Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

ΟΜΙΛΙΑ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΗ 27/1/18 Β. ΠΙΤΣΕΛΑ

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η κα ΠΙΤΣΕΛΑ ΒΑΡΒΑΡΑ
ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Α.Π.ΠΑΝ. ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΗ 27-1-2018
ΜΕ ΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΘΕΜΑ



ΘΕΩΣΗ – ΦΩΤΙΣΜΟΣ – ΚΑΘΑΡΣΗ


Το μήνυμα της Νέας Κοσμικής Περιόδου είναι το χαρμόσυνο μήνυμα της, Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού, που τελείται μέσα στην ψυχή του ανθρώπου, του Άνωθρώσκοντος. Είναι η επιφάνεια του Αγίου Πνεύματος, ή η Εποχή του  Υδροχόου όπως πολλοί ονομάζουν που φανερώνει την Άνοδο της Γυναίκας Ψυχής.

Αυτή η ψυχή που φωτίζεται, οδηγείται να βρει το Πνεύμα της ώστε να εκδηλώσει την ένωσή της με το Θείο, λαμβάνοντας εντός της το ελπιδοφόρο μήνυμα της Χριστοποίησης και Θέωσης της.

Ο  Χριστός κατέθεσε τον Εαυτό Του, ως τον δρόμο που θα οδηγηθεί ο άνθρωπος, δίνοντας του τον πρότυπο και λέγοντας «Εγώ Ειμί η Αλήθεια και η Ζωή και η Οδος» προσφέροντας δια της Θυσίας του, την επισφράγιση της διάνοιξης της οδού της επιστροφής του ανθρώπου, καταδεικνύοντας τα στάδια Μετάνοια, Κάθαρση, Φώτιση, Τελείωση.

Όλη η Διδασκαλία του Λόγου Χριστού, κατά την Πρώτη του Παρουσία μεταφέρεται μέσα στον άνθρωπο ως εσωτερικές καταστάσεις και στάδια που χρειάζεται να περάσει.

Είναι μια κατάσταση που αφορά όλη την ανθρωπότητα που μέσα από συγκρούσεις και έκρυθμες  καταστάσεις , φανερώνεται η παγκόσμια κρίση και η ανάγκη αλλαγής του νού, από περιορισμένες ιδέες και κατεστημένα σε ιδέες Φωτός, Ζωής και Αναγέννησης, από ιδέες φόβου, σκοταδισμού και αμάθειας σε ιδέες Αγάπης, Σοφίας, Ενότητας, Ελευθερίας και Αλήθειας.

Καλείται ο άνθρωπος, να εγκαταλείψει τα παλαιά του ενδύματα και να ενδυθεί με τα νέα του Πνευματικά ενδύματα. Δηλαδή, να μετατοπίσει τον νού του από κάθε προσκόλληση με την ύλη και  κάθε φθαρτό στοιχείο που είναι θνησιγενές που τον αποκόπτει απ’  την Θεία Ουσία εντός του, που είναι ο Λόγος, ο Λόγος Αγάπη.

Το πρώτο καθοριστικό λόγο για την πνευματική εξέλιξη του ανθρώπου είναι η μετάνοια, διότι χωρίς μετάνοια δεν μπορεί να ολοκληρωθεί η κάθαρση. Ο Ιωάννης ο Βάπτιστης την Πρώτης Παρουσίας ενεργοποιεί το Μυστήριο της Μετάνοιας, όταν η συνείδηση λάβει την Θεία Κλήση εσωτερικά και οδεύει αναζητώντας τον δρόμο και τον προορισμό της.

Η εσωτερική αυτή κατάσταση της μετάνοιας και της κάθαρσης είναι κατάσταση που απαραίτητα κάθε άνθρωπος θα περάσει πριν εμφανιστεί μέσα του ο Λόγος. Είναι ο νους που συνειδητά εργάζεται στην απάλειψη των αρνητικών στοιχείων και σκέψεων, συγκεντρώνοντας τον νου στην φανέρωση του καλού ενάντια του κακού. Είναι ο Άρχων της Υπακοής, ο Εκπαιδευτής του νου που αντιπροσωπεύει, την ύψιστη διανοιακή αντίληψη του ανθρώπου, που καυτηριάζει το κακό αλλά δεν το μετουσιώνει. Είναι κατάσταση που θα φανερώσει και θα εκδηλώσει στην νέα εποχή, αντικαθιστώντας την διανοητική λειτουργία του ανθρώπου, με την καθοδήγηση του πνεύματος. Η ανθρώπινη διάνοια πρέπει να θυσιαστεί εξου και ο αποκεφαλισμός του Ιωάννη. Η ανυπακοή προς τον Θεό προκάλεσε την πτώση, η υπακοή του και η αφομοίωση της διάνοιας στο σώμα και το πνεύμα επιφέρει την Αρμονία και την Ενότητα στο Φως, διότι το Θέλημα του Θεού φανερώνεται με τους Λόγους του Χριστού ότι «Έλεος ζητώ και όχι θυσία».

Είναι η φωνή εν τη ερήμω που κρούει της συνειδήσεις των ανθρώπων. Μετανοείτε ηγγικεν γαρ η Βασιλεία των Ουρανών» Ηλθε εν Πνευματι και δυνάμει Ηλιού για να ανοίξει τον δρόμο. Αυτός ήταν ο Ηλίας- Ιωάννης ο Πρόδρομος του σαρκωθέντος Λόγου, ο βαπτιστής, που βάπτισε τον λόγο Χριστό.  Ο Ιωάννης προετοιμάζει τον δρόμο μέσα μας για ην έλευση του Λόγου αναγνωρίζει την πνευματική συνείδηση, γι’ αυτό και αναγνώρισε τον Χριστό.

Ο άνθρωπος καλείται να τελεί μια συνεχής διαδικασία αποδέσμευσης και κάθαρσης του νου, της καρδιάς και της συνείδησης από οτιδήποτε έχει δεσμεύσει ή δεσμεύτηκε, καθαρίζοντας με σταθερότητα καθημερινά την υπόστασή του, τον χώρο του εσωτερικά αλλά και εξωτερικά μέσα από προσευχή κάθαρσης, αποδέσμευσης αλλά και μέσα από πράξεις ανιδιοτελούς Αγάπης και προσφοράς, με κίνητρό την Αγάπη, τη Θεία Αγάπη που τροφοδοτείται η ψυχή που καθαρίζεται από τα καλύμματα της πλάνης, όπως η Μαγδαληνή είναι το σύμβολο της ψυχής που καθαρίζεται απ’ τον Λόγο Χριστό και εκδηλώνει την Αγάπη της και την αφοσίωσή της προς τον Χριστό.

Ο Θεός είναι Αγάπη και Σοφία παραχωρώντας στον άνθρωπο την Αρετή της ελεύθερης βούλησης, ώστε με την θέληση του εισάγεται σε μαθητεία Λόγου, στον δρόμο που τον εισάγει στον φωτισμό, στην Χριστοποίηση και Θέωσή του.

Χρειάζεται να θυσιάσουμε το εγώ μας που μέσα από την κάθαρση συντρίβεται για να γεννηθεί μέσα μας ο Χριστός. Η υπόστασή του ανθρώπου αναγνωρίζει τον Δάσκαλο εντός του αλλά και σε μορφή και ετσι ενεργοποιείται το σθένος και η αγάπη. Ο Πρωτόκλητος μαθητής ο Ανδρέας κινητοποιεί την ενεργοποίηση των μαθητών αποδεχόμενος την Θεότητά του «Θεοί Εστέ», όπως αποκάλεσε ο Ιησούς Χριστός,και η λειτουργία του είναι ενωτική αφυπνίζοντας την Πίστη που συμβολίζει ο μαθητής Πέτρος που κρατά τα κλειδιά της Βασιλείας των Ουρανών. Το σθένος και η πίστη που μέσα από τις εμπειρίες και τα βιώματα  συλλέγει η ψυχή, από τυφλή γίνεται ενσυνείδητη και το σθένος Παρρησία Λόγου.

Ο Ανδρέας είναι οι πλάτες του Δασκάλου, είναι το κλειδί της Ένωσης, η Μητέρα ψυχή που καλύπτει τον Δάσκαλο, η θηλυκή του όψη που ενεργοποιεί το πνεύμα. Ο Θείος Έρωτας σε καθοδηγεί στην Άπειρη Αγάπη, δεν μπορεί να υπάρξει ο Έρωτας χωρίς το σθένος. Θέλει σεβασμό και τόλμη η Αγάπη, το κλειδί είναι ο Ιωάννης, ο μαθητής της Αγάπης όπου ο Χριστός παραδίδει την Υιότητά του όταν είναι στον σταυρό της θυσίας στον μαθητή της αγάπης Ιωάννη, και του λέει «Ιδου η Μήτηρ σου» και στην Μητέρα Του Θεοτόκο» Ιδού ο Υιός Σου».

Καθώς ενεργοποιείται το σθένος, η πίστη, η αγάπη μαζί και η διάκριση που συμβολίζεται από τον μαθητή Ιάκωβο οδηγούν τον άνθρωπο στην Μεταμόρφωση. Σε αυτήν την κατάσταση ο μαθητής του Λόγου, χρειάζεται να είναι σε συνεχή έλεγχο του νου του, των κινήσεών του, των λόγων του και των πράξεών του, ώστε να αποδέχεται την παρουσία του ως Θεία Ουσία Θεού, αγαπώντας και ελεώντας τον εαυτό του και τον πλησίον του, αποδεχόμενος ότι κάθε πλησίον είναι κομμάτι της ψυχής του που ενυπάρχει σε κάθε άνθρωπο. Μέσα απ’ την ενότητα αυτή των μαθητών ενεργοποιείται, ο Φίλιππος που βρίσκεται στην ρίζα της γλώσσας, του οποίου η ισορροπία εξαρτάται από την έκφραση του λόγου μας. Διαφορετικά προκαλείται μεγάλη ανισορροπία καθώς παρουσιάζονται προβλήματα στον λαιμό και η διάκριση του Ιακώβου γίνεται κατάκριση και απενεργοποιούνται και οι υπόλοιποι μαθητές. Γρηγορείτε και προσεύχεστε την ώρα αυτήν για να αποκαταστήσετε και μετουσιωθεί κάθε τέτοια κατάσταση και τα αποτελέσματα της μετουσίωσης φανερώνονται βλέποντας τα αποτελέσματα στον μαθητή Βαρθολομαίο που αντιπροσωπεύει την φαντασία και βρίσκεται στην υπόφυση όπου γίνεται το πρώτο άνοιγμα των πνευματικών οφθαλμών μεταφέροντας το σε εικόνες και ιδέες Θείες.

Ο αγώνας είναι συνεχής και η κάθαρση του νου, της καρδιάς και της συνείδησης απαραίτητη όταν ο Άνθρωπος Λόγος θα δοκιμάζεται διότι η δράση του κατά νόμον φέρνει και την αντίδραση. Εδώ χρειάζεται να ενεργοποιήσει την θέληση, που συμβολίζει ο μαθητής Ματθαίος και βρίσκεται στο κέντρο του πρόσθιου εγκεφάλου. Συγκεντρώνει, κατευθύνει τον νου του, ευθυγραμμίζοντας και ισορροπώντας το θέλημά του, ταυτίζεται με το Θείο Θέλημα, αφυπνίζοντας και ενεργοποιώντας τον μαθητή Θωμά που συμβολίζει την αντίληψη ο οποίος εδρεύει στον πρόσθιο εγκέφαλο. Έτσι σταδιακά η πνευματική συνείδηση θα καλύψει την υπόσταση αφυπνίζοντας και την ατομική συνείδηση. Είναι η αποκατάσταση του εωσφορικού μας εαυτού, καθώς θυσιάζεται για τους φίλους του και παραδίδει την υπόστασή του στον Θεό, λαμβάνει Θεία Συνείδηση. Η ψυχή Φωτίζεται, Παρθενοποιείται και Ενώνεται με το πνεύμα της πυροδοτώντας το σε εκδήλωση και φανέρωση Λόγου, διότι πλέον κατοικεί εντός της ο Λόγος Χριστός. 

Ενώνονται τα κάτω με τα άνω και τα άνω με τα κάτω, δηλαδή τα κατώτερα κέντρα και σώματα με τα ανώτερα κέντρα και σώματα που ως κατάσταση ενεργειών βρίσκονται μέσα στον άνθρωπο.  Ο μαθητής Ιωάννης είναι η ένωση των κάτω και των άνω γιατί βρίσκεται στην καρδιά, στην ψυχή που μόνο ως αγάπη άπειρη εκδηλώνεται ο Λόγος Χριστός.  Αφομοιώνεται ο ανώτερος και κατώτερος εαυτός μέσα στον Θείο Εαυτό του Ανθρώπου    Είναι το κέντρο της αγάπης που πρέπει να ενώσει της τάσεις του κατώτερου εαυτού από υλιστικές σκέψεις και της τάσεις του ανώτερου εαυτού για προσωπική και πνευματική άνοδο, παραποιώντας και δουλεύοντας για την αυτοσωτηρία του ενώ η Δεύτέρα Παρουσία του Χριστού αφορά την Σωτηρία της Ανθρωπότητας, την Σωτηρία του όλου την επικράτηση της Αγάπης και της Ενότητας που σηματοδοτείτε στην Νέα Κοσμική Περίοδο. Ο μαθητής του Λόγου κινείται ενωτικά βιώνοντας όλες αυτές τις πιέσεις συνειδητά και με επίγνωση της μετουσίωσης για τον Άνθρωπο Εαυτό του, που χρειάζεται να τελεί και όχι την αυτοσωτηρία.

Όλες λοιπόν οι δυνάμεις μαθητές ικανότητες αποσυμβολίζουν τα κέντρα ενεργείας που βρίσκονται μέσα μας αλλά και τα σώματά μας που αποτελούν τα θεμέλια για την διαχείριση του Φωτός. Ο Φωτισμός, φωτίζει τα διαμερίσματα του νου και της ψυχής που αποδέχεται την κλήση και εργάζεται πυρετωδώς για την αποδέσμευση και την κάθαρσή του, ώστε να αναβιβαστεί και τα ενεργειακά του κέντρα να αρχίζουν να λειτουργούν ανοδικά.

Τώρα βρισκόμαστε στην Τρίτη φάση του Θείου σχεδίου, ο Ιωάννης της Νέας Εποχής είναι αυτός που την αναγγέλλει και την εγκαινιάζει. Ο υπέρτατος σκοπός είναι η μετουσίωση κάθε δυσαρμονίας σε αρμονία και κάθε κατάρα σε ευλογία, η φανέρωση της Αγάπης και της ενότητας της Χριστοποίησης και Θέωσης. Βοηθάει τον άνθρωπο να διανοίξει τον νου του στην Αλήθεια, που υπάρχει κρυμμένη μέσα σε συμβολισμούς. Τον βοηθάει πλημμυρίζοντας τον με Θείο Φως, με Θεία Αγάπη την καρδιά του. Είναι το επιλεγμένο πνεύμα, που πρώτο θα εκδηλώσει την Χριστοποίηση και Θέωση του Ανθρώπου.

Θα συγκεντρώσει γύρω του υποστάσεις που θα διδάξει, έτσι ώστε να εξελιχθούν ως Δάσκαλοι της μίας Αλήθειας, ενωμένοι με τον Ένα και μοναδικό Διδάσκαλο Λόγο, καταδεικνύοντας τα στάδια της εκπαίδευσης του ανθρώπου Λόγου για να εκδηλωθεί όχι ως άνθρωπος Λόγος αλλά ως Θεός. Είναι ο Παράκλητος της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού, το Πνεύμα της Αληθείας που όπως είχε πει και ο Χριστός « όταν έλθει το πνεύμα τις αληθείας οδηγήσει υμάς είς πάσαν την αλήθεια, ου γαρ λαλήσει αφ εαυτού, αλλ΄ όσα αν ακούσει λαλήσει, και τα ερχόμενα αναγγέλλει υμείν».
Είναι ο ένας νόμος της αγάπης που ως παρακαταθήκη μας άφησε ο Λόγος Χριστός «Αγαπάτε Αλλήλους», ο Δρόμος της Χριστοποίησης και Θέωσης. 

Βαρβάρα Πιτσελά

Δεν υπάρχουν σχόλια: