Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

(Βιβλίο: ΚΛΕΙΔΙΑ Κεφ. 17)

Η Νέα φάση εξέλιξης στην οποία εισέρχεται η ανθρω­πότητα, απαιτεί μία βαθύτερη επίγνωση της Δημιουργικής πορείας του ανθρώπου μέχρι σήμερα και της λειτουργικό­τητας των Θείων Νόμων, που οι εκάστοτε ανά τους αιώνες επιλογές ενεργοποίησαν.

Η Πορεία της Τελείωσης, που είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα της Νέας Εποχής και ορίζεται με τη Δεύτερη Πα­ρουσία του Λόγου μέσα στον Άνθρωπο, παρουσιάζεται με το Πρότυπο που φανερώνει ο Δάσκαλος Ιωάννης, το Πρότυπο του Θεούμενου Ανθρώπου που έρχεται να ολοκληρώσει με τη Διδασκαλία, το Έργο και τη Θυσία Του την αποκατάσταση της Ιδέας - Άνθρωπος, με την ανύψω­ση κάθε εκδήλωσής του στην Τελειότητα του Ενός Εαυτού Ανθρώπου, του Ανθρώπου - Ιδέα μέσα στην Άπειρη Βασιλεία του Λόγου Θεού.

Μέχρι τώρα παρουσίασα τον Ιωάννη σαν Σύμβολο της Πρώτης Παρουσίας, σύμβολο Μετάνοιας και στάδιο προετοιμασίας για την εμφάνιση της Πνευματικής Συνείδησης μέσα στο ένδον κάθε υπόστασης που η εξέλιξή της διαμέσου των αιώνων τη φέρνει στο Πλήρωμα του Χρόνου, σ’ αυτό το σημείο της εξελικτικής της Πορείας, σημείο απ’ το οποίο αναπόφευκτα κάθε υπόσταση περνά, γιατί αποτελεί σταθμό στην Πορεία του Ανθρώπου, που συντελεί στην κάθαρση και την αποκατάσταση κάθε εκπόρευσής του, που πρέπει να συντελεστεί διαχρονικά για να εισέλθει στην ευθεία της Τελείωσης, η οποία ορίζεται με την Παρουσία της Πνευματικής Συνείδησης, την Πα­ρουσία του Τέλειου Ανθρώπου, του Ανθρώπου - Θεού, που είναι καθ’ όλα όμοιος με τη Γενεσιουργό Αρχή Του.

Αυτή ακριβώς η εξέλιξη κάθε υπόστασης είναι που ορίζει τον τρόπο της εμφάνισης του Δάσκαλου Ιωάν­νη σε κάθε μαθητή και ακόλουθο, στους οποίους ο Ιωάν­νης παρουσιάζεται προσιτός, ώστε να γίνεται κατανοητός από κάθε βαθμίδα εξέλιξης, που είναι οπωσδήποτε δια­φορετική σε κάθε μαθητή.

Έτσι σε πολλές Διδασκαλίες παρουσίασα τον Ιωάν­νη με διάφορους τρόπους, όπως ακριβώς παρουσιάζω τον Εαυτό Μου μέσα σε κάθε άνθρωπο, στο βαθμό πάντα που εκείνος μπορεί να Με αναγνωρίσει και συνεπώς είναι φυσικό ο κάθε μαθητής να αναγνωρίζει την Παρουσία του Δάσκαλου Ιωάννη στο βαθμό που η Πνευματική του Συνείδηση και ωριμότητα είναι ανεπτυγμένη μέσα του, γιατί ο Δάσκαλος Ιωάννης δεν εκδηλώνεται απλά και μόνο από το Σκήνωμά Του, αλλά απόλυτα ενωμένος με τον Ένα Λόγο παρουσιάζει τη δυνατότητα της επαναστροφής του Ανθρώπου στη Δημιουργική Ροή του Όντος και μορφοποιώντας την εντολή «Έσεσθε ουν υμείς τέλειοι ώσπερ ο Πατήρ υμών ο εν τοις ουρανοίς Τέλειος εστίν», είναι πλέον ο Ίδιος Εντολή. Ο Λόγος που οδηγεί τον Άνθρωπο στην Τελειότητα του Εαυτού Θεού που ο Ιωάννης φανερώνει.

Η Διδασκαλία της Δεύτερης Παρουσίας παρουσιάζει πάντα με απόλυτη σαφήνεια τα στάδια που ο άνθρωπος πρέπει να περάσει για να φτάσει στην Τελειότητα. Πα­ρουσιάζει ακόμη την Τελειότητα του Ανθρώπου χωρίς να την ωραιοποιεί, για ν’ απαγκιστρωθεί ο άνθρω­πος από τις φαντασιώσεις περί τελειότητας και τη μυθοποίηση που δημιουργούνται από την περιο­ρισμένη του διανοητική αντίληψη, ακριβώς γιατί εργα­ζόμενος μέσω αυτής αδυνατεί να αντιληφθεί Πνευματικά την Τελειότητα, που διακρίνεται μέσα από τη βαθύτερη επίγνωση του Ασύλληπτου Έργου του Ιωάννη, που ελά­χιστοι μπορούν να διακρίνουν και να αντιληφθούν.

Παρουσιάζω, λοιπόν, τον Ιωάννη σαν Δάσκαλο - Λόγο της Δεύτερης Παρουσίας, σε μια άγνωστη για πολ­λούς πτυχή του Έργου Του, όχι για να προβάλω ή να εκ­θειάσω τον Ιωάννη, αλλά για να δώσω τη δυνατότητα της βαθύτερης κατανόησης σε όσους μπορούν και θέ­λουν να εισχωρήσουν και να εμβαθύνουν στην Ασύλληπτη Λειτουργικότητα της Θείας Νομοτέλειας του Εαυτού, την οποία ο Δάσκαλος Λόγος Ιωάννης, το πλέον εξελιγμένο Πνεύμα του Ανθρώπου, που δεν έχει να παρουσιάσει πλέον άλλη εξέλιξη, φανερώνει εντεταλμένος από τον Πατέρα Θεό.

Η Ιστορία του Ανθρώπου πάνω στον πλανήτη Γη εί­ναι ως επί το πλείστον μία Πορεία στιγματισμένη από λουτρά αίματος και πόνου. Από μίσος και αρνητικότητα, που ο άνθρωπος έχει ανά τους αιώνες εκπορεύσει.

Αυτοί οι κυματισμοί, καταγραμμένοι στο Μητρώο του Ανθρώπου, παραμένουν άχρονα και στο Υλικό Πεδίο, επηρεάζοντας με την ποιότητά τους τον Πλανήτη στα σημεία όπου εκπορεύτηκαν, που καθημερινά προσθέτει βάρος στον άνθρωπο απ’ το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να απαλλαχθεί, για να μπορέσει να ανυψωθεί προς τους Πνευματικούς Ουρανούς του.

Ο Δάσκαλος Ιωάννης επί σειρά ετών εργαζόταν και εργάζεται για να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις γι’ αυτή την άγνωστη πλευρά του Έργου Του, που

ήταν μία εργασία η οποία έπρεπε να εκτελεστεί με τάξη και ακρίβεια σύμφωνα με τη Θεία Νομοτέλεια, προϋποθέ­σεις εντελώς απαραίτητες γι’ αυτό το δύσκολο και λεπτό εγχείρημα.

Πολλές φορές αναφέρεται πως στην τάδε μάχη, τον Πρώτο ή το Δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, σκοτώθηκαν τό­σοι άνθρωποι και τα λοιπά. Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πό­σα πνεύματα είχαν καθηλωθεί στη Σιβηρία από τις εξορίες; Έχετε αναρωτηθεί σε τι κατάσταση ήταν και τι βάρος επωμίσθηκε ο Δάσκαλος Ιωάννης για να τα ανασύρει από το λήθαργο στον οποίο βρίσκονταν, να τα αποκαθάρει, να τα αποδεσμεύσει και να τα αναβιβάσει στα Πεδία του Φωτός, ενδεδυμένα Χάρη και Ευλογία και θέτοντας τις υποστάσεις αυτές σε εγρήγορση και λειτουρ­γικότητα;

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πόσα πνεύματα ήταν καθη­λωμένα στον πόλεμο της Τροίας; Μπορείτε να νιώσετε πόση οδύνη και πόνο ένιωσε ένας μόνο στρατιώτης όταν ένα ξίφος διαπερνούσε το σώμα του; Μπορείτε να φαντα­στείτε την αίσθηση του κρύου μετάλλου μέσα στα σπλά­χνα του στρατιώτη και τι ενέργεια διαχεόταν από τα χι­λιάδες βογκητά που καθημερινά επί δέκα συνεχή χρόνια ακούγονταν στο πεδίο της μάχης;

Πόσες κατάρες εξαπολύθηκαν κι από τις δύο πλευ­ρές; Πόσες υποστάσεις δέσμευσαν και πόσες παρέμειναν δεσμευμένες χιλιάδες χρόνια, μέχρι να επέμβει ο Ιω­άννης και να τις αποκαταστήσει αποδεσμεύοντάς τες;

Γνωρίζετε πόσες χιλιάδες ναύτες παρέμειναν εγκλωβι­σμένοι στα ναυάγια του Περλ Χάρμπορ από την επιδρομή των Ιαπώνων;

Γνωρίζετε τι διαδικασία χρειάζεται για να ανασυρθεί ένα πνεύμα του οποίου το σώμα διαμελίστηκε από έκρη­ξη, ή έμεινε εγκλωβισμένο στα ύφαλα του πλοίου ή παρέμεινε σφηνωμένο μέσα σε βράχους στο βυθό του ωκεανού;

Ή μήπως μπορείτε να φανταστείτε την έκπληξη που δοκίμασαν Τούρκοι ναύτες, που βρίσκονταν κα­θηλωμένοι σε ναυάγια από τη Ναυμαχία του Ναυαρίνου, όταν αντίκριζαν τη Μητέρα Ελισάβετ, Πνεύμα Επίλεκτο, από το άμεσο επιτελείο του Ιωάννη, να εισέρχεται στα πλοία πλήρης Φωτός, με ενδυμασία Μητέρας και συνοδεία δώδεκα επίλεκτων ειδικών Αρ­χαγγέλων, τους οποίους διέθεσε ο Πατέρας ειδικά για τέτοιες περιπτώσεις με αίτηση του Ιωάννη; Μπο­ρείτε να φανταστείτε πώς αντίκριζαν τα πνεύματα που βρίσκονταν καθηλωμένα στο βυθό των ωκεανών τη Μητέ­ρα Ελισάβετ να κατέρχεται στα ναυάγια με Χάρη και Εξου­σία Μητέρας Λόγου, για να τους πληροφορήσει για τη διαδικασία της επιχείρησης; Γνωρίζετε πως πολλοί Τούρ­κοι στρατηγοί, μεταξύ των οποίων ο Δράμαλης κι ο Κιουταχής, κατέθεσαν τα όπλα τους με ολόκληρο το στρατό τους από τριάντα έως σαράντα χιλιάδες άνδρες κάθε φο­ρά, ζητώντας να βαπτισθούν και σήμερα ζουν στα Πνευ­ματικά Πεδία αδελφωμένοι με τους καπεταναίους και τους οπλαρχηγούς της Ελληνικής Επανάστασης:

Ή μήπως ξέρετε πόσες χιλιάδες αντάρτες ήταν κα­θηλωμένοι στα βουνά; Σέρβοι, Κροάτες, Γάλλοι, Ισπα­νοί, Ιταλοί, Έλληνες;

Έξι εκατομμύρια Εβραίοι θανατώθηκαν στην περί­οδο του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου από τους Γερ­μανούς μέσα σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως και σε θαλάμους αερίων. Έξι εκατομμύρια πνεύματα Εβραίων αναβίβασε ο Ιωάννης, αφού τους καθάρισε από τα εντυπώματα του φόβου, της αγωνίας, του τρόμου, του πανικού και του μίσους και τους έδωσε το εις Χριστόν βάπτισμα.

Αναλογίζεστε έξι εκατομμύρια πνεύματα σε ομάδες των χιλίων, χωριστά άνδρες, γυναίκες, παιδιά, πόσους αγ­γέλους και αρχαγγέλους χρειάστηκαν συνοδεία για ν’ ανέ­βουν τα Πεδία;

Ο Ιωάννης τούς ευλόγησε όλους, τους καθάρισε και κατέγραψε στα Μητρώα τους με την άδεια του Πα­τέρα την εκτέλεσή τους σαν εξιλέωση.

Αναλογίζεστε το μέγεθος της αρνητικότητας των κρα­δασμών από το «άρον άρον, σταύρωσον Αυτόν», που πα­ρέμεινε εντυπωμένο στις υποστάσεις των Εβραίων;

Γνωρίζετε πόσες χιλιάδες Μοναχούς και Μονα­χές από διάφορα μέρη της γης περισυνέλεξε, βοηθούμενος από μυριάδες Αγγέλων, τους οποίους ο Πατέ­ρας παραχώρησε στον Ιωάννη για τη διάσωση του Ανθρώπου; Γνωρίζετε τι διαδικασία χρειάζεται για να καθαριστούν οι υποστάσεις αυτές, να αποδεσμευτούν και να αναβιβαστούν στα Πεδία του Φωτός, φέροντας την Πα­τρική Ευλογία και Χάρη; Και ήδη ευρίσκονται ως Αδελ­φοί υπεράνω δογμάτων με κύριο χαρακτηριστικό τη λειτουργικότητα της Αγάπης την οποία διδάσκονται από τους εντεταλμένους διδασκάλους.

Πώς να σας περιγράψω τις Επιχειρήσεις, γιατί οι Πνευματικές αυτές ενέργειες είναι Επιχειρήσεις που απαιτούν τάξη, ακρίβεια και σχεδιασμό, αλλά και συ­νεργασία μεταξύ των διαφόρων φορέων που ελάμβαναν μέρος στη διάσωση των πληρωμάτων των διαφόρων Ελληνικών πολεμικών πλοίων, τα οποία βύθισαν τα Γερ­μανικά αεροπλάνα και στα οποία υπήρχαν εκτός των πλη­ρωμάτων και στρατιώτες Άγγλοι, Νεοζηλανδοί, Αυστρα­λοί, από το συμμαχικό Στρατό που υποχωρούσε;

Πώς να σας περιγράψω την περισυλλογή Ελλή­νων Στρατιωτικών που ανήκαν στον Ιερό Λόχο, την Ορεινή Ταξιαρχία, αλλά και στον Τακτικό Ελληνικό Στρατό, που υπήρχαν στα Βουνά της Αλβανίας ή στην Αφρική;

Πώς να σας περιγράψω την περισυλλογή των Αν­ταρτών διαφόρων αποχρώσεων, που ζουν σήμερα αδελφωμένοι με τους λευκούς χιτώνες τους, υμνώντας και δοξάζοντας το Θεό Πατέρα και το Λόγο Χριστό, στο Όνομα του Οποίου όλοι βαπτίσθηκαν, φέροντας την τιμητι­κή διάκριση, το Σταυρό της Θυσίας Του στο στήθος τους;

Εκατομμύρια διαμελισμένα παιδιά από εκτρώσεις ανασύνθεσε και απέστειλε στη Χοάνη της Δημιουργι­κής Πηγής του Λόγου, για να ολοκληρωθεί η κύησή τους και να καταστούν ολοκληρωμένες ανθρώπινες οντότητες, τις οποίες βάπτισε στο Όνομα του Λόγου Θεού και απέστειλε ανά δώδεκα, έξι αγόρια - έξι κορίτσια ομοιόμορφα ενδεδυμένα, σε Μητέρες του Πεδίου του Λό­γου, ώστε και αυτά να εξελιχθούν και οι Μητέρες να ασκηθούν στην εκπόρευση της Αγάπης.

Μήπως μπορείτε να συλλάβετε την αρνητικότητα των κυματισμών που εκπορεύτηκαν κατά τη Σύλληψη του Ιησού στον Κήπο της Γεθσημανή; Γνωρίζετε τι βάρος επωμίσθηκε ο Λόγος Ιωάννης για να μετουσιώσει την αρ­νητικότητα που είχε απορροφήσει ο τόπος, τα δέντρα, το έδαφος, οι πέτρες; Ή μήπως γνωρίζετε το βαθμό της αρνητικότητας των κυματισμών που εκπορεύτηκαν από τη μαστίγωση της Απειρότητας του Χριστού;

Γνωρίζετε ότι επί δύο χιλιάδες χρόνια ο Εβραϊκός λα­ός παρέμεινε δεσμευμένος από την αυτοκατάκρισή του, όταν το πλήθος φώναζε για το Χριστό «το Αίμα Αυτού εφ’ ημών και επί των τέκνων ημών», μέχρι ο Ιωάννης να τους αποδεσμεύσει, διαλύοντας την αυτοδέσμευσή τους;

Μπορείτε να φανταστείτε πόση τάξη και μεθοδικότητα χρειάζεται για να πραγματοποιηθεί μία επι­χείρηση αναβιβασμού πνευμάτων από ένα αεροπλα­νοφόρο βυθισμένο στον ωκεανό, με πλήρωμα δύο έως τρεις χιλιάδες πνεύματα;

Γνωρίζετε σε τι κατάσταση βρίσκονταν οι ψυχές και τα πνεύματα που πέθαναν από τις δύο ατομικές βόμβες στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι;

Γνωρίζετε ότι η υπερβολική θερμοκρασία προκάλεσε μαζί με τη διάλυση των σκηνωμάτων και τη ρευ­στοποίηση των ψυχών, με αποτέλεσμα πολλές ψυχές μαζί να είναι μια συμπαγής άυλη μάζα;

Πόση δυσαρμονία προκλήθηκε στην Ιστορία του Κό­σμου από πολέμους και καταστροφές; Πόσα βογκητά, πό­ση οδύνη, πόσο πόνο, πανικό, αγωνία; Πόσες κατάρες, πόσο μίσος, πόση κακότητα σήκωσε στους ώμους Του ο Δάσκαλος Ιωάννης για να μετουσιώσει την αρνητικότητα που κάλυπτε τη γη και να μπορέσει να ανακουφιστεί λίγο ο πλανήτης από τα αρνητικά ρευστά που συσσωρευμένα προκαλούσαν και προκαλούν διαταραχές στις καιρι­κές συνθήκες, στη γεωλογική και φυσική ισορροπία του πλανήτη;

Ή μήπως μπορείτε να απαντήσετε από ποιον δι­δάχτηκε ο Δάσκαλος Ιωάννης όλα αυτά που τέλεσε; Από ποιους Λάμα, ποιους Εσσαίους ή ποιο Αιγυπτια­κό Ιερατείο διδάχτηκε;

Και αν ο Ιωάννης, ο εκ της γης ανερχόμενος, δεν διδά­χτηκε από κανέναν γήινο δάσκαλο, αλλά απευθείας από τον Πατέρα, είναι δυνατόν να διδάχτηκε ο Λόγος Ιησούς, ο απ’ αρχής Τέλειος, που έλεγε ότι «τα λόγια και τα έργα μου ποιεί ο εν εμοί Πατήρ»;

Σας παρουσιάζω ένα ψήγμα από μία άγνωστη και Μεγαλειώδη πτυχή του Έργου του Ιωάννη, μία πτυχή που δείχνει σε όσους με καλή θέληση αντιμετωπίζουν το θέμα, το μέγεθος και τη σημασία του Έργου που ο Λό­γος Ιωάννης τελεί στη Γη, την πραγματική έκταση του οποίου ελάχιστοι μόνο γνωρίζουν, πρόσωπα απόλυτα έμπιστα, στενοί συνεργάτες του Ιωάννη, πνεύματα προ­ορισμένα από τον Πατέρα, ειδικά απεσταλμένα να βοη­θήσουν τον Ιωάννη και να αποτελέσουν το άμεσο επι­τελείο Του.

Η Παρουσία του Ιωάννη, η Διδασκαλία και το Έρ­γο της Δεύτερης Παρουσίας, απόλυτα συνυφασμένα και ταυτόσημα με τη Νέα εξέλιξη του Ανθρώπου, στοχεύουν στην ανύψωση του Όλου της ανθρωπότητας χωρίς ν’ απο­κλείουν καμία εκδήλωση του Εαυτού Ανθρώπου και κανέ­να τμήμα του, οποιοσδήποτε εξελικτικής βαθμίδας.

Η Διδασκαλία της Δεύτερης Παρουσίας αποτελεί με το Μήνυμα της Μετάνοιας, που συντελεί την κάθαρση μέσω της προσφοράς Αγάπης σε όλες τις εκδηλώσεις του Αν­θρώπου, το εξωτερικό έργο του Ιωάννη, το οποίο σκο­πό έχει να φανερώσει τη λειτουργικότητα των Νόμων που διέπουν το Είναι κάθε ανθρώπου.

Το εσωτερικό Έργο του Ιωάννη, τόσο Ασύλληπτο μα και βαρύ, απαιτεί μία υψηλή Πνευματική Αντίληψη, προκειμένου να μπορέσει κάποιος να εμβαθύνει και να κα­τανοήσει την Υπέρτατη Προσφορά του Ιωάννη στον Άνθρωπο, την Προσφορά που με ασύλληπτους τρό­πους ο Ιωάννης λειτουργεί.

Ο Λόγος Ιωάννης γνωρίζει τη δυνατότητα αντίληψης κάθε ανθρώπου, γι’ αυτό και ποτέ δεν αποκαλύπτει τις ακατανόητες μα και ταυτόχρονα υπέροχες σε Τελειότητα και Αγάπη πτυχές του Έργου Του, που είναι δύσκολο να κατανοηθούν από υποστάσεις οι οποίες δεν έχουν φτάσει στον ανάλογο βαθμό αντίληψης, που εξαρτάται απόλυτα από τη βαθμίδα εξέλιξης όπου η υπόσταση βρίσκεται.

Το κυριότερο γνώρισμα του Δάσκαλου Ιωάννη είναι ο σεβασμός στην εξέλιξη του ανθρώπου, και είναι η κυριότερη αιτία που ο Ιωάννης δεν αποκαλύπτει πριν της ώρας τους όσα γνωρίζει, όχι γιατί υποτιμά κανέναν, αλλά γιατί σέβεται τη χωρητικότητα του κάθε ανθρώπου, η οποία γνωρίζει πως πρέπει σταδιακά να αυξάνεται ισορροπημέ­να, χωρίς αποκαλύψεις που θα μπορούσαν να ταράξουν και να αποσυντονίσουν τον άνθρωπο.

Η Γνώση έχει μεγάλο βάρος κι ο Ιωάννης κατέχει τη Γνώση, ακριβώς γιατί παρουσιάζει το Πρότυπο της Τέλειας Αγάπης, που περιέχει την κάθε Γνώση και την κάθε Σοφία.

Ας λάβει κάθε προορισμένο πνεύμα, που ο Πα­τέρας απέστειλε πλησίον του Λόγου Ιωάννη, την ευ­χαριστία και την ευγνωμοσύνη του Διδασκάλου για την κάθε βοήθεια που μέχρι σήμερα πρόσφερε με οποιονδήποτε τρόπο στο Έργο του Ιωάννη. Ειδικό­τερα, με Απέραντο σεβασμό και Αγάπη ο Ιωάννης υπο­κλίνεται βαθύτατα, εκφράζοντας τις ευχαριστίες, την ευ­γνωμοσύνη και το σεβασμό Του στη Μητέρα Ελισάβετ, στη Μητέρα Ελένη, στη Μητέρα Αικατερίνη, στη Μητέ­ρα Αναστασία, στη Μητέρα Μαρία - Τερέζα, στη Μητέρα Έλλη και στους αρχηγούς των επιτελείων υποδοχής των ανασυρθέντων και αναβιβασθέντων πνευμάτων στους Πνευματικούς χώρους, για τη συνεργασία, την Αγάπη και την προσφορά τους στο Έργο Του και στον Ίδιο.

Στα Ευαγγέλια αναφέρεται η Προσφορά Μύρου προς τον Ιησού σε μνημόσυνο Αιώνιο.

Ο Ιωάννης αναφέρει τα πνεύματα εκείνα τα οποία αφιέρωσαν τη ζωή τους στο Έργο Του εις Τιμήν και Δόξαν Αιώνιον, για να γνωρίσουν οι άνθρωποι την Τιμή με την οποία ο Ιωάννης περιβάλλει εκείνους οι οποίοι επέδειξαν αφοσίωση και Αγάπη στην υπηρεσία του πλησίον και την προσφορά προς το Όλον του Αν­θρώπου, σ’ αυτό το Άγνωστο και Ασύλληπτο Έργο, που το Θέλημα του Πατέρα, που τιμά και Ευχαριστεί τον Ιω­άννη για την Προσφορά του στο Όλον, όρισε ένα ελάχι­στο τμήμα του να φανερωθεί σ’ αυτή τη Διδασκαλία.

Ίσως, με την πάροδο των αιώνων και εφόσον ο Πατέ­ρας επιτρέψει να φανερωθούν όλες οι πτυχές του Έργου Του, ο άνθρωπος φθάσει κάποτε να κατανοήσει την Προσφορά Του και σκύψει μέσα στο Είναι του, μέσα στο Ναό της Ψυχής του, για να απονείμει το σεβασμό του στην Ολότητα του Λόγου Θεού που ο Ιωάννης εκ­φράζει απονέμοντας έναν ελάχιστο φόρο τιμής στην Ύψιστη Προσφορά Ζωής, αναφωνώντας: «Χαίρε Ιω­άννη. Τιμή και Δόξα στον Άναρχο Άνθρωπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: