Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020

ΕΚ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΦΩΣ

(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Κεφ. 7)

Στη χώρα μας που λέγεται Ελλάς, ο Θεός αποφάσισε να δώσει δείγμα της Παρουσίας του Υιού Αυτού ανά μέσον των ανθρώπων. Η χώρα σας επελέγη εκ Θεού δι’ Έργον Θείον, ανήκον εις μίαν Νέαν Πνευματικήν περίο­δο, εις την οποίαν εντός ολίγου χρόνου θέλει εισέλθει ολοκληρωτικώς η Ανθρωπότης, η επί της γης υπάρχουσα.

Επελέγη το κράτος τούτο, διότι και από αρχαιοτάτων χρόνων πολλά εξέχοντα πνεύματα της ανθρωπίνης διανοήσεως εδίδαξαν τους ανθρώπους και προετοίμασαν την εξέλιξιν του χώρου αυτού. Επί των ημερών σας θέλει συμβεί εις την χώραν αυτήν ένα Νέον Έργον, μία Νέα Πνευματική Αποστολή, θέλει αποκαλυφθεί ένας Απε­σταλμένος εκ του Πατρός Μου και Εμού, προορισμένος να λαλήσει εις τον λαόν τούτον και προετοιμάσει τους ανθρώπους δια να εισδεχθούν εντός αυτών την Παρου­σίαν Μου.

Ο Απεσταλμένος Μου αυτός φέρει Εξουσίαν εξ Εμού διότι μέλλει να αναγγείλει σε σας την εκ νέου Έλευσή Μου επί της γης, την εκ νέου κάθοδον του Θείου Πυρός εις τας ψυχάς των ανθρώπων. Έχει εντολήν να προπαρασκευάσει ικανόν αριθμόν μαθητών και ακολούθων, οίτινες θέλουσιν εκπαιδευτεί παρ’ αυτού και Εμού δια την συνέχισιν του Έργου τούτου. Πνεύμα ειδικώς αποσταλέν δια το Έργον Μου, δια την προειδοποίησιν των ανθρώπων και δια την δημιουργίαν στελεχών, ικανών να επωμισθούν ευθύνας, βάρη, καθήκοντα εις ένα Έργον κατευθυνόμενον εκ Θεού και προοριζόμενον ίνα επιβοηθήσει τους ανθρώπους της γης να επαναστραφούν κατά το δυνατόν γρηγορότερα, ενωρίτερα εις τον Θεόν.

Ο Ιωάννης είναι το Πνεύμα που απέστειλα ήδη εις την χώρα σας. Ονομάζεται Ιωάννης εξ Εμού διότι φέρει Χάριν Προδρόμου Ιωάννη, Προδρόμου της Παρουσίας Μου και αυτή είναι η Αγγελία την οποίαν έχει να μεταδώ­σει εις την Ανθρωπότητα, όχι μόνον στην Ελλάδα, αλλά η αρχή, η εκκίνησις του Έργου τούτου θέλει γίνει εκ της χώρας σας. Είναι ο προσωπικός Μου Απεσταλμένος. Περιβάλλω αυτόν με την εμπιστοσύνη Μου και με Χάριν ανάλογον δια το υψηλόν λειτούργημα με το οποίον τον επιφόρτισα. Ανήκει εις την ανωτάτην τάξιν των πνευμά­των και δύναται να λαμβάνει απευθείας εκ Θεού, άνευ της μεσολαβήσεως ουδενός ετέρου ανθρώπου.

Έχει την άδειά Μου να βαπτίζει εις το Όνομα της Θείας Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος πάντα τα πνεύματα, δια τα οποία ήθελεν λάβει εντολήν Μου. Φέρει εντός του αναγεγραμμένας ειδικός οδηγίας δια τον τρόπον που θα εργασθεί επί της γης. Το Σκήνωμά του φαίνεται εξωτερικώς ως σκήνωμα ενός κοινού ανθρώπου, αλλά η περιβάλλουσα αυτόν Χάρις έχει μεταστοιχειώσει τη σάρκα αυτού και τα στοιχεία της ύλης αυτού, είναι κατά πολύ ελαφρότερα του συνήθους.

Δύναται να παραλάβει οδηγίας Μου και εντολάς Μου ανά πάσαν στιγμήν, όπου ευρίσκεται, εν τω μέσω οσωνδήποτε ατόμων και αν υπάρχουν, χωρίς να κωλύε­ται. Δεν έχει εντολήν ακόμη να εμφανιστεί επισήμως προ των ανθρώπων. Εμφανίζεται κατά καιρούς σταδιακά σε διάφορα μέρη, ενεργών κατά τας υποδείξεις Μου. Μην αναμένετε να είδετε αυτόν σαλπίζοντα ότι είναι Απε­σταλμένος Θεού ή έχοντα ειδικήν εμφάνισιν, ειδικήν αμφίεσιν. Θα ευρίσκεται μεταξύ υμών ως είς εξ υμών, δια να δυνηθεί και ούτος να προσαρμοσθεί πλήρως εις τους κραδασμούς της ύλης σας, και εις το Θείον Έργον το οποίον του ανετέθη.

Σας δίδω την αγγελίαν Εγώ ο Ίδιος. Όστις απέστειλα Αυτόν, διότι ο χρόνος εγγύς κατά τον οποίον μέλλει να εμφανισθεί ενώπιον πολλών ανθρώπων, ως Αγγελιοφό­ρος ειδικός δια να αναγγείλει εις εσάς, ότι παρήλθεν ο χρόνος της αναμονής του Θεού, παρήλθεν ο χρόνος όστις είχεν ορισθεί εκ Θεού δια την διάδωσιν της Διδασκαλίας Μου και επέστη ο χρόνος της εφαρμογής των ήδη διδαχθέντων. Η τήρησις και η εφαρμογή της Διδασκαλίας Μου θέλει φέρει υμάς εις το σημείον εκείνο εις το οποίον κατοικώ εντός σας και θα ενωθώ πλήρως μεθ’ ενός εκάστου εξ υμών, ώστε δι’ Εμού να οδηγηθείτε εις τον Πατέρα.

Δίδω την επίσημον αναγγελίαν του Ονόματος Ιωάννη και αναγγέλω υμίν την εκ νέου εμφάνισιν αγαπητού και προσφιλούς Μου Πνεύματος σταλέντος επί τούτου, ίνα αναγγείλει στην Ανθρωπότητα την εκ νέου επάνοδον του Υιού του Θεού εντός του ανθρώπου την περίοδον αυτήν. Θέλω να τιμήσετε αυτόν ως Απεσταλμένον Μου, θέλω να βοηθήσετε αυτόν ως Ηγέτην Θείου Έργου. Θέλω να πλησιάζετε αυτόν με σεβασμόν και αγάπην και να πειθαρ­χείτε εις τας οδηγίας του. Διότι ο Ιωάννης καθ’ εκάστην ημέραν θέλει δίδει αναφοράν Ενώπιόν Μου πάντων των συμβάντων της ημέρας του, και θέλει αιτεί δι’ υμάς, και θέλει υποβάλλει προτάσεις και αιτήσεις και δεήσεις Ενώπιόν Μου.

Δια τούτο λέγω σ’ εσάς, προσπαθήσατε να φερθείτε κατά τρόπον άψογον, γενόμενοι υποστηρικταί και βοηθοί αυτού εις το Έργον του επί της γης και μέλλοντες διάδο­χοι και ηγέται και εσείς μιας Νέας Πνευματικής Αποστο­λής, η οποία μετά ολίγα έτη θέλει αρχίσει να εξαπλώνεται σε ολόκληρον την γην. Μη νομίσετε ότι Εγώ δεν θα παρακολουθώ την εξέλιξιν του Έργου Μου, ή ότι Εγώ δεν θέλω δίδει οδηγίας εις τον Απεσταλμένον Μου, ή ότι Εγώ δεν θέλω καλύπτει αυτόν, ή ότι Εγώ δεν θέλω περιβάλλει αυτόν δι’ Εξουσίας και Δυνάμεως εκ Θεού. Αλλά λέγω εις υμάς βοηθήσατε αυτόν από της πλευράς σας, διότι η στάσις σας έναντι του Απεσταλμένου Μου θέλει καταγραφεί δι’ έναν έκαστον εξ υμών και θέλει ληφθεί υπόψιν δια την περαιτέρω εξέλιξιν αυτού.

Συνεργάτας, δύναμαι να έχω ανά πάσαν στιγμήν εις οιονδήποτε μέρος της γης. Δεν θέλω να νομίζετε ότι επαφίεμαι εις υμάς ή ότι εκλιπαρώ την βοήθειάν σας. Προτρέπω υμάς ίνα δώσητε εξετάσεις δια την πίστιν σας, δια την λατρείαν σας προς Εμέ, δια την αφοσίωσίν σας, δια την αδελφικήν σας Αγάπην και δια πάντα όσα εδιδάχθητε παρ’ Εμού, όχι μόνον εις τον καθ’ ημέραν βίον σας ως πολλάκις σας υπεδείχθη, αλλά και έναντι ενός προσφιλούς Μου Πνεύματος και Καθοδηγητού σας, όσης θέλει ανοίξει την δίοδον της επανασυνδέσεως υμών μετ’ Εμού και θέλει υποδείξει εις υμάς πολλά, άτινα δέον να ακολουθήσητε, δια να Με ίδητε λαλούντα και ενεργούντα από εντός σας.

Η Χάρις Μου και αι Πνευματικοί Εξουσίαι Μου περιβάλλουσιν τον Ιωάννην, όστις θέλει μεταφέρει όχι μόνον την αναγγελίαν της εκ νέου επανόδου και ενανθρωπίσεως του Λόγου εις την ανθρωπότητα, αλλά θέλει μεταφέρει Χάριν και Πνευματικάς Εξουσίας και δω­ρεάς εξ Εμού και του Πατρός, χορηγουμένας εις τους ακολούθους του Έργου αυτού. Η Χάρις θέλει δοθεί εις ένα έκαστον εξ υμών δια να προσφέρει υπηρεσίας, ουχί ποτέ δια να προβληθεί, ουχί ποτέ δια να γίνει κατάχρησις αυτής, ουχί ποτέ δια να γίνει αντικείμενον εκμεταλλεύσεως. Ουαί εις εκείνους οίτινες ήθελον παρανοήσει τον προορισμόν της Χάριτος του Θεού και της χορηγηθείσης αυτοίς Πνευματικής Εξουσίας Μου. Θέλω αποκόψει αυτούς εξ Εμού δια παντός. Η Χάρις Μου, η εκπροσώπησίς Μου και πάσα δωρεά Μου δίδεται και μέλλει να δοθεί εις τα στελέχη εκείνα του Έργου Μου, άτινα απεφάσισαν να διαθέσουν την ζωήν των δια το Έργον Μου.

Δεν δίδεται η Χάρις Μου δια να προβληθεί τις εξ υμών, αλλά δια να βοηθήσει τους αδελφούς Μου εις την αποδέσμευσίν των από το υλικόν πεδίον. Ειδοποιώ πάντας ότι θέλω ελέγξει αυστηρότατα πάντα παραβάτην όστις θέλει οικειοποιηθεί την Χάριν Μου ως ιδικήν του εξουσίαν. Αναμένω από ένα έκαστον κλητόν όσης έλαβε πρόσκλησιν εξ Εμού, είτε μέσω αδελφού του, είτε απευθείας εξ Εμού, έλαβεν από εντός του, δια της αφυπνίσεως εν αυτώ του ένδον αυτού, αναμένω την προσήλωσιν εις τον σκοπόν και εις την εξυπηρέτησιν του ιδεώδους εκείνου δια το οποίον εκλήθηκε, του ιδεώδους εκείνου το οποίον καλείσθε να υπηρετήσητε.

Θέλω συνεργάτας και αγωνιστάς, τίμιους αγωνιστάς, ισταμένους εις πνευματικόν ύψος, απηλλαγμένους από πάθη και ελαττώματα κατά το δυνατόν, φρονούντας τα του Έργου Μου και όχι τα της ύλης των, και θέλω περιβάλλει αυτούς δια δυνάμεως και εξουσίας και θέλω ασκήσει αυτούς επί αρκετόν χρόνον, μέχρις ότου ήθελον καταστεί ικανοί δια την αποδοχήν της Χάριτος και την ενεργοποίησιν αυτής εκ του ασφαλούς. Μη νομίσητε ότι αποτείνομαι εις υμάς και μόνον, σήμερον, την ώραν αυτήν, αποτείνομαι εις υμάς, αλλά δύναμαι να αποτείνο­μαι ταυτόχρονα εις πολλά σημεία της υδρογείου. Δύναμαι να ομιλώ εις πολλάς συγκεντρώσεις, εις πολλάς σχολάς μέσω πολλών ανθρώπων. Δεν θέλω να πιέσω ουδένα, αφέθητε πάντες εις την ελευθέραν σας βούλησιν να ρυθμίσετε την πορείαν σας, κατά τας επιθυμίας σας, κατά την πίστιν σας, κατά την εξέλιξίν σας.

Εγώ είμαι Οδηγός όσων Με επικαλούνται, όσων ανατρέχουν εις Εμέ, όσων Με αναζητούν, όσων αγωνί­ζονται δια να φθάσουν πλησίον Μου. Όσων αισθάνονται Έρωτα εντός των δι’ Εμέ, όσων έθεσαν τα Ρήματά Μου εν τη καρδία των, όσων προσεπάθησαν να εφαρμόσουν εν τη πράξει τη δοθείσα Διδασκαλίαν Μου. Δεν λέω όχι ποτέ σε ουδένα, δεν αρνούμαι, επιδεικνύω συγκατάβασιν εις τας υφισταμένας εισέτι ατελείας σας, με την προϋπόθεσιν ότι εν τη προόδω του χρόνου, εν τη ανόδω σας, εν τη εξυπηρετήσει του Έργου σας, εν τη εξελίξει σας, θέλετε απορρίψει εν προς εν όλα τα πάθη και όλους τους δεσμούς που εκαθήλωναν ή επιδρούν εισέτι εφ υμών και θέλετε απαλλαγεί εξ αυτών και θέλετε προσκολληθεί εις Εμέ και μόνον και το Έργον Μου επί της γης.

Πολλά ακόμη Πνεύματά Μου αγαθά και φωτεινά και αγαπητά εις Εμέ και τον Πατέρα και την Μητέρα, αποστέλλονται την περίοδον αυτήν εις την γην δια να διδάξουν την Ανθρωπότητα τα του Θεού και δια να βοηθήσουν τους ανθρώπους να προσαρμοστούν προς τους Θείους Νόμους και να αποκολληθούν από τις έλξεις της ύλης. Όλα τα πνεύματα αυτά τα οποία κατέρχονται οικειοθελώς επί της γης δια να προσφέρουν υπηρεσίας δια την ταχυτέραν ανύψωσιν της Ανθρωπότητος, έχουν υποβάλλει Ενώπιόν Μου αιτήσεις δια να θυσιαστούν επί της γης και η θυσία τους να χρησιμεύσει δια την ανύψωσιν άλλων αδελφών τους, και την αποκατάστασιν των πνευμάτων Μου αυτών των αγαθών εν Εμοί πλήρως. Οι ακόλουθοί Μου αυτοί και φορείς του Φωτός Μου κατέρχονται καθ’ ημέραν επί της γης αποστελλόμενοι παρ’ Εμού και συντονίζονται με το νέον μήκος κύματος εις το οποίον θα δονείται εντός ολίγου ο Πλανήτης σας, συντονίζονται με Εμέ και την Μητέρα και τον Πατέρα.

Παρακαλώ τιμήσατε τα Πνεύματά Μου αυτά ως αδελφούς σας εκπροσωπούντας Εμέ και την Μητέρα Μου, ως φορείς Χάριτός Μου, ας φορείς του Φωτός Μου επί της γης, ως αποστελλόμενα πνεύματά Μου με τον σκοπό να θυσιαστούν εθελοντικώς. Μην είστε τυφλοί πλέον, προσπαθήστε να δείτε, μην πειράζεστε καθ’ ημέραν, προσπαθήστε να ελεείτε, μην κτυπάτε ο ένας τον άλλον, προσπαθήστε να αγαπάτε, μην διαχωρίζετε σε δικά μου και δικά σου, ουδείς έχει τίποτα ιδικόν του. Οι πάντες δυνατόν να απωλέσετε τα πάντα εν μια στιγμή ακαριαίως. Τιμήσατε τους απεσταλμένους Μου, οίτινες κατέρχονται εις την γην δια να χύσουν το αίμα των υπέρ υμών.

Ευλογώ ένα έκαστον εξ υμών την ώραν ταύτην, δια της Χειρός Μου ο Ίδιος. Παρακαλώ ανοίξατε την θύραν της ψυχής σας δια να εισέλθω εντός, παραχωρήσατέ Μου τον εκ Θεού προορισμένον χώρον δια να ενοικήσει εντός αυτού ο Βασιλεύς της Δόξης, και ο Βασιλεύς της Δόξης είναι αυτός ούτος ο Θεός.

Αγαπάτε αλλήλους και θύσατε την ψυχήν υμών υπέρ παντός αδικουμένου, υπέρ των τυφλών, υπέρ των διψώντων το Έλεος του Θεού. Συντελέσατε δια των έργων σας εις την ανύψωσιν του ανθρώπου εις τον Θεόν. Ευλογώ την χώραν σου.

Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: