(Βιβλίο: ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Κεφ. 16)
Σας
ευχαριστώ που αφιερώνετε το χρόνο σας για ν’
ακούσετε μια Πνευματική ομιλία.
Είμαι
υποχρεωμένος να σας ανταποδώσω με τον τρόπο μου, από την πλευρά μου,
αυτή την προθυμία που δείχνετε
για να γίνετε Κοινωνοί της Θείας Χάριτος, γιατί οι διδασκαλίες που κάνουμε αυτό
το σκοπό έχουν, να σας βοηθήσουν να γίνετε Κοινωνοί της Θείας Χάριτος.
Θα
εξηγήσω λίγο, τι έχει να πει Θεία Χάρη. Είμαστε συνηθισμένοι ν’ ακούμε διάφορα πράγματα. Πολλά απ’ αυτά περνάνε απαρατήρητα, χωρίς να δώσουμε σημασία,
χωρίς να εμβαθύνουμε, σαν να μη μας αγγίζουν, σαν να μη μας ενδιαφέρουν και
φυσικό είναι αν δεν μας αφορά ένα θέμα, να μην ασχολούμαστε. Όμως εσείς που
έρχεστε εδώ αναζητάτε κάτι, θέλετε μια τροφή Πνευματική, διψάτε ν’
αποκτήσετε γνώσεις βαθύτερες, γνώσεις καινούργιες, γιατί αν είστε
ικανοποιημένοι από τη ζωή σας, από τις αναζητήσεις σας, από την τοποθέτησή σας,
θα αισθανόσαστε μια πληρότητα μέσα σας και δεν θα σας ενδιέφερε τι λέω εγώ ή
τι λένε άλλοι αδελφοί που μιλάνε στο χώρο αυτό.
Θα
μένατε στο σπίτι σας ή θα διαθέτατε το χρόνο σας με διαφορετικό τρόπο. Όμως
έρχεστε εδώ κι εδώ γίνονται ομιλίες Πνευματικού περιεχομένου, ομιλίες που έχουν
σχέση με το Θεό, με τους Νόμους του Θεού και με τον άνθρωπο της γης.
Αντικειμενικός
σκοπός μας, όπως κι άλλες φορές έχουμε μιλήσει, είναι να σας βοηθήσουμε να
εμβαθύνετε στη Θεία Νομοτέλεια, και η Θεία Νομοτέλεια περιλαμβάνει τους
Νόμους που διέπουν τη ζωή και σχέση του ανθρώπου με τους συνανθρώπους του, τις
σχέσεις του με τον πλησίον κάθε ανθρώπου, τη σχέση του και τα καθήκοντά του
προς το Θεό και προς τον Εαυτό του.
Τα
σχολεία, η στοιχειώδης εκπαίδευση, η μέση εκπαίδευση, που είναι συνήθεις
καταστάσεις στο λαό, δίνουν στοιχεία γενικής επιμόρφωσης, δίνουν
ορισμένα εφόδια, που κατά τη γνώμη των ανθρώπων, του Κράτους, της Κοινωνίας
στην οποία ζουν οι άνθρωποι, θα δώσουν εφόδια χρήσιμα για την αντιμετώπιση της
ζωής του ανθρώπου στην ύλη.
Ναι,
αλλά αδελφοί μου, όπως γνωρίζετε κι όπως έχετε ακούσει, η ζωή του κάθε ανθρώπου
δεν είναι μόνον η ζωή του η εξωτερική, αυτή που φαίνεται. Φυσικά, όλοι οι
άνθρωποι που ζουν στην ύλη, εκδηλώνουν με διάφορους τρόπους τη συνισταμένη,
όπως έχουμε πει άλλοτε, της εσωτερικής τους υπόστασης, η οποία ενεργοποιεί τα
σκηνώματά τους. Γνωρίζετε ότι οι
άνθρωποι έχουν ένα διαφορετικό τρόπο που εκδηλώνονται στην ύλη. Ο διαφορετικός
τρόπος εκδηλώσεως είναι ανάλογος με την ποιότητά του την εσωτερική. Έτσι
λοιπόν, έχουμε στη ζωή της ύλης εκδηλώσεις κατά Νόμον, δηλαδή ο καθένας
εκδηλώνει αυτό που είναι ακριβώς.
Γεννάται
τώρα το ερώτημα, γιατί ο καθένας είναι αυτό που είναι και ακόμη τι
μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε
τη ζωή του ανθρώπου. Η ζωή αδελφοί μου περνάει πολλά στάδια για να
τελειοποιηθεί. Η ιστορία μάς διδάσκει πως η ανθρωπότητα ανά τους αιώνες πέρασε
πολλά στάδια εξελίξεως.
Οι
δογματικοί περιορισμοί ώθησαν πάρα πολλούς Χριστιανούς να πιστεύουν ότι ο
άνθρωπος έρχεται μια φορά μόνο στη γη και ο Θεός τον κρίνει στην
Αιωνιότητα, και ή τον τιμωρεί για ορισμένες αμαρτίες του, ή περιμένει
κοιμισμένος μέχρις ότου έλθει η ώρα για την ανθρωπότητα,
που θα αναστηθούν όσοι ήταν καλοί μεταξύ των ανθρώπων.
Με
αυτό τον τρόπο σκέψης δεν μπορείτε ποτέ να εξηγήσετε την ανομοιομορφία των
ανθρώπων. Την ανομοιομορφία των εκδηλώσεων, των συναισθημάτων, των σκέψεων, των
λόγων και των έργων διαφόρων ανθρώπων. Ακόμα δεν μπορείτε να εξηγήσετε γιατί
ορισμένοι άνθρωποι είναι άρρωστοι, γιατί είναι κακότυχοι, γιατί έρχονται με
σωματικές ατέλειες και γιατί ακόμη πεθαίνουν νέοι ή άλλοι πολύ μεγάλοι στην
ηλικία.
Αυτά
όλα θα μπορέσετε να τα εξηγήσετε εάν κατανοήσετε βαθύτερα ότι κάθε άνθρωπος ντύνεται ένα σώμα για να ‘ρθει
στην ύλη, να πληρώσει εάν έχει οφειλές και να συνεχίσει την εκπαίδευσή του
προς την Τελειοποίηση.
Αδελφοί
μου, στο Άπειρο που ζούμε, γιατί βρισκόμαστε μέσα στο Άπειρο, τα πάντα
έλκονται από το απείρως Τέλειο που λέμε Θεό, σε τελειοποίηση. Επομένως, θέλω
να καταλάβετε ακριβώς, ότι η ζωή μας περνάει διάφορους σταθμούς εξελίξεως, με
διάφορες μορφές και διάφορα σώματα που κατά καιρούς λαμβάνει και εκλεπτύνει
ένα τμήμα του Είναι μας.
Σε
κάθε κατάβαση που κάνει η ψυχή, το πνεύμα δεν εμφανίζεται ολόκληρο, αλλά ένα
τμήμα του και αυτό τελειοποιείται. Ας πούμε σ’ αυτή τη ζωή ο Α’
αδελφός από εδώ μέσα θα δοκιμασθεί και θα εκπαιδευτεί στην ταπεινοφροσύνη και
στην τιμιότητα, που είναι δύο σημεία στα οποία υστερούσε μέχρι τώρα. Έρχεται
λοιπόν και όλη η ζωή του δεν είναι τίποτε άλλο παρά συνεχείς εκδηλώσεις και
τριβή, που θα τον βοηθήσουν να δημιουργήσει μία αρετή, την ταπεινοφροσύνη κι
άλλη μία την τιμιότητα. Γι’ αυτό
θα δοκιμασθεί πολλές φορές στο θέμα τιμιότητα και στο θέμα ταπεινοφροσύνη, ώστε
μέσα στην ψυχή ή στο πνεύμα τού κάθε ανθρώπου, να εντυπωθούν καθαρά, χωρίς
περιορισμούς, σωστά, τα διάφορα στάδια εξελίξεως που οδηγούν έναν
άνθρωπο στην
Πληρότητα, στην Τελειοποίηση των Καταβολών της τιμιότητας ή
των Καταβολών της ταπεινοφροσύνης.
Σε μία
άλλη κατάβαση η ίδια ψυχή θα διαμορφώσει αρετές άλλες, θα διαμορφώσει την αρετή
της Αγάπης ή της Φιλαλληλίας, ή της Συγχωρήσεως, ή της Ανεξικακίας κ.λπ.
Ακόμη,
πολλοί άνθρωποι στη ζωή τους στη γη, διέπραξαν διάφορα αμαρτήματα και αδίκησαν
κυρίως συνανθρώπους τους. Τα αμαρτήματα που διέπουν τις σχέσεις μας με τον
πλησίον και παρουσίασαν ελλείψεις, δηλαδή αδικήσαμε ή καταπιέσαμε, ή
συκοφαντήσαμε κατά τέτοιο τρόπο που είχε επίδραση στη ζωή κάποιου ανθρώπου και
δεν μετανοήσαμε. Γι’ αυτά
τα αδικήματα είμαστε υποχρεωμένοι να επανέλθουμε για να τα πληρώσουμε, ν’ αποδώσουμε δικαιοσύνη, γιατί όπως κι άλλες φορές έχουμε
πει, στο Άπειρο
Σύμπαν τα πάντα είναι Κάλλος και Αρμονία και πρέπει και εμείς να δημιουργήσουμε
μέσα μας το εσωτερικό μας Κάλλος και την εσωτερική μας Αρμονία, ώστε να
μην αποτελούμε παραφωνία μέσα στη Δημιουργία ή να μην εκφράζουμε άρνηση καθ’ οιονδήποτε τρόπο.
Οι
ψυχές αδελφοί, έρχονται πολλές φορές στη γη με σκοπό να εξοφλήσουν τις
ποινές τους, την οφειλή του κάρμα,
όπως λένε στην Πνευματική γλώσσα και να εξελιχθούν, ν’ αναπτύξουν δραστηριότητες στα διάφορα τμήματα του
πνεύματός τους που θα τους δημιουργήσουν και αναπτύξουν τις Πνευματικές
αρετές.
Ο
Θεός, αδελφοί μου, που δημιούργησε τον Άνθρωπο, την Εικόνα Του, ενδιαφέρεται
πάντοτε, επειδή είναι Αγάπη, να βοηθήσει στην Εξέλιξη και Τελειοποίηση του
Ανθρώπου.
Επικοινωνούσε
με τον άνθρωπο διά μέσου των Προφητών στην Παλαιό Διαθήκη. Δηλαδή,
άνθρωποι εκλεπτυσμένοι, πνεύματα ειδικά τα οποία είχαν εξελιχθεί αρκετά,
άκουγαν τη Φωνή του Θεού μέσα τους και οδηγούσαν τους ανθρώπους, έχριαν
βασιλείς, ιερείς κ.τ.λ.
Μετά
από αυτή την περίοδο έχουμε την περίοδο της ενανθρώπισης του Λόγου, δηλαδή, ο
Λόγος φόρεσε σάρκα και φανερώθηκε στη γη με το όνομα του Κυρίου Ιησού Χριστού. Άφησε τη Διδασκαλία Του και το
Παράδειγμά Του να το ακολουθήσουν οι άνθρωποι για να εξελιχθούν, για να
εκλεπτυνθούν, για να φθάσουν στο σημείο εκείνο, ώστε δι’ Εμού εις τον Πατέρα, περιβεβλημένοι τη Χριστική Χάρη να
επανέλθουν στον Πατέρα Θεό που είναι ο προορισμός των ανθρώπων.
Οι αιώνες που πέρασαν διέδωσαν τη Διδασκαλία του Κυρίου πάνω στη γη μέχρι τα άκρα της και τα Ευαγγέλια της Αγάπης και της Τελειότητας διασκορπίστηκαν σε όλα τα μήκη και πλάτη και μεταφράστηκαν και τυπώθηκαν σε όλες τις γλώσσες και διαλέκτους της γης, ώστε σήμερα κάθε πνεύμα, κάθε ψυχή που επιθυμεί να πληροφορηθεί για την Παρουσία του Χριστού στη γη, για τη Διδασκαλία Του και για το περιεχόμενο γενικά της Ζωής Του, είναι εύκολο να το μελετήσει.
Ο
Κύριος τελείωσε το Έργο Του, θυσιάστηκε, Ανεστήθη και Ανελήφθη στους Ουρανούς,
επανήλθε εις τον Πατέρα. Άφησε στη γη την Αγάπη Του να την διαποτίζει και τα
Ευαγγέλιά Του σαν οδηγούς.
Πολλοί
λένε, δείχνοντας ένα Ευαγγέλιο, ότι αυτός είναι ο Λόγος του Θεού. Σας
κάνω μια διευκρίνιση, περιέχει διδασκαλία εκ του Λόγου του Θεού. Ο Λόγος του
Θεού, αδελφοί μου, είναι ζων και ενεργών εν παντί. Θέλω να διαστείλετε
τι έχει να πει εκ του Λόγου, ρήματα του Λόγου, Γραφές εκ του Λόγου και τι έχει
να πει ο Λόγος, ο Αυτούσιος Λόγος. Ο Αυτούσιος Λόγος είναι η Δημιουργική
Δύναμη με την οποία ο Απρόσωπος, Πανταχού
Παρών και τα πάντα πληρών Θεός, εκφράζεται και Δημιουργεί στους Κόσμους του
Απείρου. Είναι η Δημιουργική Δύναμη, η οποία δεν είναι
ανεξάρτητη, αλλά αποτελεί ΕΝΑ Ενιαίο σύνολο με την Απρόσωπη Υπόσταση και
Πανταχού Παρουσία του Δημιουργού Θεού.
Ο
Λόγος είναι η έκφραση του Πατρός στους Κόσμους της Δημιουργίας. Άλλοτε
μεν ο Λόγος εμπνέει ανθρώπους,
ανθρώπινα πνεύματα και δι’ αυτών μεταφέρει τις Βουλές του
Θεού, τις Οδηγίες του Θεού, τους Νόμους του Θεού στην ανθρωπότητα, άλλοτε δε, επισκιάζει καθ’ ολοκληρίαν πνεύματα ανθρώπινα και τα οδηγεί, ώστε
να βοηθήσουν τους ανθρώπους, άλλοτε
δε, ενανθρωπίζεται, ντύνεται δηλαδή σάρκα, σώμα ανάλογα μ’ εκείνο το σώμα το
οποίο φέρουν τα όντα στον Πλανήτη στον οποίον θέλει να εμφανισθεί.
Στη γη
μας ενανθρωπίσθηκε ο Λόγος
πριν 2.000 περίπου χρόνια για να μπορέσει να εκδηλωθεί, για να μπορέσει να
φανερώσει το τμήμα εκείνο της Αλήθειας του Θεού, που ο Θεός Πατέρας του έδωσε
εντολή να φανερώσει στη γη. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός εφανέρωσε ένα τμήμα
Αλήθειας, αυτό που μπορούσε να δεχθεί η ανθρωπότητα. Έκανα τη διευκρίνιση
αυτή, γιατί θέλω να γνωρίζετε, ότι δεν είναι δυνατόν σ’ ένα βιβλιαράκι μικρό να περικλείσουμε την Άπειρη Σοφία
του Θεού και την Άπειρη Γνώση.
Τα
Ευαγγέλια περιέχουν το τμήμα εκείνο της Θείας Σοφίας που ήταν κατάλληλο για
να φανερωθεί σε μια Κοσμική περίοδο στους ανθρώπους της γης και το οποίο θα
ωφελούσε την ανθρωπότητα και θα ανήγαγε, θα ανύψωνε μέχρις ενός ορισμένου
σημείου τα όντα τα οποία κατοικούσαν στον Πλανήτη αυτό. Ο Κύριος, ως γνωρίζετε
είχε Μαθητές Αποστόλους τους οποίους απέστειλε σε όλη την ανθρωπότητα και μέσω
των οποίων άρχισε να διαδίδεται η διδασκαλία Του.
Πριν
φύγει από τη γη είπε στους Μαθητές Του, «Έτι πολλά έχω λέγειν υμίν, αλλ’ ου
δύνασθε βαστάζειν άρτι», δηλαδή έχω πολλά ακόμη να σας πω, αλλά δεν τα
αντέχετε, δεν μπορείτε να τα βαστάξετε, όταν δε έλθη Εκείνος, το Πνεύμα της
Αλήθειας, οδηγήσει υμάς εις πάσαν την Αλήθειαν: ου γαρ λαλήσει αφ’ εαυτού, αλλ’ όσα
αν ακούση λαλήσει, και τα ερχόμενα αναγγελεί υμίν. Εκείνος εμέ δοξάσει, ότι εκ
του εμού λήψεται και αναγγελεί υμίν. Πάντα όσα έχει ο Πατήρ εμά εστί: διά τούτο
είπον ότι εκ του Εμού λήψεται και αναγγελεί υμίν (Ιωάν. ΙΣΤ΄ 12-15).
Αδελφοί,
όλοι μέχρι σήμερα είδαν περιορισμένα το θέμα αυτό, γιατί ο νους του ανθρώπου
είναι πεπερασμένος και περιορισμένος και συλλαμβάνει ανάλογα με την εξέλιξή
του.
Επίστευαν
οι άνθρωποι ότι αυτά τα λόγια του Κυρίου ερμηνεύτηκαν στην Πεντηκοστή, όταν
το Πνεύμα το Άγιο σαν Πύρινες γλώσσες επισκίασε τους
Αποστόλους και άρχισαν οι Απόστολοι, οι Μαθητές του Κυρίου, να λαλούν Σοφία.
Αλλά όμως, δεν είναι αυτό, γιατί το Πνεύμα το Άγιον εφώτισε τους Αποστόλους, μα
ο Θεός, που ήρθε και εδίδαξε, ήρθε και θυσιάστηκε και παρουσίασε τον
βασικότερο Νόμο της Αγάπης στους ανθρώπους για όλη την ανθρωπότητα, και
όταν μίλαγε, ότι θα έλθει Εκείνος, ο Παράκλητος το Πνεύμα της Αλήθειας,
εννοούσε την Τρίτη Κοσμική Περίοδο κατά την οποίαν το Πνεύμα το Άγιο θα
φωτίσει την ανθρωπότητα.
Όλοι
σας αδελφοί, γνωρίζετε ότι ο ήλιος ανατέλλει για όλους. Έχει ήδη σημειωθεί η
Ανατολή μιας Νέας Κοσμικής περιόδου, της περιόδου του Υδροχόου, όπως
μερικοί την ονομάζουν, άλλοι τη λένε της Τρίτης Παρουσίας του Θεού πάνω
στη γη, άλλοι ακόμη περίοδο του Φωτισμού των ανθρώπων και άλλοι περίοδο
της Επιφάνειας του Αγίου Πνεύματος.
Όλα
αυτά, όλες οι επί μέρους ονομασίες είναι Εν και το Αυτό, είναι η περίοδος
της Επιφάνειας του Αγίου Πνεύματος, της Τρίτης Υποστάσεως του Θεού, είναι η
περίοδος που θα επικρατήσει η Αγάπη που διδάχθηκε και διαδόθηκε στη γη και
λέω ακόμη, είναι η περίοδος κατά την οποίαν το Πνεύμα θα επικρατήσει επί της
ύλης, θα χρησιμοποιήσει
ως θεραπαινίδα την ύλη.
Είναι τεράστιες
αλλαγές, πρέπει, είναι ανάγκη να το συνειδητοποιήσετε για να μπορέσετε να
ωφεληθείτε. Είναι η περίοδος των Ενώσεων. Παντού θα διακρίνετε τάσεις
ενωτικές. Είναι ο Θείος προγραμματισμός της Νέας Κοσμικής περιόδου που
οδηγεί την ανθρωπότητα σε ενώσεις οικογενειών, φυλών, Κρατών, σε ενώσεις πνευμάτων και ψυχών. Και όλα αυτά για να βοηθήσουν την
Τελειοποίηση του ανθρώπου.
Στην
Τρίτη αυτή Κοσμική περίοδο το Θείο Σχέδιο, ο Θείος προγραμματισμός, προβλέπει για τη γη την ίδρυση
Πνευματικών Σχολών. Ο σκοπός είναι να βοηθήσουν την ανθρωπότητα να
μεταλλαγεί, να βοηθήσουν την ανθρωπότητα που παραμέλησε την εξέλιξή της, γιατί ενηγκαλίσθη
την ύλη και καθηλώθηκε. Να βοηθήσει την ανθρωπότητα να διδαχθεί και να
ερμηνεύει σωστά, βαθύτερα το Ευαγγέλιο της Αγάπης που υπάρχει ήδη επάνω στη γη.
Διότι,
οι υπάρχουσες ερμηνείες του Ευαγγελίου, σας βεβαιώ ότι είναι ελλείπεις,
αντιπροσωπεύουν ερμηνείες περιορισμένες, κατάλληλες για μέχρι τώρα. Ήταν κατάλληλες
για την Κοσμική περίοδο των Ιχθύων που πέρασε.
Στη
Νέα Κοσμική περίοδο το Πνεύμα του Θεού θα δώσει νέα στοιχεία, νέες ερμηνείες. Οι
άνθρωποι προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τα Ευαγγέλια και το αποτέλεσμα των
ερμηνειών των ανθρώπων είναι η ύπαρξη πολλών αιρέσεων. Το ίδιο Ευαγγέλιο
οι άνθρωποι το ερμήνευσαν με πολλούς τρόπους, ανάλογα με την εξέλιξη, με την
τοποθέτησή τους, με τις φιλοδοξίες τους, με τα συμφέροντά τους. Δεν το
εξήγησαν με Πνεύμα Θεού. Οι ερμηνείες που υπάρχουν, αντιπροσωπεύουν
ερμηνείες της Κοσμικής περιόδου των Ιχθύων και είναι ελλείπεις.
Η Νέα
περίοδος θα δώσει βαθύτερες, ορθότερες ερμηνείες του Ευαγγελίου και
επειδή τα πάντα είναι γραμμένα με παραβολές και συμβολισμούς, θα σας βοηθήσει
Αδελφοί, να αποκτήσετε ορθές γνώσεις. Το Πνεύμα του Θεού το οποίο θέλει
λαλήσει την περίοδο αυτή θα δώσει την ακριβή ερμηνεία των Λόγων του Χριστού.
Οι
μέχρι τώρα ερμηνείες βοήθησαν την ανθρωπότητα να προχωρήσει και να εξελιχθεί
μέχρις εδώ. Από δω και πέρα ο Θείος Λόγος που ενανθρωπίσθηκε στο σκήνωμα
Ιησούς, αυτή τη Νέα Κοσμική περίοδο θα ενανθρωπισθεί σε όλη την ανθρωπότητα. Δεν θα γεννηθεί
εκ νέου, όπως γεννήθηκε την περίοδο εκείνη στη Βηθλεέμ, αλλά θα γεννηθεί μέσα στις ψυχές των ανθρώπων, εκείνες που
παρθενοποιήθηκαν, γιατί ο Λόγος πάντοτε γεννάται σε Παρθένα ψυχή.
Ο
ενανθρωπισθείς Λόγος επί της γης που θυσιάστηκε για την ανθρωπότητα, ο Κύριος
Ιησούς Χριστός, τη Νέα Κοσμική περίοδο θα ενανθρωπισθεί σε όλη την
ανθρωπότητα, σταδιακά, στις ψυχές των ανθρώπων, ανάλογα με το βαθμό
καθαρότητας της κάθε ψυχής, και φυσικά πάντοτε γεννάται ή εισπορεύεται ο Λόγος
στις απολύτως κεκαθαρμένες ψυχές, τις ψυχές εκείνες που παρθενοποιήθηκαν.
Παρθενοποιούνται
οι ψυχές που κατέβαλαν προσπάθεια να καθαρισθούν από τις κηλίδες των αμαρτιών.
Κάθε αμαρτία, που αποτελεί και παράβαση ενός Θείου Νόμου, είναι εμφανέστατη
άμεσα, ως κηλίδα στο ένδυμα της ψυχής σας. Είναι ο τρόπος με τον οποίον ο
Θεός- Πατέρας-Δημιουργός κρίνει την ανθρωπότητα. Δεν την κρίνει όπως
κρίνουμε οι άνθρωποι σε δικαστήρια ή με ζυγούς που συμβολικά ορισμένοι άνθρωποι
εζωγράφισαν, αλλά την κρίνει αυτόματα βάσει των παραπτωμάτων τα οποία καταγράφονται
εντός του ανθρώπου, επάνω στο χιτώνα
του πνεύματος και της ψυχής του.
Είναι
ανάγκη να συνειδητοποιήσετε ότι όλες οι
παραβάσεις είναι γραμμένες στο χιτώνα σας, και εφόσον ο χιτώνας
σας περιέχει κηλίδες, δεν είναι δυνατόν να εισπορευθεί εντός σας ο Χριστός. Πρέπει
η ψυχή του καθένα σας να γίνει Παρθένα και θα γίνει Παρθένα καθαρίζοντάς
την, καταθέτοντας τις αμαρτίες σας, με Προσευχές, με Εξιλέωση, με πράξεις
Αγάπης. Είναι Νόμοι Αδελφοί μου, δεν είναι δυνατόν να ξεφύγει κανείς από τους
Νόμους του Θεού, γιατί οι Νόμοι του Θεού είναι Αναλλοίωτοι, είναι Αμετάθετοι,
δεν επιδέχονται τελειοποίηση
καμία, διότι απ’ αρχής
ήταν Τέλειοι.
Η Θεία
Πανσοφία, ο Θεός-Πατέρας-Δημιουργός δημιούργησε Τέλεια τη Δημιουργία Του και οι
Νόμοι Του που
ετέθησαν σε λειτουργία πριν να υπάρξουν οι Κόσμοι, λειτουργούν αενάως με Θεϊκή
ακρίβεια και επιπροσθέτως έχουν ένα χαρακτηριστικό, ότι είναι Αυτενεργείς. Ενεργούν
μόνοι τους οι Θείοι Νόμοι, καθένας σας θέτει σε λειτουργία Νόμους. Άλλος θέτει
σε λειτουργία Νόμους Χάριτος, άλλος Νόμους Ελέους, άλλος Νόμους απονομής
Δικαιοσύνης και άλλος Νόμους ανταποδόσεως.
Δεν
υπάρχει ατέλεια στη Δημιουργία. Ατέλειες παρουσίασε ο άνθρωπος
της πτώσεως που ήταν προορισμένος να φέρει εις εκδήλωσιν την Τελειότητα της
Δημιουργίας. Ο άνθρωπος της πτώσεως εδημιούργησε ατέλειες μέσα στη
Δημιουργία, τις οποίες είναι υποχρεωμένος να επανορθώσει. Παραβαίνοντας
τους διάφορους Νόμους είναι υποχρεωμένος να αποκαταστήσει την ισορροπία. Για
κάθε παράβασή σας αδελφοί μου, τίθενται. αυτομάτως σε λειτουργία οι Θείοι Νόμοι,
οι οποίοι προσπαθούν να σας φέρουν σε Μετάνοια και σε Κάθαρση, ώστε ν’
αποκαταστήσετε την Ισορροπία, το Κάλλος εκείνο που με οποιοδήποτε τρόπο
διαταράξατε. Πρέπει, όχι γιατί το λέει η Χριστιανική Εκκλησία, αλλά γιατί
είναι ένας Παγκόσμιος Νόμος, να μάθετε να εξομολογήσθε στο Θεό-Πατέρα ή στον
ενανθρωπισθένα Λόγο, στον Κύριο Ιησού Χριστό, για τις παραβάσεις που κάνατε,
ζητώντας από την Άπειρη Αγάπη Του το Έλεός Του, το οποίο θα σας βοηθήσει να
μετουσιωθείτε, να αποκαθαρθείτε από τα οποιαδήποτε λάθη έχετε δημιουργήσει
μέχρι σήμερα και ακόμη να λάβετε Φως για να ανέλθετε τα σκαλοπάτια της
Πνευματικής σκάλας που οδηγεί από τη γη στον Ουρανό.
Ο
άνθρωπος παρακούοντας το Θείο Λόγο έπεσε στη γη και με τις Θείες δυνάμεις που είχε, η Άυλη του
υπόσταση, δημιούργησε ένα σκήνωμα με το οποίο περιεβλήθη η ψυχή και το
πνεύμα του ανθρώπου, ντύθηκε τους «δερμάτινους χιτώνες» ο άνθρωπος
και περιπλέχθηκε στη ζωή της ύλης.
Ο
άνθρωπος στην πτώση του συνήψε συμβόλαια, έκανε συμβάσεις με τη γη. Οι
συμβάσεις αυτές πρέπει να πληρωθούν και
ο άνθρωπος ν’ αποδώσει στη γη τα της γης. Με άλλα λόγια και πιο
ξάστερα, ο Χριστός σταυρώθηκε για τη σωτηρία της ανθρωπότητας, για να εξαγοράσει, όπως έχετε ακούσει, τον άνθρωπο από την πτώση, να εξαγοράσει το προπατορικό αμάρτημα της πτώσης του
ανθρώπου και από τότε ο άνθρωπος έχει το
δικαίωμα μέσω του Χριστού, μέσω της Χριστικής Χάριτος να επανέλθει στο Θεό.
Τα λέω
έτσι, γιατί όπως σας είναι γνωστό από άλλες ομιλίες μου, ο άνθρωπος μπορεί να συντονιστεί κραδασμικά
μόνο με τη Χάρη του Ενανθρωπισθέντος Θεού, με τη Χάρη του Θεού που φανερώθηκε
στη γη, με τη Χάρη του Ενανθρωπισθέντος Λόγου. Επομένως, πρέπει να κατανοήσετε,
ότι θα υποβληθείτε σε συνεχείς διαδοχικές Καθάρσεις, υψώνοντας τον εαυτό σας,
υψώνοντας κραδασμικά και ποιοτικά τη σκέψη σας, τους λόγους σας, τα
συναισθήματά σας, τα έργα σας, μέχρις ότου γίνετε Ένα πάνω στη γη με το Χριστό. Διότι, μόνον
φέροντες Χριστόν μπορείτε να επανέλθετε στο Θεό. Ο Κύριος είναι το Θείο
Πρότυπο, η διδασκαλία που άφησε και την οποία εντελλόμεθα να τηρήσουμε, ο
τρόπος με τον οποίο έζησε μέσα στον κόσμο, με σκοπό να δώσει το μοναδικό Του
παράδειγμα στην ιστορία της ανθρωπότητας, για να μπορέσει ο καθένας από μας να
υψωθεί μέχρις Αυτόν, μας δίδουν την ευχέρεια να Τον μιμηθούμε.
Ακόμη,
η Θεία Μητέρα με τη Ζωή Της έδωσε το Θείο Της παράδειγμα, για να μπορέσουν αυτό
το Θείο παράδειγμα να το ακολουθήσουν οι γυναίκες της γης, να Της μοιάσουν, να
ενωθούν μαζί Της και να επανέλθουν εις τον Θεό.
Είναι
πολύ χονδροειδής έκφραση και πίστη, να πιστεύετε, ότι ο Θεός ο Πανδίκαιος, ο
Πανάγαθος, ο Θεός Αγάπη,
που δημιούργησε τον Κόσμο και που όπως λένε οι Γραφές «τόσο πολύ αγάπησε τον Κόσμο, ώστε έστειλε τον Μονογενή
Αυτού Υιόν στη γη να θυσιασθεί για τη σωτηρία του ανθρώπου», Αυτός ο Θεός, ο Φιλεύσπλαχνος, ο Πολυέλαιος, που με την
Άπειρη Αγάπη
Του διαποτίζει όλους τους Κόσμους της Δημιουργίας και όλα τα όντα, Αυτός ο
Θεός είναι αδιανόητο, Αδελφοί μου, να τιμωρεί την ψυχή που κακώς διδάχθηκε,
που έζησε σ’ ένα περιβάλλον χαμηλό, που δεν πρόλαβε να διδαχθεί τα
του Θεού, τα της Αλήθειας, είναι δυνατόν Αυτός ο Θεός να τιμωρεί στην Άπειρη
Αιωνιότητα μια ψυχή που έκανε λίγες αμαρτίες;
Σας
παρακαλώ πολύ, γκρεμίστε μέσα από την ψυχή σας τον εκδικητή Θεό, το Θεό τον βλοσυρό, το
Θεό που άλλες εποχές, άλλοι ομιλητές, άλλοι ρήτορες δίδαξαν, νομίζοντας
ότι με αυτόν τον τρόπο συγκρατούν την ανθρωπότητα από την αμαρτία. Αυτόν
τον Θεό γκρεμίστε τον από την ψυχή σας, και στη θέση αυτού του Θεού βάλτε τον Απειράγαθο,
Τέλειο, Παντελεήμονα Θεό, τον Πατέρα μας, στον οποίον έχουμε δικαίωμα οι πάντες
ν’
αποτεινόμαστε ανά πάσαν στιγμήν και ώραν, αδιακρίτως ηλικίας, γλώσσης,
διαλέκτου, θρησκεύματος, Κοινωνικής τάξεως, χρόνου και τόπων. Έχουμε το
δικαίωμα επαναλαμβάνω ν’
αποτεινόμαστε στην Απειροαγαθότητά Του και να αιτούμε χωρίς κανένα περιορισμό
απολύτως, από την Άπειρη Αγάπη Του και
από την Πηγή του εφοδιασμού παντός αγαθού για την ανθρωπότητα.
Παρακαλώ,
κατανοήσατε τις διδασκαλίες της Νέας Κοσμικής περιόδου για να μην πειρασθεί
κανείς. Οι νέες διδασκαλίες, αρκεί λίγο να σκεφθείτε και θα κατανοήσετε άμεσα
ότι είναι πληρέστερες, βαθύτερες, ορθότερες, αληθέστερες από τις προηγούμενες,
γιατί σας παρουσιάζει ο ενανθρωπιζόμενος Λόγος στην ανθρωπότητα το Θεό
Πατέρα, ασυλλήπτως Τέλειον, έλκοντα προς την Άπειρον Αυτού Τελειότητα, προς
Τελειοποίησιν, την κάθε ανθρώπινη υπόσταση προκειμένου κάθε άνθρωπος να
επανέλθει ως Υιός-Λόγος-Χριστός εις την Άπειρον Αυτού Αγαθότητα.
Η
Ανθρωποϊδέα ήταν παράγωγο του Πατέρα. Στην πρώτη της εκδήλωση-φανέρωση είχε τις
ιδιότητες και τη σφραγίδα του Δημιουργού. Ήταν Εκπνοή του Λόγου και φανέρωσή
Του. Δεν ήταν ο Λόγος, αλλά η προβολή Του. Άρρηκτο Τμήμα Του. Στην
επιστροφή θα καταστεί πάλι εκδήλωση-φανέρωσή Του, υπάρχουσα εφόσον Εκείνος
υπάρχει. Προβολή του, έχοντας ίδια Ουσία, που όμως δεν έχει αυτοτέλεια,
αυθυπαρξία, αλλά εξάρτηση. Εμφανίζεται σαν Λόγος, χωρίς να είναι ολόκληρος
ο Λόγος, με το σκοπό Αυτός να γίνει ορατός, φανερός, απορροφούμενος
από Εκείνον, τότε ο Λόγος θα καταστεί πάλι Αόρατος, Ασύλληπτος και Άγνωστος.
Πρέπει
όλοι σας να κάνετε προσπάθεια να συντονιστείτε μαζί Μου και με τους λόγους
Μου, που περιέχουν Θεία Σοφία, γιατί είναι εκπόρευση Θείου Πνεύματος.
Πρέπει
να σας μιλήσω λίγο για τον Ενανθρωπισθέντα Λόγο στη γη, τον Αδελφό Μου, με τον
οποίον βρίσκομαι αυτή τη στιγμή ενωμένος, όχι μόνο κατά Πνεύμα, όπως νομίζετε
μερικοί, αλλά και κατά σάρκα. Το σκήνωμά μου το ανθρώπινο είναι
γεμάτο την ώρα αυτή η ύλη του, για όσους μπορούν να δουν Πνευματικά, από Θείους
κραδασμούς, από Θεία Ουσία, από ποιότητα Θεία. Η ύλη μου εξωτερικώς βέβαια
φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα κοινό που έχετε όλοι σας.
Είναι
το αποτέλεσμα μακροχρόνιας προσπάθειας, την οποίαν έκανα πριν φθάσω στο σημείο
αυτό, να έχω τη ροή του Λόγου εντός μου.
Είναι
γραμμένο: «ό τε
γαρ αγιάζων και οι αγιαζόμενοι εξ ενός πάντες, δι’ ην αιτίαν ουκ επαισχύνεται αδελφούς αυτούς καλείν,
λέγων: Απαγγελώ το Όνομά Σου τοις αδελφοίς Μου, εν μέσω εκκλησίας υμνήσω Σε». (Εβρ. Β’ 11-12). Επομένως, ο άνθρωπος που
βρίσκεται μπροστά σας και σας κάνει μια Αποκάλυψη την ώρα αυτή είναι σωστός και
επίσης μπορεί να αποδείξει και τους λόγους του στην ανθρωπότητα.
Εγώ
σας ερμήνευσα τη στιγμή αυτή σωστά, ακούσατε την ερμηνεία του χωρίου αυτού, ως
ερμηνεία αληθή εκ Πνεύματος Θεού της Τρίτης Κοσμικής περιόδου. Γι’ αυτό σας είπα ότι θα ερμηνευθούν πολλά βαθύτερα και
αληθέστερα. Μερικοί από σας είχαν την τιμή να με ακούσουν σε προηγούμενες
ομιλίες μου κι είχαν την τιμή να συμπεριληφθούν σε μέτρα Χάριτος, σε
ενέργειες Πνευματικές ύψιστες που καλούνται Θεουργίες και να ωφεληθούν.
Αυτό
ήταν ένα δείγμα που ορισμένοι μπορούσαν ν’
αντιληφθούν. Εσείς βέβαια θα προτιμούσατε ένα δείγμα χειροπιαστό. Θα
δοθούν και χειροπιαστά δείγματα, γιατί πρέπει, γιατί σε όλες τις εποχές και
περιόδους της εξελίξεως της ανθρωπότητος ο Θεός-Πατέρας επέτρεπε να δίδονται
δείγματα για να στερεωθεί η Πίστη των ανθρώπων. Έτσι και την περίοδο αυτή θα
δώσει δείγματα νέα, πάρα πολλά επαναλαμβάνω, όχι μόνο από Εμέ, αλλά από πολλά
σκηνώματα ανθρώπων διά μέσου των οποίων θέλει εκδηλωθεί ο Λόγος. Όχι μόνον Εγώ,
αλλά πολλοί άνθρωποι την περίοδο αυτή, μερικοί ευρισκόμενοι πλησίον μου
και άλλοι ευρισκόμενοι εις άλλα σημεία, θα αρχίσουν να δίδουν δείγματα, όχι
μόνον επικοινωνίας τους με το Θεό, όχι μόνον επαφής με το Θεό, που είναι
ένας από τους προγραμματισμούς της Νέας Κοσμικής περιόδου, αλλά θα δώσει
δείγματα από σκηνώματα ανθρώπινα.
Είναι
αυτό που σας είπα πριν και ίσως ελάχιστοι το αντελήφθησαν, ότι ο Λόγος θα ενανθρωπισθεί
σε ολόκληρη την ανθρωπότητα, σε εκείνη την ανθρωπότητα η οποία θα συντονιστεί
με τους κραδασμούς του Θείου Λόγου.
Θα εκδηλωθεί από χιλιάδες σκηνώματα ο Κύριος και Διδάσκαλος
και Αγαπημένος κάθε ψυχής και πνεύματος, ο Ιησούς Χριστός. Μη με παρανοήσετε,
ούτε να πειρασθεί κανείς από σας, γιατί σκοπός μου δεν είναι να κάνω επίδειξη
Πνευματική ουδεμία, αλλά ο σκοπός και η μετάβασή μου στη Σχολή αυτή, είναι να
σας διδάξω και να σας ωφελήσω αληθινά και πραγματικά, ώστε να αρχίσετε να
ανακαινίζετε το «είναι» σας με το Φως της Χάριτος και
του Ελέους και της Αγάπης του Απείρου Θεού, ο οποίος συγκατατίθεται την περίοδο αυτή να εισπορευθεί
λόγω της Αγάπης Αυτού σε πάμπολλα σκηνώματα και να εκδηλωθεί για να καταδείξει τη Θεότητα Αυτού,
για να καταδείξει ότι άνθρωπος και
Θεός είναι Εν, ότι ο
άνθρωπος-δημιούργημα δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η Εκδήλωση του Ενός Θεού, η
φανέρωση του Ενός Λόγου, του Απείρου, Ανάρχου, Αχράντου, Δημιουργικού Λόγου,
όστις εδημιούργησε εκ της Αγάπης Αυτού τα Σύμπαντα.
Ελεώ
την ανθρωπότητα και δέχομαι και αποδέχομαι να θυσιασθώ εκ νέου από χιλιάδες
σκηνώματα ανθρώπων, ως εθυσιάσθην το πρώτον εις τον Γολγοθά, ανάμεσα σε δύο
ληστές, για να εξιλεώσω την ανθρωπότητα διά την πτώσιν αυτής. Θέλω θυσιάσει τα
σκηνώματα εκείνων, άτινα συνεδέθησαν μαζί Μου και ενοποιήθησαν μετ’ Εμού και Μου προσέφεραν θρόνον εις την ψυχή των ίνα
κατοικήσω ως Θεός, Αγαπημένος Θεός, με τον Οποίον επεθύμησαν διακαώς να
ενοποιηθούν και θέλω θυσιάσει τα σκηνώματα που Μου παραχωρούνται οικεία
βουλήσει και ένεκα της Αγάπης αυτών προς τον Θεόν και τον πλησίον αυτών, ίνα
διά της θυσίας αυτών, αναχθεί σύμπασα η ανθρωπότης προς τον Πατέρα της.
Ενεργοποιώ
εντός ενός εκάστου των μαθητών και Αδελφών Μου, την ύπαρξιν του Ζωοδότου Λόγου.
Ενεργοποιώ το «είναι» πάντων των παρισταμένων εις την
συγκέντρωσιν αυτήν. Ενεργοποιώ πάσας τας Θείας Καταβολάς τας οποίας φέρετε,
Αδελφοί Μου άνθρωποι, Λόγοι άνθρωποι, διότι ο άνθρωπος είναι ο εκπεσών
Λόγος. Ενεργοποιώ εντός ενός εκάστου την Θείαν Άχραντον Εικόνα του Πατέρα Θεού
και Εμού του Ιδίου ίνα
καταστείτε πάντες επί της γης Εν Πνεύμα μετ’ Εμού Ομοούσιον εν τω Πατρί.
Επικυρώ
την ώραν ταύτην πάσαν δοθείσαν εξ Εμού
Χάριν και χρείω πάντας εν τω Ονόματι της Τρισηλίου Θεότητος, του
Ανάρχου Πατρός πάντων, του Ενανθρωπισθέντος
και Ενανθρωπιζομένου Θείου Αχράντου Λόγου και του Παναγίου Απείρου Πνεύματος
της Απείρου Θεότητος. Χρείω πάσαν
γυναίκα παρισταμένην την ώραν ταύτην πλησίον Μου, ως πρώτον δείγμα της
Επιφάνειας του Λόγου επί της γης, ως Λόγους-Βασίλισσες-Μητέρες, φέρουσες το
πρόσωπον της Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας. Ενώνω πάσας τας ψυχάς σας,
τας φερούσας την ώραν ταύτην ένδυμα βασιλικόν γάμου, ίνα ενωθεί η Ψυχή του
Ανθρώπου η Μία, διότι πάντες οι άνθρωποι της γης ευρίσκεσθε εις πολλαπλότητα
και πολλά σκηνώματα, αλλά ανήκετε εις Εν πνεύμα, εις Μίαν Εικόνα, το
οποίον ο Πατήρ εδημιούργησεν, και κατετμήθη οικεία βουλήσει επί της γης.
Ενώνω
πάσας τας ψυχάς των αδελφών Μου Βασιλισσών-Μητέρων Λόγου εις μίαν Ψυχήν και
παραδίδω την Ψυχήν ταύτην της Ανθρωπότητος, εις την
Ανασσαν και Βασίλισσαν των βασιλισσών, Θείαν, Πανάχραντον Μητέρα Θεοτόκο ίνα
γαλουχήσει την Ψυχήν του Ανθρώπου και καταστήσει αυτήν ομοίαν Εαυτής.
Απαλάσσω
σε Ιωάννη των καθηκόντων Ηλία-Ιωάννη, άτινα είχες εξ Εμού λάβει και καλώ σε
πλησίον Μου ως πρώτον μαθητήν Μου και κορυφαίον, ίνα καταστείς αληθής Θεός εν
τω Πατρί Μου, οικών εις τα Άπειρα Σύμπαντα,
άνευ προσώπου, άνευ ονόματος ουδενός και εκφράζων το
Θέλημα της Αυτού Παναγαθότητας του Απείρου Πατρός εις τους μέλλοντας να
αποικισθώσιν Απείρους Κόσμους της Δημιουργίας Του.
Σε
εσφράγισα Αδελφέ διά της Μιας σφραγίδος του Πατρός Μου, ίνα το ρήμα Μου ως
Αλήθεια φανερωθή εν τη γη.
Χρείω
πάντας τους άρρενες Αδελφούς Μου, ομιλητάς και μη, Υιούς και Αδελφούς Μου,
Κληρονόμους της Βασιλείας του Πατρός Μου και μέλλοντας να διδάξουν
τετελειωμένοι όντες, εκφράζοντες το Θέλημα του Υιού Λόγου, όπερ έστι ταυτόσημον
με το Εν Θέλημα, το απανταχού Εν Θέλημα της Θεότητος.
Θέλετε
ακολουθήση πάντες την Οδόν ήν εδίδαξα εις την ανθρωπότητα και
θέλετε εγκατάλειψη και πατέρα και μητέρα διά την άνοδόν σας και θέλετε απόρριψη
τα ενδύματα της ύλης και θέλετε μετουσιωθή Πνευματικώς, αλαλλάζοντες εκ της
χαράς σας και του Θείου Έρωτος όστις μέλλει ν’ αναπτυχθή εντός πάντων υμών,
αλλάσσοντες τα ενδύματα της ύλης με ενδύματα Φωτός, με
ενδύματα Δόξης του Λόγου του Πατρός.
Κατέχω
Πνευματικήν και σωματικήν ευρωστίαν και δύναμαι να σας ομιλώ επί οκταήμερον
χωρίς να έχω ανάγκη
ουδεμίαν, χωρίς να αισθάνομαι κάματον ή
άλλο τι. Επιτρέπω εισέτι εις τον Αδελφόν να φέρεται ως πάσχων
και έχων χρείαν ύδατος, διά να μη ξενίζεσθε και διά να μη φοβήσθε Αυτόν, διά να
τολμάτε να τον πλησιάζετε, διά να δύνασθε να τον αγγίζετε, διά να δύνασθε να
συνδιαλέγεσθε μετ’
Αυτού.
Πιστεύω
ακράδαντα Αδελφοί Λόγοι του Πατέρα, διότι την ώραν αυτήν σας ενοποιώ πάντας και
καθιστώ ανά ζεύγη ανθρωπίνων σκηνωμάτων Λόγον Ένα, Ανθρώπινη Μονάδα Μία,
εντασσομένην πάραυτα εις την πλησιεστέραν
γειτονική της ομοίαν Ανθρώπινη Μονάδα, μέχρις ου οι πάντες και αι πάσαι
καταστώσι μία Ανθρώπινη Μονάς, ο Άνθρωπός Μου, ο Άνθρωπος του Πατρός Μου,η
Εικών και η Ομοίωση του Λόγου.
Επί
πάντων όσων είρηκα ενώπιόν σας, Αδελφοί Μου, επιθέτω τη σφραγίδα του Ανάρχου
Λόγου, φέρουσαν τον τύπον των ήλων, ίνα μη δυνηθή ποτέ ουδείς να αλλοιώση τα
κείμενα ταύτα, άτινα θέλουσι κυκλοφορήση εις εκατομμύρια αντίτυπα, εις
ολόκληρον τον Πλανήτην, διδάσκοντα και αναγγέλοντα, ότι: Εγώ Ειμί ο λαλών, ο
Αδελφός ο προσιτός, ο Αγαπών και διδάσκων, ο ενοποιούμενος μεθ’ υμών, ο καθιστάμενος εκ νέου
ορατός, ίνα τα πάντα έλξω και αναβιβάσω προς τη Μία Θεότητα, τον
Πατέρα-Δημιουργόν.
Ασπάζομαι
έναν έκαστον χωριστά, άνευ διακρίσεως, ουδέ περιορισμού, ίνα μηδείς των
ακουσάντων Με παρανοήσει και διανοηθεί ότι είναι δυνατόν η Αγάπη Μου να είναι προσωπική και
περιορισμένη. Λαλώ την Αλήθειαν της Νέας Κοσμικής Περιόδου. Διανοίξατε
τα ώτα των ψυχών σας, διαποτίσατε άνευ εγκωμίων την υπόστασίν του έκαστος εκ
των Λόγων της Αλήθειας και Ιδού Εγώ, προπορευόμενος καταδεικνύω εκ νέου την
οδόν της επανασυνδέσεως του Ανθρώπου με τον Υιόν του Θεού και της επαναστροφής του Ανθρώπου προς τον
Πατέρα αυτού.
Ιδού Εγώ, καλώ εκ νέου υμάς, ίνα Με
ακολουθήσητε προπορευόμενον και καταδεικνύοντα εις υμάς την Οδόν της
επιστροφής, την Οδόν δι’ ης θέλετε καταστεί Άπειροι εν τη Απειρότητι του Θεού.
Στρέφω τα όμματα και το πνεύμα όλων προς
τη Νέα Εποχή, καθ’ ην θέλετε διδαχθεί την Αλήθειαν του Πατρός, την οποίαν ο Πατήρ ηυδόκησε διά του
Ενανθρωπιζομένου Θείου Λόγου ν’
αποκαλύψη εκ νέου εις την ανθρωπότητα.
Λάβετέ
Με εντός υμών ως Φως, ως Χάριν, ως Λόγον, ως Απειρότητα, ως Αδέσμευτον,
ως Πληρούντα τα πάντα. Εγώ Ειμί η Οδός και η Ζωή και η Αλήθεια. Ουκ έστιν
έτερος προπορευόμενος.
Πάτερ,
ευδόκησε και δέξου τον Λόγον της Αλήθειας, ον εξεπόρευσα εκ Σου λαλών και
κατέγραψε πάντας τους παρευρισκομένους εν τη ώρα ταύτη πλησίον Μου, εντός Σου,
ίνα η ρήσης του Λόγου, τα ρήματά Σου, πραγματοποιηθώσιν εις το ακέραιον χωρίς
να δυνηθή ουδείς ουδεπώποτε να διαρρήξη τα ρήματα ταύτα ή να αφαιρέση γιώτα εν.
Αμήν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου