Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Ελευθερία Μητρότητας του Λόγου



03.06.2015
Μέτσα Μαρία
ΣΤΟΧΟΣ
Ελευθερία Μητρότητας του Λόγου
Αγαπημένη μου ψυχή σε αγκαλιάζω στους παλμούς της Αγάπης μου και θεραπεύω κάθε πληγή που το πέρασμα του χρόνου σου άφησε. Σε αγκαλιάζω αποδεσμεύοντάς σε από φόβους και ανασφάλειες, από την υποτίμηση και την υπερτίμηση και σε ενισχύω με την δική σου μετάνοια που εκδήλωσες, το είναι σου και σε αναβιβάζω προς την Μία Ελευθερία και καθιστώ εσέ πρότυπο μητέρας, σύζυγο, αδελφή και συνεργάτιδα του Έργου μου επί της γης.
Ευλογώ και ενισχύω τον κόσμο των ιδεών σου με την Παρουσία μου. Ευλογώ και καθαρίζω τα σώματα και τα κέντρα σου με το Πυρ της Αγάπης Μου. Καθιστώ την υπόστασή σου αγωγό προσφοράς της γυναίκας προς την απόλυτη Ένωση με τα πάντα και Ένα μ’ Εμέ.
Αγκαλιάζω με την θέλησή σου την πορεία της ζωής σου και παραδίδω σ’ εσέ νόημα, στόχο, αξίες. Παραδίδω σε εσένα τον Εαυτό μου όπως κι εσύ παρέδωσες τον εαυτό σου σε Εμέ και ως Εν ευλογώ την καθημερινότητα σου να προσφέρει αγάπη και εξέλιξη για τον άνθρωπο. Ευλογώ το περιβάλλον σου να σε αναγνωρίζει και να δέχεται την προσφορά σου μέσα από Εμέ.
Ευλογώ την κοινωνία που ζεις, ευλογώ την χώρα που ζεις, ευλογώ την ζωή σου όλη και την ταυτίζω με το Έργο μου. Ευλογώ τις επιλογές και την θέλησή σου ίνα ποτέ μην απομακρυνθείς από την γραμμή του Έργου μου.
Ευλογώ τους αδελφούς σου, την σχολή σου και τον Δάσκαλό σου ίνα σου παρέχουν όλα εκείνα που χρειάζεσαι για το Έργο σου, για το Έργο μας.
Εμβαπτίζω εσέ στο Ποτήρι της Ζωής ίνα καταστείς Ζωή, Λόγος Δημιουργός.
Καλύπτω εσέ με το Είναι μου ίνα κανείς και τίποτα να μην πλησιάσει εσέ, που την Αγάπη Μου δεν αναγνωρίζει.
Φανερώνω σ’ εσέ Γυναίκα Ψυχή το Έργο μου μέσα στα πάντα και εγκολπώνομαι στη Μήτρα της Ζωής ίνα γεννήσεις Εμέ από εντός σου και η γέννα αυτή καταστήσει εσέ Βασίλισσα των Βασιλείων μου επί της Γης και Ουρανών.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: