Α) ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
1. Η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού μέσα στις ψυχές των Ανθρώπων (Χριστοποίηση-
Θέωση/Θείο Δικαίωμα και ευθύνη), Επιφάνεια του Αγίου Πνεύματος
2. Ανάδειξη Γυναίκας-Ψυχής/Θεία Μητέρα Λόγος
3. Εκ της Ελλάδος το Νέο Φως
4. Μετάνοια Ιωάννης/Αποσυμβολισμοί (Στάση Ζωής, Νου-Καρδιά-Συνείδηση)
5. Γνώση Νομοτέλειας και διαχείριση Φωτός και Θείας Χάριτος
Β) ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
1. Εμπράγματη εφαρμογή του «Αγαπάτε Αλλήλους» (Θεός- Πλησίον-Εαυτός)
2. Στάση Μαθητείας
3. Μεταφορά Μηνύματος
4. 3 Βασικές Λειτουργίες (Μελέτη-Προσευχή-Συμμετοχή)
5. Συνειδητή Πίστη-Διάκριση-Αγάπη
(Κάθαρση-Φωτισμός-Τελειοποίηση)
Γ) ΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ
1. Υπακοή στο Θείο Θέλημα-Εφαρμογή Θείων Νόμων-Διδασκαλίας Δασκάλου Ιωάννη/
Αυτοσεβασμός/Συμπεριφορά/Υπευθυνότητα
2. Κάθαρση-Αποδέσμευση- Μετουσίωση
3. Εφαρμογή Οδηγιών Πνευματικής Ζωής (Κάνε στους άλλους ότι θέλεις να σου
κάνουν)/Ανιδιοτέλεια
4. Σωστή τοποθέτηση στις Δοκιμασίες/Συγχώρεση/Εμπιστοσύνη
5. Ενεργοποίηση Χάρης –Αρετές/Συνεργασία/Φιλία/Αλληλεγγύη
Δ) ΘΕΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
- Αφετηρία-Κατ’ εικόνα «Θεοί Εστέ
- Προορισμός-Καθ’ ομοίωση «Έσεσθε ουν υμείς τέλειοι, ώσπερ ο Πατήρ μου εν τοις Ουρανοίς Τέλειος εστί»
- Διαδρομή-Δρόμος «δι Εμού εις τον Πατέρα» «Μιμηταί μου γίνετε»
Ε) ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
α) ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
1. Στοργή
2. Τρυφερότητα
3. Καλοσύνη
4. Έλεος
5. Προσφορά
6. Διδαχή
β) ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ
Πέτρος – Πίστη
Ιωάννης – Αγάπη
Ιάκωβος – Διάκριση
Ανδρέας – Σθένος
Φίλιππος – Υπακοή, Δύναμη Λόγου
Ναθαναήλ – Φαντασία
Ματθαίος – Θέληση
Θωμάς – Αντίληψη
Σίμων – Κανόνας, Ζήλος
Ματθίας – Ευχαριστία
γ) ΤΡΙΑΔΕΣ
Νόμος Πρόνοιας-Παιδείας-Εξέλιξης
Νόμος Ελεύθερης Βούλησης-Επιλογής-Έλξης
Νόμος Ανταπόδοσης-Ισορροπίας-Δράσης και Αντίδρασης
Πατήρ-(Πατρομήτωρ Θεός) Πνεύμα Αγαθότητας
Υιός-(Υιός-Μήτηρ Λόγος) Πνεύμα Ελευθερίας
Άγιο Πνεύμα-(Παράκλητος-Εκκλησία) Πνεύμα Αλήθειας
Συνείδηση Ουσία – Μοναδικότητα – Αγαθά – Θεός
Μνημοσύνη Είναι – Ατομικότητα – Αξίες – Πλησίον
Νοημοσύνη Εγώ – Προσωπικότητα – Ιδανικά – Εαυτός
ΑΡΕΤΕΣ – ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ – ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ
Αγαθοτέλεια – Αυτοσεβασμός - Αυτογνωσία
Διάκριση – Σωφροσύνη - Δικαιοσύνη
Ταπεινοφροσύνη – Ανιδιοτέλεια - Ευσέβεια
Ανδρεία – Τιμιότητα - Ήθος
Ευγένεια – Εργατικότητα - Εγκράτεια
Φιλαλήθεια – Μαχητικότητα - Υπευθυνότητα
Ζήλος – Επιμέλεια - Σθένος
ΑΡΧΕΣ – ΑΓΩΓΗ
Δάσκαλος – Πρότυπα – Κοσμοθεώρηση
Ανθρωπισμός –Αλληλεγγύη – Υπηρεσία
Ιερότητα – Ιδέες – Ιδεώδη
Ιδανικά – Αξιώματα – Ήθη και Έθιμα
Αλληλοσυμπλήρωση – Συμπεριφορά – Καλαισθησία
Ιδεολογία – Μόρφωση – Μελέτη
Επιλογή – Έλεγχος – Ταξινόμηση
Αυτάρκεια – Αυτονομία – Αυτοργάνωση
Αυτοδιαχείριση – Αυτοαπασχόληση – Ανατροφή
Αυτοσυντήρηση – Αναπαραγωγή – Αυτοάμυνα
ΕΞΟΥΣΙΕΣ – ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Διδαχή – Προσφορά – Έλεος
Στοργή – Τρυφερότητα – Καλοσύνη
Αναγωγή – Άφεση – Μετουσίωση
Αγιασμός – Ελεύθερη Βούληση – Αξιοπρέπεια
Ευφυΐα – Ονείρεμα – Ψυχαγωγία
Αυτοπροστασία – Διατροφή – Διαιώνιση
ΕΥΘΥΝΕΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Αφιέρωση – Αμεροληψία – Αξιοπιστία
Αποφασιστικότητα – Αυθεντικότητα – Επανόρθωση
Μετάνοια –Αποδέσμευση – Εξομολόγηση
Ευχαριστία –Επίγνωση – Σεβασμός
Προνοητικότητα – Αυτοκριτική – Συνέπεια
Επιμονή – Υπομονή – Σχεδιασμός
Προγραμματισμός – Οργανωτικότητα – Δόμηση
Εστίαση – Ενδιαφέρον – Προσανατολισμός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Κίνητρα – Όραμα – Καθοδήγηση
Μαθητεία – Εξετάσεις – Δοκιμασίες
Πρόσωπα – Συνθήκες – Χωρόχρονος
Δράση – Εμπειρία – Συνειδητότητα
Αυτοσυγκέντρωση – Αυτοπαρατήρηση – Σκέπτεσθαι
Ανάλυση – Σύνθεση – Επαγωγή
Συναισθήματα – Επιθυμίες - Συνήθειες
Αισθήματα – Συναισθήματα – Λογισμοί
ΑΝΑΓΚΕΣ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Ταυτότητα – Αναβιβασμός – Εξέλιξη
Πνευματικότητα – Ευταξία – Ευνομία
Δοξολογία – Προσευχή – Συγνώμη
Παιδεία – Τέχνη – Επιστήμη
Συντροφικότητα – Αλληλοσεβασμός – Συνεργασία
Αξιοποίηση – Έρευνα – Τροφοδοσία
Ασφάλεια – Υγιεινή – Ύπνος
Εργασία – Θέρμανση – Φαγητό
Αγωγή – Θεραπεία – Στέγαση
ΕΝΣΤΙΚΤΑ
Τελειοποίηση – Αυθυπέρβαση – Αυτοτέλεια
Αυτεξούσιο – Αυταίσθηση – Αυτοπροσδιορισμός
Αυτοδιάθεση – Αναζήτηση – Μνήμη
Ταύτιση – Ακτινοβολία – Αμεσότητα
Έμπνευση – Συνειδητοποίηση – Εγρήγορση
Σύλληψη – Άποψη – Σκέψη
Παρατήρηση – Κρίση – Ορμές
Περιέργεια – Προσοχή – Ομιλία
Κίνηση – Σίτιση – Απέκκριση
Έλξη – Απώθηση – Αναπνοή
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Κατ’ εικόνα – Καθ’ ομοίωση – Αρχαίτιον
Αρχέτυπα – Τάξη – Χαρακτήρας
Ύπαρξη – Καταγωγή – Χαρίσματα
Θέληση – Νόηση – Ψυχισμός
Φαντασία – Λογική – Αισθαντικότητα
δ) ΠΕΝΤΑΔΕΣ
Πυλώνες Πολιτισμού
Παιδεία – Τέχνη – Επιστήμη – Πολιτική – Θρησκεία
Εκδηλώσεις
Κίνητρα – Λόγος – Σκέψεις – Συναισθήματα – Πράξεις
ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ
Αγάπη – Αρμονία – Σοφία – Αλήθεια – Ζωή
Κάλος – Ενότητα – Ειρήνη – Ελευθερία – Μακαριότητα
Γαλήνη – Θαυμασμός – Ευδαιμονία – Έρως – Φιλία
Ελπίδα – Μνημοσύνη – Νοημοσύνη – Γλώσσα – Ευτυχία
Υγεία – Ζωτικότητα – Ομορφιά – Δύναμη – Αντοχή
ΤΑ 7 ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΓΑΘΑ
Δημιουργικότητα-Εργατικότητα
Βούληση-Θέληση
Σοφία-Γνώση
Ειρήνη-Ισορροπία
Ενότητα-Αρμονία
Ισχύς-Δυναμικό
Ζωή-Υγεία
ε) ΟΙ ΘΕΙΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ
Πρωτοβάθμιοι Μαθητές
Εις το Όνομα της Μίας Αδιαιρέτου Τρισυπόστατης και Ομοουσίου Τριάδος (Νόμος της Ελεύθερης Βούλησης)
Τα ως Άνω και Κάτω (Ο Νόμος της Αναλογίας)
Ό,τι σπέρνει ο Άνθρωπος θερίζει (Νόμος της Ανταπόδοσης)
Θεός – Κόσμος – Άνθρωπος (Οι 3 Μήτρες Ιδεών)/Παιδεία
Θα στείλω άλλον Παράκλητο, ίνα σας οδηγήσει εις πάσαν την Αλήθεια/Σοφόν το Σαφές
Η Μετάνοια κινεί το μοχλό του Ελέους
Οι Ουρανοί βιάζονται – Βιασταί εισέρχονται στην Βασιλεία των Ουρανών
Ανάληψη Ευθυνών-Αδελφοσύνη-Αλληλεγγύη
Μην κρίνετε ίνα μην κριθείτε/Με το μέτρο που έκρινες θα κριθείς
Τα εξερχόμενα μολύνουν και όχι τα εισερχόμενα
Αδελφοί μου είναι εκείνοι που τηρούν το Θέλημα του Πατέρα
Ο Αγαπών Με τηρεί τας εντολάς μου
Ουδείς άξιος, αλλά τα πάντα παρά τω Θεώ δυνατά εστί
Ο υψώνων εαυτό ταπεινοθήσεται και ο ταπεινώνων εαυτόν υψωθήσεται
Ο αγώνας των Αρετών έλκει την Θεία Χάρη και τις Δωρεές του Αγίου Πνεύματος
Φτάνεις μόνο αυτό που πιστεύεις ότι μπορείς να φτάσεις
Μην σπαταλάς το χρόνο σου ανούσια
Δεν μπορείς να υπηρετείς δύο Κυρίους, Θεό και Μαμωνά
Μην εκδηλώνεις εξουσία καταπίεσης
Μην χρεώνεις κανέναν, γιατί τον καθιστάς στάσιμο
Δεν μπορείς με λειτουργίες της Διάνοιας να κατανοήσεις την Ολοκληρωμένη Αλήθεια
Μην μετατρέπεις την μαθητεία σου σε σωσίβιο πλεύσης
Μην δένεις τίποτα στη γη για να είσαι ελεύθερος στον Ουρανό
Ενδύσου ταπεινότητα
Συντονίσου μ’ Εμέ
Βίωσε συνειδητά τις λειτουργίες των κέντρων ζωής εντός σου
Σπούδασε τον εαυτό σου μέσα απ’ τα βιβλία μας
Παράδωσε όλες τις κινήσεις σου στη Θεία Καθοδήγηση
Ψάξτε και θα βρείτε
Ερευνάτε τας Γραφάς
Εμβάθυνε στο σκοπό της Ζωής
Ζητάτε πρώτα τα της Βασιλείας του Θεού
Ζήτα Αγάπη, σ’ αυτήν πάλλεται ο Εαυτός σου
Συν Αθηνά και χείρα κίνει
Δικαιοσύνη μάθετε
Τα του Καίσαρος των Καίσαρι και τα του Θεού των Θεώ
Μετανοείτε, ήγγικεν γαρ η Βασιλεία των Ουρανών
Κάνε στους άλλους, ότι θα ήθελες να κάνουν σε σένα
Ο έχων δύο χιτώνας να δίνει τον έναν
Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας παραιτού
Σίγησε όλες τις φωνές που δεν είναι Αλήθεια
Μαθητεύσατε στους Νόμους του Θεού
Απαρνησάσθω εαυτόν και ακολουθήτω Μοι
Ζητώ την καθημερινή σου προσπάθεια
Δίνε χωρίς να εξαναγκάζεις κανέναν
Να στέκεσαι στο ύψος της μαθητείας σου
Ψυχή λάβε ότι σου προσφέρω κι αγάπησέ Με
Μήποτε διαπραγματευτείς μετά του κλήρου
Δευτεροβάθμιοι Μαθητές
Η Κρίση και ο Έλεγχος της Δ. Παρουσίας είναι περί Αμαρτίας, Δικαιοσύνης και περί Κρίσεως
Όποιος βλασφημήσει τον Πατέρα και τον Υιό θα συγχωρεθεί, αλλά όποιος βλασφημήσει το Άγιο Πνεύμα δεν θα συγχωρεθεί στον αιώνα τον άπαντα
Έλεος ζητώ, ουχί θυσία
Ο καλός ποιμήν αφήνει τα 99 πρόβατα για το χαμένο εκατοστό
Μετουσίωση του Ιούδα, του Αρνητικού Εαυτού
Αποκατάσταση Κατώτερου και Ανώτερου Εαυτού μέσα στον Θείο Εαυτό
Όστις θέλει άρατε τον Σταυρό του και Ακολουθήτω μοι
Εγώ Ειμί η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή
Εγώ και ο Πατήρ μου είμεθα Εν
Εγώ εν τω Πατρί και ο Πατήρ εν Εμοί
Αλλήλων τα βάρη βαστάζετε
Σταματήστε να αποδέχεστε τον Δάσκαλο ως δόγμα
Ευλογείτε τους καταρωμένους υμών
Ευλογείτε τους εχθρούς σας
Η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει/Ελπίδα-Πίστη-Αγάπη/Ενσυνείδητη Πίστη-Απόλυτη Γνώση
Ο Θεός Αγάπη εστίν - Ο Λόγος Αγάπη Μέτρο πάντων
Η Εσωτερική Στάση, Εξωτερική Δράση
Ταπεινοφροσύνη είναι η επίγνωση εαυτού
Ο πρώτος διάκονος πάντων – Αγαθοτέλεια – Ανιδιοτέλεια
Μαθητεία Λόγου – Θυσία της Διάνοιας – Παρθενοποίηση της Ψυχής
Τα πάντα εν πάσει Χριστός / Εκ της Ελλάδος το Νέο Φως
Ενότητα πνευματικής πορείας και καθημερινής ζωής
Μέτρον Άριστον – Ατομικότητα – Συλλογικότητα
Όπου συμφωνήσουν δύο ή Όπου δύο ή τρεις συνηγμένοι, εκεί είμαι και Εγώ
Αδιαλείπτως προσεύχεσθε
Ρίχτε τα δίχτυα δεξιά
Γρηγορείτε και προσεύχεσθε ίνα μη εισέλθετε εις πειρασμόν
Να συνειδητοποιήσεις χωρίς οίηση ότι είσαι Θεός
Όστις σε ραπίσει από την μία παρειά, στρέψε και την άλλη
Γίνετε μάρτυρες της Παρουσίας Μου
Μετουσίωνε και ένωνε
Αναγεννήσου Άνθρωπε
Συνειδητοποίησε την ευθύνη της Χάρης που φέρεις
Ν’ αγαπάς τις ατέλειές σου για να τις κάνεις φως
Να εκφράζεις την ευλογία πρώτα στον ίδιο σου τον εαυτό
Να εκφράζεσαι με θάρρος, τόλμη και συνείδηση της ενότητάς σου
Δωρεάν λάβατε, δωρεάν δότε
Έχε οδηγό σου την Αγάπη, πυξίδα σου την προσφορά
Ταυτίσου με την ελευθερία της Δημιουργικής Αγάπης του Λόγου
Αγαπήσεις Κύριον και Θεό σου και τον πλησίον σου ως εαυτό
Τριτοβάθμιοι Μαθητές
Βασίλειο Ιεράτευμα – Ο Αχειροποίητος Ναός του Ανθρώπου εντός του
Βασιλεύς Δικαιοσύνης και Αρχιερεύς Ειρήνης – Απάτωρ και Αμήτωρ Μελχισεδέκ
Η Αρχή είναι το ήμισυ του Παντός (Νόμος Πρόνοιας και Εξέλιξης)
Αλήθεια – Ο Χριστός εσκήνωσε εν υμίν – Δι’ εμού εις τον Πατέρα
Τα 7 ερωτήματα της Συνείδησης (ποιος, τι, γιατί, πού, πότε, πώς, πόσο)
Ο Θεός θέλει Κριτάς για να κρίνει
Β΄ Γέννηση άνωθεν εξ ύδατος και Πνεύματος –Χροστογέννεση
Θείος Νους Χριστού – Βάπτισμα Πυρός – Χριστοπορεία – Χριστοζωή
Ιερός Γάμος – Μεταμόρφωση – Φώτιση – Μοναδοποίηση
Η πραγμάτωση των Θείων Στόχων σου ο Κριτής σου
Δεν υπάρχει άλλος – Ένας Εαυτός είμαστε – Εν το Παν
Θεία Κοινωνία Ιερών Προσώπων – Αγαπητική Σχέση
Ν’ αγαπάς τις ατέλειες του εαυτού σου, για να τις κάνεις φως
Έχεις υποχρέωση να Με φανερώσεις
Να προσεύχεσαι στον Θεό που είσαι
Συνειδητοποίησε την ενότητά σου με τον Λόγο και εκδήλωσέ Τον
Γίνε ο στυλοβάτης του Έργου, το πρότυπο κάθε ανθρώπου που επιθυμεί να θεωθεί
Γίνε συλλέκτης του παντός εντός σου και μεταλλάκτης Άπειρος
Προορισμός σου να διακονείς το Θέλημα του Πατέρα
Γίνε το ζωντανό μήνυμα του Έργου
Κάθε σου σκέψη να είναι μια Ευλογία
Ενοποίησε την Θεία και την Ανθρώπινη φύση σου
Συνειδητοποίησε την ενότητά σου με τον Λόγο και εκδήλωσέ Τον
Γίνε εσύ ο κύριος της προδιαγραφής σου
Έχε πίστη στο Θεό που είσαι
Να δεχθείς και ν’ αγαπήσεις την μορφή σου, σου δίνει το δικαίωμα να χριστοποιηθείς
Η ενοποιημένη ευθύνη, υπέρτατο δικαίωμα του χριστοποιούμενου Ανθρώπου
Να ενοποιείς την εκδήλωσή σου σε όλα τα πεδία
Ευθυγραμμίσου με τον Ιωάννη για να τον φανερώσεις ως Δάσκαλος Ολότητα
Πρωτοπόρος σημαίνει να τολμάς να είσαι Λόγος
Τίμησε την Ουσία του Ιωάννη που ζει μέσα σου
Καλείσαι να γίνεις Χριστός
Σε καλώ να γίνεις Εγώ’
Μιμηταί μου γίνετε
Απελευθέρωσε τις παρακαταθήκες του Θείου Εαυτού σου
Μετουσίωσε συνειδητά την διαχρονική τροχιά της εξέλιξής σου
Δώσε άπειρα, για να δείξεις ότι γνωρίζεις τον Θεό
Εκδήλωσέ Με, όπως ένας Θεός εκδηλώνει τον Εαυτό του Άχρονα
Λάβε και φάγε Άνθρωπε το παλμοδονούμενο Σύμπαν, εσένα και Εμένα σ’ όλες τις φάσεις της εξέλιξης και της εκπαίδευσης
Γίνε Άνθρωπε μετουσίωση, Ανάστησε τον εαυτό σου
Αναστηθείτε όλοι οι Άνθρωποι, όπως Αναστήθηκα και Εγώ
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΗΣ
Φατούρου Θεοδώρα
Η εργασία της Σύνοψης της Διδασκαλίας της Πρώτης και Δευτέρας Παρουσίας και του Έργου του Παρακλήτου Ιωάννη Ηλία Μελχισεδέκ όχι απλώς εισάγει, αλλά κατευθύνει και οδηγεί ως πολυεργαλείο τον εκπαιδευόμενο Λόγο, ξεκαθαρίζοντας και ταξινομώντας την Εδραίωση, Φανέρωση και Διάχυσή του σε Μαθητεία Λόγου από την Κλήση Πρόσκληση μέχρι την Χριστοποίηση και Θέωσή του. Είναι φανερό ότι οι Θείες Επιταγές αλληλοϋπάρχουν στις Τρεις Βαθμίδες Μαθητείας, είναι διαχρονικές και αναλλοίωτες ώστε κανείς να αναγνωρίζει σε κάθε στάδιο που υστερεί για να συμπληρώνει τα κενά της Μαθητείας του. Με αυτά που ήδη έχουν αποκαλυφθεί, φανερωθεί και ενεργηθεί από τον Πλούτο της Διδασκαλίας, είναι σαφές η Διδαχή της Αλήθειας στο νου, την καρδιά και την συνείδηση του ανθρώπου. Το Μήνυμα, οι βασικές Αρχές, η στάση Μαθητείας, η Θεία Ταυτότητα, το Θείο Δικαίωμα και ο Δρόμος είναι Έργο Ζωής και Ανάστασης.
Ευχαριστώ τον Δάσκαλο Ιωάννη στη μορφή που οδηγεί στο άμορφο για τις Δωρεές του στον άνθρωπο, που τον καθιστούν ενσυνείδητα Υιό και Θυγατέρα Θεού.
Σέφας Αλέξανδρος
Ένα Αρχείο Μνήμης, ένα Εργαλείο ενσυνείδητης ενεργοποίησης, πραγμάτωσης των Κεφαλαίων Ζωής ως Θεία Δικαιώματα, που έγιναν κεφάλαια από τον απ’ αρχής Τέλειο Λόγο Χριστό. Η πορεία του Ανθρώπου προς την Χριστοποίηση και την Θέωση και το Έλεος του Θεού μέσα από την Προσφορά και την Θυσία Του.
Μοίρου Δέσποινα
Ενεργοποίηση της Αγάπης της Ενότητας και της Ευχαριστίας.
Ενεργοποίηση ελέγχου περί στάσης μαθητείας και
συντονισμού με τον Δάσκαλο καθώς και περί ευθυνοφοβίας για την φανέρωση του
Θείου Μηνύματος και της Προδιαγραφής του μαθητή να φανερωθεί ως ζωντανό μήνυμα.
Βίωμα μετουσίωσης όλων αυτών σε νέα τροχιά εξέλιξης. Βίωμα Ελευθερίας και
Τιμής. Ευχαριστώ Δάσκαλε
Μαντζάκος Κώστας
Οδηγίες χρήσης: μελέτης, νομοτέλειας, ελέγχου εαυτού,
τρόπον ζωής, εκδήλωση πράξεων, σχέσεων με τον πλησίον, τον εαυτό και τον Θεό,
δόμηση μελλοντικής εκπαίδευσης προς νέα παιδεία, θεμέλια Ανθρώπου Λόγου.
Επισήμανση των κενών και ατελειών των εκπαιδευόμενων (είναι πολλά). Η σκάλα
εξέλιξης του εκπαιδευόμενου Λόγου είναι μεγάλη, στην ουσία είναι Άπειρη, ο
μαθητής την ανεβοκατεβαίνει συνέχεια προσπαθώντας να βρει τη σωστή κίνηση ροής
χωρίς να κάνουν με τον βαθμό συνειδητότητας και εφαρμογής. Κάθε φορά που
χαιρόμαστε ότι αποκτήσαμε ένα νέο βίωμα πάνω στην μαθητεία μας, το ξαναβιώνουμε
σε άλλο πιο υψηλό επίπεδο μέχρι να το καταστήσουμε μετουσιωμένο ως τέλειο.
Ευχαριστώ τις αδελφές Χριστίνα, Θεοδώρα και τον Δάσκαλό μας Γεώργιο για την
σύνοψη της Χριστικής Διδασκαλίας που κάθε εκπαιδευόμενος πρέπει να εντρυφήσει
έως ότου καταστεί Λόγος.
Λεοντίτσης Λουκάς
Έχουμε μια εργασία, να ενωθούμε
με τον Λόγο. Ο Λόγος είναι Δημιουργός. Η Αγάπη είναι Ουσία, η Ουσία της Ζωής. Η
Ζωή είναι ο Χριστός και γι’ αυτό είναι Οδός. Η Χριστότητα είναι η πορεία. Η
Χριστοζωή είναι ένας ατελείωτος σεβασμός προς όλα τα πεδία που λειτουργεί σαν
ήλιος μέσα μας και φωτίζει κάθε πρόθεση, σκέψη και συναίσθημα μας. Είναι καλό
να αναζητούμε την Αλήθεια γιατί ο Χριστός είναι η Αλήθεια και οι δρόμοι της
ζωής μας ανοίγουν με την ευλογία Του. Η Χριστοζωή είναι έμπρακτη, είναι
Χριστοπορεία και η προσευχή ανοίγει τον δρόμο. Είπε ο Χριστός να γίνουμε
μιμητές Του. Διανύοντας Χριστοπορεία ανακαλύπτουμε πολλά γιατί μας τα
αποκαλύπτει ο Πατέρας επειδή δείχνουμε στάση άξια. Ζώντας ζωή Χριστοπορείας ως
προσευχόμενος άνθρωπος ανακαλύπτουμε! Από όπου κι αν ξεκινάμε, όσα λάθη και να
έχουμε κάνει. Δεν κρίνει ο Πατέρας, χαρίζει και ανάγει, προσφέρει και θεραπεύει. Αναγνωρίζει την
επιστροφή μας και μας παρέχει τις Θείες Δωρεές. Οι άνθρωποι είμαστε ένας εαυτός
και η Αγάπη είναι έμπρακτη και εκεί έρχεται η έννοια της διάκρισης να μας μάθει
ποτέ, που, πως και πόσο να δίνουμε. Αφορά την διαχείριση της Αγάπης. Αν ο Θεός
έδινε Αγάπη δίχως Λόγο, τότε όλα θα κατέρρεαν. Δημιουργία δίχως δομή δεν
υφίσταται. Επιτάχυνση μαθητείας, σύνοψη, απάντηση δασκάλου στα αιτήματα μου.
Ένωση αδελφών, σύμπνοια, νέα αίσθηση συνεργασίας. Ευλογία ανάπτυξης προόδου,
εξοικονόμηση χρόνου. Συνειδητοποιήσεις βαθύτερες, με ταξινόμηση. Τιμή.
Ευχαριστώ την Αγάπη, Αμήν.
Μιχαήλ Νικολέτα
Μέσα σε πέντε σελίδες ο κορμός
και τα εφόδια της επιστροφής του ανθρώπου στον Πατέρα Θεό. Της Χριστοποίησης
και της Θέωσης του. Η Δευτέρα Παρουσία του Λόγου Χριστού μες στις καρδιές των
ανθρώπων. Κλειδιά, εφόδια, εργαλεία, χάρτες και πυξίδα, η αγάπη του Δασκάλου
Ιωάννη της μορφής και του Αμόρφου ο Καλός ποιμήν για κάθε μαθητή και αυριανό
δάσκαλο. Με απόλυτη τάξη και σειρά θέτοντας νέο έλεγχο συνείδησης και
ενεργοποίηση αποκατάστασης κενών και ελλείψεων. Βιώνοντας τον εαυτό να
ανεβαίνει ένα σκαλί ακόμα μέσα από την αλλαγή στην συνείδηση, άλλο ένα κάλυμμα
της ψυχής να φεύγει. Βιώνοντας μια ελευθερία και υπευθυνότητα στη φωνή του
Δασκάλου να μας λέει δεν υπολείπεστε σε τίποτα. Είμαι μαζί σας στο ταξίδι,
ξεκινήστε. Διάνοιξη νέων αγωγών σύνδεσης και επικοινωνίας μέσα από τις Θείες Επιταγές
ενός Θείου Έργου ζωντανού που θέτει συνοπτικά τις βάσεις για την οικοδόμηση του
αχειροποίητου Ναού της Ψυχής του ανθρώπου σε τρία στάδια, τα οποία διαχέονται
το ένα στο άλλο χωρίς να είναι αποκομμένα αλλά ενωμένα, έως ότου ο ναός της
ψυχής μας καταστεί Ναός φωτός Θείας Δόξης Χριστού.
Τσουρδίνης Κώστας
Ο Δάσκαλος ενεργοποίησε τον Θείο μας εαυτό πατώντας μέσα στον καθένα μας ένα πλήκτρο που άνοιξε μία δίοδο απελευθέρωσης και λύτρωσης στην απειρότητα του Δρόμου της επιστροφής μας στους Πατρικούς Κόλπους. Το εφικτό της Χριστοποίησης και της Θέωσης είναι ήδη γεγονός και απομένει ο ενσυνείδητος αγώνας μας για να το καταδείξουμε στην πράξη.
Σέφα Χαριτίνη
Μέσα από την σύνοψη της Διδασκαλίας, ο Δάσκαλος εφιστά την προσοχή στον εκπαιδευόμενο Λόγο να έλθει σε επίγνωση εαυτού μέσα από τα στάδια της Αυτογνωσίας και Θεογνωσίας, ώστε να δει με ακρίβεια τα σημεία που χρειάζεται να εργαστεί απαντώντας στα επτά ερωτήματα της συνείδησης. Έτσι ο μαθητής διακρίνει τον τρόπο λειτουργίας και εφαρμογής μέσα από τις Θείες Επιταγές και οδηγείται στην πορεία της Χριστοποίησης και Θέωσης.
Λέσσης Γιάννης
Οι νέοι καιροί απαιτούν νέα εργαλεία. Ο άνθρωπος του 21ου αιώνα μέσα στη δίνη των ραγδαίων αλλαγών που βιώνει, αυτό που γνωρίζουμε ως κατάσταση Ιωάννη, μα και εκείνοι που δεν βρίσκονται πλέον στην αναγκαιότητα να λάβουν μαθήματα προετοιμασίας, όλοι, χρειάζεται να τροφοδοτηθούν με πνευματική διδασκαλία άρτια και ολοκληρωμένη. Να μπορεί να καλύπτει πνευματικές αναζητήσεις, να δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα ανεξάρτητα από το στάδιο της μίας Μαθητείας στο οποίο καθ’ ένας βρίσκεται και να ωθεί σε περαιτέρω άνοδο και εξέλιξη.
Η σύνοψη αυτή περιλαμβάνει όλα τα στάδια της μαθητείας. Την κατάρτιση που ο μαθητής του Λόγου οφείλει να έχει, τον έλεγχο των πεπραγμένων της κάθε μέρας ενός πνευματικού βίου, δηλαδή ποιους Νόμους κίνησα, με ποια αποτελέσματα, ποια κίνητρα με ώθησαν στις επιλογές μου, ποιες αρετές φανέρωσα, που υστερώ, μέχρι τις Θείες Επιταγές που λαμβάνουμε μέσα μας από τον Πατρομήτωρα Θεό και τον Δάσκαλο της μορφής και του αμόρφου, για να καλύψουμε ως επισφράγιση της συμμετοχής μας όχι μόνο στην αφύπνιση του Ανθρώπου, μα και της έμπρακτης αποκατάστασής του εν Θεώ.
Οι υποστάσεις που έχουν ήδη κληθεί στο Έργο, ακόμη κι αν δεν έχουν φανεί με την φυσική τους παρουσία, θεωρώ πως είναι υποστάσεις κόμβοι, ενώνοντας μέσα τους πολλές και διαφορετικές όψεις και ποιότητες του Ανθρώπου. Λειτουργούν σαν γέφυρες μεταξύ αυτών των ποιοτήτων δίνοντας έτσι χώρο για κατανόηση, αποδοχή, συγχώρεση, ειρήνευση και αδελφοποίηση υποστάσεων που μέχρι σήμερα βρισκόντουσαν σε απόσταση χωρίς τρόπο προσέγγισης. Για τις υποστάσεις αυτές χρειάζεται ένας νέος πνευματικός οδηγός που να καλύπτει όλες τις πτυχές της πνευματικής πορείας.
Αποτελεί θεμέλιο νέου πνευματικού οικοδομήματος των επόμενων σταδίων του Έργου, ραχοκοκαλιά νέων εργασιών, και πυξίδα νέας πνευματικής ζωής για όποιον «θέλει οπίσω Του ελθείν».
Μπάνου Κολώνα
Είναι όλα αυτά που μαθητεύουμε, ένα πλούσιο υλικό για τον εκπαιδευόμενο μαθητή, για κάθε απορία του, για κάθε ερώτημά του. Είναι όλη η Διδασκαλία του Χριστού που βοηθάει τον εαυτό μας, τον πλησίον μας, μα και όλο τον άνθρωπο να μπορεί να απαντήσει σε κάθε πλησίον μα και να μπορεί να συζητήσει πνευματικά. Είναι ένα στήριγμα όλη η εργασία, όπως η μελέτη, η προσευχή και η συμμετοχή, όπως τα πόδια μας που μας βοηθάνε που να πατήσουμε για να περπατήσουμε. Είναι η διαδρομή του δρόμου όλου που πρέπει να ακολουθήσει και να διανύσει ο άνθρωπος για να φτάσει στον Πατέρα Χριστοποιούμενος και Θεούμενος.
Κλειδαράς Αλέξανδρος
Η σύνοψη είναι ένα πολυεργαλείο για κάθε εκπαιδευόμενο μαθητή και εργάτη του Έργου, προκειμένου να μπορεί να είναι πάντα συντονισμένος και να θυμάται την καταγωγή, το στόχο και τον προορισμό του. Τα βασικά σημεία του μηνύματος του Έργου είναι αυτά δεν πρέπει να ξεχνάει ποτέ και καλείται να τα μεταφέρει στον άνθρωπο. Οι βασικές αρχές τον βοηθούν να μη χάνει τον στόχο του και με τη στάση μαθητείας μαθαίνει το πώς θα πορευτεί στο δρόμο της Χριστοποίησης και Θέωσης. Η Θεία Ταυτότητα και το Θείο Δικαίωμα του φανερώνει το ποιος και συντονίζοντας τους δυνάμεις μαθητές ικανότητες με το Δάσκαλο μέσα του, αξιοποιώντας όλες τις εξουσίες της αγάπης, πορεύεται στο δρόμο, εκπαιδεύεται και εξελίσσεται. Η εμβάθυνσή του στη νομοτέλεια της τριαδικής σχέσης που έχει με τον εαυτό του, τον πλησίον και τον Θεό, καθώς και στη νομοτέλεια των πεντάδων, η άσκησή του για να αποκτήσει αρετές, τον εισάγουν σταδιακά στην ουσία του Έργου, στο Εσωτερικό Έργο. Οι Θείες επιταγές που παραδίδονται σε τρεις βαθμίδες, αναλόγως το επίπεδο των μαθητών, είναι τα εργαλεία που μέσα από τις ουσιαστικές εκφράσεις-ρήσεις της διδασκαλίας του Έργου, μπορούν να δείξουν στον καθένα, αναλόγως το επίπεδο εκπαίδευσης πού βρίσκεται, τα κενά του, τις εξετάσεις που δίνει και για ποιες λειτουργίες και εκδηλώσεις του οφείλει να κινείται με αυτοπαρατήρηση και αυτοέλεγχο, προκειμένου να εξελίσσεται και να προχωράει πνευματικά. θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι επιταγές κάθε βαθμίδας αντικατοπτρίζουν το μέτρο και την αυστηρότητα που κινούνται οι νόμοι για κάθε μαθητή αναλόγως τη συνειδητότητά του. Οπότε, οι πιο έμπειροι και συνειδητοί μαθητές αναγνωρίζουν έτσι ακριβώς την κατάλληλη γλώσσα επικοινωνίας και αντίληψης για να βοηθήσουν κάθε νεόφυτο μαθητή στο επίπεδο που βρίσκεται, να κατανοήσει με τι καλείται να εργαστεί με τον εαυτό του, με τον πλησίον και το Θεό, αλλά και οι ίδιοι να ελέγχουν τον εαυτό τους και να προετοιμάζονται για τις δικές τους εξετάσεις στο επίπεδο συνείδησης που βρίσκονται, δοκιμαζόμενοι κατά πόσο λειτουργούν συντονισμένα με τους Θείους Νόμους και ενεργοποιούν συνειδητά τις θείες επιταγές που τους αφορούν.
Ο άνθρωπος που έχει αποδεχτεί την θεία ταυτότητά
του και ενεργοποιεί το θείο του δικαίωμα, έχει απαντήσει στο ποιος. Αυτό ως
πρωταρχικό ερώτημα της συνείδησης, καθορίζει και όλα τα υπόλοιπα. Μέσω της
στάσης μαθητείας φανερώνει στη συνείδησή του για το τι καλείται να κάνει. Η
εργασία του αυτή είναι κυρίως εσωτερική με τις δυνάμεις ικανότητες μαθητές μέσα
του και εκεί αναγνωρίζει το πού συντελείται το ουσιαστικό έργο. Το πόσο πρέπει
να εργαστεί με τον εαυτό του του το φανερώνει η τριαδικότητα της αγάπης και οι
εξουσίες της αναλόγως το επίπεδο συνείδησης και μαθητείας που βρίσκεται. Το πώς
θα καταφέρει όλα αυτά, βρίσκεται καταγεγραμμένο στις θείες επιταγές του, ενώ το
ποτέ, αφορά πάντα το τώρα, το κάθε τώρα. Τέλος, το γιατί, εκδηλώνεται όταν
φανερώνονται οι αρετές του, που του ενεργοποιούν την αυτογνωσία και σταδιακά τον
οδηγούν στην θεογνωσία και στην εκδήλωση των επτά θείων και ανθρωπίνων αγαθών
που φέρει, ως καθ’ εικόνα αλλά και καθ’ ομοίωση Θεός δημιουργός, ως η εκδήλωση
του Ανθρώπου Λόγου.
Αλεξανδροπούλου Χριστίνα
Μελετώντας τη Σύνοψη Διδασκαλίας, ξεδιπλώνεται, ταξινομείται και ξεκαθαρίζεται
μέσα σε κάθε μαθητή όλη η Διδασκαλία του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας. Αποτελεί
ένα μοναδικό εργαλείο για κάθε μαθητευόμενο Λόγο, όπου αξιοποιώντας το σωστά
μπορεί κάθε στιγμή, με όποιον και αν συνομιλεί να μπορεί να ανασύρει από μέσα
του όλα εκείνα τα κλειδιά που του έχουν δοθεί από τον Δάσκαλο, ώστε να
ξεκλειδώνει τις κλειστές καρδιές και να προσφέρει αναγωγή και εξέλιξη στις
ψυχές των ανθρώπων.
Η ορθή μεταφορά του Μηνύματος του Έργου, είναι μία από τις βασικές αρχές που
χρειάζεται να έχει ταξινομήσει και συνειδητοποιήσει μέσα του ο μαθητής, και η
σύνοψη λειτουργεί ως υπενθυμητής των Βασικών αυτών Αρχών, αλλά και των Θείων
Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον Δάσκαλό μου Γεώργιο Κλειδαρά, για την αδιάκοπη εκπαίδευση που παρέχει σε όλους μας, οδηγώντας μας στη μία γραμμή της Αγάπης, στον έναν Δρόμο Επιστροφής στην Πηγή της Εκπόρευσής μας.
Ευλογώ την αξιοποίηση όλων των γραπτών παρακαταθηκών που μας έχει αφήσει, ώστε να καθίστανται κλειδιά για την εκπαίδευσή μας και την εξέλιξη του Ανθρώπου.
Γιάννης Λάσκαρης
Αυτή η διδασκαλία είναι η προσφορά του Αγίου Πνεύματος στον άνθρωπο για να μπορέσει να ελευθερωθεί και να καταστεί Θεός συνειδητός.
Αγγελική Κοντζιά
Συνειδητοποιώ το Μεγαλείο της Αγάπης Του Πατέρα και τη Δόξα Του Λόγου Χριστού Ιωάννη Μητέρα. Η Αλήθεια παλμοδονεί τον άνθρωπο που είμαι και ενεργοποιεί το είναι μου. Η Θεία Διδασκαλία που με ανάγει και με απελευθερώνει. Μου δίνει τη δυνατότητα να μετουσιώσω τον Ιούδα μέσα μου, διεκδικώντας το Θείο μου Δικαίωμα και με θέληση να αναλάβω την ευθύνη του Εαυτού μου. Ενεργοποιεί τις Θείες Παρακαταθήκες εντός μου ώστε να ολοκληρώσω την πορεία μου μέσα σε αυτό το Θείο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού μέσα στις ψυχές των ανθρώπων. Στον Δρόμο που οδηγει στην Χριστοποίηση και Θέωση του ανθρώπου.
Πιτσελά Βαρβάρα
Ευχαριστία ένοιωσα για άλλη μία φορά προς τον Δάσκαλο, για τον χάρτη της πνευματικής ζωής και εξέλιξης του ανθρώπου. Περιλαμβάνει όλη τη μαθητεία του Λόγου συμπυκνωμένα, βοηθώντας στην αυτοπαρατήρηση και αυτογνωσία του κατά πόσον ως Μαθητής του Λόγου έχεις εργαστεί και τι χρειάζεται ακόμα να πράξεις.
Ευχαριστία για την συνεργασία με την αδελφή μου
Χριστίνα Τουρκ., γιατί πραγματικά όπου δύο ή τρεις συνηγμένοι στο Όνομά Μου
Είμαι και Εγώ.
Έλλη Καραπιπέρη
Ο Δάσκαλος μεριμνά και φροντίζει με κάθε τρόπο, για την εκπαίδευση του ανθρώπου. Ταξινομεί, βάζοντας σε τάξη με σαφήνεια και απλότητα όλη την Διδασκαλία, ώστε τα κενά της μαθητείας να καλυφθούν. Συντονίζεται ο νους, η καρδιά και η συνείδηση του μαθητή, ώστε όταν επικοινωνούμε μεταξύ μας ή όταν μεταφέρουμε το Μήνυμα της Δευτέρας Παρουσίας να εννοούμε, να εκδηλώνουμε και να ορίζουμε το ίδιο.
Συνδέεται η σύνοψη της Διδασκαλίας με την εργασία του καλοκαιριού. Κυρίως στο σημείο που αφορά τις Θείες Επιταγές (Πρωτοβάθμιοι, Δευτεροβάθμιοι και Τριτοβάθμιοι Μαθητές). Εμβαθύνοντας στην σχέση με τον εαυτό, πλησίον και Θεό. Το ένα εισχωρεί μέσα στο άλλο, είναι στάδια Μαθητείας που περνάει ο μαθητής μέχρι να φτάσει στον τελικό του προορισμό. Επίσης είναι χρήσιμο εργαλείο και κλειδί, ώστε να δει που χρειάζεται συγκεκριμένα να εστιαστεί και να εργαστεί για την αποκατάσταση με το εαυτό, πλησίον και Θεό Πατέρα.
Ζαδέλης Δημήτρης
Η συνεργασία που είχαμε με την Ελένη και η μελέτη της Συνοπτικής Διδασκαλίας του Δασκάλου, αύξανε συνεχώς την προσοχή μας και ενεργοποιούσε μνήμες αλήθειας, που ξαναφώτιζαν σημεία της Θείας Νομοτέλειας, θέτοντας τις καταστάσεις και το νου μας σε τάξη. Οι αποκαλύψεις της Σύνοψης Διδασκαλίας είναι καταιγιστικές και σε οδηγούν στο Δρόμο της Επιστροφής ως χάρτης που σε ξεκινά από το Α προς τη Χριστοποίηση και Θέωση και φτάνει ως το Ω. Τα συναισθήματά μου είναι Ελευθερία και Ευχαριστία.
Βρύνιου Ειρήνη
Βασικά ήμουν μόνη, δεν είχα άλλον αδελφό, να ανακυκλώσω την παροχή, από την Διδασκαλία του Δασκάλου. Η Διδασκαλία που λάβαμε από τον Δάσκαλο, έχει όλα τα βιώματα και τα βήματα της μαθητείας μας, είναι ένας χάρτης Ζωής, πνευματικής γραμμής, που τα διδασκόμαστε, μέσα από τις Θείες παρακαταθήκες, του Πρωτοπόρου και του Δασκάλου της μορφής, από την Προσευχή την Μελέτη και τη συμμετοχή μέσα στις συγκεντρώσεις και τα θέματα και τη Φανέρωση αυτών. Όσο συμμετέχουμε, ενεργά, τόσο ποιο βαθιά, γίνεται και η αποφλοίωση, της Αλήθειας και της Αγάπης, που εκδηλώνεται και εξωτερικά, ως έργο, ως προσφορά και αποκατάσταση, προς τον άνθρωπο εαυτό μας. Μέχρι να φτάσουμε στη ολοκλήρωση του στόχο μας, που είναι η Χριστοποίηση και η Θέωση.
Μαρία Κάϊδου / Πηγή Κωνσταντάρα
Η αλήθεια του Έργου φανερώνεται προσθετικά-συμπληρωματικά. Στο Α εδραιώνονται μέσα μας τα θεμέλια του Έργου και στη συνέχεια τοποθετείται ο μαθητής στο να κατανοήσει και να ακολουθήσει την γραμμή του Έργου. Τα βήματα της πορείας είναι τα εφόδια με τα οποία ανοικοδομούμε τον αχειροποίητο ναό της ψυχής.
Κάθε βήμα από τα Α,Β,Γ,Δ,Ε εμπεριέχει νόμους, λειτουργίες-κλειδιά για τα στάδια της εξέλιξης του Μαθητή του Λόγου, θέτοντας σε λειτουργία τον νόμο του 5, 3, 7, 9, 12 κ.λπ. Η στάση μαθητείας που εμπεριέχεται στις βασικές αρχές οδηγεί τον μαθητή στο να συνειδητοποιήσει και να αναγνωρίσει τη θεία του ταυτότητα.
Όσο αναπτύσσουμε τις αρετές, οδηγούμαστε σε αυτογνωσία του Θεού που φέρουμε-Θεογνωσία. Στα 7 θεία και ανθρώπινα αγαθά παρατηρούμε ότι το ευ ζην (εργατικότητα, θέληση κ.λπ.) ανάγονται σε κατά Λόγον ζην. Οι θείες επιταγές μεταφέρονται στον μαθητή από τον Δάσκαλο. Έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από τις οδηγίες, είναι οι θείες επιταγές που έχουν ή όχι «εξοφληθεί» ακόμα, είναι ο πνευματικός πλούτος που έχει αξιοποιήσει ο μαθητής. Ο πλούτος ή όχι του μαθητή συνδέεται άμεσα με τις θείες επιταγές που έχει εκπληρώσει με την αγάπη του.
Οι πρωτοβάθμιοι, δευτεροβάθμιοι και τριτοβάθμιοι μαθητές εντός μας είναι οι ποιότητες του ανθρώπου στα διάφορα στάδια της εξέλιξής του. Όταν μία ποιότητα αφυπνίζεται, μπορεί να αντιστοιχηθεί με πρωτοβάθμιο μαθητή ενώ άλλες με δευτεροβάθμιους ή τριτοβάθμιους, ανάλογα την πνευματική εξέλιξή τους. Όταν ο άνθρωπος συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχει άλλος (Εν το Παν) απελευθερώνεται από την περιορισμένη ιδέα που έχει για τον εαυτό του, τον πλησίον και τον Θεό.
Η Σύνοψη της Διδασκαλίας αποτελεί την σύνθεση όσων μας παρέδωσε ο Λόγος Παράκλητος της Δευτέρας Παρουσίας που προσφέρεται στον άνθρωπο ως το απόσταγμα της πορείας που εμπεριέχει την αλήθεια. Μέσα από την μελέτη του είναι δυνατόν για τον άνθρωπο αν οδηγηθεί εις πάσαν την αλήθεια επιστρέφοντας στον Πατέρα.
Νούτσος Αλέξανδρος
Ο Δάσκαλος Ιωάννης-Λόγος-Χριστός-Μητέρα καλεί τον άνθρωπο που σπούδασε με οποιονδήποτε τρόπο στην χριστιανική διδασκαλία μέχρι σήμερα, να φανερώσει την πίστη του με αγάπη στον άνθρωπο, να μεταφέρει την αλήθεια που σκήνωσε μέσα μας, τον Δάσκαλο της Αγάπης, τον Δάσκαλο της Νέας εποχής.
Μεταφέροντας τις θείες επιταγές και βασικές αρχές του Έργου ,με απλότητα με σαφήνεια, με ταπεινοφροσύνη.
Καλεί ο Θείος εαυτός τον άνθρωπο μέσα του να σπάσει τους περιορισμούς, τα μέτρα, τα όρια του νου, τους δεσμούς με την ύλη, ώστε να ανακαλύψει την ταυτότητά του. Δεν γεννήθηκε για σκλάβος ο άνθρωπος αλλά για να αγαπά ανακυκλώνοντας θεία ουσία, Αγαπάτε αλλήλους.
Γρουμπός Κυριάκος
Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο ο άνθρωπος από τον ΛΟΓΟ. Αυτό θα πρέπει να το γνωρίζει ο κάθε ένας από εμάς αν νιώθει την ψυχή του. ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΕΧΩ ΨΥΧΗ. Αν νιώθει αυτήν την υπέροχη θερμότητα παρόλο που ψύχεται. Δεν ξεχνάμε ποτέ όμως τον πλησίον προσφορά, ελεημοσύνη, καλοσύνη.
Χρήστος Τσουρδίνης
Αγαπημένε μου αδελφέ άνθρωπε σε ευχαριστώ γι αυτό το θείο και αποκαλυπτικό δώρο που μου φανέρωσες. Είναι πραγματικά συμπυκνωμένη με απλότητα αλλά και απόλυτα κατανοητή η πορεία για κάθε άνθρωπο που αναζητά την πραγματική αλήθεια προς την πηγή της εκπόρευσης του που είναι ο δημιουργός θεός. Αποσυμβολισμοί και θεία νομοτέλεια είναι τα συστατικά αυτής της βιωματικής πορείας προς τη Χριστοποίηση και Θέωση του ανθρώπου.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον πρωτοπόρο δάσκαλο Ιωάννη Διονύση Δώριζα αλλά και τον δάσκαλο φίλο και αδελφό μου Γιώργο Κλειδαρά γι αυτήν την θεία παρακαταθήκη που αφυπνίζει αλλα και ενθυμίζει στον άνθρωπο το θείο του προορισμό. Αμήν
Γιαννακούρη Ελένη
Το συναίσθημα που αισθάνομαι είναι μεγάλη ευχαριστία απέναντι στον Δάσκαλο Διονύση Δώριζα και τον Δάσκαλό μου Γεώργιο Κλειδαρά, για το έργο που έχουν παραδώσει για το καλό της ανθρωπότητας, της Χριστοποίησης και Θέωσης αυτής.
Η συνοπτική πανοραμική εικόνα της Διδασκαλίας που μας παρουσιάζει ο Δάσκαλος, με οδηγεί σε σφαιρική θέαση και συνειδητοποίηση αυτής και σε επιταχυνόμενη αυτογνωσία σχετικά με τον επίπεδο που βρίσκομαι και το επίπεδο της προσπάθειας που οφείλω να καταβάλω για να εκπληρώσω τον σκοπό της ενσάρκωσής μου.
Σε ευχαριστώ Δάσκαλε.
Ελένη Μάστορη
Μέσα από το θέμα αυτό και την Εργασία που μας παρέδωσε ο Δάσκαλος, συνειδητοποιώ το αποτέλεσμα μίας χρόνιας εργασίας και αφοσίωσης στην Θεία Διδασκαλία που μας Προσφέρεται, από τον Πατέρα διαμέσου του Υιού, το αποτέλεσμα της σύνοψης μπορεί να γίνει μόνο μέσα από ουσιαστική ανάλυση, μέσα από τον Άνθρωπο που έχει καταστεί Ένα με την Θεία Διδασκαλία και αυτό το προσφέρει ως Συνείδηση και Θεία Παρακαταθήκη στον πλησίον Του άνθρωπο .
Η ’’Σύνοψη της Διδασκαλίας’’, μας συνδέει άμεσα με
την εργασία που μας έχει ζητηθεί απ’ τον Δάσκαλο για την ’’ Σχέση μας με τον
Θεό, τον Πλησίον και τον Εαυτό’’, μας δίνει με νέο τρόπο κλειδιά για να
ελέγξουμε που βρισκόμαστε, τι έχουμε κατανοήσει και πώς να καλύψουμε τα κενά
της Μαθητείας μας, η οποία οδηγεί τον Άνθρωπο στην Πραγμάτωση του Αγαπάτε
Αλλήλους.
Μέσα από το συγκεκριμένο θέμα απελευθερώνομαι από τύπους και πρέπει και κατανοώ
την αναγκαιότητα στην εμβάθυνση Του Έργου, καθώς και την αναγκαιότητα της Σοφής
Διαχείρισης της Θείας Χάρης, με νέο τρόπο, σε νέα κατάσταση συνείδησης.
Επίσης συνειδητοποιώ και την Δημιουργική Ροή Του Λόγου, που Προσφέρει Έργο-πραγματοποιεί εργασίες- γιατί αυτή είναι η Φύση Του.
Ευχαριστώ.
Ντελή Νικολέτα
Οι συνειδητοποιήσεις μου είναι ότι στην Σύνοψη Διδασκαλιών παρουσιάστηκε η εφαρμογή των Νόμων της Αγάπης του Αγαπάτε Αλλήλους και ο Δρόμος που ο άνθρωπος θα εισχωρήσει στην Αγάπη και στο Φως. Παρουσιάζει την Αγάπη στην πράξη και πως ο άνθρωπος χρειάζεται να μετατοπιστεί από ιδέες υλόφρονες, ιδέες περιορισμένες από εμπειρίες γνώσεις μέσα στην ύλη και από κάθε τι που έχει υιοθετήσει από την υλική συνείδηση του και το έχει δεχτεί ως αλήθεια. Ο άνθρωπος χρειάζεται να παραδώσει όλον τον εαυτό του στην Αγάπη κάθε του λειτουργία και ικανότητα, όλο του το είναι για να δύναται η Αγάπη του Λόγου Χριστού να κυβερνά το είναι του και τον εαυτό του. Έτσι ώστε να εκδηλώνεται και να φανερώνετε στην πράξη και στην εκδήλωση η Αγάπη του Θεού και η ένωση του ανθρώπου με τον Θεό. Ο άνθρωπος χρειάζεται να επιτρέψει στον εαυτό του να μαθητεύσει στην Αγάπη. Να απαρνηθεί το περιορισμένο του εαυτό, την περιορισμένη του συνείδηση, το εγώ και την όποια πλάνη τον διακατέχει. Η Μαθητεία στην Αγάπη του Λόγου είναι Νέα κάθε φορά. Ο άνθρωπος καλείται κάθε φορά και κάθε μέρα να δίνει νέο χώρο μέσα του, η αποδοχή του εαυτού προς τον Εαυτό να αυξάνεται και να πληθύνεται, το εγώ να ελαττώνεται, η Αγάπη να αυξάνετε για να μπορεί ο Λόγος Χριστός να διδάσκει το είναι μας και να επιτελεί το Έργο της Αγάπη μέσα μας γύρω μας και παντού. Η ευχαριστία και η Αγάπη προέρχεται μέσα από την Αποδοχή και Επίγνωση της Αγάπης, μέσα από την συνείδηση του εαυτού που μαθητεύει στον Λόγο Χριστό αποδεχόμενος τα Θεία Νάματα της Διδασκαλίας Του. Και πως η Αγάπη αυτή και η Μαθητεία αυτή ελευθερώνει τον άνθρωπο δια της πράξεως και εφαρμογής της από τον ίδιο τον άνθρωπο που ενώνει τον εαυτό του με τον Λόγο Χριστό.
Μοίρος Γιάννης
Οι βασικές Αρχές του Έργου της Δευτέρας παρουσίας του Χριστού μέσα στις ψυχές των ανθρώπων ταξινομούν τις ιδέες που υπάρχουν μέσα στο νου μας και για τον λόγο αυτό ο Δάσκαλος Ιωάννης είναι ο μέγας εκπαιδευτής του Νου του ανθρώπου. Η Διδασκαλία του και τα μηνύματα που Αυτή μεταφέρει κάνουν το Νου μας να προσεγγίζει την Νομοτέλεια που την Διέπουν. Τους Θείους Νόμους δηλαδή , όμως απλά η προσέγγιση δεν αρκεί διότι. Ο ανθρώπινος νους κατανοεί πλήρως την Θεία Νομοτέλεια όταν εκδηλώνει το Αγαπάτε Αλλήλους , τον Υπέρτατο Αυτό Νόμο , διότι γίνεται ο ίδιος η Αρχή . Δεν υπάρχει απλά αλλά Είναι, όπως ακριβώς και ο Πατήρ. Εδώ παρατηρούμε μια συνεργασία Νου και Καρδίας, ιδεών και Αγάπης δηλαδή που μας φανερώνει πως μόνο του το μυαλό δεν φτάνει σε τέτοιο ύψος αλλά ούτε και η συναισθηματική μας αγάπη από μόνη της. Αγάπη και Σοφία συνεργάζονται για να επιφέρουν Επίγνωση.
Κωστή Διονυσία
Η σύνοψη της διδασκαλίας είναι ο χάρτης του δρόμου της αγάπης, είναι η κοινή μας πορεία, είναι το εργαλείο της αναγωγής, της μετάλλαξης, της μεταστοιχείωσης και της μετουσίωσης κάνοντας κύκλο από πρωτοβάθμιο, σε δευτεροβάθμιο και τριτοβάθμιο μαθητή και πάλι από την αρχή έως ότου ολοκληρωθεί και εκδηλωθεί ο άνθρωπος ως ένα με Τον Λόγο.
Κωστής Γιώργος
Υπάρχει η συνειδητοποίηση της απόστασης που έθετα στον εαυτό, στον πλησίον και
Θεό. Όταν το βίωσα στη μελέτη και κάνοντας προσευχή με την τοποθέτηση ότι τα
πάντα είναι εντός και όχι εκτός μου, θέτοντας αποστάσεις, υπήρξε το βίωμα μιας
νέας λειτουργίας, μια επανεκκίνηση με νέα τοποθέτηση στη ζωή, μέσα από τη Χάρη
και την ένωση με το Λόγο. Αντικρίζω τον εαυτό μου, τον αγκαλιάζω και βιώνω τον
πόνο και την θλίψη από την περιπλάνηση της απομάκρυνσης από τον Πατέρα. Σαν να
μου παρέδωσε ο Δάσκαλος τον εαυτό μου που τόσο καιρό φρόντιζε για να τον
φροντίσω τώρα εγώ. Βιώνω έλεγχο, υπευθυνότητα, ευχαριστία για όλα αυτά και μέσα
από την εργασία που λάβαμε του Δασκάλου μας, πραγματικά είναι Θείο δώρο. Είναι
η αγάπη Του για τον άνθρωπο. Έχουμε κενά, έχουμε ατέλειες, τα βλέπουμε και
προχωράμε με μετάνοια για μια νέα στάση ζωής, νου, καρδιάς και συνείδησης.
Ευχαριστώ όλους τους αδελφούς για την αγάπη τους, την κατανόηση και τον χώρο
στην καρδιά που έχουν για μένα και πρωτίστως τον Δάσκαλό μας για την Θεία Αγάπη
που μας φανερώνει πάντοτε. Συγνώμη για την λανθασμένη τοποθέτηση που είχα μέχρι
σήμερα. Να είμαστε ευλογημένοι να ζούμε την Βασιλεία των Ουρανών κάθε ημέρα
μέσα στην καρδιά μας. Σας αγαπώ.
Κατερίνα Παπαγεωργίου
Η Διδασκαλία που έχουμε λάβει και λαμβάνουμε εξακολουθητικά με διάφορους τρόπους, μας θυμίζει διαρκώς τα κενά και τις ελλείψεις μας. Προσωπικά καταθέτω τα κενά και τις ελλείψεις μου, όπου σταθερά και κατά χάριν ο Δάσκαλος τα συμπληρώνει και τα αποκαθιστά. Αισθάνομαι έλεγχο και αυτό είναι καλό, γιατί οφείλω να ωριμάσω και η καθημερινή στάση του νου μου να είναι προς το Θέλημα του Θεού.
Μόνο έτσι μπορεί να γίνει. Αυτό χρειάζεται καθημερινή στάση, δίχως εφησυχασμούς και πολλή Αγάπη.
Τουρκογιάννη Χριστίνα
Αυτή η συγκέντρωση με έκανε να επανατοποθετηθώ στο τι είναι το Έργο και κατά πόσο το εφαρμόζεις στην ζωή σου και στην καθημερινότητα. Μου έδωσε ώθηση να μεταφέρω το μήνυμα Του. Ένοιωσα πως μίλαγα και ανακύκλωνα με νέες ψυχές την διδασκαλία του Έργου.
Γκαγκαράτζας Γιώργος
Αυτό που μου δόθηκε διαβάζοντας την Σύνοψη Διδασκαλίας είναι :
Αρχικά βλέπω το υλικό μου σώμα εξωτερικά, στη συνέχεια χάνω αυτήν την εικόνα, γίνεται αντικατάσταση το περιγράμματος και του δέρματος με στοιβάδες ηλεκτρομαγνητικών χρωματιστών ενεργειών σαν το βόρειο σέλας, βρίσκομαι μέσα σε μία χαώδη δομή που την συνειδητοποιώ ως τον εσωτερικά αντιλαμβανόμενο εξωτερικό συμπαντικό χώρο.
Σε αυτό το σημείο αντιλαμβάνομαι τον πλανήτη Γη όπου στην επιφάνειά του ανάβουν πηγές φωτός, που τις συνειδητοποιώ ως ατομικές ψυχές, οι οποίες αποσπώνται από την επιφάνεια και ταξιδεύουν προς την Σελήνη και στη συνέχεια προς τον Ήλιο όπου εκεί αφομοιώνονται και γίνονται Ένα με Τον Ήλιο (Ηλιοδιείσδυση). Στον αέρα ρέει μία λέξη ιδέα Αποθέωση.
Σας ευχαριστώ, την αγάπη και την εκτίμησή μου.
Χαριτίδου Μαίρη
Για να δούμε από που να ξεκινήσω. Είχα αναφέρει την προηγούμενη Τετάρτη ότι παρατηρώ τον εαυτό μου να φέρει αντιστάσεις. Αρχικά ήταν ολοφάνερη η αντίσταση στην προσευχή και μετά συνειδητοποίησα ότι προφανώς έχω αυτήν την στάση και αλλού σήμερα ή και παλιότερα. Ο Αλέξης (ο σύζυγος σου), μου είπε πως είναι φόβος έκθεσης ακόμη και έκθεση στον εαυτό μου, κάτι που δεν το είχα σκεφτεί. Αυτό ήταν. Μόλις κάποιος το ονομάτισε σχεδόν έχασε την ενέργεια του. Από τότε κάνω προσευχή κάθε βράδυ και χρειάστηκε εχθές να κάνω και μέσα στο αυτοκίνητο. Είναι πράγματι διαφορετική η ενέργεια, η δόνηση, ο παλμός. Σήμερα απλά άνοιξα τυχαία το βιβλίο μαθητεία στην προσευχή στο κεφάλαιο 36. Από εκεί και μετά για περισσότερο από μία ώρα διάβαζα όλα τα κεφάλαια με τη σειρά. Κάποια μίλησαν μέσα μου, κάποια δεν σου κρύβω με δυσκόλεψαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου