Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

ΑΝΘΡΩΠΕ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

Με τι μάτια Πατέρα να αντικρύσω την ομορφιά που κρύβει μέσα του ο Άνθρωπος; Με τι λόγια να περιγράψω τον αγώνα του και την καθημερινή του προσπάθεια για να επιστρέψει πλησίον Σου; Με τι εικόνες να παρουσιάσω το Μεγαλείο της απλότητας που διέπει την ύπαρξή του την ολοκληρωμένη; Πώς, Πατέρα μου, εγώ ο ατελής άνθρωπος, να παρουσιάσω τον άνθρωπο Λόγο, ενεργοποιώντας τον από εντός μου; Πώς να συγχωρήσω τον εαυτό μου για την κάθοδο τόσων αιώνων, που επέτρεψα να με επιβαρύνει και να με εγκλωβίσει στην ύλη και τη διτότητα; Πώς να χωρέσω την τελειότητά μου όντας ατελής; Πώς να Σε εκδηλώσω και να Σε αναγνωρίσω στα πρόσωπα των ανθρώπων που Σε φανερώνουν καθημερινά; Πώς να με χωρέσω, Πατέρα; Πώς να με αγαπήσω; Πώς να με ελεήσω;
Η ψυχή μου αφουγκράζεται τους παλμούς του είναι μου και με τροφοδοτεί με Πύρινη Αγάπη. Είμαι ο Άνθρωπος, Πατέρα που επέλεξε το δρόμο της επιστροφής πλησίον Σου. Είμαι ο Άνθρωπος που αγωνίζεται και εκπαιδεύεται στην Αγάπη για την άνοδο και την εξέλιξη του εαυτού μου ανθρώπου. Είμαι ο Άνθρωπος της Γης και του Ουρανού, ο Άνθρωπος της ύλης και του πνεύματος, ο Άνω Θρώσκων. Όσο επιτρέπω στον εαυτό μου να βιώνει συνειδητά τη Μαθητεία μου στο Λόγο και την ένωσή μου μαζί Σου, τόσο ζω στη Βασιλεία Σου και βαδίζω τα βήματα της Χριστοποίησης και Θέωσης του Ανθρώπου.



Ένα υπέροχο Μυστήριο ο Άνθρωπος, μια Μυσταγωγία αενάως εξελισσόμενη σε όλα τα πεδία, μα και στο πεδίο της ύλης. Άπειρη και πανέμορφη υπόσταση Άνθρωπε σ’ Αγαπώ. Υμνώ και δοξολογώ το μεγαλείο του αγώνα σου για τη Χριστοποίηση και Θέωσή σου, ξεπερνώντας και μετουσιώνοντας κάθε εμπόδιο και δοκιμασία που συναντάς στο δρόμο σου.
Αγαπημένε μου Άνθρωπε, είσαι το κλειδί της τελειοποίησης και της τελείωσης των πάντων. Είσαι η Ουσία της Ανάστασης που διαχέεσαι μέσα στα πάντα, φέροντας αναγέννηση και αναπαλμούς Ειρήνης και Αγάπης. Είσαι Εγώ Αγαπημένε Μου, με μορφή και υπόσταση στο πεδίο της ύλης, πράττοντας Έργο Θείο για την Ανάσταση της Ανθρωπότητας. Εγώ και εσύ Είμεθα Εν, εγγράφω εκ νέου στο νου και την καρδιά σου, δονώντας σε εκ νέου στη Θεία δόνηση και τον παλμό που διέπει την ένωση και την ταύτιση αυτή. Με την Θεία αυτή Παλμοδόνηση αναγεννώ, απελευθερώνω και ενδυναμώνω την υπόστασή σου, εκλεπτύνοντάς σε ακόμα περισσότερο, ώστε να μπορείς να διακρίνεις την πλάνη και την άρνησης όπου και όπως και αν την συναντάς. Εκλεπτύνω τα πνευματικά σου αισθητήρια και αναβιβάζω την εκπαίδευση του νου σου, ώστε όσο λεπτοφυής και αν είναι, πάντοτε να την διακρίνεις και να την αποδυναμώνεις με τη στάση σου.
Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή, αγαπημένε μου, απαιτείται συνεχής εγρήγορση και ενεργοποίηση, διότι οποιαδήποτε στιγμή αφήσεις μέσα σου κενό αγάπης, άμεσα να το καλύπτει η άρνηση με περίτεχνο τρόπο, με σκοπό να σε οδηγήσει σιγά σιγά στην παρανόηση, στην κρίση και την κατάκριση και εντέλει στην απομάκρυνση και τη ματαίωση της αποστολής σου. Όσες περισσότερες ψυχές αποδέχονται την Κλήση-Πρόσκληση στο Έργο της Δευτέρας Παρουσίας, τόσο περισσότερο αποδυναμώνει η άρνηση. Έργο σου δεν είναι να πολεμήσεις την άρνηση, έργο και στόχος σου είναι να ενωθείς μαζί Μου, και να γίνεις το Χαρμόσυνο Μήνυμα της Ανάστασης για τον Άνθρωπο, φωτίζοντας, ανάγοντας και απελευθερώνοντας το είναι του από τα δεσμά της πλάνης.
Αγαπημένε μου, όσο εσύ προχωράς και εξελίσσεσαι, τόσο η πλάνη γίνεται περισσότερο λεπτοφυής και δύσκολο να τη διακρίνεις. Εκπαιδεύεσαι όμως μέσα σε ένα Τέλειο Έργο, το Έργο του Θεού και όσο μαθητεύεις και εκδηλώνεις την ένωσή σου μαζί Μου, όλο και περισσότερο εμβαπτίζεσαι στο Θείο Φως, καθιστώντας την υπόστασή σου απρόσβλητη από την οποιαδήποτε μορφή άρνησης.
Μαθαίνεις αγαπημένε να αγκαλιάζεις τον εαυτό σου και τον πλησίον αδελφό σου, όπως αέναα σε έχω Εγώ στην Άπειρη Πατρική Αγκάλη Μου. Μαθαίνεις να διαχέεσαι ως Ευλογία και Αγάπη μέσα στα πάντα, όπως Εγώ διάχυτος είμαι μέσα σου και παντού. Αν δεν είχες την δυνατότητα να το κάνεις αυτό, δεν θα καλούσα εσένα στο Έργο Μου, δεν θα ονόμαζα το Έργο Μου Πανανθρώπινο και Παγκόσμιο Μήνυμα Χριστοποίησης και Θέωσης.
Οφείλεις Αγαπημένε Μου να πιστέψεις και να αναγνωρίσεις την τελειότητά σου, όντας ατελής ακόμα, γιατί ως Ένα μαζί Μου εκδηλώνεις την τελειότητά σου. Τι περιμένεις λοιπόν για να απελευθερωθείς μέσα στην Αγάπη, όταν Εγώ σε απελευθερώνω και σε εμβαπτίζω εντός Μου, καθιστώντας σε Αγάπη; Τι περιμένεις για να εκδηλώσεις την Υιότητά σου, όταν Εγώ σε αποκαλώ Υιό και Θυγατέρα Μου; Τι περιμένεις για να φανερωθείς ως Αγάπη και Φως στον πλησίον σου, όταν Εγώ καθίσταμαι ο προσιτός των προσιτών, διαχεόμενη Ευλογία και Φως μέσα στα πάντα;
Σου έχω δώσει τα πάντα αγαπημένε μου, μην αμφιβάλεις γι’ αυτό. Σου έχω διδάξει και εξακολουθώ να σου διδάσκω τα πάντα, υπενθυμίζοντάς σου ποιος είσαι και ποιος είναι ο προορισμός σου. Μην εθελοτυφλείς αγαπημένε μου και μην αναβάλεις την εξέλιξή σου μέσα στην Απειρότητα του Θείου Έργου. Μην επιτρέπεις σε μικρότητες και ανούσιες καταστάσεις να αναστέλλουν και να καθυστερούν την πορεία σου. Μην αμφισβητείς τον εαυτό σου, γιατί να ξέρεις πως αμφισβητείς Εμένα.
Αφέσου μέσα στην Αγάπη έως ότου γίνεις η Αγάπη. Αφέσου μέσα στην Ευλογία, έως ότου γίνεις η Ευλογία. Αφέσου μέσα στην εκπαίδευση του Θείου Έργου, έως ότου γίνεις το Έργο και το Χαρμόσυνο Μήνυμα της Ανάστασης για τον Άνθρωπο.
Πλησιάζει ο καιρός που η υπόστασή σου θα λάμψει μπροστά στα μάτια των ανθρώπων που θα σε πλαισιώνουν. Η φωνή σου θα είναι η Φωνή Μου και ο λόγος σου, ο Λόγος Μου, παλμοδονώντας τα πάντα στην Αγάπη. Προετοιμάσου αγαπημένε μου, γιατί εγγύς γαρ ο καιρός της φανέρωσής σου ως Ομοούσια και Αδιαίρετη Αγία Τριάδα, διαχεόμενη μέσα στα πάντα, Ανασταίνοντας τον εκπεσόντα άνθρωπο, εμβαπτίζοντάς τον στο Πυρ της Αγάπης και της Αναγωγής.
Το «Αγαπάτε Αλλήλους» δίδαξα πριν 2.000 χρόνια περίπου, τον ύψιστο νόμο της Αγάπης, το ίδιο σε διδάσκω και τώρα μα και πάντα.
Η ευλογία Μου επί τας κεφαλάς υμών.
Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: