Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

5 ΠΟΙΗΜΑΤΑ 5 ΑΡΤΟΙ 5 ΛΟΓΟΙ


1. EN AΡΧΗΝ Ο ΩΝ, Ο ΗΝ ΚΑΙ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ


Εν αρχήν ην ο Λόγος Θεός Αγάπη
και είπεν και εγένετο
φως, έρως, ψυχή
Η σιωπή μου επέτρεψε ν’ ακούσω
τη γλώσσα του Θεού.
Όλα τ’ άλλα ήταν φτωχές μεταφράσεις
Και εσύ; Πότε θα αρχίσεις αυτό το ταξίδι μέσα στον εαυτό σου;
Ο πόνος σου είναι η ευλογία σου.
Γι’ αυτό έκλεισα το στόμα μου και σου μίλησα με αμέτρητους τρόπους, σιωπηλούς.
Είμαι το φως που ζει στη μήτρα της καρδιάς σου.
Κάθε κερί που κρατάς είναι η απόδειξη ότι βρίσκεσαι στο σκοτάδι.
Το κερί έπαψε να σου θυμίζει το φως μέσα σου.
Συνέχισες να το κρατάς σαν να ψάχνεις
να πάρεις κάτι απ’ το σκοτάδι.
Μα δεν είναι τίποτα δικό σου
μόνο τον εαυτό σου έχεις
να πάρεις απ’ το σκοτάδι.
Κρατάς κάποιο κερί για να ξεχνάς πως είσαι φως.
Σβήσ’ το κερί και ζήσε αληθινά
μέσα στο φως σου ψυχή μου.
Αλλιώς συνέχισε να ραγίζεις την καρδιά σου
…ώσπου ν’ ανοίξει.

H ομορφιά της καρδιάς
είναι η διαρκής ομορφιά:
τα χείλη της δίνουν να πιεις
από το νερό της ζωής.
Η αλήθεια είναι το νερό,
εκείνος που κερνά,
κι αυτός που πίνει.
Κι οι τρεις γίνονται ένα, όταν
το φυλαχτό σου θρυμματίζεται.
Αυτή την ενότητα δε μπορείς να τη μάθεις
με συλλογισμό. 

2. Ο ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ


Ο δρόμος που οδηγεί στον ουρανό
Δεν έχει τέλος.
Περπάτησέ τον δίχως σκέψη, δίχως πόδια
Και θα βρίσκεσαι ήδη εκεί.
Κοίτα πως γεμίζει ο ουρανός από το φως Του.

Ούτε Χριστιανός, ούτε Ιουδαίος, ούτε Ισλαμιστής.
Ούτε Ινδουιστής, Βουδιστής, Σούφι ή Ζεν.
Ούτε καμία θρησκεία ή κοινωνικό σύστημα.
Δεν έρχομαι από Ανατολή ή Δύση.
Δεν έρχομαι από θάλασσα ή στεριά.
Δεν υπάρχω.
Δεν είμαι κάποιο ον από αυτόν τον κόσμο ή από άλλον.
Δεν κατάγομαι από τον Αδάμ και την Εύα ή από κάπου αλλού
Ο τόπος μου απεριόριστος.
Το μονοπάτι μου δεν αφήνει ίχνη.
Ούτε σώμα, ούτε ψυχή.
Ανήκω στον Αγαπημένο.
Έχω δει τους δυο κόσμους σαν ένα
Και αυτόν καλώ και γνωρίζω σαν Ένα.
Πρώτον, τελευταίον
Εξωτερικόν , εσωτερικόν.
Μόνο αυτήν την ανάσα
Ανάσαινε
Ανθρώπινο ον.
Η ψυχή της ψυχής των Συμπάντων είναι η Αγάπη

3. ΑΓΑΠΗΣ ΒΑΠΤΙΣΗ ΕΡΩΤΟΣ ΧΡΙΣΜΑ


Έλα με την ευωδιά σου μόνον.
Μην μπεις σ’ αυτόν τον ποταμό ντυμένος.
Οι δρόμοι σε πάνε απ’ εδώ ως εκεί.
Αλλ’ από πού ξεκινάνε;
Ώρα να ζήσουμε γυμνοί.
Ο δρόμος κάποτε τελειώνει
όχι όμως η αγάπη.
Η Αγάπη είναι ποτάμι.
Πιες πλύσου.

Ο Έρωτας ήρθε και με άδειασε.
Ο Έρωτας ήρθε και με γέμισε
με τον Αγαπημένο.
Έγινε το αίμα του κορμιού μου
Έγινε τα χέρια μου και τα πόδια μου
Έγινε τα πάντα.
Τώρα ό,τι έχω είναι μόνο ένα όνομα.
Όλα τ’ άλλα είναι του Αγαπημένου

4. ΚΑΙ


Μην αφήνεις τον ουρανό να γυρίζει
Χωρίς Εμένα
Μην αφήνεις την Σελήνη να λάμπει
Χωρίς Εμένα
Μην αφήνεις την γη να περιστρέφεται
Χωρίς Εμένα
Μην αφήνεις τις μέρες να περνούν
Χωρίς Εμένα

Με την χάρη σου,
οι δυο κόσμοι είναι χαρούμενοι.
Μην μένεις σε αυτόν τον κόσμο
Χωρίς Εμένα.
Μην φεύγεις για τον άλλον
Χωρίς Εμένα.

Μην αφήνεις τα μάτια σου να βλέπουν
Χωρίς Εμένα
Μην αφήνεις την γλώσσα σου να μιλάει
Χωρίς Εμένα
Μην αφήνεις τα χέρια σου να αγγίζουν
Χωρίς Εμένα
Μην αφήνεις την ψυχή σου να πάλλεται
Χωρίς Εμένα
Μην ανατέλλεις
Χωρίς Εμένα
Μην δείχνεις την ομορφιά σου
Χωρίς Εμένα

5. Η ΦΙΛΙΑ ΑΓΑΘΟ ΤΩΝ ΕΚΛΕΚΤΩΝ


Η τέλεια χαρά ποτέ δεν εξαντλείται.
Παίρνει πότε την μια μορφή πότε την άλλη μορφή.
Από τόπο σε τόπο.
Μια αιώνια κίνηση.
Μεταξύ ουρανού και γης.
Μείνετε μαζί φίλοι.
Μη σκορπάτε και αποκοιμηθείτε.
Η φιλία μας είναι φτιαγμένη
από αγρύπνια

Δίχως να κοιτάζω
Μπορώ και βλέπω τα πάντα μέσα μου
Τα μάτια μου είναι άχρηστα
Τώρα που μπορώ να δω
Ολόκληρο τον κόσμο
Με τα δικά Του μάτια…

Δεν υπάρχουν σχόλια: