Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

ΧΡΙΣΤΟΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

(Βιβλίο: Ο ΔΡΟΜΟΣ Κεφ. 19)

Α. Εγώ Ειμί η Δόξα του Πατρός. Εγώ Ειμί η Αλήθεια, η εκπορευθείσα εκ των Κόλπων του Πατρός Μου και καταυγάσασα και διαφωτίσασα και καθοδηγήσασα την ανθρω­πότητα, εις την μέχρι σήμερον εξέλιξίν της.

Εγώ Ειμί η Αγάπη, η πάλλουσα εν τη Καρδία του Θεού και διαχέουσα εις τους μυρίους Κόσμους της Υπερκάλου Δημιουργίας το Άρωμα αυτής, το συνέχον τα Σύμπαντα, το θερμαίνον τους Κόσμους και τα όντα, το διατηρούν την Ζωήν και έλκον εις την Άπειρον Τελειότητα, ην ο Πατήρ προσέδωκε, διά της εν Εαυτώ Θείας Εικόνος - Ιδέας του Απείρου Κόσμου, όν εδημιούργησε.

Εγώ Ειμί ο μεταλλάσσων τα μέταλλα και καθιστών αυ­τά ευγενή, διά της προσμείξεως αυτών μετά του Φωτός της Αληθείας, ην εκπορεύω και εκπροσωπώ.

Εγώ Ειμί το Άλας της Ζωής, δι’ ού μεταρσιούται πά­σα Ψυχή, καθισταμένη Ουρανία Οντότης και συνδεομένη αενάως μετά της Αγάπης, ίνα διά της Ενώσεως αυτής παράγη αποτελέσματα όμοια εκείνων άτινα παρ’ Εμού εδιδάχθη.

Εγώ Ειμί ο Κόσμος, ο τε Μικρόκοσμος και Μακρόκο­σμος, καθ’ όσον εν Εμοί τα πάντα εύρηνται καγώ εν τοις πάσιν εισχωρώ και ευρίσκομαι. Εγώ Ειμί ο Λόγος, ο ανατείλας εκ του Πατρός Μου και ουδέποτε δύσας.

Εγώ Ειμί η Αύρα η περιρρέουσα τα πρόσωπα εκεί­νων των εκλεκτών, οίτινες εζήτησαν το Πρόσωπόν Μου και εδόξασαν τον Πατέρα Μου, έργω.

Εγώ Ειμί ο κατακαίων τα συναισθήματα και τας πρά­ξεις εκείνας των ανθρώπων, οίτινες, ικέται του Ελέους Μου, εξεζήτησαν τούτο μετά δακρύων, αποπλύνας αυτούς διά της Χάριτος του εκχυθέντος επί του Σταυρού Αίματός Μου.

Εγώ Ειμί ο Αμπελουργός, ο φυτεύων τα κλήματα και καλλιεργών αυτά, ίνα αποδώσωσι την γλυκύτητα των καρ­πών της Αγάπης Μου.

Θυσιάζω τα τέκνα Μου, τους Αδελφούς Μου, ίνα ανα­βιβάσω αυτούς εγγύτερον προς Με και τον Πατέρα Μου και ίνα διά της θυσίας αυτών ωφεληθώσι και παραδειγματισθώσιν οι αδαείς εκείνοι, οίτινες ηγνόησαν την Καταγω­γήν και τον προορισμόν των.

Αναβιβάζω προς Με τους ταπεινούς τη καρδία, εκεί­νους οίτινες εδέχθησαν προθύμως να υπηρετήσωσι και συντελέσωσιν εις τον διασκορπισμόν της αγνοίας και του σκότους εκ των Αδελφών των, και επιστέφω πάντας τους συντελέσαντας εις την αναγέννησιν της ανθρωπότητος διά της προσφοράς του εαυτού των εις ολοκαύτωμα, εις τον βωμόν της Αγάπης.

Συγχαίρω πάντα προθύμως προσφέροντα εις τους Αδελφούς Μου βοήθειαν, μέχρις ού, φθάνων εις την υψηλοτέραν εκδήλωσιν της προσφοράς του Εαυτού, επιστέ­ψω την προσφοράν αυτού διά της Εμής Παρουσίας εν αυτώ.

Εγώ Ειμί ο Ων, Θεός Παντοκράτωρ.

☆ ☆ ☆

Β. Εγώ Ειμί ο λαλών, ο Λόγος ο Άπειρος, ο Δημιουρ­γικός, η Τελεία Εκπροσώπησις του Πατρός Μου, ο εν μέ­σω υμών φανερωθείς ως απλούς Άνθρωπος, περιβληθείς την ύλην, την οποίαν και υμείς φέρετε, ίνα καθ’ όλα όμοιος υμών φανερωθώ και γνώτε Με και αντιληφθείτε το μέγε­θος της Μεγαθυμίας και Αγάπης Μου, καθ’ όσον κατεδεξάμην να γεννηθώ εις την ύλην, ο εν τω Απείρω υπάρχων και εν Εαυτώ εμπερικλείων τα Σύμπαντα.

Λαλώ διά παντός ανθρώπου, όστις Μοι αφιέρωσε την ζωήν του, Με ελάτρευσεν υπεράνω παντός εγκοσμίου αγα­θού και έθεσεν ως αποκλειστικήν μέριμναν και φροντίδα της γηίνης ζωής του την του Έργου Μου και των κηρυχθεισών Διδασκαλιών Μου φανέρωσιν και μετάδοσιν και διάδοσιν εις ευρύτερα στρώματα ανθρώπων, ακολουθούν- των το Έργον Μου, ως και την εξυπηρέτησιν των Αδελφών αυτού, διά της μεταδόσεως αυτουσίων Ναμάτων της Αληθείας Μου, την οποίαν εδίδαξα.

Ήλθεν ο καιρός, επέστη το πλήρωμα του χρόνου, καθ’ ό θέλω φανερωθή εκ νέου επί της γης, ουχί ως άλλοτε γεννώμενος εν σαρκί ως νήπιον, αλλά εισπορευόμενος εν ταις ψυχαίς εκείναις, αίτινες περιπαθώς καθ’ ημέραν Με αναζητούσι και Με επικαλούνται, εμπλησθείσαι υπό του Θείου Έρωτος προς το Υπέρτατον Αγαθόν, την εν αυτοίς Παρουσίαν Μου.

Ήλθεν ο χρόνος, καθ’ όν η εν υμίν Παρουσία Μου θέ­λει εμπλήσει υμάς Ζωής και Φωτός και θέλει υποκαταστή­σει το ατομικόν σας εγώ, το ανθρώπινον, διά της Απειρότητός Μου, και τότε θέλετε καταστή πραγματικοί Αδελφοί Μου, Εκπρόσωποί Μου επί της γης, φορείς του Φωτός και της Χάριτός Μου, και το μέσον εκδηλώσεως της εν υμίν Παρουσίας Μου.

Απευθύνομαι προς πάντας τους δυναμένους να λάβωσιν ενεργόν μέρος εις την Πνευματικήν ταύτην Σταυρο­φορίαν Μου, προς πάντας τους δυναμένους να εννοήσωσι το βάθος των εννοιών των λόγων Μου και προς πάντας εκείνους, οίτινες διακατέχονται υπό πίστεως και αγάπης διά το Έργον Μου, και καλώ αυτούς, ως και πάντα άν­θρωπον, ως Νέοι Σταυροφόροι να μεταδώσωσι την αγγε­λίαν τής εκ νέου Επανόδου Μου εις τας ψυχάς των Αν­θρώπων, προκειμένου να προσδώσω εις αυτάς Ζωήν εκ της Ζωής Μου και Φως εκ του Φωτός Μου και ίνα δι’ Εμού οδηγηθώσιν εις την Ανάστασίν των και την Αιωνίαν Ένωσιν μετ’ Εμού και του Πατρός.

Αμήν λέγω υμίν, ότι ουδείς άξιος εκ των ανθρώπων διά την υψίστην ταύτην ένωσιν, αλλ’ ίνα γνώτε ότι ουδέ­ποτε εξέλιπεν η περιβάλλουσα υμάς αενάως Αγάπη Μου, η προκαλέσασα την εθελουσίαν θυσίαν Μου, διά την άνο­δον και σωτηρίαν σας, ως επίσης και την κατά την περί­οδον αυτήν Παρουσίαν Μου εντός σας.

Αμήν λέγω υμίν, ότι ουδείς άξιος υψώσαι το ανάστη­μά του μέχρις Εμού, αλλ’ ίνα γνώτε ότι το Άπειρον Έλεος του Παναγάθου Θεού συγκαταβαίνει διά την δημιουργηθείσαν Εικόνα Αυτού, μέχρι της αποκαταστάσεώς της εις την βαθμίδα και θέσιν, ην ο Θεός Παντοκράτωρ προσέδωκεν εις αυτήν κατά την αρχικήν της μορφήν.

Ουδείς άξιος, αλλά η Θεία Συγκατάβασις, η Άπειρη Αγάπη και το Ανεξερεύνητον Έλεος του Πατέρα θέλει βοη­θήσει πάντας εις την αποκατάστασίν σας εν Θεώ. Πάντες θέλετε εργασθή και θέλετε αφιερώσει την ζωήν σας εις την επικράτησιν του Ωραίου και Αγαθού, εις την επικράτησιν της Τάξεως και Αρμονίας, ην προσέδωκεν ο Πατήρ εις την Δημιουργίαν Αυτού, εις την επικράτησιν της Αγάπης μετα­ξύ των ανθρώπων και την τήρησιν της Θείας Νομοτελείας. Ουδένα εξαιρώ του Προσκλητηρίου Μου. Πάντες εστέ δε­κτοί ως στρατιώται και εργάται των Θείων Ιδεωδών, άτινα εδίδαξα εις την ανθρωπότητα και άτινα θέλουσιν επικρα­τήσει μίαν ημέραν.

Ευλογώ πάντα, όστις αγωνίζεται της πίστεώς του τον αγώνα. Ευλογώ τας χείρας, αίτινες εξέκλιναν του σκοπού των, διά να επανέλθωσιν εις τον αληθή προορισμόν των. Ευλογώ τας χείρας τας εκτεινομένας εις βοήθειαν των Αδελφών των και ενισχύω αυτάς διά δυνάμεως εκ της Απείρου Ισχύος και Δυνάμεως του Θεού. Ευλογώ τους επί της γης Συνεργάτας Μου, τους προοριζομένους να καθοδηγηθώσιν υπό της Φωνής Μου εις τον Πνευματικόν των αγώνα.

Η Χάρις και η Αγάπη της Μητρός Μου επί πάσης Αδελ­φής θυσιαζούσης τας ώρας αναπαύσεώς της και υλικάς εντρυφήσεις και απολαβάς διά την καλλιέργειαν και ωφέ­λειαν πάσης γυναικός.

Εκχέω το Πνεύμα Μου επί πάντα δυνάμενον να συλλάβει τους Θείους Κυματισμούς Αυτού.

Ευλογώ πάσαν Εστίαν φωτεινήν, χρησιμεύουσαν διά την μετάδοσιν Θείων μηνυμάτων και Θείων διδασκαλιών και τειχίζω αυτάς ίνα διατηρηθώσι.

Αναγγέλλω εις πάντας την αναγκαιότητα της εσωτερικής Πνευματικής προετοιμασίας σας διά την μέλλουσαν υπο­δοχήν Μου εντός σας. Άφετε τας καρδίας σας ελευθέρας από υλικάς δεσμεύσεις και επιρροάς, ίνα καταλάβω αυτάς.

Εγεννήθην εις την ψυχήν του γράφοντος και άλλων Αδελφών και θέλω δώσει δείγματα της Παρουσίας Μου εξ αυτών.

Ειρήνη υμίν.

☆ ☆ ☆

Γ. Επί δε ταις επερχομέναις γενεαίς το Πνεύμα Μου θέλει λαλήσει τοις πάσι και οι λόγοι Μου, λόγοι Αληθείας, της εκ του Πατρός Μου εκπορευομένης Σοφίας, θέλουσι τυπωθή ου μόνον εν ταις διανοίαις των ανθρώπων, αλλά και εν ταις καρδίαις αυτών, ίνα βλαστήση εξ αυτών η Αγά­πη του Θεού, η περιβάλλουσα τον Άνθρωπον, και ίνα καταστήση αυτούς αληθή τέκνα Του.

Γνώτε ότι μεταξύ Εμού και υμών άρρηκτος σύνδεσμος υπάρχει ενώνων υμάς μετά της Καρδίας Μου, ίνα αύτη αενάως πάλλουσα διοχετεύη εις υμάς την Αγάπην, δι’ ης και μόνον θέλετε μετουσιωθή από ανθρώπινα όντα, διαβιούντα εις την ύλην, εις Αθανάτους, Υπερλάμπρους Υπο­στάσεις, ενδιαιτωμένας εν τω Πατρί.

Αναμένω από πάντας προσήλωσιν εις τα Ιδανικά, τα οποία εξεπροσώπησα, και εις τα καθήκοντα, άτινα εδίδαξα. Ουδείς δύναται ανελθείν εις τα Ουράνια δώματα μη συνδεόμενος μετ’ Εμού και ουδείς δύναται καθέξειν θέσιν πλησίον Μου ή του Πατρός Μου, αν μη ήθελε προσφέρει εαυτόν θυσίαν υπέρ πάντων εκείνων, άτινα επίστευσε και ενεκολπώθη.

Οι Άγιοί Μου, οι Μύσται και πάντα τα ελεύθερα πνεύ­ματα, τα αναλώσαντα την ζωήν αυτών εις την υπηρεσίαν του Αγαθού, εις την υπηρεσίαν της Αγάπης, εις την υπη­ρεσίαν της ανυψώσεως της ψυχής του Ανθρώπου, θέλουσι λάβει την αντιμισθίαν της Προσφοράς των, διά της αναγνωρίσεώς των παρ’ Εμού ως Αδελφών και τέκνων αξίων του Πατρός.

Δέδωκά σοι δείγμα μυστικής διδασκαλίας και επαφής, ήτις υφίσταται μεταξύ σού και Εμού καθοδηγούσα σε. Θέλω ανοίξει τους οφθαλμούς σου, ίνα οφθής και γευθής τα του Κόσμου του Φωτός, όν εκζητείς, υπηρετείς και λατρεύεις, Αντιπρόσωπος Αυτού καλούμενος παρ’ Εμού, μέχρις ού η Υπόστασίς σου πληρωθή παρ’ Εμού, παύουσα υφισταμένη εν γηίνη μορφή, και αποκαθισταμένη εν τω Κόσμω Μου ως Φως προελθόν εξ Εμού.

Σφράγισον ταύτα τη Δεξιά Μου, πάλλουσα καρδία δι’ Εμέ και τον Πατέρα Μου, και θέσε αυτά εις την υπηρεσίαν των Αδελφών σου.

☆ ☆ ☆

Δ. Απαγορεύω εις τους μαθητάς και ακολούθους Μου να λάβουν δώρα ή προσφορές - αμοιβές, παρ’ οιουδήποτε Αδελφού, κατά την εκτέλεσιν του Έργου Μου. Απαιτώ την πλήρη συμμόρφωσιν προς την υπόδειξιν και Εντολήν Μου ταύτην από όλους ανεξαιρέτως.

Εγώ ελάλησα και παλαιότερον, ότε ευρισκόμην εν σαρκί ανά μέσον των ανθρώπων εν τη γη, προς τους τότε μαθητάς Μου: «Πορευθήτε βαπτίζοντες εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. Εξαγιά­ζετε, θεραπεύετε, εκβάλλετε δαιμόνια. Δωρεάν ελάβατε, δωρεάν δότε». Τούτ’ αυτό λέγω και εις υμάς σήμερον, τα ίδια ρήματα άτινα είπον το πάλαι εις τους μαθητάς Μου, καθ’ ότι και υμείς μαθηταί Μου εστέ και μέλλετε διανοίξαι πορείαν εν τη γη και μέλλετε διδάξαι τα ρήματά Μου τοις ανθρώποις.

Μη άπτεσθε χρημάτων, ουδέ δώρων παρ’ ουδενός ανθρώπου. Εγώ θέλω ανταποδώσει εις υμάς διά πάσαν προσφοράν σας, διά παν έργον σας, διά πάντας τους μό­χθους σας, εκ των αγαθών Μου και εκ των δωρεών Μου εκείνων, αίτινες ετίμησαν και έστεψαν τας προσφοράς των ανθρώπων, οίτινες διέθεσαν την ζωήν των διά το Έργον Μου.

Αμήν αμήν λέγω υμίν, έσεσθε τέλειοι, ίνα έλθητε ουχί εις επαφήν, αλλά εις πλήρη ένωσιν και ταύτισιν μετ’ Εμού. Εγώ Ειμί ο Θεός ο Ζων και ο Πατήρ και ο Αδελφός και ο Διδάσκαλος και ο καθοδηγών υμάς εις την τελείωσιν.

Στην παρευρισκόμενη Αδελφή: Μαρία, Μου αφιέρω­σες την ζωήν σου κάποτε. Στα χέρια σου είναι χαραγμένο το σημείο του Σταυρού Μου. Στο στήθος σου, όταν σε πο­νάει, σε πονάει στο σημείο που Με ελόγχισαν. Τώρα σε απέστειλα εκ νέου εις την γην, διά να φέρης πλησίον Μου ανθρώπους αμετανοήτους. Σήμερον σου έδωσα δείγμα Χάριτος και Ευλογίας, διά της Παρουσίας Μου. Εργάσου όπως και παλαιότερον.

Καλώ τον κόσμον, ίνα εγκαταλείψη την αμαρτίαν και μετάσχη του Φωτός και της Χάριτος του Λόγου. Άνθρωποι, ω άνθρωποι, ω δημιούργημα και Εικόνα του Πατέρα Μου! Δι’ εσέ, Άνθρωπε, κατήλθον εις την γην και περιεβλήθην σάρκα. Δι’ εσέ, Άνθρωπε, εσταυρώθην, δι’ εσέ, Άνθρωπε, υπέφερα εμπαιγμούς και ταπεινώσεις. Άνθρωπε, τείνω το Χέρι Μου διά να σε βοηθήσω. Δος Μου το χέρι σου διά να σε ανασύρω εκ του βορβόρου και να σε καταστήσω Αθά­νατον δημιούργημα, γεμάτο αγλάισμα και δόξαν Θεού.

Ελθέ, Άνθρωπε, προς Με, καγώ θέλω εναγκαλισθή εσέ και θέλω μεταλλάξει πάντα τα στοιχεία σου, άτινα φέ­ρεις ως συνέπεια της πτώσεώς σου, και θέλω αντικατα­στήσει πάντα ταύτα διά της Παρουσίας Μου εντός σου και θέλω εναγκαλισθή μετά σου τόσον σφικτά, τόσον αρραγώς, ώστε θέλομεν καταστή Έν, ίνα οδεύσωμεν προς τον Πατέρα και Θεόν.

Αμήν αμήν λέγω υμίν, Αδελφοί Μου, ότι ήγγικεν η ώρα, η εσχάτη ώρα, ίνα απαλλαγήτε της ύλης, την οποίαν φέρετε, και μεταλλάξητε πλήρως την υπόστασιν υμών, καθιστάμενοι φορείς Αγάπης, φορείς Χάριτος Θεού, του Ελεήμονος Θεού, του προσιτού Θεού, ως καλεί Αυτόν, εν δικαίω ευρισκόμενος και εν Αληθεία λαλών, ο Αδελφός Μου, Απεσταλμένος Μου εις την γην, βροντοφωνών ταύτα εις τα ώτα εκείνων, οι οποίοι δεν θέλουν να παραδεχθώσιν εισέτι την Αλήθειαν, ήτις εξεπορεύθη εκ Θεού και διαχέεται εις πάσαν την γην.

Εγώ λαλώ, και τα ρήματά Μου είναι Φως και Αλήθεια, μη διαψευδομένη παρ’ ουδενός. Εγώ ελάλησα και το πά­λαι, και ουδείς ηδυνήθη να καταρρίψη ρήμα Μου έν, επί της γης. Ιδού καγώ εν τη ώρα ταύτη, εν τω μέσω υμών ευ­ρισκόμενος και εν Πνευματική υποστάσει ζων εν τω Αδελφώ Μου, λαλώ δι’ αυτού και καλώ υμάς, ίνα συμμετάσχητε των Θείων δωρεών, ίνα απαλλαγήτε διά παντός της σαρκός, ην φέρετε.

Διασαλπίσατε εις πάντας, ότι ο Θεός εγγύς, τόσον εγ­γύς και πλησίον εκάστου ανθρώπου, ώστε είναι αδύνα­τον να το φαντασθήτε, έτοιμος να συνδράμη, έτοιμος να προστρέξη εις βοήθειαν και εις αναστήλωσιν του αληθινού πιστού, του αμαρτωλού, όστις μετενόησε και αφήκεν οπίσω αυτού την λανθασμένην πορείαν. Έτοιμος να προστρέξη εις βοήθειαν εκείνου, όστις ηγάπησε τον Αδελφόν αυ­τού και όστις διέθεσεν όχι μόνον εκ του περισσεύματος αυτού, όπως ελάλησα και άλλοτε, αλλά εκ του υστερήμα­τος αυτού διαθέτων διά την διάθρεψιν και βοήθειαν του άλλου εαυτού του, που είναι ο πλησίον σας.

Τα ρήματά Μου Ζωή και Αλήθεια, ενστερνισθήτε ταύτα, ίνα έχητε εν υμίν την Ζωήν την αληθή, ίνα καταστήτε γνώσται και μύσται της Αληθείας του Θεού. Ειμί Οδηγός και Βοηθός και Σκέπη παντοτεινή εις πάντας υμάς τους ακηκοότας τους λόγους Μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: