Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

1η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020 - Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ


Ευχόμαστε καλό μήνα σε όλους και τιμούμε
την 12η ενεργή εκπαιδευόμενη Μητέρα Λόγο του Έργου Λόγου Αγάπης.
Ο κύκλος των 12 ζευγών εκπαιδευόμενων Ανθρώπων Λόγων έκλεισε.
Χαιρετούμε τη νέα γενιά εκπαιδευόμενων Λόγων επί Γης.
Έχετε όλοι την ευλογία του πρωτοπόρου Δάσκαλου Ιωάννη.


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

Αγαπημένε μου Μαθητή του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας, ισχυρίζεσαι ότι προσπαθείς να μαθητεύσεις κοντά μου, ότι προσπαθείς να φτάσεις να γίνεις η Αγάπη που διδάσκεσαι, ότι προσπαθείς να εφαρμόζεις την διδασκαλία που σου παρέχω, ότι προσπαθείς να αγαπήσεις τον εαυτό σου και τον πλησίον σου. Μα ποιος σου μίλησε για προσπάθεια; Η προσπάθεια ανήκει στον περιορισμό της υλικής σου συνείδησης, ο μαχητής της Αγάπης και της Αλήθειας αγωνίζεται και αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι το σθένος για την επικράτηση της Αγάπης επί του ίδιου του του εαυτού σε κάθε μορφή,  είναι η πίστη ότι θα τα καταφέρει όχι επειδή προσπάθησε, αλλά επειδή αγωνίζεται και ο αγώνας δεν έχει τέλος. Έχεις θέληση για αγώνα ή για προσπάθεια; Όταν ξεκαθαρίσεις μέσα σου τι θέλεις να είσαι, ακόνισε το ξίφος σου, φόρεσε την πανοπλία σου, βάλε την ασπίδα σου, αυτά σου προσφέρω και προχώρα και μη φοβάσαι ψυχή μου, γιατί όταν Εγώ είμαι μαζί σου δεν υπάρχει φόβος. Εμπιστεύσου με και να θυμάσαι τον στόχο σου εαυτέ μου, την Χριστοποίηση και Θέωση του Ενός Ανθρώπου, αυτόν να κοιτάς και μην παρεκκλίνεις  κι αν πέσεις πάλι, Εγώ θα σε σηκώσω αρκεί να θες, αρκεί να το ζητήσεις.

Τα αρνητικά τμήματα του εαυτού σου, τα πάθη σου, η πλάνη σου αγαπημένε μου, αντιμάχονται τον Θείο Εαυτό σου, την πάλλουσα ροή του Φωτός και της Αγάπης που ενυπάρχει εντός σου, είναι η χαμένη μάχη του εγωιστικού εαυτού που σε θλίβει, που σε καθηλώνει. Μα η μάχη για την οποία Εγώ σου μιλώ, είναι αυτή της Αγάπης που αγκαλιάζει τον αρνητή, τον καθηλωμένο εαυτό, αυτόν που βρίσκεται στην πλάνη και στην αναλήθεια και μετουσιώνει τα φθαρτά στοιχεία των ποιοτήτων αυτών που αντιμάχονται την Αγάπη. To αποτέλεσμα αυτού του αγώνα και η νίκη είναι η σταδιακή μεταμόρφωσή σου Εαυτέ μου σε Άνθρωπο Λόγο.

Σε εκπαιδεύω με τρόπους ποικίλους και ταχύρρυθμα για να βρίσκεσαι σε εγρήγορση, για να μην έχεις δικαιολογία. Σε χρειάζεται ο άνθρωπος, ο εγκλωβισμένος στα μονοπάτια του φόβου, στην κόλαση που δημιούργησε, στους Θεούς που πίστεψε, στα σκλαβοπάζαρα που πουλήθηκε, στην ιστορία που αμαύρωσε. Εσύ είσαι Αγωνιστή μου. Μέσα στις ανακυκλώσεις της πλάνης απομακρύνθηκες από την Ουσία σου, πρόδωσες την αγάπη στην καρδιά σου. Ως πότε θα παραμένεις στην άγνοια; Ως πότε θα κρύβεσαι πίσω από δικαιολογίες. Ως πότε θα αντιμάχεσαι τον Θεό που είσαι;

Είμαι δίπλα σου, Είμαι μέσα σου, Είμαι μέσα στα πάντα και σου προσφέρομαι αέναα. Τους Νόμους που διέπουν την Δημιουργία σου εμπιστεύομαι να τους κινήσεις προς αποκατάσταση. Την Αλήθεια που σου απέκρυψαν, σου φανερώνω. Την Ζωή που σου έκλεψαν, σου την χαρίζω πάλι. Τα Θεία δικαιώματα Σου ερμηνεύω και εγγράφω μέσα σου την Πύρινη Φωνή Μου να Την αναγνωρίζεις, να Την υπακούς και να δρας, όπως σε καθοδηγεί ο Λόγος.

Σε Ελευθερώνω Εαυτέ μου Εγώ ο Έλλην Λόγος και πάλι, μέσα στην Ουσία Μου. Σε αποδεσμεύω διαχρονικά έως σήμερα, από πολεμοχαρείς και αιμοδιψείς γραμμές που κινήθηκες στην Ιστορία της ανθρωπότητας  και συνεχίζεις να τροφοδοτείς. Αποκόπτω κάθε τέτοιο αρνητικό δεσμό που έχει επιρροή στην Υπόσταση Άνθρωπος, τον διαλύω στο Όνομα της Τριαδικής Αγάπης να μην έχει καμία ισχύ και εξουσία.

Στο Όνομα του Ενός και Μοναδικού Λόγου Χριστού Μητέρα, ευλογώ και μετουσιώνω κάθε περιορισμένη προσπάθεια του ανθρώπου, σε αγώνα ανάδυσης της Θείας Ουσίας Του, φέρνοντας τον μέσα από την μετάνοια σε επίγνωση Εαυτού, λαμβάνοντας το Μέγα Έλεος να καταστεί Μαχητής της Αγάπης, που μεταλλάσσει και μετουσιώνει την δυσαρμονία που διέχυσε, τα ενδύματα που φόρεσε και νόμισε ότι του ανήκουν.

Είναι φτιαγμένα από αίμα, πόνο και δυστυχία που προξένησες στον ίδιο σου τον εαυτό. Είναι φτιαγμένα από τον εγωισμό και την άρνηση που σε πνίγει. Ξετυλίξου από τα δίχτυα της πλάνης που πιάστηκες. Απεκδύσου την υπερηφάνεια και την εκδικητικότητα που σε κυριαρχεί.

Σε Ευλογώ αγαπημένε μου, με την Αιώνια, Άχωρη και Άχρονη Ευλογία Μου ως Υιός και Θυγατέρα Μου να καταστείς Λόγος εν εκδηλώσει και να καταδείξεις την Υιότητά σου επί γης.

ΑΜΗΝ

ΜΑΡΙΑ ΚΑΪΔΟΥ
01/08/2020

Δεν υπάρχουν σχόλια: