Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Μήνυμα Προς Δασκάλους – Μητέρες - Μαθητές και Ακολούθους



23/04/2013

ANDREA-XRISTINA SANTOS
Αγαπημένε Άνθρωπε Λόγε, Σε καλωσορίζω και Σε Αγκαλιάζω εντός μου, Σου διαχέω την Αγάπη μου, την Ευλογία μου και την Ειρήνη μου που τόσο έχεις ανάγκη αυτή την περίοδο. Η ανθρωπότητα έχει φτάσει στο σημείο όπου κάθε οικοδόμημα φθαρτό καταρρέει, για να μπορέσει διά αυτόν τον τρόπο να δει τι δημιούργησε με την υλική συνείδησή της.
Αγαπημένες μου ψυχές, πριν 2000 χρόνια περίπου ο Λόγος Χριστός φανέρωσε στον άνθρωπο τη σημασία αυτών των δύο εντολών: Αγαπήσεις Κύριον τον Θεόν σου εν όλη τη καρδία σου και εν όλη τη ψυχή σου και εν όλη τη διανοία σου, αυτή εστί πρώτη και μεγάλη εντολή. Δεύτερα όμοια αυτή, αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σε αυτόν. Εν ταύταις ταις δύσιν εντολαίς όλος ο νόμος και οι προφήται κρέμανται.
Αγαπημένε μου Αδερφέ μετά από 20 αιώνες τι περιμένεις άλλο να σου φανερώσω, για να αναγνωρίσεις ότι ο Λόγος μου είναι Αληθής. Σου φανέρωσα στην πρώτη παρουσία μου ότι όλα θα περάσουνε άλλα ο Λόγος μου θα μείνει εις τους αιώνες. Δεν μπορείς σήμερα να πεις ότι δεν γνωρίζεις, σου έδωσα άπειρα βιώματα στο πεδίο της ύλης. Σου απέστειλα τον Ιωάννη τον Παράκλητο της Δευτέρας Παρουσίας Μου όπως σου είχα υποσχεθεί στην πρώτη Παρουσία Μου, για να λάβεις και τις αναγκαίες εμπειρίες περί του «Δι’ εμού εις στον Πατέρα» την πορεία στο δρόμο της Χριστοποίησης και Θέωσης, ώστε να διδαχτείς την διεύρυνση της συνείδησης και το άνοιγμα της καρδιάς στην Θεία Αγάπη, στην συγχώρεση. Σας έδωσα πολλές χάρες, πολλές εξουσίες, ώστε να είσαστε έτοιμοι να διδάξετε και να μοιράζετε όσα λάβατε στην ανθρωπότητα.
Σου υπενθυμίζω ότι οποίος δεν αναγνωρίζει Χριστό. δεν αναγνωρίζει Μητέρα ούτε Ιωάννη και έτσι δεν αναγνωρίζει ούτε τον εαυτό του ως Υιό και Θυγατέρα Θεού, που είναι προϋπόθεση για να ζεις την Δευτέρα Παρουσία Μου, ώστε να καταστείς ολοκληρωμένος Λόγος, περιπατών επί της γης.
Τι περιμένεις αγαπημένε μου για να Με εκδηλώσεις και να Με φανερώσεις, τόσους Δασκάλους και Μητέρες έχρησε ο Δάσκαλος Ιωάννης διά μέσου του Πρωτοπόρου Δάσκαλου Διονύση Δώριζα, όσο βρισκόταν κοντά σας, και πάλι σας λέω ότι ο Ιωάννης δεν αποχώρισε ποτέ, και όσες φορές δεν Τον ακούσατε ή δεν Τον βιώσατε μέσα σας. ήταν απλά γιατί κλείσατε την πόρτα. Εκείνη την στιγμή σε φρόντιζα σιωπηλά για να μπορέσεις να βαδίσεις τα βήματα της Χριστοποίησης και Θέωσης συνειδητά. Μόνος σου Αγαπημένε μου μπορείς να ταυτισθείς με Μένα, χωρίς στηρίγματα, χωρίς μετρά και σταθμά.
Αγαπημένοι μου πετάξτε τα μέτρα σας και τα σταθμά σας. παραδώστε τους εγωισμούς σας, την αλαζονεία και την υπερηφάνεια σας και όσα δεν σας αφήνουν να φανερώσετε τον Θείο Εαυτό σας, που είναι η ίδια μου η Ουσία, Άπειρη και Θεία.
            Αγαπημένε μου όλα αυτά είναι βαρίδια στα πόδια σου, που δεν σε αφήνουν να βαδίζεις ελεύθερα και συνειδητά στην Θέωσή σου.
            Αγαπημένε μου Άνθρωπε Σ’ αγαπώ πάρε το δικό μου ζυγό, που είναι πιο ελαφρύς γιατί είναι γεμάτος Αγάπη για Σένα.
Αγαπημένε μου Ο πρωτοπόρος Δάσκαλος της Νέας εποχής Διονύσης Δώριζας και η Μητέρα Άννα Αποστολούδη ήταν τα πρώτα πρότυπα της Δευτέρας Παρουσίας Μου, κατέστησαν το είναι τους σκάλα ανόδου για την εξέλιξη της ανθρωπότητας όπου όλοι σας μπορείτε να βαδίσετε, ήταν η πρώτοι που αναγνώρισαν ΛΟΓΟ - ΧΡΙΣΤΟ - ΜΗΤΕΡΑ - ΙΩΑΝΝΗ. Κάνανε την ζωή τους πρότυπο Χριστοποιούμενης ψυχής. παρέδωσαν τα πάντα σ’ Εμένα. για να εκδηλωθώ από εντός τους. Σου φανερώνω το πρότυπο αυτό για να μην έχεις την δικαιολογία, ότι ο Λόγος Χριστός ήταν τέλειος εξ’ Ουρανού καταβάς και μπόρεσε και βίωσε στην ύλη την προδοσία, την ταπείνωση και συνέχισε να συγχωρεί και να σε αγκαλιάζει με Αγάπη.
Ο πρωτοπόρος Δάσκαλος Διονύσιος Δώριζας και η Μητέρα Άννα Αποστολούδη ήταν εκείνες οι υποστάσεις που ήταν έτοιμες να λάβουν το έργο μου. Κάψανε στον υλικό τους φορέα όλα τα σκληρά κομμάτια του ανθρώπου, μαρτύρησαν και θυσίασαν την προσωπικότητα τους, τα πάντα Μου παρέδωσαν ώστε να καταστούν ένα μαζί Μου, και το θέλημά Μου επί της γης. Εργαστήκαν πάνω από 30 χρόνια στους αμπελώνες της αγάπης μου, μοιράζοντας διδαχές αγάπης προς εσένα άνθρωπε, παρόλο τις συκοφαντίες. το κυνήγι από το Ιερατείο και πολλές προδοσίες, δεν σταμάτησαν ποτέ, συνεχίζουν να προφέρουν ως Ουσία Πύρινη και Θεία.
Σε ευλογώ Άνθρωπε Άνδρα – Άνθρωπε Γυναίκα να ενταχθείς στην Αλήθεια μου και να γίνεις πρότυπο Αγάπης αυτή την περίοδο.
Σε καλώ στην νέα επανάσταση ιδεών, στην νέα πνευματική επανάσταση. Εσύ που έχεις προετοιμαστεί τόσους αιώνες, έφτασε η στιγμή να πάρεις όλα τα εφόδια που σου έχω παραδώσει και να βγεις πέρα από το κλειστό περιβάλλον σου. πέρα από τον κύκλο που έχεις αναλάβει. Σας έχρισα Δάσκαλους και Μητέρες όχι για να έχετε τίτλους και να οικειοποιηθείτε την χάρη, άλλα για να καταστείτε και εσείς Πρότυπα Αγάπης – Διδαχής και προσφοράς.
Σας ευλογώ όλους δια της Χάρης και της Αγάπης του Πατρός μου, να καταστείτε συνειδητοί συνεχιστές του Έργου αυτού. ΑΜΗΝ!

Δάσκαλος Χριστός – Μητέρα – Ιωάννης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: