Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΙΟΥΜΕΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ)

Αποστέλλω και φέρω εις Εκδήλωσιν τον κατά τας Γραφάς Μου Αναμενόμενον ΗλΙαν τον Θεσβίτην ή Ιωάννην Πρόδρομον της Δευτέρας Παρουσίας Μου επί της γης ίνα Με Αναγγείλη Ερχόμενον εκ νέου και εισπορευόμενον εις τας ψυχάς εκείνων, οίτινες Με ηγάπησαν και Με έθεσαν εις τον Θρόνον Μου εντός αυτών ως Βασιλέα, Κύριον, Διδάσκαλον και Θεόν των.

Σφραγίζω την Αγγελίαν Μου ταύτην, διά του Αίματός Μου του εκχεομένου αενάως εκ των τύπων των ήλων της Δεξιάς Μου, ήτις και Δεξιά του Πατρός Μου.

Διδάσκαλος Υιός-Λόγος-ΧΡΙΣΤΟΣ

Αγαπημένοι Αδελφοί,

Πώς να περιγράφεις έναν Θείο Απεσταλμένο; Με τι λόγια να παρουσιάσεις Εκείνον που ο Λόγος Ιησούς ο Χριστός προανείγγειλε πριν 1960 χρόνια, μιλώντας προς τους Αποστόλους Του λέγοντάς τους, ότι συμφέρει να φύγω Εγώ για να έλθει ο Παράκλητος, το Πνεύμα της Αληθείας (Ιωαν. ΙΣΤ΄ 7-15) «Και ελθών εκείνος ελέγξει τον κόσμον περί αμαρτίας και περί δικαιοσύνης και περί Κρίσεως... οδηγήσει υμάς εις πάσαν την Αλήθειαν: ου γαρ λαλήσει αφ’ εαυτού, αλλ’ όσα αν ακούση λαλήσει, και τα ερχόμενα αναγγελεί υμίν. Εκείνος Εμέ δοξάσει, ότι εκ του Εμού λήψεται και αναγγελεί υμίν».

Όταν ο Ιωάννης ο Ευαγγελιστής στην Αποκάλυψη (Α΄ 12-20), γύρισε γιο να δει ποιος του μιλούσε, περιέγραψε έναν όμοιον Υιόν Ανθρώπου, ο οποίος εφορούσε Χιτώνα που έφθανε μέχρι των άκρων των ποδιών του και ήτο ζωσμένος εις το στήθος με ζώνην χρυσήν. Το κεφάλι του και τα μαλλιά του ήσαν λευκά σαν το άσπρο μαλλί και το χιόνι, και τα μάτια του σαν πύρινη φλόγα... τότε λιποθύμησε, αλλ’ αυτός έβαλε το δεξί Του χέρι επάνω του και είπε: Μη φοβάσαι: Εγώ Είμαι ο Πρώτος και ο τελευταίος και Εκείνος που ζη: ήμουν νεκρός, αλλά να. τώρα είμαι ζωντανός εις τους αιώνας των αιώνων και έχω τα Κλειδιά του Θανάτου και του Άδη. Γράψε λοιπόν εκείνα που είδες και εκείνα που είναι και όσα μέλλουν να γίνουν ύστερα.

Ποιόν είδε Αγαπημένοι Αδελφοί, το Λόγο Ιησού που γνώριζε σαν ο Αγαπημένος Μαθητής Του ή τον Παράκλητον της Δευτέρας Παρουσίας; Γιατί μέχρι σήμερα, η Επίσημη Εκκλησία αρνείται να παραδεχθεί την τόσο καθαρή Αναγγελία, περιγραφή και Παρουσίαση του Παρακλήτου.

Αγαπημένοι Αδελφοί, σαν απόδειξη της αψευδούς Μαρτυρίας του Λόγου Ιησού του Χριστού και της προσωπικής μαρτυρίας-περιγραφής του Αποστόλου Ιωάννη, σας παρουσιάζω αυτό το βιβλίο, το οποίο περιέχει τη δραστηριότητα του Διδασκάλου-Παρακλήτου στη διάρκεια των χρόνων κατά τους οποίους εκήρυττε την έναρξη της Νέας Κοσμικής Περιόδου, τοποθετώντας τις Βάσεις του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας και της διάδοσής Του στη γη.

Είχα την τιμή να είμαι ο πρώτος μαθητής Του και να ζήσω από κοντά την έναρξη της δημόσιας δραστηριότητάς Του. Το βιβλίο που επιμελήθηκα και παρουσιάζω με την Άδειά Του, περιέχει τις πλέον βασικές ομιλίες Του, από εκείνες τις οποίες παρουσίαζε την Περίοδο 1978 - 1983, φανερώνοντας και αποκαλύπτοντας το Έργο του Παρακλήτου, ως Γέροντας και Δάσκαλος Ιωάννης. Γιατί ο Ιωάννης είναι ο Παράκλητος της Δευτέρας Παρουσίας, τον οποίον η Επίσημη Εκκλησία αναγνωρίζει ως Πρώτον στην Τάξη των Αγίων και Αυτόν υπέδειξε ο Ιησούς: «Ιδού Εγώ αποστέλλω τον Άγγελόν Μου προ προσώπου σου, ός κατασκευάσει την Οδόν Σου έμπροσθέν Σου. Αμήν λέγω υμίν, ουκ εγήγερται εν γεννητοίς γυναικών μείζων Ιωάννου του Βαπτιστού ... και ει θέλετε δέξασθαι, Αυτός εστίν Ηλίας ο μέλλων έρχεσθαι. Ο Έχων ώτα ακούειν ακουέτω» (Ματθ. ΙΑ΄ 10-15). Αυτό σημαίνει ότι για όλα όσα παρουσιάζονται σ’ αυτό το βιβλίο έχω ιδίαν αντίληψη και πείρα. Δοκιμασμένος πάμπολλες φορές κοντά Του, μπόρεσα να τον γνωρίσω καλύτερα και να καταλαβαίνω συν τω χρόνω, μέσα από συνεχείς συνειδητοποιήσεις, ότι δεν επρόκειτο για κάποιον απλό πνευματικό ή Γέροντα, όπως τους Πρώτους χρόνους τον αποκαλούσαν, αλλά για έναν θείο Απεσταλμένο, επιφορτισμένο με τον Ύψιστο Προορισμό να αναγγείλει την έναρξη της Νέας Κοσμικής Περιόδου, τη Δευτέρα Παρουσία του Λόγου εντός του Ανθρώπου και ακόμη την Άνοδο και εξομοίωση της Γυναίκας ως Λόγου Μητέρας.

Προλαμβάνοντας όλους εκείνους που θα θελήσουν να διαστρεβλώσουν το Έργο του Παρακλήτου-Ιωάννη πάνω στη γη και να αμφισβητήσουν την Παρουσία Του με κάθε τρόπο, είμαι υποχρεωμένος να διευκρινίσω, ώστε η ομολογία μου αυτή να παραμείνει στους αιώνες, ότι ο Ιωάννης-Παράκλητος παρέμεινε κάθε στιγμή της Πορείας Του Ταπεινός και Τίμιος. Ουδέποτε είπε ότι Αυτός είναι, ουδέποτε παρουσίασε τη σχέση Του με το Λόγο. Είμαι αυτόπτης Μάρτυς πολλών περιπτώσεων ανθρώπων, όχι μόνο προορισμένων που αναγνώρισαν τον Ιωάννη, αλλά και ανθρώπων που διήνυσαν εκατοντάδες χιλιόμετρα κατευθυνόμενοι υπό Θεού, έχοντες λάβει αποκαλύψεις και οράματα για να συναντήσουν το Δάσκαλο Ιωάννη. Ακολούθησα το Νέο Κοσμικό Δάσκαλο, τον προορισμένο να φανερώσει με κάθε λεπτομέρεια την Πορεία του ανθρώπου, που ξεκινά από την ατέλεια και τη μερικότητα για να φτάσει στην Πλήρη Ταύτιση και Ένωση με το Λόγο και να Τον εκδηλώσει πλήρως, όπως ο Ίδιος ο Λόγος έχει επανειλλημένως αποκαλύψει. «Έσεσθε ουν υμείς Τέλειοι, ώσπερ ο Πατήρ υμών ο εν τοις Ουρανοίς Τέλειος εστίν» (Ματθ. Ε΄ 48).

Αυτές οι διδασκαλίες υπάρχουν καταχωρημένες σε πολυγραφημένα βιβλία, τα οποία εκείνη την περίοδο ο Δάσκαλος τύπωνε, σε περιορισμένο αριθμό για τους πρώτους μαθητές του, ξοδεύοντας ό,τι είχε και δεν είχε και τα οποία προσέφερε εντελώς δωρεάν, αποκαλύπτοντας και ενημερώνοντας ταυτόχρονα όσους τον πλησίαζαν, για τις εξελίξεις που θα συνέβαιναν στο Μέλλοντα Χρόνο. Η συνεισφορά μου. παρουσιάζοντας αυτό το βιβλίο έγκειται στην επιλογή των διδασκαλιών εκείνων, οι οποίες θα αποτελέσουν όχι μόνο το Ιστορικό Ντοκουμέντο και τα Κειμήλια της Παρουσίας του Δασκάλου-Παρακλήτου πάνω στη γη, αλλά και μια πολύτιμη βοήθεια σε εκείνους που θα θελήσουν να αγωνιστούν γι’ αυτό το Έργο, ώστε να μπορέσουν να γνωρίσουν από κοντά το Δάσκαλο, να μπορέσουν να έχουν έστω και μια νοητή εικόνα του ζήλου Του και της Έκφρασής Του και να μην μυθοποιήσουν τίποτε, γιατί ο Δάσκαλος Ιωάννης, ο Παράκλητος της Δευτέρας Παρουσίας ήταν, είναι και στους Αιώνες θα είναι προσιτός, όπως ταιριάζει σ’ έναν Θείο Απεσταλμένο.

Αδελφοί, δάσκαλοι υπήρξαν και θα υπάρξουν πολλοί. Αυτό το οποίο διαφοροποιεί το Θείο Απεσταλμένο, τον Παράκλητο της Δευτέρας Παρουσίας, από την πληθώρα των δασκάλων που εμφανίστηκαν και εμφανίζονται, είναι ότι ο Δάσκαλος Ιωάννης, όπως και ο Δάσκαλος Ιησούς, δεν διδάχθηκε ούτε από τους Εσσαίους, ούτε από τους Αιγύπτιους, ούτε από κανέναν Λάμα ή οποιονδήποτε γήινο δάσκαλο, αλλά κατευθείαν από το Θεό. Μην απατάστε από εκείνους, οι οποίοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να ιδιοποιηθούν και να χρησιμοποιήσουν την Παρουσία ενός Θείου Απεσταλμένου στη διαφήμιση της μερικότητάς τους.

Ο Άναρχος Θεός, ο Ων. ο κατευθύνων προπάντων των Αιώνων τις τύχες της ανθρωπότητος. δεν ήταν δυνατόν να επιτρέψει οι Απεσταλμένοι Του να λάβουν οποιαδήποτε διδαχή από την πνευματική αντίληψη των όποιων αναζητητών της Αλήθειας.

Είμαι βέβαιος ότι το Έργο της Ζωής Του θα αποτελέσει τόσο Ιστορικά όσο και πνευματικά, το ελατήριο των τριβών στους επερχόμενους Αιώνες, γιατί παρουσιάζει την Πορεία της Χριστοποίησης και θέωσης του ανθρώπου, με λεπτομέρεια, με σαφήνεια, με διαύγεια και τελειότητα, στοιχεία που θα αποτελέσουν τις βάσεις για κάθε άνθρωπο που στο πλήρωμα του χρόνου θα μπει σ αυτή την Πορεία για να εκδηλώσει την Πάσα Αλήθεια, στην οποία ο Ιωάννης-Παράκλητος τον οδηγεί με τη Ζωή και το Έργο Του.

Πολλοί θα το θεωρήσουν μωρία, άλλοι θα το θεωρήσουν σκάνδαλο, αλλά μακάριοι θα είναι εκείνοι που θα αναγνωρίσουν τον Ιωάννη εντός τους, ως τον Παράκλητο της Δευτέρας Παρουσίας. «Μακάριος έστιν ός εάν μη σκανδαλισθή εν Εμοί» (Ματθ. ΙΑ΄ 6). Άλλωστε, τα πνευματικά κριτήρια δεν έχουν καμία σχέση με την αντίληψη των ανθρώπων και το κυριότερο δεν αναπτύσσονται με θεολογικές μελέτες ή μόνο με την ανάγνωση των Ιερών κειμένων. Είναι αποτελέσματα της καθαρής καρδιάς που μόνο αυτή μπορεί να φυλά τους Λόγους του Θεού.

Για τους αναγνώστες του βιβλίου αυτού, αλλά και για τις επερχόμενες γενεές, προλογίζοντας αυτό το βιβλίο, συνοψίζω την Ουσία που περιέχεται μέσα σ’ αυτό:

Ότι ο Παράκλητος είναι ο Ενεργοποιητής της θείας Μνήμης και Θείας Καταγωγής του Ανθρώπου.

Ο Ταξινομητής των θείων Νόμων στη συνείδηση του Ανθρώπου.

Ο Κριτής της κατάχρησης της Θείας Ουσίας μέσα σε κάθε Άνθρωπο.

Ο Αποκαλύπτων και Αποκαθιστώντον Πατέρα εντός του Ανθρώπου και τον Άνθρωπο εν Θεώ.

ΑΡΓΥΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: