Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

ΕΛΕΓΧΟΣ - ΝΕΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ


21/08/2019
Έχετε πάρει το Έργο Μου, το έχετε κόψει και το έχετε ράψει στα μέτρα σας, όπως σας βολεύει, καθησυχάζοντας τη συνείδησή σας ότι είστε Μαθητές και Εργάτες στο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας. Όχι αδελφοί μου! Δεν είναι αυτό το Έργο. Και δεν επιτρέπω σε κανέναν να υποβιβάζει με διάφορους τρόπους τον αγώνα και τη θυσία εκείνων που πραγματικά θύονται για τον Άνθρωπο.
Έχετε προσαρμόσει την εκπαίδευσή σας με τρόπους βολικούς προς την καθημερινότητά σας και στα διαλείμματα των υλικών σας απολαύσεων κάνετε συγκεντρώσεις στο Όνομά Μου. Νομίζετε ότι αυτό είναι η συνέχιση του Έργου Μου; Αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια με παρεισφρήσεις άπειρων παρανοήσεων μέσα στην Τέλεια Διδασκαλία που σας άφησα; Νομίζετε ότι κάνοντας ανακύκλωση των ήδη υπαρχόντων διδασκαλιών, εξελίσσεστε και βοηθάτε έτσι στην εξέλιξη του Ανθρώπου; Όχι αγαπημένοι μου! Πώς θα μπορούσε ένα Θείο Έργο να είναι στάσιμο; Πώς θα μπορούσε ένα Θείο Έργο να πάψει να εξελίσσεται επειδή ο Πρωτοπόρος αυτού αναχώρησε από τη γη; Διαχύθηκα μέσα σε όλους σας και η παρουσία όλων σας είναι η παρουσία Μου στη Γη.
Βαπτίζετε το βόλεμα και τον φόβο σας, υπακοή και σεβασμό προς τον Πρωτοπόρο. Βαπτίζετε την ανασφάλεια και την αδιαφορία σας, αγάπη και ενότητα. Κάνετε συγκεντρώσεις έχοντας μαθητές, κάνοντας διδασκαλίες, ξεχνώντας πως μόνο ο Λόγος έχεις μαθητές και πως μόνο Εκείνος παρέχει στον Άνθρωπο ό,τι χρειάζεται για να προχωρήσει. Βάλατε στεγανά, απαγορεύσεις, νόμους και όρια στον εαυτό σας, αγνοώντας και ξεχνώντας εντελώς πως ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ!
Νομίζεις ότι εργάζεσαι για το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας; Ειλικρινά σε συλλυπούμαι, γιατί αγνοείς για ποιον εργάζεσαι και αυτή η άγνοια σε οδηγεί σε λάθη και σε μεγαλύτερη βύθιση στη λήθη της πλάνης. Έμαθες να χρησιμοποιείς την έννοια πλάνη όπως σε βολεύει, θέτοντάς την ακόμα και ως ιδέα ως το Κακό του κόσμου τούτου. Οφείλω όμως να σου φανερώσω ότι δεν υπηρετείς πλέον την πλάνη, γίνεσαι ο ίδιος η πλάνη και αυτός είναι ο λόγος που έχεις επαναπαυτεί ότι όλα είναι σωστά και δεν υπάρχει καμία αναγκαιότητα να ανησυχείς και να αγωνιστείς για την ελευθερία του Ανθρώπου. Έχεις βυθιστεί τόσο πολύ στην πεποίθηση, ότι εφόσον είσαι στο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας, έχεις σωθεί και κάθε σου εκδήλωση, κάθε σου δράση είναι εκ του ασφαλούς.
Πόσο μακριά από την αλήθεια είσαι όμως! Το Έργο αγαπημένε μου δεν είναι δημόσιο, ούτε εσύ δημόσιος υπάλληλος. Δεν έχεις καμία θέση κατοχυρωμένη στη Βασιλεία των Ουρανών. Για ακόμη μία φορά προσπαθείς να προσαρμόσεις το νόμο της ύλης στο Θείο Νόμο. Πιστεύεις στ’ αλήθεια ότι σου επιτρέπω να κάνεις το Έργο Μου κτήμα σου, όπου μπορείς να βάζεις όποιον εσύ θέλεις να εργάζεται και να τον αμείβεις αναλόγως; Αλήθεια πιστεύεις ότι σου ανήκει το ο,τιδήποτε πάνω στη Γη; Ακόμα και ο ίδιος σου εαυτός;
Ξύπνα αγαπημένε μου από το λήθαργο του καθωσπρεπισμού και του βολέματος, σήκωσε με τα ίδια σου τα χέρια τα όμορφα πέπλα με τα οποία έχεις επιμελώς σκεπάσει την ασχήμια και την άγνοιά σου και κοίταξε με ειλικρίνεια την ανικανότητά σου να ενωθείς πραγματικά με Εμένα. Μια ανικανότητα που δεν πηγάζει από την έλλειψη δυνατότητας, αλλά από τις επιλογές σου. Πάψε να κρίνεις και να κατακρίνεις αδελφούς σου για τα όποια λάθη και κενά τους και νιώσε τη Θεία Διδασκαλία που σου έχω παραδώσει εφαρμόζοντάς την στον πλησίον σου. Έχεις την ευλογία να είσαι στη χώρα που λέγεται Ελλάδα και γνώρισες τον Πρωτοπόρο Δάσκαλο και αδελφούς, μιλώντας την ίδια γλώσσα της Αγάπης μαζί τους. Ξέχασες όμως τον στόχο σου και άφησες την προσωπικότητά σου να λάβει τα ηνία της πορείας σου και απομακρύνθηκες από εκείνους τους οποίος ο ίδιος ο Δάσκαλος γαλούχησε. Γιατί αγαπημένε μου; Τι έχεις να χωρίσεις με τον αδελφό σου; Είσαι εσύ αλάθητος και σε βαραίνουν τα λάθη εκείνου στην πορεία σου; Διεκδίκησε κάποιος τη θέση σου, εκείνη που νομίζεις ότι έχεις; Σου παρουσιάστηκε κάποιος από τους αδελφούς σου ως ο Νέος Δάσκαλος στη θέση του Πρωτοπόρου; Όχι αγαπημένε μου, φανερώθηκαν πιο έντονα τα κενά που ήδη είχες και δεν φρόντισες ποτέ να αποκαταστήσεις. Και συνέχισες να εργάζεσαι καθιστώντας τον εαυτό σου κατάλληλο εργάτη της πλάνης και ακατάλληλο της Αλήθειας.
Αφαιρώ από τα μάτια σου την ώρα αυτή τα πέπλα του σκότους, του δόλου και του ψεύδους, ώστε να δεις την Αλήθεια που σου παρουσιάζω. Να δεις τον εαυτό σου πως έχει γίνει έρμαιο των καταστάσεων, έχοντας δημιουργήσει ένα πάρεργο καλά δομημένο και οργανωμένο από την πλάνη. Σε ευλογώ ώστε να δεις πως δεν είμαι Εγώ Εκείνος που καθοδηγεί το νου και το λόγο σου. Έχεις φροντίσει να σωπάσεις τη φωνή Μου μέσα σου, έχασες τη διάκρισή σου και την μπέρδεψες με τη φωνή του εωσφορικού σου εαυτού, τον οποίο και υπηρετείς.
Ευλογώ την ολοκλήρωση αυτής της περιόδου, σφραγίζω αυτήν με την Σφραγίδα του Λόγου και ανοίγω Νέα Εκπαιδευτική Περίοδο για σένα άνθρωπε με καθαρά θεμέλια μαθητείας. Ευλογώ και ενισχύω τους πραγματικούς Εργάτες του Έργου αυτού, που αγωνίζονται για την αφύπνιση και ενεργοποίηση του ανθρώπου, προσφέροντας ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο.
Ευλογώ και σφραγίζω με την Αγάπη Μου τις καρδιές εκείνων που μέσα τους χτυπά ο δικός Μου χτύπος και δίνω νέο παλμό και Δόνηση Θεία στην ψυχοπνευματική τους υπόσταση. Σφραγίζω και εκείνους που αποστάτησαν από το Έργο Μου ώστε να μην έχουν καμία ισχύ και δύναμη να βλάψουν τον εαυτό και τον πλησίον τους. Όποιος θελήσει εκ νέου επανασύνδεση με το Έργο Μου, τον καλώ να μετανοήσει και να κινηθεί με πνεύμα ενότητας και συνεργασίας προς τους αδελφούς που συνεχίζουν, ενεργοποιώντας τη χάρη τους για να ξεκινήσουν την μαθητείας τους, βαδίζοντας στη γραμμή του Έργου.
Λυπάμαι αγαπημένε μου, είσαι η απόδειξη του «πολλοί οι κλητοί ολίγοι οι εκλεκτοί». Αποδέξου την αποτυχία σου, απελευθερώσου από το βάρος του λάθους σου με μετάνοια και αγωνίσου για τη ελευθερία σου μέσα στο Λόγο. Μην προσπαθείς με πεπερασμένους τρόπος να αποκαταστήσεις, διότι αυτό που καταφέρνεις είναι να βυθίζεσαι βαθύτερα στη λήθη της πλάνης. Τίποτε από ό,τι γνωρίζεις μέχρι τώρα δεν είναι ικανό να σε ελευθερώσει. Γι’ αυτό σε καλώ να μαθητεύσεις ξανά στις Βασικές Αρχές  του Έργου με νέο τρόπο και νέα στάση μαθητείας. Απεκδύσου από καθετί το οποίο κατέχεις, που στην ουσία σε κατέχει και ενδύσου τον χιτώνα της ταπεινοφροσύνης για να προχωρήσεις.
Ευλογώ και ενισχύω τον τίμιο αγωνιστή του Έργου αυτού, σε όποιο σημείο της γης και αν εργάζεται, παρέχοντάς του ό,τι χρειάζεται για την πορεία του. Η Ευλογία Μου Σφραγίδα στην καρδιά σου αγαπημένε μου. Συνέχισε να εργάζεσαι στο Άπειρο και Τέλειο Έργο που σου παρέδωσα, σπέρνοντας το σπόρο της αφύπνισης και της αγάπης στις καρδιές των ανθρώπων.
Και ιδού, ενώπιόν σου ανοίγεται ο Δρόμος της Επίγνωσης και της Αληθινής Ελευθερίας σου, που η ένωσή σου με το Λόγο σου παρέχει.

Αμήν.

Χριστίνα Αλεξανδροπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: