βαθύτερες ποιότητες διδαχής κάθε υπόσταση που βρίσκεται στον Ελλαδικό χώ­ρο, συντονίζοντάς την με υψηλότερες δονήσεις.

Ευλογώ τον Ελλαδικό πληθυσμό όπου κι αν βρίσκεται, και τον καλύπτω με τη Θεία Ισορροπία του Εαυτού Μου. Ευλογώ τους Έλληνες που βρίσκονται σε άλλα σημεία της Γης και διαχέω εντός τους Αγάπη, Ενότητα και συναδέλ­φωση, ενδιαφέρον για την Ελλάδα και την Ειρήνη της.

Πνέω πάνω σ’ ολόκληρο τον πλανήτη σαν Ειρήνη και Ενότητα, σαν Πνοή Ζωής, δρώντας μέσα σε κάθε κατά­σταση δυσαρμονίας, ώστε να επέλθει η μετουσίωση και η μετάλλαξη. Αναδύομαι από τον πλανήτη σαν Φως, σαν Ουσία Αδιάβλητη και Πύρινη. Πηγάζω σαν πίδακας Ανε­ξάντλητης μετουσίωσης και τον ραίνω ταυτόχρονα με δι­πλή ενέργεια δράσης εντός του, ουδετεροποιώντας το ρεύμα το θετικό και το αρνητικό μέσα Μου και φέρνοντας την Ισορροπία.

Καλώ τους Κόσμους, καλώ τις Οντότητες που βρίσκον­ται στα Πνευματικά πεδία κι έχουν Χάρη από Εμένα, εντός Μου σε Προσευχή κι Ενέργεια για τον πλανήτη και την Ελλάδα ειδικά και συντονίζω τη δόνηση της Προσευχής - Ενέργειάς τους με τον πλανήτη και την Ελλάδα, ώστε άμεσα η Γη να δεχτεί τα ευεργετικά αποτελέσματα της Ευλογίας της Ενότητας, της συμμετοχής όλων των πεδίων στη Μετουσίωση.

Ευλογώ εσένα, Άνθρωπε, που παρευρίσκεσαι εδώ και συμμετέχεις στην ενέργεια αυτή και σε καθιστώ παλλόμενη Προσευχή και Ευλογία, για την Ειρήνη και την Ένω­ση, την Αρμονία και την Αγάπη. Σου διαχέω τον Εαυτό Μου, για να μπορέσεις να κατανοήσεις το μέγεθος της Αλήθειας Μου. Σου διαχέω την Αγάπη Μου, για να μπορέ­σεις να συλλάβεις τους τρόπους που εκφράζομαι, δρω και μετουσιώνω τις καταστάσεις που εκφράζονται από σένα, από τα διαχωρισμένα τμήματά σου.

Ενωμένος μ’ εσένα πάλι και εκφραζόμενος μέσα από τη μορφή που εσύ φέρεις, Ευλογώ τα μάτια σου και τ’ αυ­τιά σου, για να μπορέσουν να χωρέσουν, ν’ ακούσουν και να δουν, τους ήχους του Απείρου, την Προσευχή του Σύμπαντος, την Ευλογία των Οντοτήτων όλων, τη συμμε­τοχή κάθε τμήματος του Ανθρώπου στην αποκατάσταση της Ειρήνης και της Ενότητας. Ευλογώ το «είναι» σου να μπορέσει να βιώσει την Αλήθεια και τη βεβαίωση της Θέωσής σου, της Χριστοποίησής σου, όπως εκδηλώνεται με πράξεις μέσα από τον Άνθρωπο, σαν δείγμα της Αλήθειας της πορείας προς την Ένωση.

Ευλογώ κάθε σημείο σου που δεν μπορεί να Με χωρέσει και το επεκτείνω στο Άπειρο. Ευλογώ κάθε σημείο σου που αντιστέκεται στην εμβάπτιση στο Φως και το κα­θιστώ Αλήθεια, Αρμονία, Ενότητα. Σε ταυτίζω μ’ Εμένα στην εκδήλωση, σε ταυτίζω μ’ Εμένα στο Ανεκδήλωτο. Ενεργοποιώ εντός σου την πολυδιάστατη και Άπειρη Υπόστασή Μου, καθαρίζοντας και ισορροπώντας τα Κέν­τρα σου, μετουσιώνοντας τα βάρη σου. Απορροφώντας αυτά με τη δράση του Ανθρώπου και καθιστώντας τα με τη μετουσίωση προωθητήρες πορείας προς την Ένωση, την Αγάπη και το Φως. Περιδινούμαι γύρω σου σαν ένδυμα Αλήθειας, μετουσιώνοντας τα φθαρτά σου ενδύματα, κα­θιστώντας τα μέσα στο Φως Μου αναλώσιμα και διοχετεύ­οντας διά του Φωτός Μου σ’ εσένα, ενδύματα μαθητείας πάλλευκα.

Ευλογώ τη συμμετοχή σου στο Έργο Μου και σε καλώ σε εγρήγορση και συνειδητότητα, για να παρουσιάσεις την Ένωσή Μας, τη συνειδητή σου προσπάθεια για Χριστοποίηση και την προσφορά αυτής της συνειδητής προσπάθειας προς κάθε τι. Σε σφραγίζω με την Αγάπη Μου και την Προστασία Μου, αφήνοντας Πυρήνες Ζωής εντός σου, Πυρήνες Ζωής του Ενωμένου Ανθρώπου - Θε­ού, του Λόγου Μητέρα - Υιός, της Άπειρης Υπόστασης, που γεννά Ζωή και οδηγεί στην Ανάσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: