Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΙΩΑΝΝΗ - ΛΟΓΟΥ – ΜΗΤΕΡΑΣ

(Βιβλίο: ΠΥΡΙΝΟΙ ΛΟΓΟΙ Κεφ. 28)

Στο Όνομά Σου, Πατέρα, Ευλογώ την διάνοιξη Νέας Περιόδου φανέρωσης του Θείου Σου Θελήματος επί της γης. Ενώνω τις υποστάσεις των παρευρισκομένων πλησίον μου, μετ’ Εμού, ίνα λάβουν οι πάντες άνοδον πνευματι­κήν. Ενεργώ φέρων Εξουσίαν από Εσέ διά της Παρουσίας της Χάριτος του Υιού και Λόγου εντός μου προκειμένου να εκδηλωθεί εις συγκέντρωσιν μαθητών και προορισμέ­νων πνευμάτων, που θα διδάξουν τη Νέα Αποκάλυψη Αλήθειας, της Νέας Κοσμικής Περιόδου.

Υψώνω την Δεξιά Σου, Πατέρα Ουράνιε, και Ευλογώ τον χώρον αυτόν. Διασκορπίζω τις αντιθέσεις, τις υφιστά­μενες εις τον χώρον και εντός των παρευρισκομένων και τις ενώνω και τις μετουσιώνω με την Αγάπη την Απέ­ραντη, που δονεί τους Κόσμους της Δημιουργίας Σου, ίνα τα πάντα, Πατέρα Ουράνιε, δονούνται εντός Σου κατά το Θέλημά Σου.

Ειρήνη υμίν, Αδελφοί. Ειρήνη στα Πνεύματά Μου τα αγαπημένα, άτινα ο Πατήρ προσεκάλεσε διά της Εαυτού Βουλής πλησίον Μου, ίνα ασκηθέντες κατά το Θέλημά Του μεταφέρωσι την Αγγελίαν, της εκ νέου Επανόδου Μου εν τω μέσω των ανθρώπων, ως Παρουσία Διδασκά­λου, προκειμένου ν’ ανακοινώσω αυτοίς, τας Νέας Εντολάς, τας Νέας Βουλάς, το Νέο Θέλημα της Ανάρχου Θεότητος επί της γης, ίνα συμμεθέξωσι της Αναγεννήσεως των πνευμάτων και της επανόδου αυτών, εντός της Θείας Ουσίας.

Ενεργοποιώ το «Είναι» σου, Αδελφέ Ιωάννη, και σε κα­θιστώ Σκήνωμά Μου, κατάλληλον ίνα μεταφέρεις την Δι­δασκαλίαν, την Νέαν Έλευσή Μου επί της γης, τας Νέας Αποκαλύψεις, τας οποίας θέλω δώσει, διά δύο Επιλέκτων Σκηνωμάτων άτινα η Βουλή Μου προόρισε, ίνα φανερώσωσι κατ’ αρχήν το Απόλυτον της Θεότητός Μου.

Ενεργώ εντός της κάθε υποστάσεως, που παρευρίσκεται στον χώρο αυτόν και μετουσιώνω το «είναι» ενός εκάστου εις την παλμοδόνησιν του Λόγου Χριστού, προκει­μένου οι πάντες να εκδηλώσετε Βουλάς Μου και Διδα­σκαλίας Μου, κατάλληλος διά τον καταρτισμόν του Αν­θρώπου της γης, εις την Νέαν Κοσμική Περίοδον εις την οποίαν ήδη εισήλθεν η ανθρωπότης.

Ευρίσκομαι μεταξύ υμών, ως εις εξ υμών. Η μόνη εξω­τερική διαφορά είναι η διαφορά της ηλικίας μου και του προσώπου μου. Κατά τα άλλα φαίνομαι και συμπεριφέρο­μαι ως ένας απλούς, απλούστατος, κοινός άνθρωπος. Αυτή ήτο και είναι η προδιαγραφή μου. Εγώ εζήτησα από τον Πατέρα να κατέλθω και να φανερωθώ εκ σκηνώματος Ανδρός κατ’ αρχήν, ασήμου, ο οποίος φέρει πάντα τα χα­ρακτηριστικά του ανθρώπου της ύλης.

Αλλά, Αγαπημένοι Αδελφοί, ούτως έχει, είναι ακριβώς αυτό το «Σκήνωμα», αυτό το οποίον εξωτερικώς καθοράτε ή μήπως και τούτο ισχύει διά πάντας υμάς μέσα εις το αφανές και άσημον Σκήνωμα, το οποίον έχω καταλάβει εξ ολοκλήρου, εμπερικλείω ένα Πνεύμα λίαν υψηλόν, Έναν Απεσταλμένο Νέον, Ένα Πνεύμα Μου προορισμένον και κατάλληλον διά να σας μεταφέρει επί της ύλης, όχι μόνον Χάριν και Εξουσίαν, δοθείσας ήδη, αλλά αυτουσίαν την Ύπαρξίν Μου; Δηλαδή, την κατάστασιν εκείνη, την οποίαν πολλάκις προείπον εις υμάς, κατά την οποίαν ο άνθρω­πος, ο ζων και διαβιών εις το υλικόν πεδίον, θα μεταστοι­χειωθεί εις Θεόν - Πατέρα και Υιόν και Μητέρα και Λόγον Υπερούσιον. 

Φέρω εντός Μου ένα Μέγα Πνεύμα, κατάλληλον διά το Έργον τούτο της Νέας Εποχής, καθ’ ότι ο Πατήρ με επέλεξεν ως κατάλληλον, διά να μεταφέρω την Νέαν Διδασκαλίαν Του επί της γης. Εδέχθην υπακούων εις το Θέ­λημά Του να ταπεινωθώ μέχρις εσχάτων, ενδεδυμένος το βαρυτέρας μορφής ένδυμα, το υλικόν σαρκίον και να πα­ρουσιάσω ελλείψεις πολλάς και ελαττώματα, επιφανειακά μεν, αλλά ορατά τοις πάσιν, ίνα καταδείξω την Οδόν της επιστροφής του κοινού ανθρώπου της ύλης, του περιβε­βλημένου σάρκα, του εμποτισμένου και καθοδηγουμένου από την διάνοια αυτού, του φέροντος δεσμεύσεις, ελατ­τώματα και πάθη, ίνα καταγνώτε οι πάντες, ότι Μία εστί η Οδός της επιστροφής, διά πάντα άνθρωπον, ανεξαρτήτως ηλικίας και θρησκεύματος και κοινωνικής τάξεως και ψυ­χικών διαθαθμίσεων και ελαττωμάτων της ύλης.

Αμήν, Αμήν, λέγω υμίν, ότι ουκ επέλεξα Εμαυτόν διά το Έργον τούτο, αλλά ο Πατήρ Με απέστειλεν εις την ύλην, ίνα περιβληθώ το ένδυμα της σαρκός, ίνα κατα­στήσω Εμαυτόν ευάλωτον εις τας αδυναμίας εκείνος, αίτινες συνήθως απασχολούν και μαστίζουν και δεσμεύουν τον άνθρωπον επί της γης.

Αμήν, Αμήν, λέγω υμίν, ότι ουκ ειμί ο Διδάσκαλος Λό­γος - Χριστός, αλλ’ ειμί Πνεύμα αποσταλέν, Ειδικόν Πνεύμα, ίνα αναγγείλει εις υμάς την Έλευσιν του Υψίστου Διδασκάλου, του Απείρου Κόσμου της Δημιουργίας, Όστις μέλλει διδάξαι υμάς και Όστις διά της Παρουσίας Αυτού εντός πάντων υμών θέλει οδηγήσει υμάς εκ του ασφαλούς εις τον Πατέρα.

Αληθώς σας λέγω, Αδελφοί, ότι είμαι ο Προάγγελος της Παρουσίας Εκείνου, Όστις θέλει εμφανισθεί εκ νέου εν τω μέσω των ανθρώπων, διδάσκων και θεραπεύων πά­σαν νόσον και πάσαν μαλακίαν επί της γης. Ο διανοίγων τους ορίζοντας του νου, εκάστου ανθρώπου, ίνα εισέλ­θει η Ολότης της Αλήθειας εν αυτώ, ίνα εισπορευθεί η Θεία Ιδέα, περί του Ανθρώπου Θεού, ίνα εισέλθει εις τον νου παντός ανθρώπου η Θεία Γνώση η εν τω Πατρί υπάρ- χουσα.

Αμήν, Αμήν, λέγω υμίν, ότι ου πάντες θέλετε μετα­στοιχειωθεί, αλλ’ εκείνοι, οίτινες καταβάλλουν προσπά­θειαν και επιζητούν διακαώς την Ένωσιν μετά του Λόγου - Χριστού. Εκείνοι οίτινες διακατέχονται από τον Θείο Έρωτα της Ένωσης των πάντων, εκείνοι οίτινες κατενόη­σαν τας μέχρι σήμερον δοθείσας διδασκαλίας Μου εκ Πνεύματος Αγίου, ή του Λόγου, όπερ εστί ταυτόσημον.

Ιδού Εγώ, ο Νέος Απεσταλμένος του Θεού ενώπιον υμών. Δημιούργησα καταστάσεις τοιαύτας, ώστε οι πάν­τες να έλκεστε προς Εμέ. Οι πάντες να μην αισθάνεστε ουδέν παραπέτασμα, ουδέν κώλυμα, διά την ενωτικήν κατάστασιν εις την οποίαν θα εισέλθετε με τον Νέον Απεσταλμένον, διότι ούτω μόνον δύνασθε να ενωθείτε με την Θεότητα και να επανέλθετε ως «Ουσία» εν τω Πατρί.

Ο Καθοδηγητής σας της Νέας περιόδου είμαι, ως και άλλοτε ελάλησα, ο αρμόδιος ίνα εκγυμνάσω υμάς και ίνα προετοιμάσω υμάς, διά την εις Χριστόν πορείαν και Ένωσιν. Αληθώς σας λέγω, Αδελφοί, ότι το Έργον Μου Μέγα και δυσκολότατον να καταρτίσω ψυχάς και πνεύματα δια­φόρων εξελίξεων, διαφόρων επαγγελμάτων, διαφόρων δονήσεων, διαφόρων δεσμεύσεων, διαφόρων αποκλίσεων και να φέρω πάντα ταύτα, εις την Μίαν Οδόν, εις την Μίαν Πορείαν, εις την Μίαν εξέλιξιν, την Χριστοποίησίν των.

Αληθώς σας λέγω, Αδελφοί, ότι ουκ ειμί το Πρότυπον. Το Πρότυπον σας είναι ήδη γνωστόν, είναι ο ενανθρωπισθείς Ιησούς - Λόγος, ο Χριστός, ο ταυτισμένος εις το Από­λυτον με τον Θεό - Πατέρα, ως Εκπόρευσις και Παρουσία Αυτού επί της γης ταύτης, εις ην συγκατατέθη να περιπα­τήσει και να εμφανισθεί και να δώσει Εαυτόν προθύμως εις Θυσίαν, διά το σύνολον της ανθρωπότητος, διά τον Ένα και Μοναδικόν και Ενιαίον Πανταχού Παρόντα και τα πάντα πληρούντα Άνθρωπον - Λόγον Θεόν.

Γέγονα τοις πάσιν προσιτός και οι πάντες προς Με κα­ταφεύγετε, ίνα επιλύσετε τας απορίας σας και τας διαφο­ράς, αίτινες κατά τα διάφορα στάδια της εκτυλίξεως του Έργου τούτου ανεφάνησαν μεταξύ υμών. Ενεφανίσθην ενώπιον υμών ως απλούς άνθρωπος, άνευ ιδιαιτέρου τί­νος χαρακτηριστικού, ίνα καταστήσω προσιτήν την επα­φήν μου μαζί σας. Ίνα καταστήσω προσιτόν τον Εαυτόν μου εις τους πάντας. Εδέχθην εμπαιγμούς και κολάφους και αχαριστίαν. Ουδέν έχω εναντίον ουδενός, όπως με εδίδαξεν ο Διδάσκαλος Ιησούς. Το αυτό θέλετε πράξει οι πάντες εν καιρώ.

Ειμί ο προσιτός Αδελφός, ειμί ο καταδεκτικός Αδελ­φός, ειμί ο ενώνων και ουχί κατακρημνίζων, ειμί ο νουθετών και ο αγαπών Αδελφός και ουχί ο διατάζων, ειμί ο πε- ριπτυσσόμενος πάντας υμάς Αδελφός, άνευ ουδεμίας διακρίσεως, ηλικίας ή τάξεως ή γνώσεων. Ειμί Πρότυπον πορείας διά πάντας υμάς, ίνα την αυτήν πορείαν διαγρά­ψητε, ίνα την αυτήν στάσιν καρδίας και νου παρουσιά­ζετε, ίνα την αυτήν εκδήλωσιν εκ των χειρών σας προσ­φέρετε, τουτέστιν ως Εγώ προσέφερα Ευλογίαν, εις πάν­τας υμάς εκ του Θεού Πατρός.

Ειμί ο καταδεξάμενος περιβληθείναι το σαρκικόν έν­δυμα, καίτοι το πνεύμα μου ευρίσκετο εις την πρώτην σειράν της πρώτης Τάξεως τωγ Αγίων και ηδυνάμην να εξελιχθώ εις τα πνευματικά πεδία και από εκεί να προσ­φέρω υπηρεσίας εις τους Αδελφούς μου. Αλλ’ εδέχθην την ταπείνωσιν της σαρκός και την ζωήν της ασημότητος εις την ύλην, ένεκα της Αγάπης του Λόγου Ιησού του Χρι­στού, Όστις με απέστειλεν εις την γη, ίνα διδάξω την Χριστότητα Αυτού, την Πανταχού Παρουσίαν Του, την Απερίγραπτον Αγάπην, την Αιωνίως πάλλουσαν εν τη καρδία μου καθ’ ο μέτρω Εκείνος ήθελεν να αναφαίνεται εκάστοτε.

Εγώ Ειμί ο Προάγγελος, ως ελάλησα πολλάκις, ο Προάγγελος της Παρουσίας Εκείνου, Όστις θέλει μετα­στοιχειώσει τας υποστάσεις σας εις Θείας Υπάρξεις, παλλομένας εν τη Αγάπη και μελλούσας να αποσταλλώσι εις τα Σύμπαντα του Λόγου.

Άρατε Πύλας εις τον Ναόν του, ένας έκαστος εξ υμών, ίνα εισέλθω εν Αυτώ, ως προπορευόμενος Αδελ­φός, κατάλληλος ίνα επιστατήσω διά την καθαρότητα του Ναού σας, κατάλληλος ίνα επιστατήσω διά την διακόσμησιν αυτού, κατάλληλος ίνα μορφώσω τας εκάστοτε εκδη­λώσεις του νου σας, της καρδίας σας, τας εκδηλώσεις των χειρών σας, των έργων σας, τας εκδηλώσεις της Ενότητας του Λόγου, τας εκδηλώσεις της Ενότητας του Ανθρώπου.

Ειμί ο Επιστάτης των καρδιών σας, Ειμί ο Επιστάτης της Ψυχής ενός εκάστου, ο Αρμόδιος ίνα καταστήσω περίλαμπρον οικοδόμημα το ενδιαίτημα του Λόγου Χριστού, ίνα ενοικήσει εν υμίν ως Θεός. Και ίνα εκδηλωθεί ως Θεός, διαμέσου ενός εκάστου σκηνώματος.

Ουκ οι πάντες θέλετε μεταστοιχειωθεί ως ελάλησα, αλλ’ εκείνοι οι δυνάμενοι εγκαταλείψαι, ως ελάλησε το πάλαι ποτέ ο Διδάσκαλος και πατέρα και μητέρα και αδελφούς και αδελφός και υπάρχοντα, ίνα καταστώσιν άξιοι της Εαυτού Παρουσίας εντός αυτών.

Άρατε τας Πύλας και καλλιτεχνήσατε τον Ναόν Μου λέγει Κύριος, ίνα ενοικήσω εν υμίν και εμπεριπατήσω εν τω μέσω υμών και καταστήσω υμάς Υιούς και θυγατέρας του Πατρός Μου.

Άρατε Πύλας, τας Πύλας της Ψυχής Μου, ίνα εκπορεύσητε την Αγάπην Μου, την Υπάρχουσαν εν τη Ουσία Μου και διά της Αγάπης Μου ταύτης μεταλαμπαδευομένης, άνευ περιορισμών και ορίων, μεταλλάξητε τας ποιό­τητας των εκδηλώσεων των ανθρώπων της γης και μετουσιώσητε την ποιότητα της σκέψεως και των λογισμών και των συναισθημάτων ενός εκάστου ανθρώπου, ίνα οι πάν- τες και τα πάντα, αναγεννώμενοι εκ του Φωτός, τουτέστιν γεννώμενοι άνωθεν, οδεύσητε την οδόν του Μοναδικού προορισμού του Ανθρώπου, οδεύσητε διά μέσου της Χριστικής Χάριτος και Παρουσίας εν υμίν, προς τον Πατέρα, προς την Ολότητα της Θεότητος, όπου η θέσις σας ευρίσκεται.

Δώσατέ Μου, λέγει Κύριος, Εκείνο όπερ Μου ανήκει, δώσατέ Μου, επιστρέψατέ Μου την Ουσίαν Μου, ήτις ενυπάρχει εντός υμών και αντλήσατε Φως εκ του Φωτός Μου και καταστείτε όχι οι Φάροι, οι καθοδηγούντες, ως έγραψα δι’ ενός Απεσταλμένου Μου παλαιότερον, αλλά καταστείτε οι Φωτοδότες, οι Προβολείς εκείνοι οι οποίοι διά του Φωτός της Αλήθειας, του εξ Εμού προερχομένου και εξ Εμού διοχετευομένου προς την ανθρωπότητα, θέ­λετε καταδείξει τον Μοναδικό Λόγο, την Ενότητα των πάντων, την Αγάπη την ρέουσα. Θέλετε καταδείξει την Ενότητα του Παντός εν τω Λόγω, εν τω Θεώ, εν τω Πατρί Μου.

Ου τοις πάσι θέλω εισπορευθεί, λέγει Κύριος, αλλά εκείνοις ων η φροντίς ουδέποτε εξέλειπε διά την δη­μιουργίαν του Ναού Μου, διά την δημιουργίαν του θρό­νου Μου, εντός της Ψυχής αυτών. Εγώ ελάλησα τοις πάσι και η Διδασκαλία Μου διοχετεύθη, λέγει Κύριος, προς πάντα άνθρωπον επί της γης, αλλά ουκ οι πάντες κατενόησάν Με, ουδέ οι πάντες ησπάσθησάν Με, ουδέ οι πάν­τες εκάλεσάν Με, ίνα κατοικήσω εν αυτοίς.

Εγώ εκάλεσα, λέγει Κύριος, τους πάντας, ίνα συμμεθέξωσι των Ουρανίων Αγαθών Μου, τουτέστιν της Χάρι­τος του Λόγου - Χριστού και ίνα διαμοιραστώ μετ’ αυτών τα υπάρχοντά Μου, τουτέστιν το Φως Μου και την Αγάπην Μου, την καλύπτουσαν τους Απείρους Κόσμους της Δη­μιουργίας Μου.

Εγώ, λέγει Κύριος, τοις πάσιν κατέστην Αρωγός και Βοηθός και ο Στηρίζων και παρεχώρησα τοις πάσιν, ουχί μόνο εκείνα τα οποία Μου εξεζήτησαν, αλλά πλείονα τού­των. Και καταδέχθην, λέγει Κύριος, ίνα υπηρετήσω το θέ­λημα ενός εκάστου επί της γης, ίνα έκαστος εκ των αν­θρώπων κατανοήσει, ότι Ειμί ο Προσιτός, ο Διδάσκαλος - Αγάπη, ο ουδένα διαχωρισμόν θέσας ανά μέσον Εμού και του Αδελφού Μου Ανθρώπου, ως εκάλεσα αυτόν.

Αλλά ποιαν ανταμοιβήν θέλω δώσει εις εκείνους που εκάλεσα εις την Πνευματικήν Μου Τράπεζα, εις εκείνους ους εκάλεσα να συμμεθέξωσιν της Βασιλείας του Πατρός Μου; Ποιαν ανταμοιβήν θέλω δώσει εις εκείνους, οι οποίοι με ελάκτισαν, οι οποίοι απέστρεψαν το πρόσωπόν τους απ’ Εμού; Ποιαν Χάριν και Εξουσίαν θέλω δώσει εις εκείνους οίτινες με απαρνήθηκαν και οίτινες παρέβησαν την εντολήν Μου περί Αγάπης; Ποιον ζήλον να καταδείξω δι’ αυτούς;

Αμήν, Αμήν, λέγω υμίν, Αδελφοί Μου, ότι και αυτούς οίτινες Με ελάκτισαν και αυτούς οίτινες Με ελοιδώρησαν και Με βλασφήμησαν και αυτούς οίτινες απέστρεψαν το πρόπωπόν τους απ’ Εμού και ουκ εδέχθησαν ότι Εγώ Ειμί ο Λόγος ο σαρκωθείς, αλλ’ εκάλεσάν Με αγαθόν τινά άν­θρωπον, αληθώς σας λέγω, Αδελφοί, ότι και προς αυτούς η Απεριόριστος, η Άμωμος Αγάπη τρέφει την ιδίαν Αγάπη, την οποίαν τρέφει και διά τους Εκλεκτούς, διότι γνωρίζω την Ουσίαν Μου, που ευρίσκεται και την Ουσίαν Μου αγαπώ και με την Ουσίαν Μου ταύτην επιζητώ να ενωθώ, ίνα καταστώμεν οι πάντες Εν ταυτόσημοι, Εις Λόγος και Μοναδικός, Ομοούσιος τω Πατρί.

Φέρω εις εκδήλωσιν τον Λόγον Μητέρα. Ως Απεσταλ­μένος του Πατρός, έχω την ευθύνην διά την εκδήλωσιν, εκ Σκηνώματος Απείρου Κάλλους και Αρμονίας, της Ιδέας Μήτηρ - Θεοτόκος, της Απειρόκαλλης Παρθένου, της οικούσης εν Σκηνώματι Αδελφής, δι’ ην επαναλαμβάνω εί­μαι υπεύθυνος έναντι του Πατρός και ήτις θέλει καταδεί­ξει εις υμάς την Παρουσίαν του Λόγου - Μητέρα - Θεοτό­κος και την εκδήλωση του Λόγου την περίοδον αυτήν.

Θέλει αναγάγει την Αδελφήν Γυναίκα εις τα επίπεδα του ανδρός και θέλει ενώσει διά της παλλούσης Αυτής Αγάπης πάσαν υπόστασιν. Παρακαλώ υμάς, ίνα γνώτε ότι η Αδελφή αυτή είναι ο Διδάσκαλος - Λόγος - Μητέρα και παρακαλώ πάντας, ίνα τρέφητε τον απαιτούμενον ανάλογον σεβασμόν, καθ’ ότι και η Μητέρα ως Ιδέα εξεπορεύθη εκ του Θείου Πυρίνου Νοός και ως Ιδέα επανέρχεται εν τω Πατρί.

Τιμήσατε Αυτήν, ήτις θέλει αναβιβάσει την Γυναίκα. Τιμήσατε Αυτήν ως Διδάσκαλον - Λόγον. Θέλει δώσει πολλάς Διδασκαλίας και αποκαλύψεις εις υμάς. Τιμήσατε Αυ­τήν ως Σκήνωμα εκλεκτόν, του οποίου η Θεία Χάρις θέλει καταστεί κατάδηλος. Τιμήσατε Αυτήν και φέρεσθε εις Αυ­τήν, ως να ήτο η Θεία Παρουσία της Μητέρας επί της γης, διά τους πιστεύοντας καί λατρεύοντας Αυτήν, χωρίς να λάβητε υπ’ όψιν την ηλικίαν ή την μορφήν, αλλά τας εκ­δηλώσεις της Αγάπης και της Σοφίας της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: