Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

ΑΝΑΓΓΕΛΛΩ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΙΩΑΝΝΗ-ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ

(Βιβλίο: ΦΩΤΙΣΗ Κεφ. 16)

Από το Άπειρο αναδύω το «Είναι» Μου. Φανερώνω τη Ροή Μου μέσα από τη μορφή σου, Άνθρωπε, για να τελέσω ενώπιόν σου το Μυστήριο της Ζωής και της Ανάστα­σης και να σε καλέσω να συμμετάσχεις στην ανακυκλούμενη Ζωή Μου, να σε τροφοδοτήσω με την απειρότητα των παλμών Μου, να σε γεμίσω ολόκληρο με Φως, Αγά­πη, Αρμονία, Τελειότητα.

Καλώ να μυσταγωγήσουν μαζί Μου Οντότητες που φέρουν τη Χάρη της Μητέρας και βρίσκονται στον Πνευματικό χώρο, ώστε να καταστούν την ώρα αυτή Μυσταγωγοί, Συλλειτουργοί στο Μυστήριο της Ζωής και της Ύπαρξης. Καλώ Αγγελικές Παρουσίες να καλύψουν το χώρο ολόκληρο. Εντέλλω Πνευματικούς Οδηγούς και Αγγέλους να ταξινομήσουν στα Πνευματικά πεδία τις Υποστάσεις, για να συμμετάσχουν στην τελούμενη Μυσταγωγία και για να λάβουν από τη Ζωή Μου και από την Άπειρη Χάρη και Δωρεά Μου.

Άνθρωπε, διαχέω τον Εαυτό Μου πάνω στη γη τη μέρα αυτή, που γιορτάζεις τη Γέννηση του Λόγου. Δια­χέω την Άπειρη Χάρη, την Άπειρη Ευλογία, τη Δόνη­ση της Αφύπνισης. Ενεργοποιώ εντός σου την Παρου­σία Μου, την Αγάπη Μου, τα Θεία Στοιχεία που μπορείς να εκφράσεις. Σε παλμοδονώ ολόκληρο μέσα στο Πύρι­νο Είναι Μου και απορροφώ κάθε δέσμευση, καθήλω­ση, επιτίμηση ή υποτίμηση, που έχεις εκπορεύσει ή έχει εκπορευθεί προς εσένα, μεταλλάσσοντας τα πάντα σε Αρμονία, σε Φως, σε άνοδο και εκλέπτυνση Πνευματι­κή, σε ώθηση ταύτισης με την Ουδετερότητα, μ’ Εμέ­να, στο Απόλυτο.

Ευλογώ τα λάθη σου και τ’ απαλείφω από εντός σου, καλύπτοντάς τα με πολλαπλάσιες ποσότητες Ενέρ­γειας Αρμονίας, Ισορροπίας και Αγάπης. Ευλογώ ένα προς ένα τα μέρη του Εαυτού σου, που παρευρίσκονται σήμε­ρα εδώ, σ’ αυτή την αίθουσα, αλλά και εκείνα που απου­σιάζουν, και τα συνενώνω μαζί Μου στο Απόλυτο, δίνον­τας άφεση αμαρτιών, προσφέροντας ανακούφιση στην ψυχή και στο σώμα, καλύπτοντας με Αρμονία κάθε δυσαρμονία, καταυγάζοντας με Χάρη, με Έλεος, με Συγχώρεση, με κραδασμούς μετάνοιας, με κραδα­σμούς Θείας διακαούς επιθυμίας Ένωσης μ’ Εμένα, ολόκληρη την Υπόσταση καθενός.

Ευλογώ το νου, την καρδιά και τη Συνείδηση όλων ανεξαιρέτως και μετουσιώνω τις καταστάσεις της πλάνης, δημιουργώντας Νέα κατάσταση εντός των Υποστάσεων, την κατάσταση της Αλήθειας. Αναβλύζω ως Φως, ως Αγά­πη, ως ρέουσα Πηγή Ενέργειας, μέσα από κάθε Άνθρωπο και καλύπτω τα κενά του καθενός με την κατάλληλη ενέρ­γεια Ισορροπίας και Τροφοδοσίας, που η κάθε Υπόστα­ση έχει ανάγκη, ώστε όλες οι Υποστάσεις να λάβουν τα δείγματα της Χάρης Μου, της Παρουσίας Μου, της Αγάπης Μου, της Αέναης παλμοδονούμενης Προστα­σίας Μου, της Αέναης παλμοδονούμενης Προσφοράς Μου.

Διανοίγω τη χωρητικότητα των Υποστάσεων, ώστε να μπορέσουν να Με δεχτούν εντός τους και να επιτραπεί από τα Κατεστημένα και τα πλαίσιά τους, που αυτή τη στιγμή μετουσιώνω, η Εμφάνισή Μου, η διαυγής, η πλή­ρης Αγάπης και παλμών Τελειότητας.

Δίνω στον Άνθρωπο, που διψά και πεινά, την Πνευμα­τική τροφοδοσία Μου. Δίνω στον Άνθρωπο, που Με απο­ζητά, την Ολότητά Μου. Παρέχω τον Εαυτό Μου σε όλες Του τις εκδηλώσεις, με ολοκληρωμένους παλμούς.

Ευλογώ τον Άνθρωπο, τον ολοκληρωμένο, και τον ενώνω μ’ Εμένα Απόλυτα. Τον καθιστώ Απόλυτα Συμ­μέτοχο και Εκδηλωτή της Μυσταγωγίας αυτής, ώστε να τελείται η Μυσταγωγία από τον Ενοποιημένο Άν­θρωπο Λόγο - Αγάπη και να διαχέεται η παλμοδονούμενη Ευλογία σ’ όλα τα Σύμπαντα και σ’ όλα τα τμήματα του Ανθρώπου, εγγράφοντας το Μήνυμα της Χριστοποίησης και σφραγίζοντάς το με τη διάχυση της Προσφοράς και της Ενοποιημένης Αγάπης.

Ευλογώ τη γη ολόκληρη και τη διαποτίζω με κραδα­σμούς Αγάπης. Ρέω γύρω απ’ αυτήν σαν Ουδέτερο Ρεύ­μα Ζωής και μετουσιώνω αντιφάσεις, δυσαρμονίες και οτιδήποτε παλμοδονείται και έλκει καταστάσεις δει­νών, έως και την Ιονόσφαιρα. Διαπερώ με αλλεπάλλη­λα κύματα της ολοκληρωμένης Ενέργειάς Μου, που πε­ριλαμβάνει τα πάντα και τα συνενώνει, τα στρώματα του εδάφους της γης. Μεταλλάσσω τη δόνησή τους και την ποιοτική τους σύνθεση, ώστε να δονούνται σε πιο εκλε­πτυσμένους παλμούς.

Ευλογώ τον Άνθρωπο που κατοικεί πάνω στη γη και επιταχύνω το ρυθμό ανόδου και εξέλιξής του, ώστε να μπορέσει να Με εκδηλώσει, να μπορέσει να ταυτισθεί μαζί Μου απόλυτα και να εκφράσει την Τελειότητα πάνω στον πλανήτη.

Ευλογώ κάθε κατάσταση ημιμάθειας και πλάνης,

σε όποια σύνθεση ή δομή κι αν εκφράζεται. Επιφέρω το Φως εντός της, διαχέοντας τους σπινθηρισμούς της Ζωής Μου μέσα της.

Ευλογώ την έκφραση της Δικαιοσύνης σου, Άν­θρωπε, και τη μεταλλάσσω από τη βάση της, ώστε να εκ­φράζεται σύμφωνα με τους Νόμους του Θεού και όχι σύμφωνα με τους περιορισμένους Νόμους των Κατε­στημένων της Κοινωνικής γήινης εκδήλωσης.

Ευλογώ τα Κράτη όλα, που βρίσκονται πάνω στον πλανήτη. Χαράζω ενωτικούς δρόμους Αγάπης ανάμεσα σ’ αυτά. Διαπερώ τον πληθυσμό που τα κατοικεί με την Ουσία της Ειρήνης, με την Ενέργεια της Ενότητας. Παλμοδονώ το «Είναι» κάθε Ανθρώπου με την Πνοή της Συνα­δέλφωσης, της Αγάπης. Ενεργοποιώ τα στοιχεία της Ενό­τητας του Ανθρώπου, ώστε να καταδειχθεί μέσα από κάθε κομμάτι του Ανθρώπου η τάση για Ειρήνη, Ένωση και Συναδέλφωση.

Ευλογώ τους ιθύνοντας, που διακυβερνούν τα Κρά­τη. Τους διαποτίζω με ιδέες Δικαιοσύνης, με ιδέες που εξυπηρετούν την Αγάπη, την Ενότητα, τη Συναδέλφωση, την Ευημερία, που ταυτίζεται με τους Πνευματικούς Νό­μους, την έκφραση της Θείας Ενότητας και Νομοτέλειας. Μετουσιώνω τις τάσεις που υπάρχουν εντός τους και με­ταλλάσσω οτιδήποτε τους οδηγεί σε καταστάσεις μη Ειρήνης και μη Ενότητας. Φέρνω σε επαφή και σύνδε­ση μέσα στο Άπειρο Είναι Μου όλους τους Κυβερνήτες Κρατών, όλους τους Αρχηγούς λαών. Τους ενοποιώ σε επίπεδο προσωπικότητας, ψυχής και πνεύματος, μετουσιώνοντας τους διαξιφισμούς και τις αντιθέσεις και ανα­κυκλώνοντας εντός τους το Άπειρο Μεγαλείο της Αγάπης Μου, παρέχοντάς τους την Ένωση του Εαυτού Μου, Νέα δομή ιδεών, συναισθημάτων και Συνειδησιακών κα­ταστάσεων, που θα οδηγήσει τη γη στην επικράτηση της Αγάπης και της Ειρήνης.

Ευλογώ κάθε Υπεύθυνο σε Κοινωφελείς οργανι­σμούς και σε οργανώσεις, που αφορούν το σύνολο της ανθρωπότητας. Πληρώνω αυτόν με Αγάπη και Ενότητα, με ιδέες που θα στηρίξουν και θα οικοδομήσουν τη Νέα Εποχή της Χριστοποίησης. Αποστέλλω πλησίον των υπευ­θύνων Οντότητες Πνευματικές, ενοποιημένες μ’ Εμέ­να, να διαποτίσουν ολοκληρωτικά την καρδιά, τη Συνείδη­ση, το νου και το ψυχοπνευματικό τους «είναι», ώστε να εκφράσουν τις ιδέες της Νέας Κοσμικής Περιόδου και να εισχωρήσουν με τις πράξεις τους στην πραγμάτωση της Χριστοποίησης του Ανθρώπου. Διαχέω το Πνεύμα Μου το Άγιο σ’ αυτούς, για να τους καθοδηγήσει και να φέρει στην επιφάνεια τις ιδέες εκείνες που απαιτούνται, για να διαρρηχθούν τα Κατεστημένα και για να εκδηλωθεί η Αγά­πη στη γη.

Διαχέω Ευλογία και Έλεος σε κάθε κομμάτι του Ανθρώπου, σε θύτες και θύματα, σε εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενους, σε βασανιστές και βασανιζόμε­νους. Μέσα στο Άπειρο Είναι Μου απορροφώ κάθε τμή­μα του Ανθρώπου και μετουσιώνω τις καταστάσεις δια­φοροποίησης και διχασμού, ανακυκλώνοντας μέσα στα τμήματα του Εαυτού την Ατέρμονη Αγάπη Μου, την Ατέρμονη Θεία Παρουσία Μου, την Ολότητά Μου.

Απορροφώ κάθε έκφραση εξευτελισμού, διαφθο­ράς, επιπολαιότητας. Κάθε έκφραση που, τροφοδο­τούμενη από την πλάνη, γεννά πλάνη. Γεννώ μέσα σ’ αυτές τις εκφράσεις την Αλήθεια. Γεννώ την Άπειρη πάλλουσα Παρουσία Μου. Εμφυσώ την Πνοή Μου και την Ανάσα Μου. Εμφυσώ τη Δύναμή Μου, την Ισορρο­πία Μου, την Άπειρη Τελειότητά Μου. Ζωοποιώ τους

Πυρήνες της Ύπαρξης ενοποιώντας τους με την εξω­τερική εκδήλωση των σκηνωμάτων.

Ευλογώ κάθε Οντότητα, όπου κι αν βρίσκεται, στα Πνευματικά πεδία ή στη γη. Ρέω ως Πνοή Ελευθερίας σ’ όλα τα σημεία του Άπειρου Σύμπαντος, σ’ όλους τους Πλανήτες, σ’ όλα τα μέρη της γης, και αποδεσμεύω, απεγκλωβίζω καθετί από οποιασδήποτε μορφής δέσμευ­ση ή εγκλωβισμό, είτε οφείλεται σε επιλογές της ίδιας της Οντότητας είτε οφείλεται σε άλλους παράγοντες.

Διαχέω τη Ζωή Μου, τους Ανεξάντλητους Πυρήνες του Ενοποιημένου Εαυτού Μου μέσα σε όλες τις Οντό­τητες και τις ντύνω με τα λευκά ενδύματα του Φωτός και της Αγάπης, της μαθητείας στη Θεία Διδασκαλία. Μετουσιώνω στο Φως των ενδυμάτων αυτών οποιαδήποτε ενδύματα έφεραν και ανάβω εντός τους τη Φλόγα της Ζωής και της Ύπαρξης. Εξαγνίζω το νου, την καρδιά, τις εκδηλώσεις όλες, και αποτυπώνω πάνω στο ένδυμά τους τον Σταυρό της Θυσίας Μου, Φωτεινό και πάλλοντα, να διαχέει δονήσεις Μετουσίωσης, Αγάπης και Φωτός.

Εμφυσώ μέσα σε κάθε Οντότητα, που δεν γνωρίζει τον Εαυτό της, τη Δύναμη της Προσευχής, την Απόλυ­τη Γνώση του Ενοποιημένου Εαυτού, την Απόλυτη κατάσταση της Ταύτισης με τον Λόγο, ώστε να εισχωρή­σουν στην ενεργή συμμετοχή εκδηλωμένης εκπαίδευσης ως Μαθητές της Θείας Αλήθειας.

Δίνω στις Οντότητες όλες φτερά, που συμβολίζουν την ελευθερία τους να κινούνται στα πεδία του Φωτός, τη δυνατότητα ανύψωσής τους σε εκλεπτυσμένες ποιότη­τες και τη δυνατότητα να χωρέσουν την Αλήθεια, να την κα­τανοήσουν, να την επεξεργαστούν και να την εκδηλώσουν.

Ευλογώ το Έργο που εκδηλώνεται πάνω στη γη, το Έργο της Ενότητας και της Αγάπης, το Έργο της Παρουσίας Μου μέσα στον Άνθρωπο. Συσπειρώνω τους μαθητές του και τους συνδέω με τον Δάσκαλο

Ιωάννη - Λόγο, με τη Μητέρα Λόγο, ώστε να υπάρχει απόλυτη ενοποίηση των κραδασμών της Αγάπης και να συντελείται ανακύκλωση Θείας Αγάπης στα Σύμπαντα όλα.

Διαχέω Χάρη, Ευλογία, ανύψωση στους Μαθητές όλους, όπου κι αν βρίσκονται, σε όποια περιοχή της γης. Τους αποκολλώ από προσκολλήσεις, εμπόδια, καταστά­σεις καθήλωσης, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δουν και να κατανοήσουν την Ουσία των εμποδίων και καθη­λώσεων. Εμφυσώ εντός τους την ενεργητική Δημιουργικότητά Μου, την πάλλουσα Αγάπη Μου, την εκδη­λωμένη Ενότητά Μου. Εμφυσώ εντός τους τον Εαυτό Μου ολόκληρο, ταυτίζοντας με κάθε παλμό τους την Αέ­ναη ανακύκλωση της Προσφοράς Μου, ώστε να καθοδη­γηθούν στην ολοκληρωμένη και πλήρη ταύτιση μ’ Εμένα.

Ευλογώ τη διάδοση του Έργου Μου στα πέρατα της Οικουμένης. Ευλογώ τη διάδοση των Θείων Αληθειών, που υπάρχουν εγγεγραμμένες σε βιβλία. Επαυξάνω τη δόνηση που μεταφέρουν, τη Χάρη που διαμοιράζουν, τη Θεία Αγάπη που εκπέμπουν, ώστε να δρουν σε όλες τις Υποστάσεις διανοίγοντας το «Είναι» τους, αφυπνίζοντας τη Θεία Φωνή του Ιωάννη εντός τους, συντελώντας στην ενεργοποίηση της Αγάπης και της Με­τουσίωσης των ιδεών του νου.

Ευλογώ τα Κέντρα από τα οποία εκδηλώνεται το Έργο Μου και τροφοδοτώ το κάθε Κέντρο με την απαραί­τητη δόνηση Αγάπης, Ισορροπίας, Αρμονίας. Τροφοδο­τώ το κάθε Κέντρο με τον Πυρήνα της Ολότητάς Μου και συνδέω όλα τα Κέντρα μέσα στον Έναν Πυρήνα, για να εκδηλώνονται μέσα από τη Μία Βουλή, εκφράζον­τας το Ενιαίο Θέλημα της Θεότητας, χωρίς διαχωρισμούς ή διασπάσεις.

Ευλογώ τον Δάσκαλο Ιωάννη. Τον λούω ολόκληρο με Φως και Αγάπη. Μεταλλάσσω τη ροή της Μετουσίω­σης που υπάρχει εντός του. Προσδίδω σ’ αυτήν ρυθμό τα­χύτερο, συνδυασμένο με την ταχύτερη εξέλιξη του Ανθρώ­που επί της γης.

Αναγγέλλω σε ολόκληρη την ανθρωπότητα, σε όλα τα Σύμπαντα, τη δράση του Λόγου Ιωάννη - Χρι­στού επί της γης και τη Μετουσίωση που διαμέσου Αυτού συντελείται. Διασκορπίζω από το Είναι Του συνθέσεις Τελειότητας προς κάθε κομμάτι του Ανθρώ­που. Τον ενδύω με την Τελειότητά Μου, με την Άπει­ρη Πάλλευκη Παρουσία Μου. Τον διαχέω σαν Μορφή στα Σύμπαντα, στις Υποστάσεις όλες, ώστε κάθε Ον, όπου κι αν βρίσκεται, να φέρει μέσα του το σπέρμα και τον πυρήνα Ζωής του εκδηλούμενου Ιωάννη Λό­γου, ταυτίζοντας τη Μορφή με το Άμορφο, την Εκδή­λωση με το Ανεκδήλωτο, τον Θεό με τον Άνθρωπο.

Ευλογώ τις δυσαρμονίες, τις συνθέσεις κραδα­σμών, που με οποιονδήποτε τρόπο εκφράστηκαν ή συν­τέθηκαν και Τον περιβάλλουν. Τις μεταλλάσσω ολοκλη­ρωτικά, καλύπτοντάς Τον σε απόσταση ακτίνας δέκα μέτρων με Αύρα Φωτός και Τελειότητας, με Αύρα Αρ­μονίας και Ισορροπίας, δυνάμενη να μετουσιώνει καθε­τί και να εκπέμπει προς κάθε δυσαρμονία Αρμονία, προς κάθε διάσπαση Ενότητα, επαναφέροντας στην Ευταξία τα πάντα, καταρρίπτοντας Κατεστημένα και καθιστώντας κά­θε πλάνη Αλήθεια.

Άνθρωπε, την ώρα αυτή εκδηλώνω τον Έναν Εαυ­τό, που Είμαστε. Τον διαχέω στην πολλαπλότητα των εντυπωμάτων, που έχεις αφήσει πάνω στη γη, στους χώ­ρους όπου ζεις και κινείσαι, στην ατμόσφαιρα, στρατό­σφαιρα και ιονόσφαιρα, στους Πνευματικούς χώρους και στις υποστάσεις που βρίσκονται σε άλλα σκηνώματα ή στα Πνευματικά πεδία. Απαλείφω με τη διάχυση αυτή τα εντυπώματα και εντυπώνω μόνο την Ενότητα, την Αγάπη, την Ευλογία και τη Χάρη της Αλήθειας.

Καθιστώ όλες τις δονήσεις Μου, την ώρα αυτή, δονή­σεις ειδικά απευθυνόμενες στο νου σου. Εισχωρώ εντός του με αλλεπάλληλους κυματισμούς, διανοίγοντας πλαί­σια, καταρρίπτοντας όρια, τοποθετώντας μέσα στις διερ­γασίες σου τη συσπειρωμένη Αλήθεια Μου, τη δυνάμενη να διαχέεται στο Άπειρο και να συγκεντρώνεται στο ελάχι­στο, έχοντας συνταυτίσει αυτήν με τους παλμούς της Δη­μιουργίας, ώστε άχρονα να παλμοδονείται μέσα στο νου σου και να συντελεί στη μετάλλαξή του, έως ότου φθάσει να γίνει Νους Χριστού.

Αναζητάς την τροφοδοσία Μου, την Ευλογία Μου. Τις έχεις, και αυτή την ώρα σε καλύπτουν ολοκληρωτικά. Αυ­τή την ώρα όλη η γη και ο Άνθρωπος ολόκληρος πάλλεται μέσα στους παλμούς της ανακυκλούμενης Χάρης και Ευλογίας. Αυτή την ώρα μετουσιώνονται οι διαφορές, που εκφράζουν οι απομονωμένες Υποστάσεις του Αν­θρώπου, και εκδηλώνεται ο Ύμνος της Ενότητας από τη γη προς τα Σύμπαντα, έλκοντας από το Άμορφο την Ουσία του Απείρου και εγκολπώνοντάς την μέσα σε κάθε Υπόσταση.

Ανακοινώνω την εκδήλωση του Ανθρώπου ως Λό­γου στα Σύμπαντα και στα πλανητικά συστήματα εκεί­να, που δεν είχαν ποτέ γνωρίσει μέχρι σήμερα την εκδήλωση του Λόγου. Διαποτίζω με τη γνώση της Θεό­τητας τις Οντότητες που κατοικούν στα πλανητικά συ­στήματα αυτά, ώστε να καθίστανται σταδιακά έτοιμες για να δεχτούν τη διδαχή από τον Άνθρωπο - Λόγο.

Ευλογώ εσένα, Άνθρωπε, όπως εκδηλώνεσαι πά­νω στη γη. Ευλογώ όλες σου τις πράξεις και μεταλλάσ­σω τις επιπτώσεις που αυτές δημιουργούν στα τμήματα του Εαυτού σου και στα Σύμπαντα. Απορροφώ οτιδή­ποτε εκδηλώνεται ως ασθένεια ψυχής και σώματος, συντονίζοντας τη Χάρη και την Ευλογία που παρέχω, με την ενσυνείδητη πίστη που υπάρχει εντός σου, με την εν­συνείδητη γνώση της παλλόμενης Παρουσίας του Λόγου μέσα σου.

Διαχέω τη Διδαχή Μου ολοκληρωμένα και ταυτί­ζω κάθε σημείο της με κάποιο σημείο ατέλειας αντί­στοιχα. Με αυτή την ενοποίηση μεταλλάσσω την ατέλεια, προσδίδοντάς σου κατανόηση, επίγνωση και σωστή, ολο­κληρωμένη δράση εξισορρόπησης και εναρμόνισης.

Εγώ Είμαι, Άνθρωπε, που λειτουργώ στα Σύμπαντα με την παλμοδονούμενη Ζωή Μου. Εσύ είσαι που λειτουργείς μέσα Μου σε μία πλήρη αφομοίωση, σε μία ολοκληρωτική ταύτιση και παρέχεις από τον Εαυτό σου τα πάντα. Ο Άνθρωπος Λόγος προσφέρεται στον Άνθρω­πο. Ο Άνθρωπος Λόγος συνενώνει τα πάνω και τα κά­τω. Με παλμούς Άπειρης Αγάπης, ανακυκλούμενης Προσφοράς, διαγράφει το δρόμο της ανόδου και ταύ­τισης με την Τρισυπόστατη Θεότητα για κάθε κομμά­τι του Ανθρώπου. Ο Άπειρος Λόγος Άνθρωπος αγκα­λιάζει τον άνθρωπο πλάνη, ενδύεται αυτήν και ενδύει με Αλήθεια κάθε τμήμα του, μετουσιώνοντας μέσα στη Φωτεινότητα της Αλήθειας κάθε σκιά πλάνης και φέρ­νοντας καθετί στη σωστή του εκδήλωση.

Εγώ Είμαι ο Άνθρωπος Λόγος, η Άπειρη Αγάπη των Κόσμων, που πάλλομαι παντού την ίδια στιγμή και συνθέτω Αρμονίες. Εγώ συνθέτω μέσα στον Εαυ­τό Μου, την ώρα αυτή, την Τελειότητα και εμφυσώ την ενεργοποίησή της. Εγώ γεννώ μέσα σ’ όλα τα τμήματά Μου τον Λόγο και Τον ανδρώνω ταυτίζοντάς Τον με τους παλμούς της ύλης, για να εκδηλωθεί. Εγώ απο­τυπώνω πάνω στον πλανήτη την παλμοδονούμενη Μορ­φή Μου και καθιστώ αυτό το αποτύπωμα ζωντανή και πάλλουσα αέναα Ευλογία Ειρήνης, Ενότητας και Αγά­πης. Εγώ διαχέομαι μέσα στις εμπόλεμες καταστάσεις.

Τις πυροδοτώ με σπινθηρισμούς Ειρήνης, φέρνον­τας σε εξισορρόπηση τους παλμούς της δυσαρμο­νίας, απορροφώντας μέσα στην Ουδετερότητά Μου καθετί, δίνοντας σε κάθε τμήμα Μου, που υποφέρει, τη θαλπωρή της Αγάπης, τη γλυκύτητα της Γαλήνης, τη ζε­στασιά της Θείας Αφύπνισης.

Ευαισθητοποιώ τα τμήματά Μου στις εκδηλούμενες καταστάσεις δυσαρμονίας, είτε παρουσιάζονται ως πόλεμος, είτε ως πείνα, ή ως εκμετάλλευση, εξουσιασμός, στέρηση ελευθερίας, ανισορροπία, μη σω­στή έκφραση της δικαιοσύνης, ώστε να αναφανούν ομάδες ανθρώπων που θα ασχολούνται ενεργά με την επικράτηση της Αλήθειας, με την Ειρήνη και την Αγάπη.

Ευλογώ τις οργανωμένες προσπάθειες του Αν­θρώπου, που σκοπό έχουν την επικράτηση της Ειρή­νης και της Ενότητας, και τις ενδυναμώνω, δίνοντας σ’ αυτές τη δυνατότητα να φέρουν αποτελέσματα. Συσπει­ρώνω με την Ευλογία Μου όλες τις εκδηλώσεις του Αν­θρώπου, που σκοπό έχουν την άνοδο και την εκλέπτυνση. Τις ενοποιώ και μέσα από την ενοποίησή τους δίνω σ’ αυτές δύναμη και ισχύ μεγαλύτερη, ώστε να διαπεράσουν όρια, σύνορα και να επιφέρουν επιτεύξεις Ενότητας και Ει­ρήνης, φανερές επιτεύξεις Αγάπης και Συναδέλφωσης.

Εμβαπτίζω τον Εαυτό Άνθρωπο Λόγο μέσα στο Ποτήρι της Ζωής και της Ύπαρξης. Εμβαπτίζω κάθε τμήμα του Ανθρώπου που εκδηλώνεται πάνω στη γη, κά­θε Υπόσταση που βρίσκεται στα Σύμπαντα και παλμοδονείται. Εμβαπτίζω κάθε δυσαρμονία εκδηλούμενη, κά­θε έκρυθμη κατάσταση, μέσα στην Ουδέτερη Πύρινη Ζωή Μου. Εμβαπτίζω τα Σύμπαντα και ενοποιώ καθετί με την Άπειρη Παρουσία Μου. Διοχετεύω σ’ όλα την Ανάστα­σή Μου. Οδηγώ τα πάντα στην Ισορροπία και στην Τε­λειότητα.

Υψώνω το Ποτήρι αυτό από το Κέντρο της γης στο Κέντρο των εκδηλωμένων και ανεκδήλωτων Συμπάντων, διαγράφοντας μ’ αυτή την κίνηση την Πύρινη

Ζώνη Χριστοποίησης και παλμοδονούμενης τροφο­δοσίας του παντός.

Ραίνω με το περιεχόμενο του Ποτηριού αυτού τον πλανήτη γη. Διαποτίζω όλα του τα σημεία, το ορυκτό, το φυτικό και το ζωικό βασίλειο, για να συντελούν όλοι οι κραδασμοί στην Ανάσταση του Ανθρώπου.

Ραίνω με το περιεχόμενο του Ποτηριού αυτού τα Σύμπαντα, για να διαχέεται συνεχώς η Ευλογία σ’ αυτά και το Μήνυμα και η βεβαιότητα της Χριστοποιημένης εκ­δήλωσης, της φανερής εκπροσώπησης του Λόγου από τον Άνθρωπο.

Λάβε και φάγε τον Εαυτό σου, Άνθρωπε. Γέμισε από το Φως και την Ευλογία. Γέμισε από τη Χάρη. Γίνε η Χάρη, γιατί το Ποτήρι αυτό και το περιεχόμε­νό του είναι η ανακυκλούμενη Χάρη της Μορφής και του Αμόρφου, της Τριαδικής Θεότητας. Είναι η ανακυ­κλούμενη Μετουσίωση, η ανεξάντλητη Παντοδυναμία της Ζωής και της Ανάστασης. Αυτό σου παρέχω. Σου το παρέχει ο προσφερόμενος Εαυτός σου, που έχει απόλυτα την επίγνωση της Ενότητας με κάθε τμήμα Του, που μπο­ρεί ν’ απορροφά, βρισκόμενος κάτω απ’ αυτή την επίγνω­ση, κάθε πλάνη και να την κάνει Αλήθεια, κάθε σκιά να την κάνει Φως.

Λάβε και φάγε από τον Εαυτό σου, που περιέχει τα πάντα, και επίτρεψε σ’ αυτόν τον Πυρήνα του Εαυτού να ξεδιπλωθεί από εντός σου και να σε καλύψει, μετουσιώνοντας κάθε μορφής δυσαρμονία, κάθε ασθένεια ψυχής και σώματος. Λούσε το νου σου στη δόνηση της παροχής της Χάρης και ελευθερώσου ενοποιούμενος με τα Σύμπαντα, με τον Έναν Εαυτό Αγάπη - Φως - Λόγο.

Το Ποτήρι αυτό και το περιεχόμενό του παραδί­δω σε ενεργειακό αντίτυπο στις Μητέρες που συλ­λειτουργούν μαζί Μου, για να διαμοιράσουν αυτό με όμοιο τρόπο σ’ όλες τις υποστάσεις των Πνευματικών πεδίων και να ράνουν όμοια μ’ αυτό τη γη και τα Σύμπαντα, ενοποιώντας το χρόνο μέσα στο Άχρονο, καθιστών­τας Παντόχρονη και Παντόχωρη την ανακυκλούμενη ροή της Αγάπης και της Ευλογίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: