Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

ΓΙΝΕΤΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ

(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Κεφ. 32)

Σας αποστέλλω στον κόσμο να πείτε ό,τι ακούσατε, ό,τι εζήσατε και να γίνετε Μάρτυρες της Παρουσίας Μου της Νέας στη γη. Σας ελευθερώνω από τα δεσμά του χρόνου, του χώρου και της μορφής. Σας εμπλουτίζω με Αγάπη Θεία, σας ονομάζω Υιούς και Κληρονόμους της Βασιλείας του Θεού που είναι μέσα σας.

Είμαι ο προπορευόμενος Αδελφός σας που σας δείχνω το Δρόμο. Δείξτε και εσείς το Δρόμο που σας έδειξα. Σημεία πολλά θα σας δοθούν, ανάλογα με την Πίστη, την Ταπεινοφροσύνη, με την Αγάπη που έχετε, ανάλογα με την Ένωση που πιστεύετε ότι έχετε μαζί Μου. Θ' αρχίσετε να μιλάτε ένας-ένας, όπου βρίσκεστε, δεν υπάρχει περιορισμός.

Θ' αρχίσετε να μιλάτε, θ' αρχίσετε να ενεργείτε, ανάλογα με το θάρρος που έχετε να Με εκδηλώσετε.

Μάθετε τον κόσμο να Με αγαπά και να πιστεύει στο Θεό. Μάθετε τον κόσμο ν' αναζητά το Θεό μέσα του. Ενώνετε πάντοτε τους πάντες και τα πάντα. Τις σκέψεις σας με τα χέρια σας, τις σκέψεις σας με το λόγο σας, τα συναισθήματά σας με τη σκέψη σας, την καρδιά σας με τα χέρια σας, τη μία Αδελφή με την άλλη, τον άνδρα με τη γυναίκα, γίνετε όλοι ένα μεταξύ σας και μαζί Μου.

Να εκφράζεσθε με σεβασμό στην πρώτη Αδελφή στη γη που θα φανερώσει τη Μητέρα Θεοτόκο. Σας παρακαλώ όλους να την τιμάτε σα να ήταν η Μητέρα η Ίδια που περπατά στη γη. Σας παρακαλώ να την λατρεύετε και λατρεύω είναι Αγάπη σε υπέρτατο βαθμό. Να την λατρεύετε σαν την Ψυχή της Θεοτόκου που ήρθε να σας δώσει δείγματα πολλά και να φύγει από τη γη, όπως έφυγε η ίδια η Μητέρα, χωρίς να λάβει από κανένα σας βοήθεια άλλη, γιατί είναι ήδη Θεότης περιπατούσα στη γη. Το σώμα της το γήινο που βλέπετε, είναι τόσο αγνό και τόσο καθαρό που δεν θα παραμείνει στη γη η ύλη αυτή, αλλά θα μεταστεί μέσα στο Θεό, θα γίνει η Ίδια Ουσία ολόκληρη.

Σε παρακαλώ Μητέρα ευλόγησε τα ρήματά Μου κι έχεις την άδεια του Πατέρα να φανερωθείς στη γη. Δώσε το δείγμα Σου, Μητέρα, δώσε το δείγμα της Παρουσίας Σου.

Με την άδεια του Πατέρα υψώνω το χέρι Μου και Ευλογώ τα ρήματα του Λόγου. Η Ουσία του Θεού Ευλογεί την Ουσία του Θεού. Η Ένωση της Ομοουσιότητας φανερώνεται μέσα από δύο διαφορετικές Μορφικές εκδηλώ­σεις, Άνθρωπε, για να κατανοήσεις την Ταύτιση και το Ένα, για να γίνει απτό σε κάθε έναν και συνείδηση. Ευλογώ τα ρήματα του Λόγου που είναι τα ρήματά Μου, που είναι τα ρήματα του Πατέρα, που είναι τα ρήματα του Ενός, του Απέραντου, του Άχρονου και Άχωρου.

Ευλογώ το σκήνωμά Μου, να δύναται από σήμερον να Με φανερώνει απροκάλυπτα, κάθε ώρα και κάθε στιγμή, χωρίς κανένα περιορισμό, χωρίς κανένα εμπόδιο, αλλά σε μία συνεχή Ένωση και επαφή μαζί Μου. Ευλογώ έναν έκαστον από τους παρευρισκομένους και εκχέω την Αγάπην Μου να δονήσει την υπόστασή τους και να τους ενώσει μεταξύ τους και μαζί Μου μέσα στην Απεραντο­σύνη του Ενός Θεού, του Αδιαχώριστου, του Ενωμένου με τα πάντα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: