Έφυγε η αγαπημένη μας Μητέρα Άννα 25/4/2021 την ίδια ημέρα με τον Δάσκαλο των Βαΐων. Η αγάπη μας ας την συνοδεύει στην πορεία της Θέωσης.
Ευλογημένοι όσοι γνώρισαν την Πρώτη Μητέρα του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας. Είναι εκείνη που υπέφερε μέχρι να ενηλικιωθούμε. Αθόρυβα και ταπεινά μας γαλούχησε στην Αγάπη την Θεία. Τώρα την υποδέχεται η αγκαλιά του Δασκάλου και των αδελφών μας.
Σήμανε τέλος εποχής. Η ανάσταση της μέσα μας και η διάχυση της σε κάθε ψυχή είναι το βίωμα όσων την αναγνώρισαν και δεν αγνόησαν την γλυκύτητα της παρουσίας της και την θυσία της.
Με αγάπη Γ. Κλειδαράς
Το Έργο του Δασκάλου Ιωάννη - Διονύση Δώριζα συνόδευσε πάντα, από τα πρώτα βήματα της φανέρωσής Του στη Γη, μια υπόσταση προικισμένη με τη Χάρη του Εργάτη Θεού, μια υπόσταση που στάθηκε δίπλα Του ως η πρώτη Συνεργάτιδά Του, που με τον άοκνο αγώνα της στήριξε τον Ίδιον και το Έργο Του, με μαχητικότητα, με αφοσίωση, με πίστη, με ταπεινοφροσύνη, με υπομονή και επιμονή, όσο κανένας άλλος. Αυτή η υπόσταση, η Μητέρα Άννα Αποστολούδη, που περπάτησε μαζί Του τα ευλογημένα Θεία Βήματα της Χριστοποίησης και Θέωσης του Ανθρώπου, πλημμυρισμένη με απλότητα και ταπεινοφροσύνη, αλλά και με παλμό Θείας Αγάπης, μας μεταφέρει τα βιώματά της, από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας της μαζί Του, μαρτυρώντας πρώτη εκείνη την Παρουσία του Δασκάλου Ιωάννη στη γη μέσα από τη Μορφή του Διονύση Δώριζα, του Ανθρώπου, που εκείνη γνώρισε, του Ανθρώπου-Αγάπη, του Ανθρώπου-Προσφορά.
Η αμεσότητα των λόγων της και ο Παλμός της Ψυχής της για το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας και για τον Δάσκαλο Ιωάννη, τον Άνθρωπο Διονύση Δώριζα, και η ανιδιοτελής Αγάπη της και ο αδιάκοπος Αγώνας της για τη συνέχιση του Έργου Του στη γη, μας φανερώνουν πως πρόκειται για ένα Συνεργάτη Θεού, που εργάστηκε και εργάζεται στο Έργο αυτό, παραδίδοντας στον Άνθρωπο την Αλήθεια με κάθε τρόπο. Την Αλήθεια του Παρακλήτου, του Πνεύματος της Αληθείας, που κατήλθε για να οδηγήσει τον Άνθρωπο εις πάσαν την Αλήθειαν, όπως εκ του Λόγου Ιησού του Χριστού μάς παρεδόθη πριν δυο χιλιάδες χρόνια.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί τη γραπτή παρακαταθήκη όσων μας παρέδωσε η Μητέρα Άννα όλα αυτά τα χρόνια και αποτελείται από αντιπροσωπευτικά κομμάτια διδασκαλιών που λάβαμε. Αφιερώνεται με πολύ αγάπη και ευγνωμοσύνη σε κείνη που αγωνίζεται επί σαράντα χρόνια και συνεχίζει την προσφορά της για τη Χριστοποίηση και Θέωση του Ανθρώπου.
Η προσωπολατρία αδελφών προς το Δάσκαλο ενεργοποιούσε εκτός των άλλων και μια υποτίμηση στο πρόσωπο της Μητέρας Άννας. Στο δικό της πρόσωπο μετασχηματίζονταν η υποτίμηση προς τον άνθρωπο Διονύση Δώριζα και γι’ αυτό κανείς δεν υποτιμήθηκε περισσότερο και σε τόση διάρκεια από ότι η Μητέρα Άννα.
Αυτή η υπόσταση που ο Δάσκαλος δεν την έχρισε αλλά την αναγνώρισε από τη αρχή ως Μητέρα που ήδη έκανε το Έργο Της δοκιμάστηκε πολύ σκληρά. Η συνεργασία της με το Δάσκαλο είχε σαν αποτέλεσμα να διαλυθούν όλα τα κηρύγματα στα οποία πήγαινε και να τα βάλουν μαζί της εκείνοι οι οποίοι την ακολουθούσαν μέχρι τότε. Σε ποιόν άλλο συνέβη κάτι τέτοιο και έμεινε ακλόνητος στην πίστη και την αφοσίωσή του; Ποιος μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει να πρέπει να θυσιάσεις το έργο που πόνεσες για χρόνια να οικοδομήσεις, για να ακολουθήσεις το Δάσκαλο απαρνούμενος την προηγούμενη θέση σου και στην πορεία να αντιμετωπίζεις την υποτίμηση μιας αλλήθωρης νεολαίας που σε χειρουργεί, επειδή τα βρήκε όλα έτοιμα και δεν έχει ιδέα τι είναι να ξεκινάς από το μηδέν και να κάνεις έργο, αντιμετωπίζοντας την αστυνομία της χούντας ή τους φανατικούς εκπροσώπους της Εκκλησίας.
Η παρουσία της κοντά μας βοήθησε να ξεπεράσουμε την αποχώρηση του Δασκάλου πιο ομαλά απαλύνοντας τον πόνο της ψυχής μας και δίνοντάς μας δύναμη να συνεχίσουμε. Η δικιά της ψυχή μας κάλυψε και η δικιά της υπομονή και αγάπη μας βοήθησε να θεραπευτούμε κατά πολύ από τις ανοησίες της ανωριμότητάς μας. Η Μητέρα Άννα υποτιμήθηκε από πολλούς γιατί δεν ήταν μητέρα των σαλονιών και επειδή δεν ήταν καλή στη θεωρητικολογία και την φιλολογία, εμείς όμως σε κείνη βρήκαμε το Έργο σαν πράξη.
Ευχαριστώ τη γλυκιά μου Μητέρα Άννα, που από νωρίς με αγκάλιασε και δεν με άφησε να επαναπαυτώ ποτέ. Την ευχαριστώ που με αγάπησε δίχως όρους. Μεγάλη, πολύ μεγάλη τιμή να έχεις τέτοια Μάνα, Ελεύθερη, με τόσα πολλά παιδιά. Μεγάλη τιμή να έχεις Μάνα Ψυχή Παρθένα σε τούτο τον κόσμο. Εκείνη ήταν που χαμογελούσε για τις παιδικές μου αλητείες, εκείνη που γιάτρευε τις πληγές μου και εκείνη πάλι ήταν που γινόταν καταφύγιο όταν ήμουν κυνηγημένος. Μια Μάνα φωτιά, μια Μάνα νερό, πάντα περήφανη, πάντα ταπεινή, πάντα πλούσια, πάντα απλή και πάντα μα πάντα όμορφη. Την ευχαριστώ για ότι έζησα κοντά της, για όσα μου δίδαξε σαν Άνθρωπος και σαν Δάσκαλος με την ίδια απλότητα και προσιτότητα τιμώντας με πάντα με τη συνεργασία της και ιδιαίτερα σε αυτό το βιβλίο.
Από τον πρόλογο του βιβλίου "ΜΗΤΕΡΑ ΔΙΧΩΣ ΟΝΟΜΑ" του Γ. Κλειδαρά
Για να χωρέσεις Άνθρωπε την δυνατότητα της Χριστοποίησης και της Θέωσης είσαι υποχρεωμένος να δεχθείς ότι μια τουλάχιστον ψυχή κατάφερε με τον αγώνα της να παρθενοποιηθεί, διεκδικώντας το θείο δικαίωμα να γεννήσει εντός της Χριστό. Διότι αν δέχεσαι ότι ο Λόγος Χριστός και ο Λόγος Μητέρα είναι ένα, ότι ο Ιησούς και η Μαρία, ο επενδυτής του είναι ένα, τότε αυτόν τον Ένα Λόγο κυοφόρησε η Μητέρα Άννα.
Την περίοδο της Δεύτερης Παρουσίας του Λόγου επιλέχθηκε από τον Δάσκαλο Ιωάννη και πάλι μια παρθένα ψυχή να φανερώσει το Έργο της Θείας Μητέρας και να εκπροσωπήσει την ανάδειξη της Γυναίκας Ψυχής. Αυτή οφείλει πρώτη να τιμήσει την Μητέρα Άννα.
Αυτή η παρθένα ψυχή έπρεπε όμως να πέσει και να μετανοήσει για να είναι σε θέση να τιμήσει αληθινά την Μητέρα Άννα και την Μητέρα Ελισάβετ. Χωρίς την προϋπόθεση αυτή ούτε τον Ιωάννη μπορεί να τιμήσει, ούτε να κατανοήσει ότι όλες οι Μητέρες του Έργου συνδέονται με την Μητέρα Άννα κατά νόμον και κατά χάριν. Αυτό σημαίνει ότι το ύψος της εξέλιξής τους και η δυναμική της εκδήλωσής τους είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένη με την ένωση αγάπης και σοφίας, την επίγνωση και την συνείδηση της σχέσης τους με την Μητέρα δίχως Όνομα που είναι το πρώτο όνομα, που είχε εκείνη η ψυχή που ονομάστηκε Μητέρα Άννα. Εκείνη είναι που διαμοιράζει την ουσία της Μητέρας μέσα σε όλες τις ευλογημένες μορφές και τα ιερά πρόσωπα των Μητέρων που συνεχίζουν το Έργο Της.
Την περίοδο της Δεύτερης Παρουσίας του Λόγου επιλέχθηκε από τον Δάσκαλο Ιωάννη και πάλι μια παρθένα ψυχή να φανερώσει το Έργο της Θείας Μητέρας και να εκπροσωπήσει την ανάδειξη της Γυναίκας Ψυχής. Αυτή οφείλει πρώτη να τιμήσει την Μητέρα Άννα.
Αυτή η παρθένα ψυχή έπρεπε όμως να πέσει και να μετανοήσει για να είναι σε θέση να τιμήσει αληθινά την Μητέρα Άννα και την Μητέρα Ελισάβετ. Χωρίς την προϋπόθεση αυτή ούτε τον Ιωάννη μπορεί να τιμήσει, ούτε να κατανοήσει ότι όλες οι Μητέρες του Έργου συνδέονται με την Μητέρα Άννα κατά νόμον και κατά χάριν. Αυτό σημαίνει ότι το ύψος της εξέλιξής τους και η δυναμική της εκδήλωσής τους είναι αδιάρρηκτα συνδεδεμένη με την ένωση αγάπης και σοφίας, την επίγνωση και την συνείδηση της σχέσης τους με την Μητέρα δίχως Όνομα που είναι το πρώτο όνομα, που είχε εκείνη η ψυχή που ονομάστηκε Μητέρα Άννα. Εκείνη είναι που διαμοιράζει την ουσία της Μητέρας μέσα σε όλες τις ευλογημένες μορφές και τα ιερά πρόσωπα των Μητέρων που συνεχίζουν το Έργο Της.
Απόσπασμα από το κείμενο Η Μητέρα δίχως όνομα (Μέρος Α) του Γ. Κλειδαρά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου