Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΓΙΝΕ ΤΟ ΧΑΡΜΟΣΥΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ



23/06/2013
Χριστίνα Αλεξανδροπούλου
Αγαπημένε μου Άνθρωπε, Ουσία εκ της Ουσίας Μου, σου ομιλώ για ακόμη μία φορά μέσα στο είναι σου, κρούοντας το νου, την καρδιά και τη συνείδησή σου, αφυπνίζοντας εκ νέου την ψυχοπνευματική σου υπόσταση.
Σε αναβιβάζω, αγαπημένε μου, στο ύψος εκείνο το πνευματικό, από το οποίο καλείσαι να λάβεις και να λαμβάνεις διαρκώς διδασκαλίες πνευματικές, δυνάμενες να σε εκπαιδεύουν, να σε εξελίσσουν και να σε οδηγούν βαθύτερα στη μαθητεία σου και στην εκπλήρωση του Ενός Στόχου. Της Χριστοποίησης και Θέωσης του ανθρώπου.
Είμαι ο Εις Δάσκαλος της Αγάπης, ο Δάσκαλος Ιωάννης, διάχυτος μέσα στα πάντα και μέσα σου Άνθρωπε και σου υπενθυμίζω για ακόμη μία φορά τη Θεία Σου καταγωγή και τον προορισμό σου. Λειτουργώ ως Υπενθυμητής, διότι ξεχνάς Άνθρωπε και ξεχνιέσαι καθημερινά, αφού σε συμπαρασύρει η ύλη και οι νόμοι της. Αφήνεσαι να σε συμπαρασύρει η κοινή συνισταμένη της ανθρωπότητας, που πονά, μιζεριάζει, απαισιοδοξεί, βιώνει ματαιότητα σε κάθε της προσπάθεια και καταλήγει να κλείνεται και να βιώνει τον περιορισμό και τον πόνο της πτώσης.
Σε ενισχύω αγαπημένε μου να δεις την πλάνη της κατάστασης αυτής, και φωτίζω εκ νέου το είναι και το νου σου, ώστε να επέλθει μέσα σου η επίγνωση της Δύναμης της Θείας Χάριτος που φέρεις και τη δυνατότητα παρέμβασής σου στα δρώμενα της ζωής σου, της χώρας σου και του πλανήτη σου ολόκληρου. Σου έχω ξαναπεί πως όσο προχωράς και εξελίσσεσαι, τόσο πιο λεπτοφυής και πιο κοντά φαίνεται να είναι στην Αλήθεια η πλάνη. Και είναι πολλοί εκείνοι που έχουν πειστεί πως είναι η Αλήθεια και την υπηρετούν πιστά, αγωνιζόμενοι για την επικράτησή της, χωρίς να μπορούν να δουν το σκοτάδι στο οποίο εισέρχονται, γιατί τυφλώνονται από το εφήμερο τεχνητό φως που εκείνη μπορεί να δημιουργήσει.
Ανέκαθεν, αγαπημένε μου, υπήρχαν Δάσκαλοι της Πλάνης και τώρα υπάρχουν καλυμμένοι με ψήγματα Αλήθειας, πιο εξελιγμένοι νοητικά, ώστε να χρησιμοποιούν κομμάτια της αλήθειας, με σκοπό να τυφλώσουν τον άνθρωπο και να πειστεί ότι εκείνοι είναι που θα σώσουν την Ανθρωπότητα ως τέλειοι Δάσκαλοι. Είναι εκείνοι που επιζητούν μαθητές και δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτούς, γιατί τροφοδοτούνται και ενισχύονται από την ενέργεια που τους δίνουν. Και έτσι χωρίς να το καταλάβουν οι ίδιοι οι μαθητές γίνονται τροφή για τον δήθεν δάσκαλό τους.
Μα έχεις διδαχθεί πως Ένας είναι ο Δάσκαλος, και Εκείνος δεν έχει ανάγκη να πείσει για τίποτα. Διότι Είναι, και όποιος Τον δει και είναι έτοιμος, Τον αναγνωρίζει μέσα του ως αυτό που Είναι. Ο Δάσκαλος, αγαπημένε μου, γίνεται ο ίδιος πνευματική τροφοδοσία και ενίσχυση για κάθε νέο μαθητή του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας, έως ότου ο ίδιος ο μαθητής ενεργοποιηθεί και μπορέσει να φροντίσει τον εαυτό του και προχωρώντας να φροντίσει και άλλους αδελφούς του. Ο Ένας Δάσκαλος, αγαπημένε μου, είναι εκείνος που σε αναγεννά μέσα στην Αλήθεια, σε ελευθερώνει μέσα στην Αγάπη, σε μυεί στα μονοπάτια της Χριστοπορείας, δείχνοντάς σου το εφικτό του Δρόμου για τη Χριστοποίηση και Θέωση του Ανθρώπου.
Η Αγάπη διαχέεται μέσα στα πάντα, ακώλυτα, απρόσκοπτα και αέναα. Η Αγάπη φωτίζει καθετί θετικό ή αρνητικό υπάρχει μέσα σου, και σε καλεί να το αναγνωρίσεις, να το μετουσιώσεις και να το διαχύσεις ως προσφορά Ουσίας μέσα στα πάντα. Αγάπη σε καλώ να γίνεις Άνθρωπέ μου, αγάπη που χωρά, αγκαλιάζει, συγχωρεί και αναβιβάζει τα πάντα, μέσα στην Ελευθερία που μόνο ο Λόγος παρέχει. Αγάπη να είσαι και να διαχέεσαι, μέσα από κάθε μόριο και κύτταρο της ύπαρξής σου, μέσα από κάθε παλμό και δόνηση που εκπέμπεται από σένα, μέσα από κάθε λόγο και αγκαλιά σου. Η Αγάπη δεν έχει όρια και περιορισμούς, όλα τα ομορφαίνει με τη διάχυσή της και όλα τα φανερώνει στην Αλήθεια.
Αγάπη Είσαι, άνθρωπέ μου, γιατί έτσι πλάστηκες, αυτή είναι η λειτουργία σου, αυτή είναι η φυσική σου εκδήλωση. Καθετί άλλο είναι επίκτητο από την πορεία της πτώσης σου, παροδικό και καλείσαι να δεις πως δεν είσαι αυτό που σου έχουν παρουσιάσει ότι είσαι. Ένας θνητός άνθρωπος, γεμάτος ατέλειες, πάθη, αδυναμίες και ελαττώματα, που ζει μια φορά μέσα στην αναξιότητά του. Είσαι Αθάνατος αγαπημένε μου, γιατί η Ουσία Μας δεν έχει αρχή και τέλος, έναρξη και λήξη. Η Ουσία μας είναι διάχυτη μέσα στα πάντα και ανασταίνει καθετί που βιώνει το θάνατο, δίνοντάς του Ζωή εκ της Μίας Θείας και Αιώνιας Ζωής.
Πώς αλλιώς να αγγίξω την καρδιά σου, την ψυχή και το πνεύμα σου αγαπημένε μου, για να Με αφήσεις να εκφράζομαι από μέσα σου και να βιώνεις το Εσύ και το Εγώ ως Ένα, χωρίς απόσταση καμία. Πώς αλλιώς να σου μιλήσω για να συνειδητοποιήσεις τη Θεότητά σου και να δεις τη δυνατότητα και την ικανότητά σου να διδάσκεις τον άνθρωπο, να παρεμβαίνεις στη ροή του νου και της ζωής του ολόκληρης. Σου έχω παραδώσει τα πάντα, όλα είναι μέσα σου. Αρκεί να το πιστέψεις και να τα ενεργοποιήσεις, αφήνοντας τον Ιωάννη να εκδηλώνεται από μέσα σου. Και τότε θα μπορείς να λες πως το Έργο είναι η ζωή σου ολόκληρη, γιατί τα πάντα είναι Ένα μέσα σου.
Σε φιλώ αγαπημένε μου, και φιλώ θα πει αγαπώ με όλο μου το Είναι. Αγαπώ τον έναν άνθρωπο, γιατί είμαι Εγώ. Αγαπώ τον Εαυτό μου, και τον αναγνωρίζω μέσα σου. Σε πληρώνω αγαπημένε μου με την Θεία Ουσία Μας, παρέχοντάς σου πληρότητα σε ό,τι σε αποτελεί, ενώνοντας τα πάντα, ό,τι είσαι, μαζί Μου. Σε ευλογώ και ενεργώ μέσα σου την ώρα αυτή, ίνα η παρουσία σου στη γη, καταστεί το Ζωντανό Χαρμόσυνο Μήνυμα της Χριστοποίησης και Θέωσης του Ανθρώπου, διασαπλίζοντάς το μέσα από κάθε σου εσωτερική και εξωτερική εκδήλωση.
Ενσταλάζω μέσα σου το Μύρο της Θυσίας Μου, και εντός αυτού σε εμβαπτίζω και σε αναγεννώ, δίνοντάς σου εκ νέου το Αληθινό σου Όνομα, Δάσκαλος Ιωάννης, Μητέρα Λόγος μέσα στο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας. Η αποστολή σου και ο προορισμός σου είναι πλέον φανερός μέσα σου και καλείσαι να παρουσιαστείς στον άνθρωπο με Αγάπη, Υπακοή στο Θείο Θέλημα και Ταπεινοφροσύνη, γινόμενος και εσύ η σκάλα της ανόδου του.
Δύσκολος ο δρόμος, πολλοί οι κλητοί και οι εργάτες-εκλεκτοί ολίγοι. Δεν θέλω όμως περισσότερους, εσένα κάλεσα Εκλεκτό, αγαπημένε μου, για να προετοιμάσεις τον άνθρωπο για την επιστροφή του κοντά Μου. Και αυτό καλείσαι να κάνεις.
 Με τιμή,
Ο Δάσκαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: