Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ



23/03/2014

Αγαπημένη μου Ψυχή Μητέρα Παναγιά, βοήθησέ με να μηδενίσω τις αποστάσεις της ψυχής μου με τα του Πνεύματός Σου του Αγίου, που ως Θείο Πυρ ενστάλαξες μέσα μου. Πυροδοτείς και καθαρίζεις το είναι μου, το νου, την καρδιά και την συνείδησή μου. Μητέρα μου, Ζωή και Ανάστασή μου, μαραθώνιος Αγώνας η διαδρομή και αντοχή απαράμιλλης Πίστεως, Τόλμης, Ανδρείας. Πως Μάνα μου μεταφέρεις το Θείο Σου Φως στις ψυχές των ανθρώπων από τόπο σε τόπο. Στην Ελλάδα την δοξασμένη στους αιώνες της Ιστορίας του Ανθρώπου και που διδάσκεις Μάνα Ελλάδα την Πίστη, την Υπομονή, την Ένωση.
Τον Ύμνο της Αγάπης πως λειτουργείς Μάνα μου μες στις ψυχές και τις ενώνεις. Άγγελοι της Αγάπης κρατούν το Λάβαρο της Ελευθερίας και τον Κρίνο του Μηνύματος της Θείας Σποράς εντός σου, εντός μου. Πως έρχεται η ώρα που θα γεννηθείς Εσύ Χριστέ μου μέσα μας, θα αφυπνίσεις και θα πυροδοτήσεις με νέα Σπίθα την έναρξη της Ελευθερίας του Ανθρώπου από την υποδούλωση της διάνοιάς του. Μέσα σε Σένα Μάνα μου, στη Θεία Σου Μήτρα όλα μεταλλάσσονται και μετουσιώνονται, αλλάζουν δομή και εκδήλωση. Συνθέτεις Μελωδίες και τις  κοσμείς με ήχους Αρμονίας, Γαλήνης, Ειρήνης. Φωνήεντα και φθόγγους συνθέτεις και δομείς το λόγο μας Μητέρα και στρώνεις το Τραπέζι της Θείας Μετάληψης της Ψυχής με το Πνεύμα και παντρεύεις και ενώνεις μεσ’ την Αγάπη το Άρρεν με το Θήλυ και στερεώνεις με ιμάντες Θείους τη μάνα με το παιδί και φέρνεις την Άνοιξη στη γη. Τα πέταλα ανοίγουν της Ψυχής και αναδύεται το μύρο της Αγάπης!
Ω! Γλυκύτατο μου Έαρ. Ω! Γλυκύτατη Ψυχή, τις δωρεές σου Μάνα μου υμνώ και ταπεινά προσκυνώ το μεγαλείο Σου, Πορφύρα ο Ήλιος Σου χρίζεις τον άνθρωπο Μαχητή και Αγωνιστή της Δόξης σου Μητέρα. Τον σταυρώνεις, τον καλύπτεις, Προστάτιδα και λαμπαδηδρόμος Εσύ Φωτίζεις το δρόμο του στα σκοτάδια της άγνοιας, της πλάνης και της ημιμάθειάς του, του εγωισμού του. Στον Ιορδάνη Ποταμό τον εξαγνίζεις και τον βαπτίζεις στο Ποτήρι της Ζωής και της Ύπαρξης. Τον χρίζεις Μύστη και Μυσταγωγό στα Μυστήρια του Φωτός και τον κοσμείς με τα Λευκά Ενδύματα της Χάρης Σου Μητέρα Ένα μαζί Σου Αιώνια και Αέναα.
Πατρομήτωρ Θεέ, Άπειρο του Απείρου Ευλογία και Χάρη εκ της Άπειρης Πηγής Σου, η Ένωση του Ανθρώπου και του Θεού. Εσύ υπερκόσμια Αγάπη, Θεία Τροφοδοσία και Φως ανεξάντλητο ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Δοξασμένη η Φανέρωσή Σου μέσα μας. Αμήν. 
ΜΙΧΑΗΛ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: