Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΕΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ, Ο ΟΔΗΓΟΣ, Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΗΤΗΡ


22-01-2016
 
Φανερώνω σε Σένα Αγαπημένε μου Εαυτέ όσα μου αποκαλύπτεις συνεχόμενα στην πορεία της ένωσης μας, γνωρίζοντας πτυχές του Ενός Εαυτού που ήμαστε. Γκρεμίζω κατεστημένα και περιορισμούς του νου σου αποδεσμεύοντας σε και σε  καθαρίζω από μικρόβια που δημιουργούν λοιμώξεις και ασθένειες στην ψυχή σου. Καίω ακαθαρσίες και λύματα της πλάνης σου που σε βαραίνουν στην ανέλιξη σου. Σε καθιστώ μετουσιωτή εσωτερικών και εξωτερικών καταστάσεων που σου φανερώνω συνεχόμενα εμβαθύνοντας σε νέα βάθη του εαυτού σου,  για να αποκτήσεις νέα ύψη, να μεγαλώσεις,  να ανδρωθείς και να επιτευχτεί η ολοκλήρωση που τόσο ποθείς. Μετά την τελευταία διδαχή, που ήταν κατάδυση σε νέα βάθη του είναι σου, κατανόησες ότι σε θέλω να στέκεσαι δυνατή ψυχή, θαρραλέα και αγωνίστρια,  μαχόμενη συνεχώς υπέρ του  Έργου που καλέστηκες και με πόθο δέχτηκες. Δεν είναι απλό και δεν είναι απλό γιατί δεν σταματά πουθενά, δεν περιορίζεται, δεν φέρει τίποτα γήινο, τίποτα γνωστό κατά τα ανθρώπινά σου κριτήρια.
Είναι ένα Έργο τέλειο και έχει Έμενα και Εσένα οδηγό, απόλυτα ενωμένους και αφιερωμένους σε αυτό. Η πορεία Μου είναι η πορεία σου,  γνώρισε την και αποδέξου την όπως σε αποδέχομαι και Εγώ όπως είσαι. Το στάδιο προετοιμασίας της εκπαίδευσης σου φανέρωσε κενά στην Αγάπη, άρα που  ήμουν Εγώ; Σε ερωτώ, ξέρεις; Ένιωσες αβοήθητος, μόνος, κουρασμένος; Εγκατέλειψες κάποιες στιγμές από εξάντληση,  από φόβο; Και σε ρωτώ ξανά, που ήμουν Εγώ η Αγάπη; Κατανόησες, λοιπόν, αγαπημένε μου  ότι εγκατέλειψες γιατί Με περιόρισες; Είμαι παντού και στα πάντα, χωρώ τα πάντα και την πλάνη και την άρνηση, εσύ μπορείς; Με αγαπάς; Νιώθω να συγκινιέσαι,  νιώθω να κλαίει η ψυχή σου από αγάπη, μετανοείς που με ακούς να σου μιλώ; Μα κοίταξε Με καλά μέσα σου, κοίταξε όλα όσα Μου έκανες στην Πρώτη Παρουσία Μου, αυτά σου φανερώνω. Πες Μου πως κατανόησες, πες Μου πως μετανόησες, πες Μου πως Με αγαπάς, πες Μου πως θες να αποκαταστήσεις όλα αυτά που έκανες μέσα από τις μορφές που φόρεσες, όχι γιατί θέλω την επιβεβαίωση ή την συγγνώμη σου, γιατί Εγώ Είμαι η Συγχώρεση, Είμαι το Φως, Eίμαι Ανάσταση, αλλά γιατί εσύ θέλεις και φέρεις την ανάγκη μέσα σου να γίνεις Ένα μαζί Μου.                         
Άκου την φωνή Μου, άκου την φωνή σου, θυμήσου και ευλόγησε τον Εαυτό μας, συχώρεσε  ακατάπαυστα θεραπεύοντας την ετοιμοθάνατη ψυχή του ανθρώπου. Θρέψε τους πεινασμένους, ξεδίψασε τους διψασμένους, φώτισε τους σκοτεινούς, ζέστανε τους ψυχρούς. Όλα είσαι εσύ, όλα Είμαι Εγώ. Σώσε τον εαυτό άνθρωπο, θυσιάσου για την Αγάπη. Μαζί μπορούμε,  όλα τα εφόδια στα έχω δώσει,  Είμαι μαζί σου. Καλείσαι να φανερώσεις την Δευτέρα Μου Παρουσία μέσα από εσένα θυσιαζόμενος για τον άνθρωπο που φέρεις. Μετά την τελευταία διδαχή σου στα βάθη του είναι σου, βίωσες την θηριωδία που κρύβεται εντός σου. Γεμάτος ελπίδα και σίγουρος για τον εαυτό σου, για την δύναμή σου πίστεψες ότι ήταν εύκολο να τον εξολοθρέψεις, βίωσες να απειλείσαι, να εγείρονται τα πάντα εναντίον σου, ξέρεις που ήσουν; Είχες χαθεί στην ζούγκλα της συναισθηματικής εγωιστικής σου αγάπης. Σου αποκαλύπτω μια αλήθεια, ο θρόνος της αγάπης αυτής πάντα κινδυνεύει, πάντα παλεύει με τα θηρία, την οργή, την άγρια φύση, είναι η γη η ξεκομμένη από Εμένα, που κλονίζεται από καταστροφές και αναταράξεις. Σε διδάσκω με όλους τους τρόπους εσωτερικά και εξωτερικά, σου φανερώνω μυστικά του εαυτού σου και των λειτουργιών σου.
Εγώ ειμί ο Λόγος Χριστός Μητέρα και ο θρόνος Μου είναι στην κάρδια σου. Πάντα στο κέντρο Βασιλεύω, εκεί στη χώρα του Ιωάννη του Άρχοντα της ψυχής σου. Η Βασιλεία των Ουρανών βρίσκεται εντός σου. Εγώ ο Διδάσκαλος σε εκπαιδεύω, σε παρακολουθώ κάθε στιγμή να αγωνίζεσαι να αγαπήσεις. Σου εκθέτω σταδιακά τους ψεύτικους θεούς που έπλασες, τις άστοχες ανόητες επιλογές σου που έγιναν δεσμά, τρόμος, φόβος και ανημποριά. Σου έδωσα το τιμόνι και την πυξίδα να κυβερνήσεις το καράβι σου σε νέους κόσμους σε φουρτουνιασμένες θάλασσες. Δυσκολεύτηκες να κυβερνήσεις σωστά, δυναμικά και μόνο μέσα από την Θεία ουσιώδη Παρουσία Μου μπόρεσες να τα καταφέρεις. Είδες τον άνθρωπο καπετάνιο, είδες και τον Άνθρωπο Λόγο, κατανόησες; Ο άνθρωπος εύκολα σπαταλά ενέργεια χρόνου και δυνάμεων, εξαντλείται και φοβάται. Είναι δύσκολο μέσα από τα ανθρώπινα αισθητήρια να διακρίνεις το ωφέλιμο από το βλαβερό, να κάνεις πράξη ότι σε διδάσκει το Πνεύμα Μου, γιατί η ύλη σου αντιστέκεται λυσσαλέα με αποτέλεσμα να τρυγήσεις πόνο και θλίψη.  Όσες φορές παρέμεινες κουφός στην Φωνή Μου λειτούργησες επιπόλαια, ένας κοντόφθαλμος άνθρωπος που χάνει από τις επιλογές την ουσία, δίνοντας μάχες και ιδροκοπώντας για τα ανούσια. Σου φανέρωσα τις ελλείψεις σου για να βιώσεις το μέγεθος της σπουδής της εξάσκησης και της κατάρτισής σου σε αυτό το Θείο Έργο. Σου λέγω αγαπημένη μου ψυχή ότι είναι τεράστια η ευθύνη σου, ο λόγος σου πρέπει να είναι Λόγος μου που ελκύει και δεν αποδιώχνει, μυρίζει αγάπη και όχι μίσος, ξεκουράζει και δεν αγανακτεί.

Εγώ ο Διδάσκαλος σε μαθαίνω να προσεύχεσαι, να μελετάς, να συμμετέχεις με όλους τους τρόπους. Ήρθα κοντά σου και εξωτερικά για να γνωρίσεις ότι Είμαι απλός και προσιτός όπως με ήθελες, γεμάτος Αγάπη και ακλόνητη Πίστη στο Θείο Σχέδιο. Άντεξες φιλτράροντας τον πλησίον σου ώστε να φιλτράρεις τον εαυτό σου. Μέσα από εναλλασσόμενες καταστάσεις αντιθέσεων σε μια αλληλοδιαδοχή ποιοτήτων, πολλές φορές βίωσες να ζυγίζεις, να μετράς το κόστος, το χάσιμο της Αγάπης μου έως ότου να τα παραδώσεις όλα αυτά στο Θείο Πυρ Μου για να λουστείς το Έλεος Μου. Βίωσες τις ψευδαισθήσεις σου άνθρωπε, την μεγαλομανία σου, την κυριαρχικότητά σου, δυνάμεις αρχέγονες της πλάνης της πτώσης σου άνθρωπε. Ξέθαψες την προίκα του γήινου θεού σου που σαν φόβητρο στεκόταν αγέρωχα αιώνες μέσα σου. Αναρωτιέσαι πόσες φορές θα πέφτεις και θα σηκώνεσαι, πόσες φορές θα φεύγεις και θα έρχεσαι, πόσα πρόσωπα θα αλλάξεις. Έτσι είναι ο άνθρωπος, γεμάτος απορίες, ερωτήσεις, ζύγια και σταθμά, έτσι κουράζεται και σταματά. Έτσι σου φανερώνω τις λειτουργίες και τα πρόσωπα που φοράς.
Σε παρακολουθώ να ενδύεσαι ρόλους άλλοτε υπηρετώντας το σχέδιο Μου, άλλοτε να αντιτάσσεσαι. Σου επιτρέπω να πονάς, να ταπεινώνεσαι, να συκοφαντείσαι, νιώθεις να σε πνίγει η φιλαυτία, να σε πιέζει η περηφάνια και η επίδειξη. Είδες  να κυριαρχείσαι και να κυριαρχείς, από τις διεκδικήσεις βιώνεις την απαξίωση, την κατάκριση, την υποκρισία, την εσωστρέφεια, το φόβο, την ανταποδοτικότητα. Επέτρεψα να τα ενδυθείς όλα αυτά, εκεί Ήμουν και Εγώ, ο Κύριος σου, ο Δάσκαλος σου, ο Φίλος και Αδελφός σου για να μετουσιώσω όλα αυτά να λυτρωθείς, να ελευθερωθείς, «Μη φοβού», σε οδηγώ σε ηρωική έξοδο, ακούω την προσευχή σου και τον αναστεναγμό σου. Αγαπημένη μου ψυχή συχώρεσε τον εαυτό σου που σκληρά και ανάλγητα σου συμπεριφέρθηκε, υλιστικά,  σε υποτίμησε τιμωρώντας σε σε μοναξιά και σε γέμισε φοβίες και ανασφάλειες. Ελέησε, αποδέσμευσε και διάνοιξε κάθε φραγμένο αγωγό, δίαυλο επικοινωνίας με τον εαυτό σου, κοινώνησε την Ουσία Μου να λαμπρυνθεί η ψυχή σου. Σταματά να κυβερνάσαι θεοποιώντας τα υλικά αγαθά ζώντας παθητικά με ιδιοτέλεια, ζητώντας υλικές απολαύσεις. Διάλυσε τις σκεπτομορφές της ανάγκης της στέρησης. Σταμάτα να προδίδεις την Αγάπη που είσαι και ευλόγησε την μετουσίωση της ανέχειας σε αξίες Θείας Αγάπης. Σε ευλογώ άνθρωπε που εργάζεσαι χειρονακτικά η ψυχή σου παράλληλα να γίνεται εργαστήριο της Χάριτος Μου.
Πάτερ αναπέμπω ικεσία για την Ψυχή μου που δοκιμάζεται και υποφέρει αναπέμπω υπέρ του κόσμου όλου. Πάτερ θρέψε, δυνάμωσε και ελευθέρωσε τον άνθρωπο ώστε να Σε ζει και να Σε δοξάζει. Ύψιστε ειρήνευσε τις ψυχές όλες για να επέλθει Ειρήνη στην Γη. Σε ευχαριστώ για την τιμή να γνωρίζω το εαυτό μου άνθρωπο, ευχαριστώ για την προσφορά του εαυτού προς τον εαυτό. Πάτερ ενωμένη με την Ουσία την Θεία βιώνοντας την φιλόθεη και φιλάνθρωπη ύπαρξη μου ελεώ τον εαυτό μου και μυρώνω αυτόν ώστε να θεραπευτεί πλήρως. Αγκαλιάζω κάθε τι που μου φανέρωσες ως αρχομανή, πονηρό, καχύποπτο, φοβισμένο εγωιστή εαυτό μου και τον εισπορεύω μέσα στο Θείο Πυρ της μετουσίωσης ίνα καταστεί Αγάπη Θεία, τέλεια Ισορροπία και Αρμονία του Απείρου. Ευλογώ στο Όνομα σου κάθε παραλυσία του ανθρώπου που οφείλεται στην αδιαφορία του για το Θείο Έργο και καθιστά αυτόν δέσμιο της απραξίας, την μεταστρέφω σε ενεργητική, δημιουργική και παραγωγική ενεργεία Αγάπης και την προσφέρω στον άνθρωπο. Ευλογώ την αποκατάσταση κάθε περιπλοκότητας σε απλότητα.
Πατέρα αγαπημένε ενίσχυσε με την παντοδυναμία Σου κάθε ασθενικό σε δυνάμεις άνθρωπο που η ματαιότητα και το φαινομενικά ακατόρθωτο τον λύγισαν και φανέρωσέ του ότι τα πάντα δυνατά είναι με την συμβολή Σου. Πάτερ κράτησε μας εν εγρηγόρση ώστε να φέρουμε πάντα πνευματικά αντισώματα, δίδαξέ μας με την Θεία σου πρόνοια, την Θεία διάκριση του τόπου, του χρόνου και του τρόπου διδαχής. Δάσκαλέ μου αγαπημένε δέομαι για κάθε ελαττωμένο πνευματικά και απομακρυσμένο αδελφό μου «Άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι». 
Σε ευχαριστώ Διδάσκαλε της μορφής και του αμόρφου Ιωάννη για την Αγάπη Σου, την Δύναμή Σου που με ελευθερώνει να σε ζω με το Σώμα και το Αίμα Σου Εντός μου. Σε ευχαριστώ και εμβαπτίζω το ευχαριστώ στην άπειρη Ενότητα για να φτάσει ως αφυπνιστική ενεργεία σε όλον τον άνθρωπο. Αμήν.
ΜΟΙΡΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: