Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2020

ΣΕ ΕΙΣΑΓΩ ΣΕ ΝΕΑ ΣΤΑΔΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

 22/08/2020

Η Αγάπη Μου, Άνθρωπε, σε ανάγει και σε τροφοδοτεί με Θεία Χάρη, παλμοδονώντας την ύπαρξή σου σε νέους παλμούς και δονήσεις αφύπνισης και ενεργοποίησης του Ενός Εαυτού που Είμαστε. Τίποτε από ό,τι σου προσφέρεται δεν είναι για την προσωπική σου μόνο εξέλιξη. Σου δείχνω τον τρόπο να προσφέρεις και να προσφέρεσαι στον πλησίον σου με τρόπους άπειρους.

Βρίσκομαι παντού και στα πάντα. Από την πιο απλή καθημερινή σου απασχόληση, μέχρι την πιο πνευματική σου εργασία, σύμφωνα με τα περιορισμένα ανθρώπινα κριτήριά σου. Ζητάς καθοδήγηση και έμπνευση, κάνεις προσευχή να ενωθείς μαζί Μου και ενώ άμεσα, απλόχερα και αδιάκοπα σου παρέχω ό,τι χρειάζεσαι και ό,τι με πίστη και αγάπη αιτείς, αδυνατείς να τα αναγνωρίσεις και να τα δεχτείς. Περιμένεις ακόμα μια συνταρακτική αποκάλυψη και φανέρωσή Μου και αγνοείς την καθημερινή Μου παρουσία μέσα σου και πλησίον σου. Ζητάς δείγματα της Αγάπης Μου προς εσέ και ξέχασες πώς να αγαπάς τον εαυτό σου, τον πλησίον και Εμένα. Ζητάς αποδείξεις για την Αλήθεια που Είμαι, αμφιβάλλοντας ακόμα και τώρα για τον Θεό που είσαι.

Όχι αγαπημένε μου Άνθρωπε. Δεν θα σου δώσω τα δείγματα που ζητάς για να πιστέψεις ξανά ή για να θυμηθείς ξανά και να ενεργοποιηθεί η φλόγα μέσα σου. Χρειάζεται να κατανοήσεις πως είναι λάθος να επιμένεις να εκπαιδεύεσαι με έναν πεπερασμένο τρόπο μαθητείας, που παθητικά και στωικά ο μαθητής ακολουθεί τις οδηγίες του Δασκάλου.

Συνεργάτες Θείους ζητά και όχι πειθήνια όργανα, που άβουλα ακολουθούν τις οδηγίες Μου. Υιούς και Θυγατέρες καλώ κοντά Μου, σε απόλυτη ένωσή μαζί Μου, με το δυναμικό της πίστης, της θέλησης και της Αγάπης να τους διακρίνει. Συνειδητοποίησε πλέον πως βρίσκεσαι σε στάδιο που ως Μαθητής-Δάσκαλος-Λόγος χρειάζεται να εκδηλωθείς, αγκαλιάζοντας την ποιότητα του όλου Ανθρώπου. Μη φοβάσαι ότι θα αφομοιωθείς με τις ποιότητες της ύλης ή ό,τι θα χάσεις το δρόμο σου και για ακόμα μια φορά θα χάσεις τη θέση σου από δίπλα Μου. Έζησα πλησίον του ανθρώπου, ένιωσα τα προβλήματά του, αγκάλιασα την ατέλειά του, την ενδύθηκα φορώντας την ύλη του, έκλαψα μαζί του, γέλασα μαζί του, έφαγα μαζί του. Μα πώς αλλιώς θα γνωρίσεις και θα αγαπήσεις τον άνθρωπο, αν δεν γίνεις ένα με εκείνον; Με τον ίδιο ακριβώς τρόπου σου λέω, πώς θα αγαπήσεις και θα γνωρίσεις τον Θεό αν δεν γίνεις Ένα με Εκείνον;

Πάψε να ζητάς αποδείξεις και δείγματα. Πάψε να αναζητάς το θαύμα που θα σε κάνει να μην αμφισβητήσεις ποτέ ξανά την Αλήθεια που Είσαι. Διότι όσο ζητάς αποδείξεις, η πλάνη θα σου τις δίνει. Πλαστές, πλασματικές αποδείξεις, πολύ κοντά στην Αλήθεια που μπερδεύεσαι και τις πιστεύεις. Και όταν πια είσαι σίγουρος και ησυχάσεις, η πλάνη σου τις αφαιρεί και σε αφήνει μόνο με τις αμφιβολίες σου, μέσα στο σκοτάδι και την ανασφάλεια που έχει φροντίσει να σου δώσει και να σε τροφοδοτήσει όλον αυτόν τον καιρό που εσύ ήσουν εφησυχασμένος.

Δεν χρειάζεται όμως αγαπημένε μου να θεωρείς εχθρό σου την πλάνη, διότι δεν είναι. Εχθρός σου γίνεται μόνο ο ίδιος σου ο εαυτός, όσο τον αφήνεις σε κατάσταση παθητικότητας, αδράνειας και ύπνου. Η πλάνη εργάζεται άοκνα, κάνει τη δουλειά της και μάλιστα πολύ καλά. Είναι λάθος να την υποτιμάς ή να την υπερτιμάς, να την αγνοείς ή να τις δίνεις περισσότερο σημασία από ό,τι χρειάζεται, να τη φοβάσαι ή να μην την υπολογίζεις. Υφίσταται για να σε εκπαιδεύσει και αυτό κάνει. Αυτό που αλλάζει κάθε φορά, και είτε δέχεσαι την εκπαίδευση και προχωράς είτε την αρνείσαι και παραμένεις στάσιμος και άρα ευάλωτος στις δοκιμασίες της, είναι η δική σου στάση , τοποθέτηση και αποδοχή της εκπαίδευσής σου. Ναι, όλα είναι μέσα στο Θείο Σχέδιο. Και αν δεν το επέτρεπαν οι Θείοι Νόμοι, η πλάνη δεν θα υφίστατο. Επομένως αγαπημένε μου, αγκάλιασε και αποδέξου την τελειότητά σου, αναγνωρίζοντας και αγαπώντας την ατέλειά σου.

Δεν υπάρχει κάτι που να μην στο έχω διδάξει, εσωτερικά και εξωτερικά. Δεν σου έχω κρατήσει τίποτε κρυφό από την Θεία Διδασκαλία Μου. Στα έχω πει και στα έχω παραδώσει γραπτώς και τα έχω εγγράψει στο είναι σου ως Θεία Παρακαταθήκη. Μέσα σου βρίσκεται η Θεία Κιβωτός με την θησαυρό της Θείας Γνώσης. Ήρθα ως Ιησούς Χριστός κατά την Πρώτη Μου Παρουσία, ως ο Μεσσίας που ανέμενε ο άνθρωπος για να σωθεί και προανήγγειλα την παρουσία του Παρακλήτου κατά την Δευτέρα μου Παρουσία. Ήρθα ως Ιωάννης Λόγος Χριστός, Παράκλητος, το Πνεύμα της Αληθείας, της Δευτέρας Παρουσίας και δια της Ανάστασης της Ουσίας Μου διαχύθηκα μέσα σε κάθε άνθρωπο και αναγγέλλω την Τρίτη Μου Παρουσία μέσα από εσένα Άνθρωπε-Λόγε-Εαυτέ.

Αγαπημένε μου μαθητευόμενε Άνθρωπε Λόγε, είσαι η ζωντανή παρουσία Μου εκδηλούμενη επί της Γης, καθιστάμενος ο φορέας της Τρίτης Μου Παρουσίας στην Ανθρωπότητα.

Η Ανάσταση και διάχυσή Μου στον άνθρωπο είναι ένα τετελεσμένο γεγονός. Η σπορά έπεσε και δίνει ήδη καρπούς. Είτε ο νους σου το χωρά είτε όχι, το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας δίνει ήδη τη σκυτάλη στην Τρίτη φανέρωση του Λόγου δια Εσού. Τώρα γνωρίζεις και δεν έχεις δικαιολογία καμία. Αποδέξου την αποστολή σου ή αποχώρησε όσο είναι καιρός. Διότι όσοι αποδεχθούν την αποστολή αυτή, μπαίνουν σε μια νέα κλίμακα εξέλιξης, σε ένα άλλο επίπεδο και στάδιο εκπαίδευσης, κυρίως εσωτερικό.

Έχω να σας πω και άλλα ακόμα, αλλά χρειάζεται να προετοιμαστείτε κατάλληλα για να τα ακούσετε.

Ευλογώ όλους τους Μαθητές του Λόγου να λάβουν και να αποδεχθούν την εκπαίδευση που χρειάζονται για την φανέρωση αυτής της Αλήθειας στον Άνθρωπο. Ευλογώ ώστε κανείς να μην προδώσει την Θεία Ουσία που φέρει μέσα του και να προχωρήσει με βήματα σταθερά την πορεία προς τη Χριστοποίηση, Θέωση και Ανάληψη του Ανθρώπου στους Ουρανούς Εντός Μου.

Αμήν.

Χριστίνα Αλεξανδροπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: