Τρίτη 20 Απριλίου 2021

ΕΓΓΡΑΦΩ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ

Έτος 2021, 16 Απριλίου. Τι σηματοδοτεί για σένα Αγαπημένε μου Αδελφέ, το έχεις συνειδητοποιήσει; Κατανοείς το σημείο που βρίσκεσαι; Αν ναι, τι μηνύματα λαμβάνεις; Γνωρίζεις; Είναι η δική Μου καθοδήγηση ή αυτή που διαμορφώνουν οι περιορισμοί και τα κατεστημένα του πνεύματός σου; Ποιοι είναι οι καρποί της προσφοράς σου στο Έργο; Σου θέτω ερωτήματα διότι μόνον έτσι θα μπορούν οι σκέψεις και τα συναισθήματά σου να κατασταλάξουν, ώστε να αφουγκραστείς τα όσα σε διαπερνούν όχι μόνο ως ενέργειες, αλλά και ως καταστάσεις μέσα σου και να δώσεις εσύ φωνή σε ό,τι ακούς. Σε προτρέπω σε μια διεργασία με τον εαυτό σου για να εισχωρήσεις στα βάθη της ύπαρξής σου και να συναντήσεις Εμένα, τον Λόγο που σε ωθώ να τολμάς να Με εκδηλώσεις ως Είμαι και όχι όπως εσύ θα ήθελες να Είμαι.

Έρχομαι Αγαπημένε μου για να σου θυμίσω, πως ενώ σε έχω προετοιμάσει μέσα από την Διδασκαλία που σου παρέχω, ενώ σου φανέρωσα τα όσα συμβαίνουν και μέλλουν να συμβούν, δίνοντάς σου οδηγίες πώς να τα διαχειριστείς, ωστόσο το σκοτάδι που βλέπεις γύρω σου να σε περιβάλλει σε βρίσκει μουδιασμένο. Μα Αγαπημένε μου, δεν σου είπα οχυρώσου για την δυσαρμονία που θα ξεσπάσει και ότι η Χάρη Μου είναι αυτή που σε κάνει άτρωτο και ικανό μαχητή; Γιατί συνεχίζεις να διατηρείς περιορισμούς πλάνης και επιτρέπεις στον εαυτό σου μέσα από τον φόβο να μην θέλεις να χωράς την άρνηση που εκδηλώνεται;

Σου ανακοινώνω πως έχει πάρει σάρκα και οστά όσο και συ. Και το κλειδί της εξάλειψής της είναι να την αντιμετωπίσεις κατάματα. Σου επιβεβαιώνω πως ήρθε ο καιρός, είναι το Πλήρωμα του Χρόνου, όπου πλέον η εξάπλωσή της δεν παίρνει άλλη αναβολή, γιατί μόνο μέσα από την διαστολή της θα έρθει και πάλι σε συστολή ως σπερματική κατάσταση. Η εξουσία που ασκεί είναι από Εμένα και θα πάψει να την έχει όσο εσύ συνειδητά θα εκδηλώσεις τη θεότητά σου, αφυπνίζοντας και ενεργοποιώντας όλα τα τμήματα του εαυτού σου που μέχρι τώρα παρέμειναν στην αφάνεια. Εσύ είσαι ο υπεύθυνος και καλείσαι να δρας και να ενεργείς με στάση υιού και θυγατέρας Θεού. Ο χώρος της διττότητας δεν βρίσκεται μόνο στον χώρο του νου σου, αλλά όπως έχεις ήδη διαπιστώσει και στην πραγματικότητα. Η κάθε μετατόπισή σου, η κάθε μεταλλαγή σου θα επιφέρει μεταλλαγές σε όλο τον άνθρωπο. Είμαι Παρόν όσο και συ ζεις στο παρόν χωρίς παρωπίδες, χωρίς να αναζητάς ασφάλεια αλλά λειτουργώντας τα εφόδια και τον εξοπλισμό που έχεις λάβει. Δεν υπάρχουν αλλά περιθώρια καθυστέρησης, γιατί όσο καθυστερείς τόσο στερείσαι την ελευθερία και το δικαίωμα να περπατάς ως Άνθρωπος Λόγος επί της γης.

Παρ’ ότι σου έδωσα Δάσκαλο σε μορφή για να έχεις πρότυπο, στην καθημερινή σου ζωή φέρεσαι και συμπεριφέρεσαι με τέτοιον τρόπο, που οι χειρισμοί που κάνεις αποδεικνύουν μεθόδους παλιού τρόπου σκέπτεσθαι. Όταν σου λέω πως εάν Εγώ είμαι μαζί σου τότε ποιος είναι εναντίον σου, σημαίνει ότι έχεις την πλήρη κάλυψή Μου και το μόνο που σου ζητώ είναι να βγεις μπροστά στην πρώτη γραμμή, καταδεικνύοντας πνεύμα υπακοής, συνεργασίας, ενότητας και αγάπης, χωρίς τίποτα να εμποδίσει τη πορεία της ανόδου σου και να την πραγματώσεις με Παρρησία Λόγου φανερά προς κάθε κατεύθυνση που Εγώ σου φανερώνω. Οι Θείοι Νόμοι είναι πάνω από κάθε νόμο, όσο ισχυροί και αν φαίνονται στον κόσμο της ύλης. Όταν λειτουργείς σύμφωνα με τους Θείους Νόμους κανένας άλλος νόμος δεν μπορεί να ακυρώσει τις κινήσεις και το έργο σου, γι’ αυτό φρόντισε να είσαι συνεπής με τους Νόμους του Θεού και της Δημιουργίας και όχι με τους νόμους που σου επιβάλλουν σκόπιμα για να σε δεσμεύσουν πνευματικά.

Είμαι ο Ιωάννης ο πρώτος και ο έσχατος και εκπαιδεύω τους πάντες. Είμαι ο Ην, ο Ων και ο Ερχόμενος και ουδείς δύναται να κρυφτεί από Μένα. Είμαι ο Κριτής των κριτών, οι πάντες θα περάσουν από την Κρίση Μου και ανάλογα με τα έργα και τις πράξεις τους στο καθέναν θα αποδοθεί το Έλεος και η Δικαιοσύνη. Κάθε εαυτός μου είναι ένας Ιωάννης και σύντομα η Παρουσία Μου θα είναι φανερή στα μάτια όλων με το πρόσωπο που επέλεξε να Με δει. Οι ανακατατάξεις και τα γκρεμίσματα αυτό τον σκοπό έχουν. Στην Νέα Γη που οικοδομώ δεν χωράει τίποτε άλλο πέραν της Αγάπης, της αδελφοποίησης και της ενότητας των πάντων. Ήρθα να σε αποκαταστήσω Άνθρωπε και την ανάστασή σου θα την βιώσεις καθώς αποβάλλεις καθετί από μέσα σου, μέχρι να υπάρχω μόνο Εγώ εντός σου χωρίς τίποτα να μας διαχωρίζει.

Σε ευλογώ Αγαπημένε μου και εντείνω τα βήματά σου σε νέα ταχύρυθμη εξέλιξη και σε συντονίζω με Εμέ σε ό,τι σε διέπει και σε συνθέτει ως άνθρωπο, εγγράφω μέσα σου την Ανάστασή Μου και σε καλώ να συμμετάσχεις σε Αυτήν.

Λάβε και φάγε το Δώρο που σου προσφέρω, γίνε Ένα μαζί Μου και διαμοίρασέ Με παντού και στα πάντα. Η Χριστοποίηση και Θέωση του Ανθρώπου είναι γεγονός!!! Αμήν.

Μητέρα Χαριτίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια: