Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

ΤΟ ΕΡΓΟ ΛΟΓΟΥ ΑΓΑΠΗΣ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ


23-04-2020

Ευλογούμε το Έργο της Αγάπης και της Προσφοράς σου σε δεκάδες αδελφούς, θεμελιώνοντας την πνευματική τους πορεία και εξέλιξη, αναλώνοντας την ζωή σου με αυταπάρνηση ως ζωντανό πρότυπο στο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας.
Αγαπημένε αδελφέ Δάσκαλε Γεώργιε, στο Όνομα του Πατέρα μας ευλογώ την ενεργοποίηση της αποκατάστασης, του συντονισμού και της ενότητας σε όλες τις υποστάσεις που μαθήτευσαν πλησίον σου, ώστε να γεφυρώσουν με πνεύμα αγάπης και αδελφοσύνης κάθε κενό συνεργασίας και συμπόρευσης.
Ευλογώ κάθε αδελφό και αδελφή μου που αγωνίζεται με υπευθυνότητα να μετουσιώσει κάθε λανθασμένη επιλογή ή ποιότητα που δεν αρμόζει στο ύψος της Χάρης που έλαβε από τον Έναν Διδάσκαλο Λόγο Χριστό στο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας.
Ελεώ και συγχωρώ Πατέρα αγαπημένε όσους με υποτίμησαν, διέβαλλαν και κατέκριναν επί σειρά ετών. Ευλογώ εκείνους που θέλησαν να με δικάσουν σπέρνοντας την αμφιβολία, την έλλειψη εμπιστοσύνης και τον διαχωρισμό και θέρισαν την δική τους πτώση και διάσπαση.
Ευλογώ την πνευματική αποκατάσταση των αδελφών Μου Ελευθερίου, Αποστόλου και Γεωργίου και την αποδέσμευσή τους από κάθε κατάσταση περιορισμού και κατεστημένων.
Ευλογώ την υπόστασή σου Ευαγγελία, να μην οικειοποιείσαι πλέον το ποίμνιο που σου εμπιστεύτηκε ο Δάσκαλος ώστε να επουλωθούν οι πληγές σου από κάθε αίσθημα απώλειας και διαμάχης.
Ευλογώ τις υποστάσεις σας Μαρία, Δημήτρη και Κίμωνα, καθώς και των συνεργατών σας ώστε να ενεργοποιήσετε την ταχύρρυθμη αποκατάσταση της Ενότητας και της Συνεργασίας ανάμεσα στους αδελφούς του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας.
Σε Σένα Πατέρα, καταθέτω την Μαρτυρία Μου για κάθε αδελφό και αδελφή μου που έγιναν Μάρτυρες της Παρουσίας Μου στη Γη.
Αγαπημένε φίλε και αδελφέ Ιωάννη, αποκαθιστώ ταχύρρυθμα κάθε τραυματισμό και οδύνη που υπέστης ένεκα της στενότητας του νου και της καρδιάς των ανθρώπων αδελφών Μου. Ευλογώ την προσφορά σου στον Άνθρωπο και το Έργο Μου και εμφυσώ εντός σου το πνεύμα της φιλίας, της ενότητας και της συνεργασίας ώστε να μετουσιωθεί κάθε κενό και έλλειψη και με ευλογία να εκδηλώσεις ένα ολοκληρωμένο Πρότυπο Δασκάλου. Ευλογώ την παρρησία, την διάκριση και την υπευθυνότητα της δημόσιας φανέρωσης του Έργου που κατέδειξες έως τώρα και σε χρίω Θεματοφύλακα του Έργου της Δευτέρας Παρουσίας.
Αγαπημένο μου πνεύμα, σου μεταφέρω την Ουσία Μου ως πνευματική παρακαταθήκη κεφαλαίων Ζωής ώστε να Χριστοποιηθείς σε αυτήν σου την έλευση. Ανάγω την υπόσταση της αδελφής Ευγενίας επτά βαθμίδες στην κλίμακα της εξέλιξης των όντων σφραγίζοντας την Μονάδα Λόγου που προορίζεστε να καταστείτε.
Ευλογώ τα πνευματικά σου διαπιστευτήρια και το προσωπικό σου Έργο ως Ιωάννης της Νέας Κοσμικής Περιόδου. Ενώνω τους παλμούς της Αγάπης Μου με τους δικούς σου και τους διαχέω στον Άνθρωπο ως Πνεύμα Ειρήνης και πνευματικής Αναγέννησης. Αμήν.
Με αγάπη ο αδελφός σας Γεώργιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: