Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ



Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ
5-11-2011
Αγαπημένοι μου Μαθητές. Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής Μου στο πεδίο της ύλης, έχρισα Δασκάλους και Μητέρες, άξιες υποστάσεις, ευλογημένες και ιδιαίτερα τιμημένες από Εμέ, προκειμένου να εκπαιδεύσουν ψυχές και πνεύματα, οδηγώντας τον Άνθρωπο στη Χριστοποίηση και Θέωσή του. Αποστολή τους όχι μόνο η εκπαίδευση, αλλά και η υπενθύμιση της Θείας Καταγωγής και η θυσία τους, καθιστώντας τον Εαυτό τους Δρόμο και εφόδιο για την εξέλιξη του ανθρώπου.
Όμως το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας, αγαπημένε μου, το Έργο Μου δε σταμάτησε εκεί. Όσοι από τους Δασκάλους και τις Μητέρες τίμησαν την Ουσία τους τη Θεία και αξιοποίησαν τη Χάρη που έλαβαν, προχώρησαν και προχωρούν στο Έργο αυτό, εξελίσσοντάς Το ταυτόχρονα, αναβιβάζοντας τον Άνθρωπο. Όσοι αρνήθηκαν την αποστολή τους, από την αποχώρησή Μου από τη Γη και μετά, απαλλάχθηκαν από την υπευθυνότητά τους και απώλεσαν την Χάρη τους, η οποία εμεταφέρθει σε εκείνους τους Πρωτοπόρους που συνεχίζουν.
Σας έχω πει πολλάκις, το Έργο εξελίσσεται με ή χωρίς εσάς, διότι δεν έχει χρεία των προσωπικοτήτων σας, αλλά της αγνής και καθαρής καρδιάς σας, γεμάτη από Αγάπη Θεία, έτοιμη να προσφερθεί στον Άνθρωπο. Κάθε ένας από εσάς που συμμετέχει στο Έργο αυτό είναι  μοναδικός και ευλογημένος από Εμέ. Είναι αποδεσμευμένος διαχρονικά και ενδεδυμένος με νέα καθαρά και πάλλαμπρα ενδύματα από Εμέ. Είναι βαπτισμένος εν Πνεύματι Αγίω και Πυρί στα νερά του Ιορδάνη εντός μου. Είναι αναγνωρισμένος ως Αδελφός και Αδελφή εν Χριστώ στα Πεδία του Λόγου. Είναι ενωμένος μαζί Μου, σε νου, καρδιά και συνείδηση, λαμβάνοντας από Εμέ Θεία Παροχή και Επιστασία. Είναι η εκ νέου παρουσία Μου στη Γη, μέσα από την πολλαπλότητα των μορφών που Με εκδηλώνουν.
Κανείς δεν είναι ανώτερος ή κατώτερος από τον άλλον. Δεν υπάρχουν μέτρα και σταθμά που καθορίζουν την ένωση του Μαθητή με τον Λόγο. Δεν υπάρχουν συνταγές και κανόνες ασφαλείας, όπου τηρώντας τα κάποιος έχει εξασφαλίσει τη Χριστοποίηση και Θέωσή του. Κριτήριο της προόδου σου, είναι η Αγάπη σου. Η Αγάπη σου και η καθαρότητα αυτής προς τα πάντα και προς όλους. Δίχως εμπάθειες, διαχωρισμούς, προϋποθέσεις και χρονικά διαγράμματα. Η Αγάπη σου και η εκδήλωσή της μέσα από όλο σου το είναι, μέσα από κάθε σου λόγο, σκέψη, πράξη. Η Αγάπη σου και η διάχυσή της κάθε στιγμή, σε όποια κατάσταση και αν βρίσκεσαι. Διότι η Αγάπη δεν έχει κανόνες, δεν έχει μέτρα και σταθμά, δεν έχει χρόνο. η Αγάπη είναι. Η Αγάπη Είσαι, όσο το επιτρέπεις και αφήνεσαι στο Λόγο.
Η διδασκαλία που σου έχει παραδοθεί είναι Άπειρη και όμως δεν το έχεις κατανοήσει ακόμα. Η διδασκαλία που σου παρέχω, είναι ζωντανή και είναι εγγεγραμμένη μέσα σου με πύρινα και ανεξίτηλα γράμματα. Όμως ακόμα παραμένεις τυφλός και κουφός σε Αυτήν που σε νουθετεί και σου δείχνει το δρόμο της επιστροφής σου. Ψάχνεις να βρεις το νέο τρόπο διδασκαλίας, ψάχνεις να βρεις τους νέους τρόπους εκδήλωσης, ψάχνεις να βρεις τους νέους τρόπους εκπαίδευσης. Σου ζήτησε κανείς κάτι τέτοιο; Σου δίδαξα Εγώ κάτι τέτοιο στη μαθητεία σου; Μα δεν έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα πως αυτό το νέο που αναζητάς, είναι εκείνες οι ψυχές και τα πνεύματα που βρίσκονται σε αναμονή να τα ενεργοποιήσεις για να μαθητεύσουν και όχι κάτι καινοτόμο στη διδασκαλία που έχεις λάβει;
Προετοιμάσου, αδελφέ μου, διότι έρχεται ο καιρός που αυτό το νέο που ψάχνεις θα σου φανερωθεί, μόνο που δεν θα προέρχεται από Εμένα. Τυφλωμένος από τον ενθουσιασμό του καινούριου, θα θολωθεί η διάκρισή σου και θα παρεκκλίνεις από τη Γραμμή του Έργου, χωρίς να το συνειδητοποιήσεις. Είναι εκείνη η στιγμή που δύναται να θεωρήσεις τους αδελφούς σου στενόμυαλους και στάσιμους, ξεχνώντας εντελώς τις βασικές Αρχές, που είναι τα θεμέλια του Έργου αυτού. Είναι η στιγμή που δύναται να θεωρήσεις τον εαυτό σου πρωτοπόρο και έτοιμο να προχωρήσει πιο μπροστά από όλους, ακόμα και αν είσαι μόνος σου. Μην ξεχνάς όμως. Δεν σε θέλω μόνο σου. Ούτε γίνονται αγώνες ταχύτητας σε αυτό το Έργο, επιβραβεύοντας μόνο έναν νικητή. Σε αυτό το Τέλειο Έργο, η νίκη είναι του Ανθρώπου που Θεώνεται.
Για τη Συνεργασία και την Ενότητα σε διδάσκω, αγαπημένε μου, για την Φιλία και την Αδελφοσύνη, ως βασικά στάδια μέσα σε αυτήν την πορεία της επιστροφής. Φροντίζοντας για την εξέλιξη των αδελφών σου, φροντίζεις και την δική σου πορεία, διότι ένας είναι ο άνθρωπος ως Ουσία και Οντότητα.
Να έχεις εμπιστοσύνη στο Λόγο μέσα σου, μα να έχεις εμπιστοσύνη και στον Δάσκαλο που σε καθοδηγεί, που έχει αναλάβει και έχει στην ευθύνη και την επιστασία του την υπόστασή σου και τη μαθητεία σου. Αναφέρομαι, αγαπημένε μου, στον Δάσκαλο της μορφής, που έχεις την τιμή να έχεις πλησίον σου την περίοδο αυτή. Όσο σέβεσαι τον εαυτό σου και τους αδελφούς σου, σέβεσαι και Εκείνον. Όσο φροντίζεις και κινείσαι με πρόνοια και ιδιαίτερα μέριμνα προς τους αδελφούς σου, καθίστασαι συνεργάτης Του και εργάζεσαι πλέον συνειδητά για την άνθιση της Αγάπης στις καρδιές των ανθρώπων, για την Χριστοποίηση και Θέωσή τους.
Μην πλανάσαι, Αγαπημένε Μου. Δάσκαλος σημαίνει Αγάπη, Ευθύνη, Προσφορά, Θυσία, Αφιέρωση, Αυταπάρνηση, Έλεος και άλλα πολλά που κατά καιρούς σου έχω αναφέρει. Δάσκαλος σημαίνει πως ξεχνάς τον εαυτό σου ως ατομικότητα και κάνεις εαυτό σου τον Άνθρωπο όλον. Δάσκαλος είναι τα πάντα. Γι’ αυτό, όταν λέω πως προορίζεσαι να γίνεις Δάσκαλος του Εαυτού σου, σημαίνει τα πάντα και τίποτε λιγότερο αυτού. Είσαι έτοιμος γι’ αυτό; Όχι. Προετοιμάσου όμως αδελφέ μου, γιατί ο καιρός είναι κοντά που δεν θα σε ρωτήσω, αλλά θα σε ελέγξω. Και ο έλεγχος αυτός, δύναται να ορίσει την συνέχειά σου.
Εστιάσου, αγαπημένε μου, στην Απειρότητα της Ουσίας Μας και εκδηλώσου με Αγάπη και Ευλογία προς τα πάντα. Εργάζου για τον Άνθρωπο με τους τρόπους που σε διδάσκω και μαθήτευε σωστά στο Άπειρο και Θείο Πανεπιστήμιο του Λόγου. Η ώρα της αποφοίτησής σου πλησιάζει. Καλή επιτυχία σε όλους!

Δάσκαλος Ιωάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: