Παρασκευή 7 Απριλίου 2023

Η πνευματική μοναξιά είναι ένα στάδιο πριν τον πνευματικό θάνατο

 05/04/2023

Και έφτασε η στιγμή, ακόμα μία φορά να τιμήσεις την Παρουσία Μου στη Γη, αλλά και την αποχώρησή Μου από αυτήν, χωρίς να έχει επιτευχθεί η πολυπόθητη ενότητα των Δασκάλων και Μαθητών του Έργου. Οι προσπάθειες συνεργασίας πέφτουν στο κενό, διότι ο κόσμος που ο καθένας που Με γνώρισε επέλεξε να ζήσει, απέχει από την Αλήθεια που διδάσκω. Πόσο σημαντική είναι η ενότητα αυτή; Πόσο απαραίτητη είναι; Είναι σημαντική αγαπημένε μου, διότι οι Μάρτυρες της Παρουσίας Μου, δύνανται να καταστούν και οι Συνεχιστές Μου. Όσοι θέλουν. Όσοι αντέχουν. Όσοι επιλέξουν την Ελευθερία του Λόγου και όχι το βόλεμα της ύλης.

Κάθε προσπάθεια επανένωσης των αδελφών Δασκάλων του Έργου για συνεργασία και κοινή σύμπραξη σε πνευματικό αγώνα είναι δύσκολη και η αποτυχία της είναι επώδυνη. Όπως και όταν ήμουν κοντά σας, το να συντονιστούν όλες αυτές οι ποιότητες σε έναν κοινό δρόμο και στόχο, παρουσίαζε ιδιαιτερότητες και δυσκολίες, με αποτέλεσμα την εκδήλωσή μου πολλές φορές με αυστηρότητα.

Μην απορείς με την άρνηση των αδελφών σου για συνεργασία. Αυτό αποδεικνύει πως ποτέ δεν είχαν ουσιαστική εσωτερική ώθηση για εργασία πνευματική. Και αυτό δεν μου ήταν άγνωστο. Η σπορά έπεσε και οι καρποί φανερώνουν ποιοι φρόντισαν τον σπόρο αυτό, ποιοι τον πότισαν με την αγάπη τους και ποιοι τον εξάπλωσαν στις καρδιές των ανθρώπων.

Γνωρίζω πως υπάρχουν αδελφοί που κρύβονται πίσω από τα τυπολατρικά, πίσω από την δήθεν ταπεινοφροσύνη και την επιλογή τους να κάνουν το Έργο μόνοι τους. Ποτέ δεν σας μίλησα για περιορισμό της φανέρωσης του Έργου, ποτέ δεν σας ώθησα να έχετε νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου με παρωπίδες ως μαθητές και εργάτες του Πατέρα.

Η στάση σας, η εσωτερική και η εξωτερική, το βόλεμά σας, η επανάπαυσή σας, δεν Μου επιτρέπει να παρέμβω. Η επιλογή σας είναι ξεκάθαρη και βολεύει τη συνείδησή σας. Γι’ αυτό και οι συλλήψεις σας, οι εκδηλώσεις σας, οι συμπεριφορές σας, οι ταξινομήσεις σας είναι μια κουραστική πλέον για τον άνθρωπο αέναη επανάληψη παλαιών εποχών.

Το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας είναι αενάως εξελισσόμενο, πλησιάζοντας τον άνθρωπο, ακούγοντας τις ανάγκες του, φωτίζοντας την ψυχή με την χαρμόσυνη Αγγελία του Μηνύματος της Χριστοποίησης και Θέωσής του.

Δεν επιτρέπω το Έργο Μου να παραποιείται και να προσαρμόζεται στα προσωπικά σου θέλω και συμφέρονται. Δεν επιτρέπω το Έργο Μου να εκδηλώνεται με παλαιωμένους τρόπους εκδήλωσης που ουδόλως ενεργοποιούν τον άνθρωπο, αλλά έχουν ως αποτέλεσμα να τον απομακρύνουν από το Δρόμο της Αγάπης.

Ξύπνα αδελφέ μου! Εσύ που νομίζεις ότι έχεις τα πάντα εν τάξη, συ που πιστεύεις πως ποιείς το Θέλημά Μου, συ που νομίζεις πως μπορείς να εξαιρείς αδελφούς από τις συγκεντρώσεις σου, συ που οικειοποιήθηκες την Ουσία Μου για ιδίον όφελος εξουσίας, συ που πιστεύεις πως έχεις σωθεί και σταμάτησες να αγωνίζεσαι για την σωτηρία του Ανθρώπου. Ξύπνα, γιατί έρχονται γεγονότα που θα σε ξυπνήσουν βιαίως από τον ύπνο της λήθης. Αρνήθηκες το χέρι βοηθείας που σου έδωσα και σου δίνω συνέχεια. Πιστεύεις πως θα στο δίνω για πάντα; Όχι αγαπημένε μου.

Είναι η εποχή της ολοκλήρωσης και του κλεισίματος παλαιών κεφαλαίων. Και όπως ένα παλιό και ξεπερασμένο βιβλίο μπαίνει στο πίσω μέρος του ραφιού, έτσι και εσείς θα χάσετε το ενδιαφέρον των ανθρώπων που μέχρι τώρα είχατε κοντά σας. Γιατί η Αλήθεια δεν κρύβεται και όσο και αν προσπαθείτε να την καλύψετε, εκείνη λάμπει και φέρνει στο Φως τον άνθρωπο.

Η πνευματική μοναξιά είναι ένα στάδιο πριν τον πνευματικό θάνατο. Σου εφιστώ την προσοχή, διότι ο καιρός του ξεκαθαρίσματος είναι εγγύς. Προσευχήσου ειλικρινά και με αγάπη και άνοιξε τα αυτιά σου να ακούσεις τη φωνή Μου να σε καθοδηγεί. Δεν έπαψα ποτέ να σε νουθετώ και να σε οδηγώ στην Αλήθεια και την Ελευθερία. Δεν έπαψα ποτέ να σου δείχνω τους τρόπους εξάπλωσης του Έργου. Εσύ επιλέγεις να κλείνεις τα μάτια σου μπροστά Μου. Και χρεώνεσαι οδηγώντας ψυχές στον στενό και περιορισμένο δρόμο της δικής σου πραγματικότητας και όχι στην Αλήθεια Μου που οδηγεί στην πλήρη Ελευθερία του Ανθρώπου.

Την Ελευθερία του Λόγου διδάσκω και αν αυτό το ξέχασες σε συλλυπούμαι ειλικρινά. Και οι πράξεις σου δείχνουν πως το έθαψες βαθιά μέσα στην καρδιά σου και τώρα χρειάζεται εσύ ο ίδιο σαν το ανασύρεις και να το φανερώσεις, ενθυμούμενος ποιος είσαι, την κλήση που έλαβες και την μαθητεία σου στο Έργο του Πατέρα.

Όσοι έλαβαν Χάρη από Εμέ, φέρουν την ευθύνη της απραξίας τους. Γι’ αυτό και τους αποδεσμεύω από την Χάρη που δωρεάν τους παρεδόθη ώστε να μην χρεώνονται πλέον δια της ανυπακοής και παθητικότητάς τους. Πνεύματα κατάλληλα προετοιμάζονται και πρόκειται να έρθουν στο Έργο για προσφορά και πνευματική εργασία. Διότι όπως πολλάκις σου έχω πει αγαπημένε μου το Έργο του Πατέρα δεν έχει ανάγκη από τίποτα. Εξελίσσεται με ή χωρίς εσένα.

Ξεκαθάρισε λοιπόν μέσα σου τις επιλογές σου και είτε συνέχισε τη ζωή σου όπως ο άνθρωπος που πιστεύει περισσότερο στην ατέλεια παρά στην τελειότητά του, είτε ενεργοποίησε τη φλόγα μέσα σου και ξεκίνα και πάλι να εργάζεσαι άοκνα για την διάχυση της Αλήθειας και την αφύπνιση του ανθρώπου. Μέση κατάσταση δεν υφίσταται.

Δεν σου διαχέω την ευλογία Μου αγαπημένε Μου Μαθητή, Είμαι η Ζωντανή και παλλόμενη Ευλογία μέσα σου, Είμαι η διάχυτη Αναστημένη Ουσία εντός σου. Εκείνος που ομιλεί τη γλώσσα της Αγάπης και εκείνος που ακούει Εμένα μέσα του, είναι ο Μάρτυρας της Παρουσίας Μου στη γη, ο Συνεχιστής του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας, ο Εργάτης στον Άπειρο Αμπελώνα του Πατέρα Θεού.

Χριστίνα Αλεξανδροπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: