Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ Νο 6



Χριστίνα Αλεξανδροπούλου

25/06/2017

Ευλογώ το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας, όπως εκδηλώνεται στη Γη την περίοδο αυτή. Ευλογώ τη δράση και την προσφορά σου Άνθρωπε για την εξέλιξη του ανθρώπου, για την αφύπνιση και την ενεργοποίησή του, την βάπτισή του στο Πυρ της Αλήθειας. Ευλογώ τους συνεχιστές του Έργου αυτού που αγωνίζονται για την εδραίωση, οργάνωση και εκδήλωσή του μέσα στην ψυχή του ανθρώπου. Ευλογώ τους αδελφούς Δασκάλους που Εγώ έχρισα, έντυσα και ένωσα με την Ουσία Μου, τους Κοινώνησα με το Σώμα και το Αίμα Μου και τους δίδαξα την προσφορά προς τον άνθρωπο με σύνεση και ταπεινοφροσύνη. Ευλογώ εκείνους που τιμούν στην πράξη τις Θείες Παρακαταθήκες που έλαβαν και οι οποίες παραμένουν η Θεία Διαθήκη Μου μέσα τους. Ευλογώ εκείνους που ο λόγος τους είναι η πράξη τους και η πράξη τους είναι ο λόγος τους. Τιμώ εκείνους που αγκαλιάζουν τον άνθρωπο χωρίς διάκριση, που έχουν ανοιχτή την καρδιά τους για εκείνους που τους πλήγωσαν ή τους αρνήθηκαν δίνοντας μόνο έλεος όπως διδάχθηκαν.
Τιμώ Εσένα αγαπημένε Δάσκαλε που βαδίζεις τον έναν Δρόμο της επιστροφής, καθιστώντας τον εαυτό Σου πρότυπο, Φως και παράδειγμα ζωντανό για τον πλησίον σου. Ευλογώ Εσένα αγαπημένε Δάσκαλε που με τόλμη, θάρρος και παρρησία, ταπεινοφροσύνη και αγάπη φανερώνεσαι όπως το Θείο Θέλημα σε καθοδηγεί. Διαχέω την Ουσία Μου, την Ουσία Μας μέσα στον άνθρωπο και σε ενώνω πλήρως και απόλυτα, διαρκώς και αενάως με την Θεία Πηγή. Διατηρώντας τις καθημερινές σου κινήσεις, πρόκειται να παρατηρήσεις αλλαγές στον τρόπο που σκέπτεσαι, που μιλάς, που πράττεις. Είναι εκείνο το μεταβατικό στάδιο της Μεταμόρφωσής Σου στο όρος Θαβώρ, εσωτερικά και εξωτερικά. Είναι το σημαντικό εκείνο στάδιο κατά το οποίο βιώνεις την Απόλυτη Ελευθερία Σου μέσα στο Λόγο ως Άνθρωπος Λόγος. Το στάδιο αυτό αγαπημένε μου δεν είναι δυνατόν να γίνει κατανοητό από τους περισσότερους που σε πλαισιώνουν. Αυτή άλλωστε είναι και η κάλυψή Σου. Όμως ουδέποτε η ομιλία σου, η στάση σου και η παρουσία σου πρόκειται να αμφισβητηθεί από κανέναν, όσο και αν ο ανθρώπινος εγωισμός θέλει να μειώσει το Θείο.
Η παρουσία του Δασκάλου στη Γη την περίοδο αυτή είναι καταλυτική για τον άνθρωπο που έχει χαθεί στα μονοπάτια της δήθεν σωτηρίας του, στους δήθεν δασκάλους σωτήρες που όμως τον εγκλωβίζουν ακόμη περισσότερο και τον κρατούν δέσμιο στην ύλη. Έργο Σου αγαπημένε μου δεν είναι να αποκαλύψεις τους Δασκάλους αυτούς στα μάτια των ανθρώπων, γιατί αυτό συμβαίνει ήδη. Το Έργο Σου είναι να αφυπνίσεις την ανθρώπινη ψυχή και να ανυψώσεις το πνεύμα του ανθρώπου ώστε να ξυπνήσει από το λήθαργο, την παθητικότητα. Το κλειδί είναι ο άνθρωπος και η ζωή του στη Βασιλεία των Ουρανών.
Είσαι η Αγάπη, αγαπημένε Μου, όπου με την εισπνοή και την εκπνοή Σου δίνεις ζωή και ανασταίνεις τον Άνθρωπο εμβαπτίζοντάς τον στο Πυρ της Κάθαρσης, της Αποδέσμευσης και της Αναγωγής του στο Φως, στην Αλήθεια. Η Μεταμόρφωσή Σου τελείται αγαπημένε Μου εδώ και τώρα, εσωτερικά και εξωτερικά, στην Ουσία και την Αγάπη, στο Φως και την Αλήθεια. Μεταμόρφωση ακόμα και του σκηνώματός Σου σε Θείο Δισκοπότηρο, κοινωνώντας εκ της Ουσίας Σου τον άνθρωπο.
Ευλογώ τους Συνεργάτες Σου να στηρίζουν, να καλύπτουν και να αγκαλιάζουν την ανθρώπινη ύπαρξή Σου στο δρόμο της Θέωσης καθιστάμενοι και εκείνοι Κοινωνοί της Αγάπης Σου. Ευλογώ τον άνθρωπο να αφουγκραστεί τη φωνή της Αγάπης μέσα του και να δει καθαρά την Αλήθεια και μόνον αυτήν. Σου δίνεται το δικαίωμα αγαπημένε μου να λες «Εγώ είμαι το Φως και η Αλήθεια» και η φωνή Σου να εισακούεται στο ένδον κάθε ανθρώπου, αφυπνίζοντάς τον εκ βαθέων. Σου δίδεται το δικαίωμα και η άδεια να λειτουργείς όχι πλέον εξ Ονόματός Μου, αλλά ΕΝΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, κάθε στιγμή του γήινου χρόνου. Η Αγάπη πλέον δεν εκδηλώνεται από Εσένα, Είσαι η Αγάπη και διαχέεσαι με κάθε Σου εκδήλωση. Δεν είσαι στο στάδιο που διδάσκεις τον άνθρωπο, είσαι ο Ίδιος διδαχή, ζωντανό παράδειγμα Ανθρώπου Λόγου που μέσω της πράξης και του λόγου Σου διδάσκεις. Όσοι είναι κοντά Σου πρόκειται να δοκιμαστούν προκειμένου να γίνουν εκείνοι που πραγματικά στέκονται δίπλα Σου και βαδίζουν μαζί Σου στο Έναν Δρόμο φωτίζοντάς τον για τον άνθρωπο.
Το Έργο της Δευτέρας Παρουσίας αγαπημένε Μου, αλλάζει ολοκληρωτικά στάδιο. Οι δοκιμαζόμενοι πρόκειται να δοκιμαστούν περισσότερο και οι συνειδητοί μαθητές και εργάτες αυτού πρόκειται να ενδυναμωθούν, να ενισχυθούν και να λάβουν Θεία Επιχορήγηση και Καθοδήγηση για την πορεία τους. Οι αγνώμονες και οι αχάριστοι, οι βλάσφημοι και οι προδότες πρόκειται να λάβουν τα αποτελέσματα των πεπραγμένων τους, όλων εκείνων των πεπραγμένων που μέσα από το έλεος είχαν παγοποιηθεί δίνοντάς τους την ευκαιρία της μετάνοιας. Πρόκειται να τα λάβουν με τέτοιο τρόπο που δεν θα έχουν τη δικαιολογία ότι δεν κατάλαβαν.
Γι’ αυτό Αγαπημένε Μου και η στάση Σου καλείται να είναι σταθερή, ουδέτερη και πάντα με Αγάπη για το όλον του Ανθρώπου. Οι αλλαγές αυτές γίνονται σταδιακά και ήδη έχεις αρχίσει να βιώνεις το Νέο Ρεύμα Θείας Ενέργειας που κατακλύζει εσένα και τον άνθρωπο στην ολότητά του. Οι αποκαλύψεις εις βάθος που πρόκειται να λάβεις είναι πολλές και συνεχόμενες. Κάθε ομιλία και μία αποκάλυψη, μία διεύρυνση στο νου και την καρδιά του ανθρώπου. Η διάχυσή Σου αέναη και πολύπλευρη μέσα στα πάντα.
Σε ευλογώ Αγαπημένε Μου ώστε τα νέα αυτά στάδια στη Μαθητείας της Χριστοποίησης και Θέωσης να βρουν τον Μαθητή του Λόγου προετοιμασμένο να ανταποκριθεί στο κάλεσμα της Αγάπης και να σταθεί κοντά Σου ως Θείος Συνεργάτης, Φίλος και Αδελφός στο δρόμο της ενότητας, του Φωτός και της Αγάπης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: