Η επίσκεψη οπαδών της Ελένης Πατρούδη στο ΑΠΠΑΝ αποδεικνύει, ότι υπάρχει κενό συνείδησης σε χιλιάδες μέλη ομάδων του διαδικτύου. Προ ετών κρούσαμε τον κώδωνα του κινδύνου για την διαστρέβλωση της ιστορίας του Έργου, όπως παρουσιάστηκε στην ιστοσελίδα «Το έργο της Δευτέρας Παρουσίας», όπου εμπλέκει το Έργο μας με την ιεραρχία των δασκάλων της Θεοσοφίας. Ουδείς άλλος πήρε επίσημη θέση, με αποτέλεσμα την ανακύκλωση παρανοήσεων. Από τότε ξεφύτρωσαν κάποιες «Μητέρες της Πέμπτης διάστασης», όπως αυτοαποκαλούνται, που κάνουν channeling, πείθοντας χιλιάδες αφελείς ή με ανάλογες υποδοχές ακολούθους. «Δικαίωμά τους είναι», θα πουν ορισμένοι και το κατανοούμε. Αυτό που δεν είναι όμως δικαίωμά τους είναι η οικειοποίηση των βιβλίων του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας.
Οφείλουμε λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε τα εξής, όπως κάναμε και στην εκδήλωσή μας περί Ενότητας.
Πρώτον: Η δήθεν Μητέρα Θεά αγνοεί την Θεία Νομοτέλεια, που αποκλείει την πιθανότητα μιας νέας ενσάρκωσης της Θεοτόκου, όσο και του Ιωάννη. Θέλησαν να παρουσιάσουν ένα νέο Μεσσία και έλαβαν απάντηση ότι ο Χριστός ο ίδιος σκήνωσε μέσα μας, ώστε να τον φανερώσουμε και να πάψουν οι άνθρωποι να αναμένουν έναν άλλον σωτήρα, για να του φορτώσουν τις ευθύνες τους, όπως έκαναν πάντα. Όλοι θυμούνται την αποτυχία της Θεοσοφίας, όταν θέλησε να παρουσιάσει τον Κρισναμούρτι ως Χριστό και αργότερα, την δεύτερη αποτυχία της εμφάνισης του Μαϊτρέγια. Από το 1995 ασχοληθήκαμε με αυτήν την περίπτωση, κάνοντας ενημερωτικές ομιλίες και προβολές ντοκουμέντων.
Δεύτερον: Αγνοούσαν τις παρακαταθήκες των πολυγραφημένων του Δασκάλου, όπου επισημαίνονται και ταξινομούνται τέτοια ζητήματα.
Τρίτον: Η νεοεποχίτικη σαλάτα της Μητέρας Θεάς παρουσιάστηκε από το κενό παρουσίας κάθε Μητέρας, που ο Δάσκαλος ενέτειλε προ ετών και μάλιστα εγγράφως. Η δική τους σιωπή και απουσία έδωσε χώρο στην εκδήλωση υβριδικών δήθεν μητέρων, οι οποίες ταξινομούνται εδώ και χρόνια από Μητέρες του Ε.Λ.Α.
Τέταρτον: Όπως πολύ ορθά παρατήρησε η αδελφή μας Άννα, όχι μόνον οι οπαδοί αλλά και οι ίδιες οι ψευτομητέρες αγνοούν την νομοτέλεια που διέπει την μετενσάρκωση, την επισκίαση, την κατοχή και τις ενσαρκώσεις.
Πέμπτον: Μαθήτρια της Ελένης Πατρούδη έκανε λόγο για δύο Θεούς (καλό και κακό), πράγμα που ταξινομήθηκε δυναμικά από τον αδελφό μας Νίκο Κακουλίδη. Προσωπικά τους ρώτησα εάν η συμπεριφορά και η στάση τους αποτελούν ποιότητες που συντελούν στην Ενότητα και ορισμένοι εξέφρασαν την ντροπή τους, για τις αντιδράσεις ορισμένων οπαδών. Γεγονός είναι ότι η ομάδα της Ε. Πατρούδη έφυγε διασπασμένη, ενώ ενεργοποίησε την συσπείρωση όλων των μαθητών του Έργου, που το υπερασπίστηκαν ενεργά. Το βήμα προς την Ενότητα έγινε και θα ακολουθήσουν και άλλα, διότι η κλήση προέρχεται από τον Δάσκαλό μας.
Ευλογούμε την διάλυση των υπεκφυγών, των αρνήσεων και της ευθυνοφοβίας όσων δεν ανταποκρίθηκαν στην Κλήση Ενότητας. Τους υπενθυμίζουμε ότι η νομοτέλεια που παρουσιάσαμε, αποκάλυψε τρία σοβαρά αιτία, που τροφοδοτούν τον διαχωρισμό. Την ιδέα της ιεραρχίας και την απόσταση που συντηρούν οι δάσκαλοι από τους μαθητές, καθώς τους κρατούν στο σκοτάδι χωρίς ενημέρωση για τα τεκταινόμενα. Έπειτα, την λειτουργία της οικειοποίησης φωτός από τον ανώτερο εαυτό, που ορισμένοι λανθασμένα ταυτίζουν με τον Θείο και τέλος την παθητικότητα, τη σιωπή και την απραξία, την ευθυνοφοβία φορέων χάριτος που έθαψαν τα τάλαντα που έλαβαν.
Οι ελλείψεις σθένους, πίστης διάκρισης και αγάπης έφεραν στο φως, ότι το κλειδί της ενότητας το έχει η αποκατάσταση της Θείας Μητέρας στη συνείδηση του Ανθρώπου.
Ελπίζουμε ότι το ΔΙ.Κ.Ε.Χ. που ήταν παρών στα δρώμενα, θα πάρει επίσημα θέση στα θέματα που αναφάνηκαν και που αφορούν το Έργο μας. Ήδη έχουμε προτείνει σε όλους τους Δασκάλους και τις Μητέρες του Έργου συνεργασία σε θέματα, που μπορούμε να παρουσιάσουμε μαζί, σε κοινές εκδηλώσεις και πρώτα από όλα στην επέτειο του Δασκάλου και περιμένουμε επίσημη έγγραφη απάντηση από το προεδρείο του ΔΙ.Κ.Ε.Χ.
Ευλογούμε την συνεργασία όλων και ευχαριστούμε όσους ανταποκρίθηκαν και ιδιαίτερα τον αδελφό Κ.Κ., σεβόμενοι το αίτημά του να μην δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία του.
Με αγάπη
Γ. Κλειδαράς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου